Auteur Topic: De Verraders  (gelezen 96890 keer)

Offline ws4041

  • Forumlid
Re: De Verraders
« Reactie #680 Gepost op: 1-03-2023, 08:33:31 »
De 3 Verraders zijn ook bekend van het aankomende seizoen:

Katinka Simonse
Maria Fiselier
Sander Huisman

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: De Verraders
« Reactie #681 Gepost op: 1-03-2023, 17:38:09 »
De 3 Verraders zijn ook bekend van het aankomende seizoen:

Katinka Simonse
Maria Fiselier
Sander Huisman

Vette selectie denk ik  ::jaja::

En 2 vrouwen & 1 man, leuk! Was nog niet geweest. Al maakt het natuurlijk niet uit. Ik denk wel dat het een goeie zet zou zijn als ze eens 3 mannen of 3 vrouwen als verraders zouden kiezen, dat zou niemand verwachten. Als de eerste 2 er dan uit zijn gaat het vizier naar de mannen. Misschien dan, haha.

Maar ik kijk uit naar 3 maart. 8 afleveringen?

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: De Verraders
« Reactie #682 Gepost op: 3-03-2023, 21:37:16 »
Katinka profileert zich nu al als een soort überheks  ::rofl::
Dit gaat leuk worden. Al denk ik dat alledrie de verraders best wel in de picture kunnen gaan lopen, zelfs een Katinka die minder een groepsdier lijkt en meer opvalt binnen de groep. Benieuwd hoe snel ze ontdekt worden door de groep.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Verraders
« Reactie #683 Gepost op: 3-03-2023, 22:06:36 »
Met goed combineren kun je achter de namen van de deelnemers komen.

Maar dat geldt niet voor de namen van de 3 verraders. Hebben die ergens online gestaan, is er een promo geweest waaruit we de namen hadden kunnen opmaken?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Verraders
« Reactie #684 Gepost op: 3-03-2023, 22:15:55 »
Katinka profileert zich nu al als een soort überheks  ::rofl::
Dit gaat leuk worden. Al denk ik dat alledrie de verraders best wel in de picture kunnen gaan lopen, zelfs een Katinka die minder een groepsdier lijkt en meer opvalt binnen de groep. Benieuwd hoe snel ze ontdekt worden door de groep.

Ik denk dat deze verraders nog sneller backstabben dan

Spoiler: videoland Halloween editie (klik om te tonen/verbergen)

Deze verraders groep ligt binnen no time uit elkaar, het enige wat ze kan redden is dat mensen elkaar niet mogen en op basis daarvan gaan stemmen. Zitten op het oog een aantal mensen die elkaar totaal mogen.

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Verraders
« Reactie #685 Gepost op: 3-03-2023, 22:31:51 »
Prima rustig begin. Vind de groep wel te groot.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Verraders
« Reactie #686 Gepost op: 4-03-2023, 12:55:18 »
Ik vond het een oke eerste aflevering, een beetje langdradig.  Wel vind ik de groep een stuk minder leuk dan in vorige edities. Een aantal personen zit al gelijk in mijn allergiezone. Selma, Tinkerbell en Jessy. Ook denk ik dat de verraders niet goed gekozen zijn. Sander is al meteen enorm verdacht. Katinka begint al gelijk over het verraden van medeverraders zodat ze haar medeverraders kan kiezen. Dan ga je het echt niet winnen. Arme Maria die moet het doen met iemand die al enorm verdacht is en iemand die alleen aan zichzelf denkt. Ik denk overigens dat Maria de beste verrader van de drie is.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Verraders
« Reactie #687 Gepost op: 4-03-2023, 14:17:05 »
Een aantal zijn al gelekt door JuiceChannel.
De BNN’ers die gelekt zijn volgen elkaar bijna allemaal.
Ik ken een paar crewleden van het programma. Zij volgen die BNN’ers ook.
Het zijn er ook precies 18.

Noor Omrani heeft een selfie gepost samen met Selma Omari in het kasteel waar het is opgenomen.
Er staat Rotterdam als locatie, maar dat is niet zo! Laatst heeft 1 van de crewleden ook zo’n selfie op zijn/haar storie gezet. En dat was tijdens de opnames van het nieuwe seizoen.

maar hoe ben jij dan achter de namen van de 3 verraders gekomen? Dát wordt toch niet gelekt op Social media?

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: De Verraders
« Reactie #688 Gepost op: 5-03-2023, 00:12:20 »
Ik vond het een oke eerste aflevering, een beetje langdradig.  Wel vind ik de groep een stuk minder leuk dan in vorige edities. Een aantal personen zit al gelijk in mijn allergiezone. Selma, Tinkerbell en Jessy. Ook denk ik dat de verraders niet goed gekozen zijn. Sander is al meteen enorm verdacht. Katinka begint al gelijk over het verraden van medeverraders zodat ze haar medeverraders kan kiezen. Dan ga je het echt niet winnen. Arme Maria die moet het doen met iemand die al enorm verdacht is en iemand die alleen aan zichzelf denkt. Ik denk overigens dat Maria de beste verrader van de drie is.

De verraders moeten echt gas gaan geven en de deelnemers snel en subtiel op elkaar laten focussen, maar vooralsnog vallen ze alledrie op denk ik. Denk inderdaad ook niet dat ze goed gekozen zijn deze keer. Sander acteerde beroerd aan de eerste ronde tafel en viel ontzettend op. Katinka zal waarschijnlijk ook in het vizier gaan lopen met haar poppenspeler plannen, dat weten we van andere seizoenen (ook in de Engelse en Amerikaanse versies). De verraders proberen vrijwel altijd zaadjes bij anderen te planten en initiatief daarin te nemen. Dus daarmee zal Katinka ook gaan opvallen waarschijnlijk. En ze lijkt me niet het warme moedertype binnen de groep, dus ben benieuwd hoe ze goodwill zal gaan kweken. Maria waarschijnlijk het best gekozen.

Gegarandeerd bijna dat verraders elkaar dit seizoen ook onder de bus gaan proberen te gooien.  Waarschijnlijk sneller dan normaal. Jammer dat er zo ontzettend veel social media figuren zijn geselecteerd.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Verraders
« Reactie #689 Gepost op: 5-03-2023, 16:12:52 »
Wat jammer dat De Verraders op dezelfde manier doorgaat als voorheen. Ik had zo gehoopt dat ze wat elementen van de internationale versies zouden overnemen. In plaats daarvan zien we meteen verdachtmakingen, zelfs nog voordat de verraders gekozen zijn.

Jammer van de kandidatenselectie. Er zitten teveel dezelfde types in. Ook de verraders vind ik niet super gekozen. Sander is al door de mand gevallen, Katinka vind ik niet leuk overkomen. Alleen Maria lijkt me een slimme keuze, zoals ze vrolijk en bubbly door het spel heengaat. Ik had liever een Ferry of Selma gezien.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Verraders
« Reactie #690 Gepost op: 5-03-2023, 16:15:22 »
Helaas zijn de keuzes niet meer terug te draaien. Het is immers in oktober al opgenomen.


Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Verraders
« Reactie #691 Gepost op: 5-03-2023, 16:33:03 »
Ik vond het apart dat Sander eerst helemaal zenuwachtig was en zei dat hij het veel zwaarder vond dan verwacht (ik dacht zelfs dat hij tegen Tijl zou gaan zeggen dat hij het toch niet zag zitten), en vervolgens vlak voor het conclaaf toch ineens heel veel vertrouwen in zichzelf had ???
I will follow my inner gold

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: De Verraders
« Reactie #692 Gepost op: 5-03-2023, 23:09:33 »
Poeh.

Ik denk dat de verraders dit keer gaan verliezen, maar aan de andere kant denk ik ook weer, dat maakt het seizoen wel al meteen anders dan de vorige keren, waar het de verraders naar mijn idee wel erg makkelijk afging.

Sander had eigenlijk door de productie misschien gewoon meteen eruit moeten worden gepikt en gezegd, we gaan toch iemand anders kiezen. Aan de andere kant, dit is het spel, en het is aan de verraders om het zo te spelen zoals ze goeddunken :)

Ik ben een beetje bang dat de twee dames misschien te voor de hand liggende keuzes zijn. Het zou voor het format denk ik beter zijn als de keuze echt aselect zou worden gemaakt, met bv. namen trekken (eventueel met weglating van wie het echt niet wil zijn). Dan weet je zeker dat de makers niet vooringenomen zijn en de deelnemers puur op "wie ze denken dat de makers zullen kiezen" gaan redeneren. Bij weerwolven bepaalt ook het toeval de rolverdeling (voor zover ik weet).

Als de verraders elkaar gaan tegenwerken, zou ik dat stom vinden en sta ik meteen aan de kant van de getrouwen :)

Ben in elk geval wel benieuwd hoe dit zich gaat ontpoppen. Wel weer spannend in elk geval :D

Ik vind het wel erg vervelend dat er 2 kandidaten in zitten die elkaar beter kennen dan alle anderen - de broers. Dat maakt de kandidaten ongelijkwaardig ten opzichte van elkaar.

Weten de getrouwen hoeveel verraders er zijn?
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Verraders
« Reactie #693 Gepost op: 5-03-2023, 23:31:02 »
Het 1e deel in Nederland sloeg nergens op, vond ik. Ben je zo al veel kijkers kwijt die je niet meer terugkrijgt. Heel amateuristisch gefilmd ook.

Ik vind die hinderlijke types wel interessant. Stoor me aan niemand.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Verraders
« Reactie #694 Gepost op: 5-03-2023, 23:42:38 »
Ik weet intussen, ik kende alleen haar artiestennaam, waaróm Tinkebell zo onder vuur ligt op diverse platforms.


Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Verraders
« Reactie #695 Gepost op: 6-03-2023, 12:34:15 »
Sander gaat door zij medeverraadsters snel onder de bus gegooid worden. Die jongen was na 5 seconden al door de mand gevallen.
Nu hoor ik veel mensen zeggen: slechte keuze, hadden ze dat niet aselect moeten doen? Het lijkt er voor mij juist op dat dit aselect gedaan is.

Veel deelnemers die direct in mijn irritatiezone zitten, dus ik zie nu al uit naar een paar moorden en verbanningen.

Ik hoop dat Maria (leuke vrouw) snel door krijgt dat Katinka (geen leuke vrouw) alleen maar aan zichzelf denkt. Solo gaan de verraders het niet ver schoppen, die moeten echt een team vormen.

Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Verraders
« Reactie #696 Gepost op: 6-03-2023, 12:34:46 »
Weten de getrouwen hoeveel verraders er zijn?
Ik hoorde Jan Slagter zeggen dat er 3 verraders zijn dus ik denk het wel.

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: De Verraders
« Reactie #697 Gepost op: 7-03-2023, 05:44:36 »

Ik ben een beetje bang dat de twee dames misschien te voor de hand liggende keuzes zijn. Het zou voor het format denk ik beter zijn als de keuze echt aselect zou worden gemaakt, met bv. namen trekken (eventueel met weglating van wie het echt niet wil zijn). Dan weet je zeker dat de makers niet vooringenomen zijn en de deelnemers puur op "wie ze denken dat de makers zullen kiezen" gaan redeneren. Bij weerwolven bepaalt ook het toeval de rolverdeling (voor zover ik weet).


Zou mooi zijn als er gewoon eens 3 kerels geselecteerd waren. Zodat de groep zich stukstaart op de gedachte dat er toch minstens één vrouw bij de verraders moet zitten. En doe dan ook gelijk 3 dezelfde types  >:D

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: De Verraders
« Reactie #698 Gepost op: 9-03-2023, 23:06:08 »
Ik vind Selma top, ik kan wel om haar lachen, en ze deed het ook al best goed right? Ze had (correct) door dat Chadid haar weg wil stemmen en voegde daar de reden aan toe dat zij hem drie keer versloeg met kaarten in de bus. Chadid zei zelf dat hij Selma erg slim vindt en dat ze er daarom uit moet, dus haar verklaring is zo gek nog niet.

Wel moet ik zeggen dat het leuke is als drie verraders samen in een deuk liggen en gieren bij het conclaaf omdat mensen ze niet verdenken, en samen een plan smeden om het nóg beter te doen. Dat Katinka zowat nu al voor zichzelf wil gaan is natuurlijk een eigen keuze maar het concept van een geheim team is leuker. Sander idd niet best begin. Ik denk wel dat de combinatie Maria en Katinka niet snel geraden wordt, je verwacht er altijd wel een jong persoon bij. Als je het niet weet denk je al gauw statistisch, dus ik denk een slimme zet om voor dit trio te gaan.

Ik vind dat mensen hierboven wel heel snel een mening hebben over personen in het spel, er is letterlijk een uurtje een uitzending geweest. Denk dat het komt doordat er ook politiek uitgesproken personen tussen zitten, maar ik zou proberen dat ff achterwege te laten en echt te kijken naar iemands spel. Zo erger ik me bij talkshows vaak een beetje aan Sunny, maar ik vond haar in de eerste aflevering tof. Overigens wordt in The Traitors UK echt de hele boel bij elkaar geschreeuwd om het minste of geringste, dát is pas écht heftige casting, haha

Giorgio kwam begin dit jaar in 'opspraak' omdat hij is ontslagen bij RTL. Het zou gaan om ongewenst gedrag. Hij had een biecht van 3 seconden en kreeg verder geen screentime. Zou RTL hem een onzichtbare edit geven? Idk, zo leek het, we zien wel
« Laatst bewerkt op: 9-03-2023, 23:08:58 door JP1999 »

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: De Verraders
« Reactie #699 Gepost op: 10-03-2023, 21:36:11 »
Wat een spektakel voor een eerste ronde tafel zitting. Sander is niet de meest onopvallende acteur en ik snap dat de andere verraders hem als een zwakke schakel zien, maar ai, dat was pijnlijk. Hopelijk knikkert hij Maria er snel uit.

Root eigenlijk altijd voor de verraders, maar de zelfingenomenheid van Maria ("performance of a lifetime", in aflevering 2 al) en haar dominante overmoedige rol binnen de groep al meteen, maken wel dat ik hoop dat ze snel ontmaskerd gaat worden. Ik trek kattentas Katinka dan nog beter want die is gewoon ongegeneerd vals  >:D

Vreselijk voor Irene, zo'n leuke vrouw en ze leek het zich echt aan te trekken. Authentieke Selma voor de winst  ::ok::