Mooi gezegd Chipie en Brent, goed om te horen hoe jullie tegen deze lastige situatie aankijken.
Ik wil graag op jullie allebei reageren.
Chipie, ik waardeer het heel erg dat je echt niet van plan bent mij te verraden, want ondanks dat het een spel is zou het wel een beetje zo voelen. We hebben allebei op momenten ervoor gezorgd dat we elkaar in het spel hielden en ik zou het heel erg zonde vinden om dat weg te gooien. Dat ben ik namelijk bij jou ook zeker niet van plan te doen.
En Brent, ik vind jouw rol in dit hele spel en onze relatie in dit spel een hele interessante. Ik weet nog de gesprekken die we hadden rondom ronde 2 en 3, waarin we echt zowat tegenover elkaar stonden in het spel en we elkaar ook op momenten oprecht irritant vonden

. Maar ik vind het echt een tof hoe een soort ontzettend onwaarschijnlijk trio in die laatste ronde is samengekomen om een grote concurrent voor de eindwinst weg te stemmen, en ondanks dat je op momenten deed alsof het spel en de winst je niet boeide, was deze move zonder jou en de actieve stappen die je ondernam richting mij nooit gelukt.
Wat ik ook heb gemerkt is dat je echt speelt met je hart en je hoofd tegelijkertijd. En ik kan wel proberen tegen je hoofd te spreken maar zoals we in al onze posts hebben gezien hebben we allemaal een heel andere mening over wie er een bedreiging in dit spel is en wie niet. Dus ik zou graag tegen je hart willen spreken:
Er zijn weinig series die mij echt interesseren op tv of streaming sites, maar ik ben wel groot fan van zowel Survivor als van Sequester, omdat ik het spelconcept zo ongelooflijk boeiend vindt. 20 survivors, of in ons geval 9 sequester spelers, die elkaar maar moeten wegstemmen tot er een winnaar overblijft, daar zijn zoveel sociale strategieën bij gemoeid, zo complex dat er echt ongelooflijk veel over besproken kan worden in podcasts etc. Ik zou ook heel graag een keer aan zo'n programma meedoen maar als niet-Amerikaan acht ik die kans 0 dat dat ooit gebeurd.
Daarom vind ik het ook zo leuk dat er op dit forum zulke spellen als deze georganiseerd worden waarin ik toch iets kan spelen wat in de buurt komt, en kan kijken hoe ik het doe. Ik verlies me er ook altijd in

Het einde heb ik nooit gehaald in een spel als dit. Waarin ik een jury van afvallers kan proberen te overtuigen waarom ik de winst verdien. En of ik nou win of niet, ik hoop heel erg nu die kans te krijgen. Dat zou me meer voldoening geven dan zo moeten bij zo'n onzinnig spel op een online forum

Ik heb je mijn fanatisme hierin ook deels laten merken de afgelopen dagen, en ik vind het heel lief hoe je nu ook in twijfel zit of je zulke dingen bij ons alle drie moet meenemen in je keuze of niet.
Ik wil je dan ook niet overtuigen over op wie je moet stemmen, das een keuze die alleen jij kan maken.
Maar ik zou het echt ontzettend waarderen als je besluit niet op mij te stemmen.