Auteur Topic: Hunted  (gelezen 231513 keer)

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Hunted
« Reactie #1460 Gepost op: 13-03-2023, 21:44:01 »
Pfoe, dat was spannend! Geen idee hoe Mark en Niels uit Schokland zijn gekomen met die code  :o

Eigen schuld natuurlijk dat de hunters Ymkje op het spoor zijn gekomen, maar die twee leveren wel heerlijke televisie. Toch wel weer zonde dat Ymkje de hunters zo makkelijk binnen laat zonder ook maar te vragen of ze daar toestemming voor hebben. Ik wacht nog steeds op de dag dat ze hier komen. Zonder geprinte verklaring blijft de deur dicht  ;D
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #1461 Gepost op: 13-03-2023, 21:57:07 »
Pfoe, dat was spannend! Geen idee hoe Mark en Niels uit Schokland zijn gekomen met die code  :o

Eigen schuld natuurlijk dat de hunters Ymkje op het spoor zijn gekomen, maar die twee leveren wel heerlijke televisie. Toch wel weer zonde dat Ymkje de hunters zo makkelijk binnen laat zonder ook maar te vragen of ze daar toestemming voor hebben. Ik wacht nog steeds op de dag dat ze hier komen. Zonder geprinte verklaring blijft de deur dicht  ;D
We hebben serieus een mobiele printer

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: Hunted
« Reactie #1462 Gepost op: 13-03-2023, 23:53:47 »
Hoe die 2 elke keer ontkomen....
Wel heerlijke uitzending weer.

Dat laten overschrijven vind ik nog niet zo'n hele gekke actie. Anderen helpen is niet perse slecht, pakte nu verkeerd uit.
Genoeg andere nog dommere acties.

Had ook niet verwacht dat ze er überhaupt langer in zouden zitten als die andere twee. Misschien zij zelf ook wel niet.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Hunted
« Reactie #1463 Gepost op: 14-03-2023, 00:27:44 »
We hebben serieus een mobiele printer

Mooi! Volgens mij kun jij wel uitzoeken waar ViWiRu woont, dus tijd voor een geintje?    ;)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Re: Hunted
« Reactie #1464 Gepost op: 14-03-2023, 02:39:29 »
wat een aflevering, slim van Niels, maaar denk niet dat ze de eindbestemming halen zonder die info. Dus of hunters zien ze niet langsrijden en geven het op. of ze willen de brief zien of spotten ze in de auto.
Wat een geluk tot nu toe!

Offline Lunagirl82

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dont dream your life, live your dream
Re: Hunted
« Reactie #1465 Gepost op: 14-03-2023, 13:41:43 »
Wow wat een mazzel hebben ze elke keer... moet echt een keer fout gaan. En die info zullen ze toch nog moeten gaan krijgen van Niels zijn moeder. Dus als ze hiermee weg komen dan moeten ze met een goed plan gaan komen... Ben benieuwd
The strength of a family, like the strength of an army, lies in its loyalty to each other.

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1466 Gepost op: 14-03-2023, 20:56:52 »
Hoe langer het duurt voordat ze Niels en Mark hebben, hoe meer kans de anderen hebben om wel aan hun info te komen.

Hoop alleen niet dat de info is ' ga daar heen' want dan is iedereen kansloos.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #1467 Gepost op: 15-03-2023, 07:54:11 »
Zo, dat was een hele spannende aflevering voor Niels en Mark! ::ok::

Slim dat Niels niet gelijk ging aanbellen bij zijn moeder maar eerst goed keek of er hunters binnen zijn. Je kunt wel merken dat Niels de verstandigste is van de twee.
🜃

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Hunted
« Reactie #1468 Gepost op: 20-03-2023, 21:20:21 »
Sylvana ::bravo::.

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Hunted
« Reactie #1469 Gepost op: 20-03-2023, 21:28:46 »
Heel leuk dat "after the hunt"

Finale zelf was niet zo spannend. Het was voor mij wel duidelijk dat de plek een te grote gok was voor de hunters.

Leuke BN'ner koppers dit jaar! Op Famke en Danzel na, maar een naïef koppel hoort erbij  ;D
You'll never walk alone

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1470 Gepost op: 20-03-2023, 21:43:54 »
Leuke finale en inderdaad leuke koppels. Ik heb mij kapot gelachen om  Jeroen die nog vast hing met zijn schoen. Knap dat Selmar die plattegrond nog zag, maar het was inderdaad niet meer haalbaar. After the hunt is leuk om te zien

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1471 Gepost op: 20-03-2023, 22:54:45 »
Selmar: "Misschien is het extractiepunt wel met een helikopter midden in een weiland, dan kunnen we er niets mee"
De voice-over een minuut later: "Het extractiepunt is met een helikopter midden in een weiland" ;D

Vond het wel erg moeilijk voor de hunters dit jaar, echt knap dat ze nog zo dichtbij zijn gekomen dankzij Selmar ::bravo::

Ook weer erg gelachen om After The Hunt, hoop mooie uitspraken ook. "Ze lieten geen kruimels vallen maar hele broden" ::rofl::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #1472 Gepost op: 20-03-2023, 22:58:46 »
Selmar: "Misschien is het extractiepunt wel met een helikopter midden in een weiland, dan kunnen we er niets mee"
De voice-over een minuut later: "Het extractiepunt is met een helikopter midden in een weiland" ;D

Vond het wel erg moeilijk voor de hunters dit jaar, echt knap dat ze nog zo dichtbij zijn gekomen dankzij Selmar ::bravo::

Ook weer erg gelachen om After The Hunt, hoop mooie uitspraken ook. "Ze lieten geen kruimels vallen maar hele broden" ::rofl::
::bravo::

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: Hunted
« Reactie #1473 Gepost op: 21-03-2023, 00:03:08 »
Weer genoten vanavond. Misschien wel meer van after de hunt dan van de aflevering zelf. Maar top duo's dit seizoen, leuk om te kijken. (4/5 dan)

Extractie was lastig voor de hunters, dit omdat het ook pas laat bekend was bij de kandidaten. Maar dit is altijd een middenweg zoeken. Als ze met 3 hunter teams ze op staan te wachten is het ook niet goed. Op deze manier kon zelfs Denzel in ieder geval niet te veel verklappen.

Ik zij tijdens het kijken vorige keer nog, wel toevallig, alles helpers bij elkaar in de buurt. Maar toen niet wetende dat de info zo laat pas kwam. En de halve kennis kringen van die BNrs wonen daar 😂

Toch een ding, hoop niet dat we Yvonne vast in het programma gaan zien.... Zo een keer is prima maar anders haak ik snel af    ::ohno:: Met Bnrs ook meer toegevoegde waarde dan met onbekenden.

Re: Hunted
« Reactie #1474 Gepost op: 21-03-2023, 00:08:16 »
Wat knap dat ze door Selmar zo dichtbij zijn gekomen, maar dit was zeker lastig voor de hunters!!  ::bravo::

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #1475 Gepost op: 21-03-2023, 00:13:10 »
Wat knap dat ze door Selmar zo dichtbij zijn gekomen, maar dit was zeker lastig voor de hunters!!  ::bravo::
Dank! Is een beetje gokken maar zoals Marcel zegt ‘zonder bluf is het leven duf’

Re: Hunted
« Reactie #1476 Gepost op: 21-03-2023, 00:28:37 »
Dank! Is een beetje gokken maar zoals Marcel zegt ‘zonder bluf is het leven duf’
Dat zeker  ::rofl:: vond vooral de kaart vinden en toch de morse ontcijferen het hoogtepunt! Knap ::ok::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1477 Gepost op: 21-03-2023, 10:36:41 »
Leuke laatste aflevering.
Super dat 2 koppels het gehaald hebben en dan ook de twee koppels die gewoon het beste gespeeld hebben.

Inderdaad lastig voor de Hunters om extractie te halen, maar toch wel heel dichtbij uiteindelijk.

After is ook leuk. Vooral om de uitspraken en reacties op elkaar ook te zien en op de close encounter momenten.

En eens met het niet een podium geven aan een Yvonne. Dat het ingezet wordt snap ik wel, maar op een of andere manier proeft dat toch als wansmaak om iemand die het leven van menigeen te grabbel gooit zo een podium te geven.

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: Hunted
« Reactie #1478 Gepost op: 21-03-2023, 15:31:37 »
Super seizoen! Echt genoten en heel erg leuke koppels. Had mijn hoop op die twee Pietje Bells gevestigd, Mark en Niels, maar die hebben waarschijnlijk alles eruit gewrongen wat erin zat. Hilarisch hoe ze nog een vluchtpoging deden in zowel die auto als te voet.

Heel pittig dit jaar voor de Hunters, met die heel erg late laatste locatietip. Dat was bijna ondoenlijk en ergens vind ik het wel fair dat de Hunters toch al eerder ook die eindlocatie kunnen ontdekken door slordige gevangen deelnemers. Maar Selmar zat weer heel dicht bij de eindlocatie. Volle patat erop volgend seizoen. Met hopelijk 'Wanted' posters online ipv het Yvonne leger  ::tandpastasmiley::

« Laatst bewerkt op: 21-03-2023, 15:33:42 door Nat007 »

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1479 Gepost op: 21-03-2023, 17:04:58 »
Super seizoen! Echt genoten en heel erg leuke koppels. Had mijn hoop op die twee Pietje Bells gevestigd, Mark en Niels, maar die hebben waarschijnlijk alles eruit gewrongen wat erin zat. Hilarisch hoe ze nog een vluchtpoging deden in zowel die auto als te voet.


Ja idd. De hunters konden er minder om lachen, denk ik. De chauffeur van Mark en Niels veroorzaakte blijkbaar bijna een aanrijding:

https://twitter.com/selmarsmit/status/1638090075522121729

Ik las op Twitter dat hunter Michael Kortekaas ermee stopt. Weet iemand waarom?