Maar effe hoe werkt die random.org dus monkey en mij/bjorn 2-2 en dan?
Als jij 2 stemmen krijgt en Monkeysuncle krijgt 2 stemmen, dan komt er een revote waarin Brent en ik de kans hebben om onze vote te veranderen. Als we dat niet doen dan gaan ENKEL Brent en ik naar random.org.
Als ik mijn vote verander of brent verandert zijn vote lig ik eruit, want zowel jij als Monkeysuncle bedreigen me met een drag als ik op jullie stem.
Dus Chipie ik heb absoluut begrip voor jou en dat deze situatie heel vervelend is voor jou, ik wilde ook niet dat het er zo uit zou zien.
Voor we stemmen wil ik dit in ieder geval nog gezegd hebben:
Ik denk dat ik de enige van dit viertal ben die jou de finale wel gunt. Ik vermoed dat ik waarschijnlijk de enige ben momenteel die jou niet zou draggen als ik weggestemd zou worden. Maar ik was bang om dat van tevoren tegen jou te zeggen, omdat ik dan zelf zou worden weggestemd. Nu is de situatie omgedraaid, en mocht het zo zijn dat jij de meeste stemmen krijgt, dan heb jij deze ontzettend belangrijke keuze. En ik hoop dan dat je ervoor kiest om mij een kans te geven in die finale, want we hebben beide tegen elkaar gezegd dat we elkaar de finale gunnen. Ik ben niet de aanstichter hiervan, maar ik ben bang dat ik er niet voor kan zorgen dat wij beide in het spel blijven. Jij kan er wel voor zorgen dat een van ons de finale haalt, ook al heeft het natuurlijk je voorkeur dat jij het zelf haalt.
Dus in het kort: Als jij in exact dezelfde situatie zat en door Monkeysuncle werd gedwongen om op mij te stemmen, dan had ik misschien ook gezegd dat ik je geen draggen, maar zodra de votes binnen waren gekomen en ik eruit had gelegen, had ik je niet kunnen draggen omdat ik wist dat je er niets meer tegen had kunnen doen behalve je eigen game opofferen. En dat zou ik niet van je hebben verwacht.
Geloof me, ik vind het echt enorm balen dat deze ronde momenteel zo aan het lopen is