Auteur Topic: [sequester] ronde 7: de laatste 4  (gelezen 1651 keer)

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #40 Gepost op: 17-08-2021, 17:17:53 »
Nou ja als het 2-2 wordt dan hoef jij ook helemaal niet naar random.org, alleen Brent en ik zouden dan naar random.org gaan. Zou jij dat voor mij hebben gedaan als de rollen omgekeerd waren?

Ik wil dit spel heel graag winnen chipie, en ik herinner me ons gesprek nog. Je wilde niet op mij stemmen, maar je kon het me niet beloven want misschien zou je door de situatie worden gedwongen.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #41 Gepost op: 17-08-2021, 17:19:46 »
Ik ook the n heb gezegd waarom en hoe daarom hoop ik gewoon dat brent meegaat en niet omdat ik hem het liefst eruit heb van 4 voor mijn game dat hij opeens op mij gaat
chipsverslaafde <3

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #42 Gepost op: 17-08-2021, 17:22:22 »
Dat snap ik. Maar zou je bereid zijn geweest voor mij het spel uit te gaan als de rollen omgedraaid waren momenteel?
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #43 Gepost op: 17-08-2021, 17:27:58 »
Nee! want we hebben  het elkaar beloofd! en vind het een beetje naar dat opeens alles naar mij gaat terwijl ik niks anders gezegd heb dan vragen, mijn ding en dat ik het verwarrend vind. Brent ik vind het jammer dat je op mij gaat, omdat ik denk dat voor mij spel jou wegstemmen het beste is. En Brent als je oplet dan weet je dat je dan in de finale staat  ::rofl:: Maar goed. Ik ga voor Monkey nu omdat het gewoon niet goed meer voelt. en ik weet niet anders wat te doen en wil gewoon in de finale staan.
chipsverslaafde <3

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #44 Gepost op: 17-08-2021, 17:30:59 »
Ik snap dat je niet voor mij uit het spel zou zijn gegaan, maar hopelijk snap je dan ook dat ik dat niet voor jou kan doen Chippie..
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #45 Gepost op: 17-08-2021, 17:35:16 »
Maar ja dan blijft het zo, ik vind de switch ook gewoon heel naar nu :-\\ Brent wat zeg jij hierover, want nogmaals wil je niet weg ofzo en was nog niet eens van plan om op jou te stemmen heb alleen gezegd dat ik voor mijn  game het liefst op jou ga. niks meer niks minder. ik ben nu open en eerlijk. en vind het jammer dat ik nu opeens getarget wordt terwijl het vooral jullie zijn die lopen te sarren
« Laatst bewerkt op: 18-08-2021, 02:25:24 door D*N, Reden: Taalgebruik »
chipsverslaafde <3

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #46 Gepost op: 17-08-2021, 17:39:58 »
Ik hoop dat je wat er ook gebeurd het sowieso niet ziet als iets persoonlijks Chipie.
Want van mijn kant is geen enkele move persoonlijk geweest, enkel bedoelt als tactisch spel.

En wat bedoel je met wij die lopen sarren als ik vragen mag?
Ik ben volgens mij heel eerlijk en open geweest in wie ik het liefst uit het spel stem in deze ronde, maar daarin wilde je niet meegaan. En nu wil je het wel maar daarvoor moesten eerst 2 mensen besluiten om op je te stemmen, dus dat voelt ook een beetje dubbel  :-\\
Maar ook dat zijn game moves, ik snap dat je het daarom zo speelt.
Hopelijk begrijp je mij ook  :(
« Laatst bewerkt op: 18-08-2021, 02:25:45 door D*N, Reden: Taalgebruik »
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #47 Gepost op: 17-08-2021, 17:43:09 »
bedoel ruzie maken, en ho ik heb nooit gezegd nog op wie ik ging stemmen behalve het beste is voor mij om op brent te gaan. dus dat is een beetje onzin. daarom vroeg ik nog die vragen aan monkey omdat ik daar eerst zeker van wilde zijn. Dus ik vind het een beetje onzin dat je nu zegt na dat iedereen op je swichtst. nee want heb nooit echt aangeven wie ik echt ging stemmen omdat ik eerst met jullie wilde praten. en hoop dat brent en monkey nog komen praten want anders heb ik hellemaal niks kunnen doen.
chipsverslaafde <3

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #48 Gepost op: 17-08-2021, 17:57:06 »
Sommige mensen moeten op dinsdag werken tot 19u ::niet-ok::
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #49 Gepost op: 17-08-2021, 18:09:31 »
rip, werkse nog! vind het gewoon heel naar dat er opeens gewitcht word naar mij uit het niks  :-\\
chipsverslaafde <3

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #50 Gepost op: 17-08-2021, 18:18:24 »
Tja het is natuurlijk niet helemaal uit het niks Chip, ik heb wel vaker op je gestemd en je dat ook verteld en uitgelegd.  Inclusief alle drama die daarbij kwam. Voor mij is het nu volstrekt logisch om op jou te stemmen. Als ik op Bjorn zou stemmen nu, dan loop ik de kans eruit te vliegen.
My fall will be for you

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #51 Gepost op: 17-08-2021, 18:22:37 »
En Bjorn kan je prima redden door met je mee te stemmen. Als hij dat niet doet is dat ook een move.
My fall will be for you

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #52 Gepost op: 17-08-2021, 18:26:19 »
jawel, want je ging op bjorn. en nu opeens op mij.
chipsverslaafde <3

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #53 Gepost op: 17-08-2021, 18:26:57 »
Ik heb geen ruzie gemaakt volgens mij. Ik ben wel in discussie gegaan met Monkeysuncle over deze stemming maar in mijn ervaring was dat geen ruzie, hopelijk voor hem ook niet.
En ik hoop dat je mijn lastige positie ook snapt Chipie, ik werd er door Monkeysuncle mee bedreigd dat hij mij uit het spel zou draggen als hij weggestemd zou worden, ongeacht wat ik verder nog zou doen.
En ik wil ook echt niet dat random.org de winnaar van dit spel gaat bepalen, daarvoor hebben we allemaal te hard ons best gedaan om hier te komen.  :-\\
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #54 Gepost op: 17-08-2021, 18:28:52 »
En Bjorn kan je prima redden door met je mee te stemmen. Als hij dat niet doet is dat ook een move.

Daar zou ik mezelf wel volledig het spel uit kunnen stemmen, zelfs zonder een vote te ontvangen.
Ik hoop dat Chippie begrijpt in wat voor situatie ik zit, en dat ie vooral de dingen onthoud die ik gedaan heb om hem te helpen in dit spel  :(

Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #55 Gepost op: 17-08-2021, 18:33:10 »
jawel, want je ging op bjorn. en nu opeens op mij.

Ik kan tellen Chip. En aan het begin van de Final Four ging je lekker met Bjorn mee en deed je nog vrij blij daarover. En als je goed leest heb ik gezegd dat ik Bjorn ging draggen als de stemming naar mij zou gaan en dat ik niet op Brent ga stemmen.
My fall will be for you

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #56 Gepost op: 17-08-2021, 18:35:22 »
Pardon? Als je meegaat met monkey dan ga je mee naar de jury bjorn, sorry maar dat was de afspraak we gaan elkaar niet verraden! en vind de switch gewoon heel naar nu. brent ik hoop dat je ook switcht.


Blij? Ik ben de hele tijd verward en weet ik niet wat ik wil doen. heb mijn zegje gedaan. waar brent bij uitkwam. maar door wat jij zei en de antwoorden op mn vragen ga ik voor jou. dat deze rare switch naar mij bijkomt vind ik gewoon heel naar
chipsverslaafde <3

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #57 Gepost op: 17-08-2021, 18:42:08 »
Pardon? Als je meegaat met monkey dan ga je mee naar de jury bjorn, sorry maar dat was de afspraak we gaan elkaar niet verraden! en vind de switch gewoon heel naar nu. brent ik hoop dat je ook switcht.

Ik snap dat je dit niet chill vindt Chipie, maar ik zit in een soort onmogelijke positie. Als ik met je meestem op Monkeysuncle, dan dragt hij me het spel uit. Brent en MU gaan niet switchen, zeker als je ze vertelt dat jij ze persoonlijk de final 2 cadeau doet door op jou te stemmen. Als dit iemand zijn schuld is is het die van Monkeysuncle, hij kiest hier bewust voor, hij had ook kunnen proberen om mensen te overtuigen om niet op hem te stemmen, maar nadat enkel ik had uitgesproken dat ik op hem ging stemmen bedreigde die me al. En vervolgens zorgt hij ervoor dat ik alleen kans maak om in het spel te blijven door op jou mee te stemmen of mijn stem te throwen.

Moet ik dan echt maar mijn eigen spel opgeven voor jou Chipie?
Je hebt voor dit alles begon nog tegen mij gezegd dat je er een kans is dat de anderen je dwingen om op mij te stemmen, dus ik voelde me alles behalve zeker in deze final 4, maar wilde toch dat jij het haalde.

Blij? Ik ben de hele tijd verward en weet ik niet wat ik wil doen. heb mijn zegje gedaan. waar brent bij uitkwam. maar door wat jij zei en de antwoorden op mn vragen ga ik voor jou. dat deze rare switch naar mij bijkomt vind ik gewoon heel naar

En tegen wie bedoel je dit nou? Tegen Monkeysuncle of tegen mij? Want als je op mij stemt kan ik je al helemaal niet redden in deze vote.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #58 Gepost op: 17-08-2021, 18:47:18 »
Hee Bjorn  dat is niet helemaal fair, mij de schuld in de schoenen schuiven. Ten eerste ben ik niet de enige die op Chip stemt en ten tweede heb ik heel duidelijk gemaakt dat ik in deze F4 een eliminatie als jouw creatie zie.

Ik ga niet op Brent stemmen zelfs al zou dat betekenen dat mijn naam random.org in gaat. Heb jij hetzelfde over voor jouw F2?
My fall will be for you

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #59 Gepost op: 17-08-2021, 18:49:16 »
tegen monkey.


En idk maar we hebben afgesproken om niet op elkaar te stemmen hoe dan ook. heb ik nog gezegd en anders nemen we elkaar mee. en brent zit sowieso in de finale, want als monkey eruit gaat kiest hij een van ons. het is voor brent nu belangrijker tegen wie hij in de finale wilt staan.

Maar Brent waarom zeg je weinig en ga je alleen af op mij terwijl ik niet eens zeg dat ik op je ga stemmen?

Maar effe hoe werkt die random.org  dus monkey en mij/bjorn 2-2 en dan?
chipsverslaafde <3