Auteur Topic: De Eilandraad  (gelezen 12882 keer)

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De Eilandraad
« Reactie #180 Gepost op: 14-10-2021, 21:22:16 »
Dag 17: Eilandraad #6.1 Moto



Welkom Moto bij de Eilandraad. Bij de eilandraad worden de acties die je hebt ondernomen verantwoord. Dus voordat jullie je stem gaan uitbrengen, heb ik nog wat vragen voor jullie.


 

Jungmoon: Vorige eilandraad kreeg je samen met Aurynn de meeste stemmen. Had je dit verwacht? Wat is je gameplan voor deze eilandraad?
Spacycolours: We hebben nog geen enkele idol langs zien komen tot nu toe, denk je dat ze al gevonden zijn?
Bjorrn: Volgens o.a. Jungmoon was jij deze proef behoorlijk aan het throwen, waarom zou je dat doen?
Gijs: Je lijkt minder betrokken bij alle openbare drama van deze week. Wat zijn jouw gedachten hierover?
Jennifer: Jij lijkt geen hoge pet op te hebben van je medespelers. Is je indruk van dit kamp veranderd over de afgelopen dagen?
Sanmol: Is kamp Moto nog te redden na twee nederlagen en zoveel drama? Waarom wel of niet?

Regels stemmen:
- Gestemd=Gestemd. Je kan je stem niet veranderen als die eenmaal gegeven is.
- Je stemt voor de deadline, ben je te laat of stem je niet, dan stem je automatisch op jezelf. Hetzelfde geldt voor het beantwoorden van je eilandraad vraag.
- De spelleiding zal een bevestiging geven dat je stem is ontvangen (zelfde voor idol inzetten). Stem je heel kort voor de deadline, dan is het je eigen verantwoordelijkheid dat je stem aankomt.
- Bij een gelijke stand wordt er eerst gekeken naar de verkregen stemmen op voorgaande eilandraden. Is het dan nog steeds gelijk dan volgt er een tie-breaker.
- Je kan een hidden immunity idol inzetten wanneer je maar wilt, tot de deadline. Deze mag je zowel op jezelf als op iemand anders spelen. Alle stemmen voor die persoon gelden dan niet meer en de persoon met het op één na hoogste aantal stemmen verlaat het spel.
- Wanneer je bent weggestemd, heb je geen contact meer met deelnemers nog in het spel over spelgerelateerde zaken.

Er kan op iedereen gestemd worden,
Deadline: Zaterdag 16 oktober 20:00

***Dit topic is alleen voor het beantwoorden van de eilandraadvragen. Dus graag geen andere berichten. Mensen die niet in het spel zitten worden verzocht hier niet te posten!***
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #181 Gepost op: 14-10-2021, 21:51:49 »
Bjorrn: Volgens o.a. Jungmoon was jij deze proef behoorlijk aan het throwen, waarom zou je dat doen?

We hoeven niet onder stoelen of banken te steken dat Jungmoon en ik geen beste vrienden zijn  :P.

Daarnaast heeft ze heel weinig bijgedragen in de opdrachten, maar is ze ineens wel heel actief in de topics, de groepspm en mijn pm met allerlei teksten over God en dat ik de uitverkorene ben  ::rofl::. Ik hoop dat het goed met haar gaat, maar vindt het wel een goed idee om haar weg te stemmen en haar zo in bescherming te nemen tegen zichzelf  ::hug::.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Eilandraad
« Reactie #182 Gepost op: 14-10-2021, 22:09:03 »
Citaat van: Lucy
Sanmol: Is kamp Moto nog te redden na twee nederlagen en zoveel drama? Waarom wel of niet?

We zitten in een benarde situatie om eerlijk te zijn. Deze week heb ik er alles aangedaan om te winnen, want ik wou mijn leiderschap laten zien. Ik heb man en macht gevraagd om dat ei rond te brengen. Ik word nog heel vaak als een "dom blondje" gezien, terwijl ik toch echt wel wat kan. Helaas kozen deze week sommige mensen puur voor zichzelf wat als in een slap in the face naar mij toe kwam. Het is net alsof ik niet serieus word genomen als speler. De proef was opzettelijk mislukt door een individualistisch plan. Daardoor denk ik dat het probleem in dit kamp is dat iedereen voor zijn eigen hachje kiest. Zowel Bjorrn als Jungmoon hebben dat laten zien. Mensen zoals Aurryn, die voor de groep kozen, moesten daardoor het spel verlaten. Ik kies ook voor de groep en dat kan nog wel eens betekenen dat ik vanavond naar huis zal moeten gaan.

Ook al was ik niet ingelicht over dit plan ik was niet bereid om de proef opzettelijk te laten mislukken om Jungmoon eruit te stemmen. Dat gaat tegen mijn team spirit in. Ik vraag mij dan ook af als je nu al bereid bent zo ver te gaan om iemand anders van het eiland af te sturen hoe sta je dan in het rest van het spel? Persoonlijk was ik ook niet de beste fan van Jungmoon, maar als ik erover nadenk ze deed niemand echt een vlieg kwaad. Ze had wat persoonlijke drama gecreëerd en dat is het. Ik wil dan ook even voorop stellen dat ik niks tegen haar heb en dat ik alsnog heb geprobeerd om met haar te praten. Het ging soms wat moeizaam (sorry meid, maar je weet dat dat waar is!) en toch voelde ik niet dat ik haar een oor aan moest naaien om haar volledige te isoleren in het kamp. Iedereen heeft wel eens dat gevoel gehad tijdens de middelbare dat je een outsider bent en dat je er niet bij hoorde. Ik voel me dan ook enorm schuldig dat ik dit in een eerdere proef wel heb gedaan door haar niet te betrekken bij een proef. Sorry Jungmoon en ik hoop dat je het mij kan vergeven. Niemand in dit kamp wil ik het gevoel geven dat je er niet bij hoort. Iedereen mag zijn beste beentje voort zetten.   

Om je vraag te beantwoorden: Ik wil onze groep naar die overwinning brengen. Echter, is die overwinning moeilijk te behalen als mensen niet willen winnen. Als we zo doorgaan met al dat drama zitten we elke eilandraad hier. Het lijkt alsof de eilandraad deze week tussen Bjorrn, Jungmoon en mij zal gaan en ik moet maar eens goed nadenken op wie ik ga stemmen. K

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #183 Gepost op: 14-10-2021, 22:14:17 »
We zitten in een benarde situatie om eerlijk te zijn. Deze week heb ik er alles aangedaan om te winnen, want ik wou mijn leiderschap laten zien. Ik heb man en macht gevraagd om dat ei rond te brengen. Ik word nog heel vaak als een "dom blondje" gezien, terwijl ik toch echt wel wat kan. Helaas kozen deze week sommige mensen puur voor zichzelf wat als in een slap in the face naar mij toe kwam. Het is net alsof ik niet serieus word genomen als speler. De proef was opzettelijk mislukt door een individualistisch plan. Daardoor denk ik dat het probleem in dit kamp is dat iedereen voor zijn eigen hachje kiest. Zowel Bjorrn als Jungmoon hebben dat laten zien. Mensen zoals Aurryn, die voor de groep kozen, moesten daardoor het spel verlaten.

Auryyn ligt uit het spel omdat jij op Auryyn gestemd hebt Sanmol  ;). Ik heb op Jungmoon gestemd toen, om ons kamp sterk te houden  ::jaja::.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Eilandraad
« Reactie #184 Gepost op: 14-10-2021, 22:39:24 »
Auryyn ligt uit het spel omdat jij op Auryyn gestemd hebt Sanmol  ;). Ik heb op Jungmoon gestemd toen, om ons kamp sterk te houden  ::jaja::.

Eigenlijk mag ik alleen vragen van Lucy en D*N beantwoorden, maar omdat ik altijd een open kaart speel zal ik ook jouw vraag beantwoorden. Ik ontken  niet dat ik op Aurryn heb gestemd. Voor de vorige eilandraad hebben Aurryn en ik het erover gehad en zo kon ik wat notities vergelijken. Op een hele sluwe wijze ben ik door o.a Jungmoon en Bjorrn erin getuint om op Aurryn te stemmen onder het mom van dan zit jij "veilig". Jungmoon zei dat ze een idol had en dat kwam vrij intimiderend over op mij. Daardoor moest ik last-minute meegaan op Aurryn door peer pressure. Tot de dag van vandaag weet ik nog steeds niet alsof die idol er echt was. Ik denk dat we deze eilandraad eindelijk antwoord daarop gaan krijgen. Maar wie weet word ik er nu weer ingetuin door die twee. Nu lijkt het alsof Bjorrn op Jungmoon gaat stemmen, maar wie zegt niet dat dit een gespeelde ruzie was met het resultaat dat ik eruit gestemd word. Paul van Big Brother 19 had ook ooit zo'n tactiek en dat bracht hem best ver in het spel. Als iemand een proef laat mislukken lijkt mij dat je de touwtjes in handen hebt in het kamp anders doe je dat niet. Ik geef dan ook eerlijk toe dat ik niet een scenario uitsluit waar ik naar huis word gestuurd door Jungmoon en Bjorrn.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De Eilandraad
« Reactie #185 Gepost op: 14-10-2021, 23:00:40 »
Dag 17: Eilandraad #6.2 Maji



Welkom Maji bij de Eilandraad. Bij de eilandraad worden de acties die je hebt ondernomen verantwoord. Dus voordat jullie je stem gaan uitbrengen, heb ik nog wat vragen voor jullie.




Wouterv: Jij hebt hard gewerkt deze week. Denk je dat jullie verlies te wijten is aan minder hard werken van anderen?
Charlotte: Wie zit of zitten er in de gevarenzone?
B&W: Wat heb jij deze week bijgedragen?
Nieky: Waar baseer jij deze week je stem op?
Charlie: Er worden in alle kampen (behalve Ardhi) vooral schaduwen weggestemd. Geeft jou dit de zenuwen?
Jann: Hoe gaan jullie ervoor zorgen dat Maji volgende aflevering de draad van het winnen weer oppakt?

Regels stemmen:
- Gestemd=Gestemd. Je kan je stem niet veranderen als die eenmaal gegeven is.
- Je stemt voor de deadline, ben je te laat of stem je niet, dan stem je automatisch op jezelf. Hetzelfde geldt voor het beantwoorden van je eilandraad vraag.
- De spelleiding zal een bevestiging geven dat je stem is ontvangen (zelfde voor idol inzetten). Stem je heel kort voor de deadline, dan is het je eigen verantwoordelijkheid dat je stem aankomt.
- Bij een gelijke stand wordt er eerst gekeken naar de verkregen stemmen op voorgaande eilandraden. Is het dan nog steeds gelijk dan volgt er een tie-breaker.
- Je kan een hidden immunity idol inzetten wanneer je maar wilt, tot de deadline. Deze mag je zowel op jezelf als op iemand anders spelen. Alle stemmen voor die persoon gelden dan niet meer en de persoon met het op één na hoogste aantal stemmen verlaat het spel.
- Wanneer je bent weggestemd, heb je geen contact meer met deelnemers nog in het spel over spelgerelateerde zaken.

Er kan op iedereen gestemd worden,
Deadline: Zaterdag 16 oktober 20:00

***Dit topic is alleen voor het beantwoorden van de eilandraadvragen. Dus graag geen andere berichten. Mensen die niet in het spel zitten worden verzocht hier niet te posten!***
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Eilandraad
« Reactie #186 Gepost op: 14-10-2021, 23:11:04 »
Nieky: Waar baseer jij deze week je stem op?

Een combinatie van kracht bij proeven (we zullen nog wel even met dit kamp door moeten), Social game en een vleugje intuïtie.
Ik heb mijn kampgenoten hoog zitten en vind ze stuk voor stuk gewoon écht leuke mensen. Dus dat maakt het best moeilijk, ook al wet je dat het in een spel als Survivor kan gebeuren.  :-\\
You'll never walk alone

Offline Gijs Survivor

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #187 Gepost op: 14-10-2021, 23:15:58 »
Gijs: Je lijkt minder betrokken bij alle openbare drama van deze week. Wat zijn jouw gedachten hierover?

Ja omdat ik er niet heel erg goed tegen kan. Ik probeerde ook de moed er in te houden en de opdrachten goed uit te voeren. Blijkbaar was er een plan om het te saboteren om Jungmoon weg te stemmen. Dit is op de eerste plek een spel. een hard spel om precies te zijn. Kijk naar vorige week, maar om dan iemand zo erg te haten in het spel om een proef te throwen terwijl we gewoon mensen moeten wegstemmen vind ik te ver gaan en niet leuk spel ::ohno:: Jungmoon jij was een van de eerste waar ik tegen sprak en voelde gelijk een leuke connectie  :-* Je hebt ook laten zien mede dankzij de tie breaker dat je best een goed teamlid bent. Als je weggaat dan hoop ik dat je rust vind bij god <3  Ik heb geen idee wat hier gaat gebeuren en wat ik wil doen want hou van heel het team, ja zelfs jij Jennifer :-* Ik hoop wie er ook weggaat dat wij de drama achter wegen kunnen laten en weer een team kunnen zijn om de rest weg te spelen! Want wij zijn vuur! ::bravo::

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: De Eilandraad
« Reactie #188 Gepost op: 14-10-2021, 23:48:17 »
Spacycolours: We hebben nog geen enkele idol langs zien komen tot nu toe, denk je dat ze al gevonden zijn?
Oh, vast wel, ik ben constant bang dat iedereen er echt een stuk of 3 heeft al. ::rofl::
Sky might be falling but remember you can fly

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #189 Gepost op: 15-10-2021, 00:26:39 »

Wouterv: Jij hebt hard gewerkt deze week. Denk je dat jullie verlies te wijten is aan minder hard werken van anderen?

neen, absoluut niet. De eetproef wonnen we sowieso van kamp lucht. We hebben wel geen wartoken, maar tja, is dat echt nodig? Als je echt goed bent, win je van iedereen en elk kamp heeft zijn sterktes en zwaktes dus dat vind ik geen voordeel.

De immuniteitsproef hebben vooral Nieky en ik gedaan en chapeau voor Nieky, want die was/is eigenlijk echt ziek. Hierover ging het om de juiste personen aan te spreken én wat geluk te hebben. Het is uiteindelijk echt nipt geworden dus we hadden het bijna.

Kortom, neen ik geloof dat we echt wat pech hadden deze week.
klaar voor de strijd

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #190 Gepost op: 15-10-2021, 00:30:22 »
Eigenlijk mag ik alleen vragen van Lucy en D*N beantwoorden, maar omdat ik altijd een open kaart speel zal ik ook jouw vraag beantwoorden. Ik ontken  niet dat ik op Aurryn heb gestemd. Voor de vorige eilandraad hebben Aurryn en ik het erover gehad en zo kon ik wat notities vergelijken. Op een hele sluwe wijze ben ik door o.a Jungmoon en Bjorrn erin getuint om op Aurryn te stemmen onder het mom van dan zit jij "veilig". Jungmoon zei dat ze een idol had en dat kwam vrij intimiderend over op mij. Daardoor moest ik last-minute meegaan op Aurryn door peer pressure. Tot de dag van vandaag weet ik nog steeds niet alsof die idol er echt was. Ik denk dat we deze eilandraad eindelijk antwoord daarop gaan krijgen. Maar wie weet word ik er nu weer ingetuin door die twee. Nu lijkt het alsof Bjorrn op Jungmoon gaat stemmen, maar wie zegt niet dat dit een gespeelde ruzie was met het resultaat dat ik eruit gestemd word. Paul van Big Brother 19 had ook ooit zo'n tactiek en dat bracht hem best ver in het spel. Als iemand een proef laat mislukken lijkt mij dat je de touwtjes in handen hebt in het kamp anders doe je dat niet. Ik geef dan ook eerlijk toe dat ik niet een scenario uitsluit waar ik naar huis word gestuurd door Jungmoon en Bjorrn.

Ik snap je punt over het niet beantwoorden van andere vragen, maar ik heb het even met de spelleiding gecheckt en we mogen gewoon onderling op elkaar reageren zolang het alleen eigen kampgenoten betreft  :)

En aangezien je een nogal vertekend beeld schetst wil ik dat graag doen, met als kanttekening dat ik het wel goed snap van je en ook slim vindt van je dat je niet helemaal de waarheid verteld  ;).
Dat is hoe Survivor vaak gespeeld wordt en het kan je ver brengen.

Je bent niet gepeerpressured door mij om op Auryyn te stemmen, dat is voor zover ik weet een plan wat van jou of Gijs of Jungmoon of alledrie kwam. Ik heb inderdaad toegezegd dat ik meeging, zonder er verder mijn mening over te delen, want ik wilde het liefst Jungmoon eruit en wilde niet dat zij een idol zou spelen.

Ik wil ook benadrukken dat wij die week ervoor al verschillende gesprekken hebben gehad waarin ik jou heb geprobeerd te overtuigen om op Jungmoon te stemmen. Tevergeefs helaas, je stemde liever op Auryyn en ik snap dat je daar tactische meerwaarde in zag.

En ik denk ook dat je jezelf te kort doet als je zegt dat je gemanipuleerd bent om ook maar iets te doen wat je niet zelf wil  ::hug::. Ik denk dat je een hele sterke speler bent die precies weet wat slim is om te zeggen tegen mensen en wat je beter achter kunt houden  ::vergroot::.

En geen zorgen, ik werk niet samen met Jungmoon  :P.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #191 Gepost op: 15-10-2021, 00:35:52 »
Ja omdat ik er niet heel erg goed tegen kan. Ik probeerde ook de moed er in te houden en de opdrachten goed uit te voeren. Blijkbaar was er een plan om het te saboteren om Jungmoon weg te stemmen. Dit is op de eerste plek een spel. een hard spel om precies te zijn. Kijk naar vorige week, maar om dan iemand zo erg te haten in het spel om een proef te throwen terwijl we gewoon mensen moeten wegstemmen vind ik te ver gaan en niet leuk spel ::ohno::

Ho ho, ik haat Jungmoon absoluut niet! Ik vind het character wat ze neerzet de afgelopen week heel onbegrijpelijk en daarom wel heel grappig om te zien  ::rofl::.

Ik wil dit spel ook altijd zien als wat het is, een spelletje, waarbij we allemaal proberen te winnen  ::jaja::
Laten we allemaal dingen niet te persoonlijk nemen  ::hug::.

Ik wil mijn kampgenoten ook gerust stellen door te zeggen dat ik na deze eilandraad weer alles ga doen om ons kamp immuniteit te helpen winnen en zo weer weg te blijven van deze plek. Ik vind het leuk om er soms te komen, maar voor nu heb ik er wel weer even genoeg van  ;D.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Jennifer (Survivor)

  • Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #192 Gepost op: 15-10-2021, 00:58:45 »
Citaat
Jennifer: Jij lijkt geen hoge pet op te hebben van je medespelers. Is je indruk van dit kamp veranderd over de afgelopen dagen?

Ik denk dat sommigen zich niet zo populair hebben gemaakt en zich moeten afvragen of ze niet beter een andere speelstijl kunnen hanteren als ze door willen geraken.

And that's coming from the meanest bitch in town. ::blond::

Does not give a single fuck about you.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Eilandraad
« Reactie #193 Gepost op: 15-10-2021, 01:28:56 »
En aangezien je een nogal vertekend beeld schetst wil ik dat graag doen, met als kanttekening dat ik het wel goed snap van je en ook slim vindt van je dat je niet helemaal de waarheid verteld  ;).
Dat is hoe Survivor vaak gespeeld wordt en het kan je ver brengen.

Je bent niet gepeerpressured door mij om op Auryyn te stemmen, dat is voor zover ik weet een plan wat van jou of Gijs of Jungmoon of alledrie kwam. Ik heb inderdaad toegezegd dat ik meeging, zonder er verder mijn mening over te delen, want ik wilde het liefst Jungmoon eruit en wilde niet dat zij een idol zou spelen.

Ik wil ook benadrukken dat wij die week ervoor al verschillende gesprekken hebben gehad waarin ik jou heb geprobeerd te overtuigen om op Jungmoon te stemmen.

En ik denk ook dat je jezelf te kort doet als je zegt dat je gemanipuleerd bent om ook maar iets te doen wat je niet zelf wil  ::hug::. Ik denk dat je een hele sterke speler bent die precies weet wat slim is om te zeggen tegen mensen en wat je beter achter kunt houden  ::vergroot::.

Ik kan alleen vertellen hoe ik het heb ervaren, want dat is mijn waarheid. Het klopt dat ik niet op Jungmoon wou stemmen, want ze had een idol. That's all.

Ik vind het wel grappig dat ik weer als meesterbrein word gezien (notabene door iemand die Sequester heeft gewonnen), want dit gebeurt echt elk spel waar ik aan meedoe dus ik beschouw het als een compliment. Ja, daar komt ie weer: san-o-visie. Ik speel letterlijk voor de fun en als ik deze eilandraad er helemaal uit lig is het okay. Ik ga niet sluwe plannetjes bedenken om er langer in te blijven of mensen snitchen. Dat gaat tegen in hoe ik ben als een persoon. Ik kan er niks aandoen dat ik er slim uit zie voor anderen. Zullen wel die lederhausen zijn.

Misschien wilt Jungmoon ook nog wat zeggen?
« Laatst bewerkt op: 15-10-2021, 04:06:43 door Sanmol »

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #194 Gepost op: 15-10-2021, 08:54:00 »
Ik bedoel het inderdaad als een compliment  ::jaja::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Re: De Eilandraad
« Reactie #195 Gepost op: 15-10-2021, 10:52:18 »
Charlie: Er worden in alle kampen (behalve Ardhi) vooral schaduwen weggestemd. Geeft jou dit de zenuwen?

Jazeker. Schaduwaccounts zijn iets onbekends en daardoor aanlokkelijk om weg te stemmen, want liever iemand die je kent dan iemand anoniem toch?

Dus ik zit hier wel met de piepers.

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: De Eilandraad
« Reactie #196 Gepost op: 15-10-2021, 11:54:29 »
Jann: Hoe gaan jullie ervoor zorgen dat Maji volgende aflevering de draad van het winnen weer oppakt?

Ja, dan zou ik sowieso veel actiever meedoen! Ik had deze week spijtig genoeg echt nul tijd, omdat ik wat persoonlijke strijd had aan te gaan in mijn off island life (is redelijk goed gekomen allemaal), dus dit was een kwestie van overmacht. Props aan Wouter en Niek, die het meeste werk hebben verricht deze week.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Jungmoon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kind van god ✝️
Re: De Eilandraad
« Reactie #197 Gepost op: 15-10-2021, 19:34:08 »

Jungmoon: Vorige eilandraad kreeg je samen met Aurynn de meeste stemmen. Had je dit verwacht? Wat is je gameplan voor deze eilandraad?

Eyy Loes ;).. dat had ik verwacht.. al een paar weken word ik genoemd als zwakste speler.. ik heb geen gameplan net zoals de vorige keer.. als het god het zo wilt dan wilt god het zo :D.. graag had ik nog even door willen gaan maar ik besef ook dat ik te nieuw ben om echte connecties te vormen op dit forum.. ik ga stemmen op degene die de zwakste speler is :D.. GR Jungmoon

Offline B&W

  • Forumlid
Re: De Eilandraad
« Reactie #198 Gepost op: 15-10-2021, 19:58:31 »
B&W: Wat heb jij deze week bijgedragen?
Well, als we deze week hadden gewonnen dan had dat niet aan mij gelegen, daar ben ik eerlijk in.

De proef vond ik ook een beetje overweldigend, omdat ik me er niet helemaal comfortabel bij voel om mensen te benaderen en ze over te halen ons team te helpen. Daarin heb ik een steekje laten vallen, maar tegelijkertijd vind ik dat ik mezelf in eerdere proeven heb bewezen en dat brengt het geheel in balans.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #199 Gepost op: 15-10-2021, 21:48:39 »
Eyy Loes ;).. dat had ik verwacht.. al een paar weken word ik genoemd als zwakste speler.. ik heb geen gameplan net zoals de vorige keer.. als het god het zo wilt dan wilt god het zo :D.. graag had ik nog even door willen gaan maar ik besef ook dat ik te nieuw ben om echte connecties te vormen op dit forum.. ik ga stemmen op degene die de zwakste speler is :D.. GR Jungmoon

Ga je op jezelf stemmen  :D
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.