Auteur Topic: [sequester] ronde 7: de laatste 4  (gelezen 1641 keer)

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #60 Gepost op: 17-08-2021, 19:34:01 »
Maar effe hoe werkt die random.org  dus monkey en mij/bjorn 2-2 en dan?

Als jij 2 stemmen krijgt en Monkeysuncle krijgt 2 stemmen, dan komt er een revote waarin Brent en ik de kans hebben om onze vote te veranderen. Als we dat niet doen dan gaan ENKEL Brent en ik naar random.org.
Als ik mijn vote verander of brent verandert zijn vote lig ik eruit, want zowel jij als Monkeysuncle bedreigen me met een drag als ik op jullie stem.

Dus Chipie ik heb absoluut begrip voor jou en dat deze situatie heel vervelend is voor jou, ik wilde ook niet dat het er zo uit zou zien.
Voor we stemmen wil ik dit in ieder geval nog gezegd hebben:

Ik denk dat ik de enige van dit viertal ben die jou de finale wel gunt. Ik vermoed dat ik waarschijnlijk de enige ben momenteel die jou niet zou draggen als ik weggestemd zou worden. Maar ik was bang om dat van tevoren tegen jou te zeggen, omdat ik dan zelf zou worden weggestemd. Nu is de situatie omgedraaid, en mocht het zo zijn dat jij de meeste stemmen krijgt, dan heb jij deze ontzettend belangrijke keuze. En ik hoop dan dat je ervoor kiest om mij een kans te geven in die finale, want we hebben beide tegen elkaar gezegd dat we elkaar de finale gunnen. Ik ben niet de aanstichter hiervan, maar ik ben bang dat ik er niet voor kan zorgen dat wij beide in het spel blijven. Jij kan er wel voor zorgen dat een van ons de finale haalt, ook al heeft het natuurlijk je voorkeur dat jij het zelf haalt.

Dus in het kort: Als jij in exact dezelfde situatie zat en door Monkeysuncle werd gedwongen om op mij te stemmen, dan had ik misschien ook gezegd dat ik je geen draggen, maar zodra de votes binnen waren gekomen en ik eruit had gelegen, had ik je niet kunnen draggen omdat ik wist dat je er niets meer tegen had kunnen doen behalve je eigen game opofferen. En dat zou ik niet van je hebben verwacht.

Geloof me, ik vind het echt enorm balen dat deze ronde momenteel zo aan het lopen is  :(
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #61 Gepost op: 17-08-2021, 19:36:40 »
Ik zeg zo weinig omdat ik het razend druk had de afgelopen dagen. Ik ben nu zelfs tijdens het avondeten dit aan het typen, want ik ben nog maar net thuis.

Ik stem nooit op MU, zelfs niet als dat zou betekenen dat ik naar random.org moet. Hij heeft een speciaal plekje in mijn hartje verworven gedurende dit spel. Bjorn heeft me sociaal gecharmeerd tijdens het spel en ik heb heel veel respect voor hem ontwikkeld. Hij heeft me nooit bedrogen gedurende Sequester en dat apprecieer ik enorm. Ik besef dat ik nooit op hem kan stemmen omdat hij het niet zou verdienen om door mij bedrogen te worden.

Ik mis die speciale connectie bij jou, wij hebben de zwakste band gehad tijdens het spel en dat laat mij nu beslissen om op jou te stemmen.
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #62 Gepost op: 17-08-2021, 19:41:42 »
Brent, ik hou van je je bent een grappig persoon en omdat ik nooit echt weet hoe je speelt en ik bang ben dat je weer met screenshots loopt te strooien of loopt te liegen durf ik nooit met jou in een spel te staan en wil ik je snel weghebben. Daarbij heeft monkey je ook gewoon verraden en had hij een bondje met swifty over jou waardoor je met mij en bjorn ging samenwerken. dus dat zegt meer over hem dan over mij.

en denk effe logisch en goed na over tegen wie je het best in de finale kan staan om te winnen. ik heb gestemd, ik weet verder ook niet wat ik moet doen. ik heb mn best gedaan en ja... jammer dat het zo moet :-\\
chipsverslaafde <3

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #63 Gepost op: 17-08-2021, 19:44:10 »
Bjorn het is heel simpel. Je hebt de mogelijkheid om Chip te redden. Dat is een keuze. Want zelfs als het random.org in gaat heb je nog een kans om het te redden. Dus je gooit Chip er op zeker uit als je op hem stemt terwijl het niet zeker is dat je er zelf uit gaat. Jouw F2 is blijkbaar minder waard.

Dat zijn de feiten en daar kun je een heel verhaal omheen breien dat het mijn schuld is (en dat je Brent in dat verhaal negeert zegt al dat je verhaal rammelt) maar ik vind het echt een nare move om mij de aanstichter te noemen terwijl je het toch echt zelf doet. En jij bent begonnen met de stemming richting mij te sturen dus dat ik daarop reageer met een duidelijk statement lijkt me gewoon "Je oogst wat je zaait".
My fall will be for you

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #64 Gepost op: 17-08-2021, 19:48:36 »
En Chip ik heb Brent nooit verraden. Ik heb niet op hem gestemd, ik heb zijn potjes niet kapot geslagen. Dat ik een band met Swifty heb doet daar niets aan af. Ik heb namelijk ook een hele fijne band met Brent en Mitch en dat heeft mij dit spel ook laten waarderen. Dat laat ik nu ook zien.
My fall will be for you

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #65 Gepost op: 17-08-2021, 19:50:38 »
Sorry maar monkey kan je stoppen met je f2 is dus blijkbaar minder waard etc, je loopt nu gewoon te stoken en dat is niet fair! Bjorn geeft meer om zijn bond genoten dan jij die blijkbaar mensen veraad om verder te komen met swifty die je achter hebt gehouden. dus volgensmij ben jij de gene die mensen veraad en je bondjes niet belangrijk vind pas als swifty eruit is is het brent weer die je vorige ronde aan de kant schoof
chipsverslaafde <3

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #66 Gepost op: 17-08-2021, 19:51:09 »
Wat Brent en ik wel voor elkaar over hebben  dat heeft Bjorn niet voor Chip over. Dat is gewoon wat het is nu.
My fall will be for you

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #67 Gepost op: 17-08-2021, 19:52:37 »
jawel je schoof brent aan de kant vorige ronde voor swifty, en ik weet dat swifty mij of brent eruitwilde. en nu swifty eruit is ga je terug naar hem, omdat je weet dat ik en bjorn tegen je zouden zijn. dus dat is bullshit monkey! en brent denk effe goed na!
chipsverslaafde <3

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #68 Gepost op: 17-08-2021, 19:53:21 »
Sorry maar monkey kan je stoppen met je f2 is dus blijkbaar minder waard etc, je loopt nu gewoon te stoken en dat is niet fair! Bjorn geeft meer om zijn bond genoten dan jij die blijkbaar mensen veraad om verder te komen met swifty die je achter hebt gehouden. dus volgensmij ben jij de gene die mensen veraad en je bondjes niet belangrijk vind pas als swifty eruit is is het brent weer die je vorige ronde aan de kant schoof

Feiten Chip. Ik heb niemand verraden. Ik heb gewoon meerdere bondjes gehad. Jij bent hier degene die door Bjorn verraden wordt en je lijkt het nu ook nog te slikken. En dat Bjorn bondjes verraadt weet ik inmiddels.
My fall will be for you

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #69 Gepost op: 17-08-2021, 19:55:21 »
jawel je schoof brent aan de kant vorige ronde voor swifty, en ik weet dat swifty mij of brent eruitwilde. en nu swifty eruit is ga je terug naar hem, omdat je weet dat ik en bjorn tegen je zouden zijn. dus dat is bullshit monkey! en brent denk effe goed na!

Het vaak herhalen maakt het niet waar hoor.
My fall will be for you

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #70 Gepost op: 17-08-2021, 19:55:45 »
je bent nu gewoon aan het stokken monkey!! ik ben niet dom ik weet heus wel wat er gebeurd is. en je hebt brent aan de kant geschoven voor swifty vorige ronde dat is gewoon hoe het is! dat is het echte feit!
chipsverslaafde <3

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #71 Gepost op: 17-08-2021, 19:59:40 »
je bent nu gewoon aan het stokken monkey!! ik ben niet dom ik weet heus wel wat er gebeurd is. en je hebt brent aan de kant geschoven voor swifty vorige ronde dat is gewoon hoe het is! dat is het echte feit!

Alsof ik tegen een muur praat.

Ik stook niet Chip, ik probeer juist Bjorn te vertellen dat hij een faire move kan maken door met jou mee te stemmen. Als hij dat niet doet, DAN is hij een verrader. Misschien valt het wel mee.

En de privé gesprekken die we hadden zijn blijkbaar ook niks meer waard. Dit was en blijft mijn laatste spel met jou Chip, ik ben het zo zat.
My fall will be for you

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #72 Gepost op: 17-08-2021, 20:04:35 »
Ik ben er gewoon klaar mee nu dat je jezelf probeert in te dekken terwijl je het gewoon g4edaan heeft, en ga nu niet de prive gesprekken erbij halen want dat staat hier buiten van en dat doet me nu echt pijn dat je dit nog een keer zegt. maar prima ik doe geen spel meer, ben hier zo klaar mee dat je dit erbij haalt terwijl het hier buiten staat, we kunnen dus blijkbaar geen discussie hebben in een spel zonder dat je die bullshit erbij haalt. Basta nu dit is mijn laatste spel op het forum en ik ga alleen nog reageren wat geen spel is. Ik ben er iklaar mee dat dit soort dingen telkens erbij komen terwijl ik die laaste ben die zin heeft in deze bullshit
chipsverslaafde <3

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #73 Gepost op: 17-08-2021, 20:08:36 »
Dat is niet wat ik wil Chip, maar je spel zorgt er wel voor dat ik het zat met je ben. Maar het is je eigen keuze, niet de mijne. Er zijn genoeg spellen waar ik niet aan mee ga doen, met name dit soort spellen.

Je beschuldigt mij van stoken terwijl je de hele tijd roept dat ik Brent verraden heb. Is dat geen stoken?
My fall will be for you

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #74 Gepost op: 17-08-2021, 20:11:52 »
Ik vind het gewoon bullshit dat je prive dingen erbij haalt terwijl je gewoon loopt te liegen daarover het is gewoon zo. ik kan niet eens een discussie met je aan zonder dat jij dit erbij haalt dus, daar heb ik geen zin in. en dit is al hellemaal niet wat ik wil want wil gewoon dat iedereen aan spel mee kan doen als die gene dat wil. jij ook.
chipsverslaafde <3

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #75 Gepost op: 17-08-2021, 20:13:51 »
Ok excuses daarvoor. Ik raakte iets te geïrriteerd en had dat er niet bij moeten halen.
My fall will be for you

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #76 Gepost op: 17-08-2021, 20:15:15 »
Excuus aanvaard, ik zeg nog zo aan het begin dat ik geen drama wilde maken nog. en dit sowieso niet. Wilde gewoon effe aanhalen.
chipsverslaafde <3

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #77 Gepost op: 17-08-2021, 20:15:29 »
 :-*
My fall will be for you

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #78 Gepost op: 17-08-2021, 20:17:51 »
Ik vond het wat alles betreft trouwens rete-ingewikkeld dat ik in twee bondjes zat. Achteraf gezien had ik gewoon met Brent en Swifty samen moeten gaan werken en niet Bjorn erbij moeten halen. Toen ging het allemaal peervormig.
My fall will be for you

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #79 Gepost op: 17-08-2021, 20:19:18 »
Btw bij een gelijkspel gaat de discussie nog wat langer door. Je kunt op z'n minst Bjorn vragen deze eerste ronde een 2-2 te doen creëren.
My fall will be for you