Auteur Topic: [D] Dag 8 - Anaconda's don't  (gelezen 5111 keer)

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #60 Gepost op: 11-12-2020, 09:15:52 »
Ok, uitgaande van wél een wolf in groep Marina, even een overzichtje

Brtdm
- Ronde 1 solo op JaccoS, nutteloze stem
- Ronde 2 als eerste op JaccoS, krijgt nu iets meer mee
- Ronde 3 eerst weer op JaccoS maar gaat daarna laat mee op Hautoa
- Ronde 4 stemt op Hillo terwijl het al duidelijk is dat JaccoS gaat
- Ronde 5 zo'n beetje de laatste op FrankLapidus, verandert daarna op Ycaris voor de Britney stem
- Ronde 6 met de crowd mee met Convans.
- Algemene conclusie: drie keer op JaccoS gestemd, behalve het moment dat Jacco er al uit gaat.

SpacyColours
- Ronde 1 loopt snel met Ycaris mee op Molfreak Arno die daardoor ineens op lijstjes komt
- Ronde 2 laat op HIDM, meeloopstem
- Ronde 3 all over the place, eerst LuchtManiak, snel daarna JaccoS en uiteindelijk Hautoa
- Ronde 4 stemt op Hillo terwijl het al duidelijk is dat JaccoS gaat
- Ronde 5 zo'n beetje de laatste op FrankLapidus
- Ronde 6 met de crowd mee met Convans.
- Algemene conclusie: alleen in ronde 1 initiatief, verder meeloper

Ycaris
- Ronde 1 eerste op Molfreak Arno
- Ronde 2 stemt als eerste op Bjorrn als Britney, krijgt zowaar complimenten van Belg  8)
- Ronde 3 laat op JaccoS, terwijl Hautoa al lijkt te "gaan", Belg sluit daar later bij aan
- Ronde 4 mee op JaccoS (gaat mee in de crowd van alle spelers die op JaccoS gaan).
- Ronde 5 een van de eerste die op Frank stemt, wat haar minder verdacht maakt gezien Frank een wolf was.
- Ronde 6 met de crowd mee met Convans.
- Algemene conclusie: in ronde 1 snel en verder in ronde 5 snel op FrankLapidus, verder meeloopster

Michael90
- Ronde 1: niet gestemd
- Ronde 2: laat op HIDM, meeloopstem
- Ronde 3: op LuchtManiak, wijzigt stem niet als rol bekend gemaakt wordt
- Ronde 4: mee op JaccoS (gaat mee in de crowd van alle spelers die op JaccoS gaan).
- Ronde 5: op Molduck als Britney stem nadat het al duidelijk is dat FrankLapidus gaat
- Ronde 6: nutteloze stem op Ycaris als het al duidelijk is dat Convans gaat
- Algemene conclusie: vaag dat niemand de stem heeft gemist in ronde 1. Had misschien Sanmol kunnen redden maar wilde zichzelf niet in de spotlight zetten. Verder niks toegevoegd, ook een meeloper

Eindconclusie
Geen flauw idee. Alle 4 zijn het volgers, duidelijk de "stille" groep. Ycaris vind ik nog het opvallendst, ik had het gevoel dat ze misschien een koppeltje was met Belg maar de nacht heeft anders uitgewezen.
My fall will be for you

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #61 Gepost op: 11-12-2020, 09:36:38 »
Ik zou vooral even focussen op wie er uit de Billie groep moet voor jullie weer een stemming verspillen aan een burger. Ik ben Dua Lipa, dat heb ik al een tijdje terug geclaimd.
Ik wil Sanmols rol wel eens horen, want als hen gister zegt dat hen Marina ofzo is dan is dat sowieso onzin natuurlijk.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #62 Gepost op: 11-12-2020, 09:58:17 »
Ik zou vooral even focussen op wie er uit de Billie groep moet voor jullie weer een stemming verspillen aan een burger. Ik ben Dua Lipa, dat heb ik al een tijdje terug geclaimd.
Ik wil Sanmols rol wel eens horen, want als hen gister zegt dat hen Marina ofzo is dan is dat sowieso onzin natuurlijk.

Nou ja het lijkt me wel handig om eens te kijken naar het stemgedrag van iedereen, want er worden ook conclusies getrokken uit de acties van anderen. Zelfs al hebben de wolven twee burgerrollen geclaimd via de stoorwolf, dan zitten er zeker nog twee wolven in. En dat is ook belangrijk in de keuze tussen jou en Lamson
My fall will be for you

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #63 Gepost op: 11-12-2020, 10:05:14 »
Nou ja het lijkt me wel handig om eens te kijken naar het stemgedrag van iedereen, want er worden ook conclusies getrokken uit de acties van anderen. Zelfs al hebben de wolven twee burgerrollen geclaimd via de stoorwolf, dan zitten er zeker nog twee wolven in. En dat is ook belangrijk in de keuze tussen jou en Lamson

Oke that makes sense  ::jaja::
Whatever jullie nodig hebben om erachter te komen is nuttig natuurlijk.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #64 Gepost op: 11-12-2020, 10:27:03 »
Als Sanmol inderdaad een rol heeft, zou het wel handig zijn om dat snel bekend te maken. Hinten naar een hint is toch nooit handig.

Het gaat vandaag tussen Bjorrn en Sanmol en er zijn waarschijnlijk nog genoeg stille figuren die last-minute stemmen. Dus het lijkt me belangrijk om de rol van Sanmol te weten. Wat deze ook is.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #65 Gepost op: 11-12-2020, 10:36:40 »
Rollen die nog over zijn: Adele (beschermer), Rihanna (jager), Katy Perry (nepjager), Britney Spears (gevangene). Ik heb geen hint kunnen ontdekken. Sanmol heeft al meer dan 3 stemmen gehad (na dag 1 al), dus een Britney-claim zou eerder al handig zijn geweest, dan hadden we ons niet zo hoeven inspannen om te bedenken wie er dan Britney geweest zou zijn.
My fall will be for you

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #66 Gepost op: 11-12-2020, 10:41:20 »
Als Sanmol beschermer of jager is zou ik dat zeker niet bekend maken, dat soort info willen de wolven juist hebben en moeten wij juist geheim houden als team Goodies.

Dus die oproepen van Bjornn en Brtdm vind ik verdacht.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #67 Gepost op: 11-12-2020, 10:55:26 »
Wlle, ki bne Btrinye ::rofl::. Ki bhe nee hlee tjid gwehtca tto nee wlof the zuo mainlce mraa dta si neti gbeeurt.. Ki wuo znie wta re gngi gbereuen sla ki hte nite gnig clemain ne ed wloven ltaen dneken dta Brtinye la dodo wsa lsa ez ed storowlfo gningen gbrkiuen. Ne un mote ki wle mjni rlo bkeend mkaen..

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #68 Gepost op: 11-12-2020, 11:01:14 »
Voor wie geen zin heeft om lastig te lezen:

Sanmol heeft net Britney geclaimd.

Die had ik al verwacht, maar had de claim eerder verwacht. Dus zolang niemand anders nu toch nog Britney claimt stem ik vandaag zeker op Bjorrn.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #69 Gepost op: 11-12-2020, 11:03:57 »
Uhm vanuit mij is dit toch heel logisch?
Voor mij zijn er maar 2 opties:
- Sanmol is wolf
- Belgs theorie is incorrect

Dus ik wil wel wat meer van Sanmol horen.
Nu wordt ie blijkbaar gewoon geloofd zonder dat ie iets bijdraagt of met bewijs komt.
En ik heb wel het gevoel dat het een spannend potje kan worden en dat elke onnodig gelynchte burger telt.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #70 Gepost op: 11-12-2020, 11:06:13 »
Voor wie geen zin heeft om lastig te lezen:

Sanmol heeft net Britney geclaimd.

Die had ik al verwacht, maar had de claim eerder verwacht. Dus zolang niemand anders nu toch nog Britney claimt stem ik vandaag zeker op Bjorrn.

Ja Jezus,
Waarom claim je die dan niet veel eerder? Je bent al vanaf dag 1 in staat om te stemmen en mag er dus over praten.
Ik denk dat het een leugen is  ::ohno::, en zo niet, dan zijn we nog veel verder van huis, want dan is er gelogen bij de theorie.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #71 Gepost op: 11-12-2020, 11:11:10 »
Volgens mij heeft Sanmol ooit eerder een vergelijkbare tactiek toegepast.

En Britney zit in ieder geval nog in het spel. Het lijkt me raar als de stoorwolf hierin iets verhuld heeft.

Het zou in theorie nog kunnen dat de echte britney nog steeds niet mag praten, maar dat was toch niet mogelijk volgens bepaalde stemresultaten?

Dus momenteel zie ik weinig reden om Sanmol niet te vertrouwen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #72 Gepost op: 11-12-2020, 11:15:17 »
Als de echte Britney niet Sanmol is en nog steeds niet mag praten, dan zou ik niets revealen, stem in plaats daarvan maar gewoon op de persoon die je het meest verdacht vindt in het stemtopic   ::jaja::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #73 Gepost op: 11-12-2020, 11:24:08 »
Nog even voor de zekerheid:
Er was toch al bevestigd dat de stem van Britney wel meetelde voor de divashow-stemming?
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #74 Gepost op: 11-12-2020, 11:28:52 »
Was dat zo ja?
Als Sanmol inderdaad Britney is, en Sanmols stem telde niet mee, dan zit er dus maar 1 wolf bij ons groepje en dat was dan Frank  ::oink::
Dan had Sanmol er ook eerder mee moeten komen :-X
Maar hen kan het nog redden dus te bevestigen of de stem meetelde of niet.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #75 Gepost op: 11-12-2020, 11:45:35 »
ohhhh..

Het antwoord van D*N op die vraag was:
Britney weet dit zelf, ik doe daar geen uitspraken over


Wat voor debielen zijn wij dan, dat we hier geen rekening mee hebben gehouden?
Dus, Sanmol... Telde jouw stem mee met de divashow? Zo niet, dan zit er nog 1 wolf in groep E en moet Monkey wel een wolf zijn. *mits Lucy geen wolf is.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #76 Gepost op: 11-12-2020, 11:46:18 »
Mijn conclusie voorlopig:
Als Sanmol wolf is, dan staat Brtdm bij mij daarna bovenaan
Als Bjorrn wolf is, dan heeft Lucy flink wat uit te leggen

Hillo, LuchtManiak, als bekende burgers, wat denken jullie van de claim van Sanmol? En dat die claim nu pas komt? Sanmol geeft een uitleg, maar dat is natuurlijk dezelfde uitleg die een wolf kan geven "ik wachtte op de claim van een wolf zodat ik die daarna kon ontmaskeren".

My fall will be for you

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #77 Gepost op: 11-12-2020, 11:49:18 »
Ik denk dat Sanmol weet dat hen sowieso of vandaag of morgen sterft en daarom maar iets gewaagds probeert. Als jullie dan als gevolg mij eerst wegstemmen heeft Sanmol voor de wolven alsof 1 extra ronde gewonnen.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #78 Gepost op: 11-12-2020, 12:02:24 »
Ok even op een rijtje, wie kunnen er nog Britney zijn:

EDIT onzin, wie het nog wil lezen, lees de quote van Bjorrn
« Laatst bewerkt op: 11-12-2020, 12:13:03 door monkeysuncle »
My fall will be for you

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #79 Gepost op: 11-12-2020, 12:04:47 »
Ok even op een rijtje, wie kunnen er nog Britney zijn:

1. monkeysuncle => kan niet vanwege stemronde dag 2
5. Molfreak Arno => inmiddels genoeg stemmen
6. Hillo => Marina geclaimd, geen tegenspraak, kan ook niet vanwege stemronde dag 4
9. Sanmol => inmiddels genoeg stemmen
12. Molduck => kan niet vanwege stemronde dag 4
14. Bjorrn => inmiddels genoeg stemmen
15. Lucy => kan niet vanwege stemronde dag 2
19. LuchtManiak => Ariana geclaimd, geen tegenspraak, kan ook niet vanwege stemronde dag 4
23. SpacyColours
24. Ycaris => kan niet vanwege stemronde dag 4
25. Brtdm
26. michael90

Stemronde dag 2 (gelijkspel Vermoljoen-Sanmol, Vermoljoen eruit) en stemronde dag 4 (JaccoS - Hautoa, Hautoa eruit) laten zien wie er in ieder geval geen Britney kunnen zijn.

Op die basis kunnen Molfreak Arno, Sanmol en Bjorrn alle drie Britney zijn die ze kunnen claimen en zijn SpacyColours, Brtdm en michael90 nog "onbekende" Britney kandidaten.

Gezien Brtdm's felle verdediging van Sanmol kunnen we die wel uitsluiten als Britney denk ik. Spacy of Michael zouden nog kunnen, let ook op dat Michael niet gestemd heeft op dag 1, misschien een hint naar zichzelf als Britney.

Ik vind het niet claimen van Britney tot je in gevaar komt wel erg opvallend. Met daarbij ook de extra toevoeging dat Britney weet of zij wel of niet mee heeft geteld in de groepjes van dag 1, dan heb je als Britney niet echt bijgedragen aan de discussie. We zijn er de hele tijd vanuit gegaan dat Britney wel zou meetellen, dus info dat Britney níet meetelt is vrij essentieel.

Kortom, na er lang over te hebben gedubt, ik geloof Sanmol niet. Ik denk dat michael90 Britney is, met als enige andere kandidaat SpacyColours. De stem van Michael90 op Bjorrn deze dag kwam voor de bekendmaking van Sanmol, ben benieuwd of die nog gaat wijzigen (en of-ie uberhaupt meetelt)

Thank you  ::jaja::
Ik denk dat we er makkelijk achter kunnen komen ook als iedereen vandaag online komt en leest. Als de mensen die nog Britney kunnen zijn maar dit niet mogen zeggen op Sanmol stemmen, weten we genoeg  ::ok::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.