Niet onaardig bedoeld, maar je begrijpt me helemaal verkeerd.
Zoals ik meteen al aangaf, ik heb geen hard feelings tegen iemand van jullie. Het is allemaal onderdeel van het spel en ik wil het allemaal meemaken. Het is niet meer dan logisch dat er nu een beslissing gemaakt wordt om iemand weg te stemmen. Ik ben overigens ook niet kwaad. Om dezelfde reden.
Wat ik wel probeer te zeggen deze eilandraad, is dat ik me door jullie aan de kant geschoven voel. Na al die tijd samenwerken bereiken we week 14. Niet één keer vraagt iemand hoe ik over de situatie denk. Vervolgens is het een feit dat iedereen all-in op mij gaat bij de proef. Dat is verdacht.

Arno, als jij zegt dat er tot deze week nog niks besloten was, dan wil ik dat geloven. Maar voor mij maakt het geen verschil, want gezien het feit dat niemand mij iets heeft gevraagd, was er nul procent kans dat de beslissing niet op mij was gevallen.
Daarnaast schieten sommige reacties hier bij mij in het verkeerde keelgat. Niemand vindt het jammer om mij weg te stemmen. En Arno, je zegt dat je twijfelt op wie je gaat stemmen. Dat is onzin, want jij gaat nooit op Spacy of Sanmol stemmen. De enige twijfel die je kan hebben is of je op mijn ene of mijn andere account gaat. Er zijn nog 6 spelers in het spel, we weten ALLEMAAL hoe het zit, dus er is geen reden om achter zulke antwoorden te schuilen.
Als ik straks een jurylid ben, gaat mijn stem naar iemand die keuzes durft te maken en er vervolgens achter durft te staan. Ik ben nog te overtuigen.