Auteur Topic: De Biechthut  (gelezen 50643 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De Biechthut
« Reactie #220 Gepost op: 21-01-2005, 17:55:16 »
Gelukkig is die CSC-politie net zo onbetrouwbaar als zijn alter ego, dus hier zullen dit maar scharen onder de zoveelste poging om mensen zwart te maken. :-\\

Precies! Wie denken ze wel dat ze zijn! Mij zo in een slecht daglicht stellen!! >:( >:( >:(
2024: wie is de Mol?

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Biechthut
« Reactie #221 Gepost op: 27-01-2005, 09:03:36 »
Zoow, weekje bij linda op het eiland gezeten, en nu is het wel tijd om naar huis te gaan.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Biechthut
« Reactie #222 Gepost op: 27-01-2005, 20:44:00 »
Hoi Biechthut

Mijn laatste avond hier en eigenlijk is het ook wel mooi geweest. Eigenlijk bewaar ik aan deze hut wel mijn mooiste herinneringen, hoewel de week met Lindĺ ook heel erg leuk was. Ik bedoel, een week met een knappe vrouw op een onbewoond eiland, das toch waar iedere man van droomt.

Maar echt er voor gaan kon ik dus niet meer. Er is echt iets geknakt en ik zal eigenlijk erg blij zijn als ik thuis ben en niet meer bij alles hoef na te denken. Waarschijnlijk moet ik voor de finale nog een keer terugkomen om te stemmen. Misschien dat ik dan ook wel de kans krijg om nog een keer te zeggen wat ik werkelijk van de deelnemers vind. Als Chriz het er dan maar niet uitknipt.
 

Dag lief hutje!
Ik zal je missen.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: De Biechthut
« Reactie #223 Gepost op: 28-01-2005, 19:55:35 »
De CSC zit vol verrassingen en dat blijkt maar weer eens. 2 waarvan ik dacht dat ze de finale op zeker halen liggen eruit (ala Icarus die te dicht bij de zon kwam). De overigen spelen het op 'safe'. Concurrentie wordt niet geduld. Saai, maar ja, voor de winst is dat geoorloofd. Nog een paar weken. Ik heb de finalisten al in mijn hoofd, maar ja, vol verrassingen he...

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Biechthut
« Reactie #224 Gepost op: 18-02-2005, 15:54:49 »
HeeeYz Lieve Hut! ...

Hier ben ik dan nog 1xtje voor het laatste.... wat niemand misschien had verwacht is gebeurd, we zijn in de mangrove gewoon verder gegaan! ....
Het was er misschien moeilijk en zwaar, maar ik heb het naar mijn zin gehad! ...

Heinz, was mij helaas net voor, maar ik gun het hem van HARTE!!!.... ::bravo::
Ik denk dat zowel Nostradamus, Eck, Heinz en misschien ik het ook wel hadden verdiend! ....

Nostra deed het altijd gemiddeld en soms ook erg goed!!.... Hij is 4e geworden en ik vind dat hij daar erg trots op mag zijn! ....Maatje bedankt voor de fijne tijd!! ... ::bravo::

Eck, tja ook echt een maatje, Ik denk zelf dat hij het zonder mij niet gered zou hebben....  De 1e weken in de mangrove waren zwaar, maar ik hielp hem erdoor!! Daarna stond hij helemaal op eigen beentjes en heeft het erg ver weten te schoppen! .... Eck zet em op in de raad!! ... ::bravo:: (en stem verstandig  ;) )

Heinz,.... Tsja de finalist van de mangrove  ::bravo::  ::bravo::  ::bravo:: Goed gedaan hoor, ik weet niet of je een terechte finalist bent, maar dat zullen we zien,,,.... ik gun het je namelijk van HARTE!!! ..... ::bravo::
Ik bedoel te zeggen, ik zag dat je, je lijstje wel eens vergeten bent enzo,,... en mij tactisch onderaan zetten tsja  ;)  ::rofl:: Ik gebgrijp je wel hoor het is en blijft een spelletje!! .... ;D Zet em op in de finale!! ...  ::bravo:: Je kunt het!! ... Ga ervoor  ::bravo::

En niet te vergeten Lola he, onze mangrove Queen, lag er helaas snel uit in het nieuwe team, maar heeft het erg goed gedaan!! ... ::bravo::


Ik heb het zelf erg naar m'n zin gehad en zou het spel zo weer spelen.... Ik ben het spel in gegaan zonder iets te weten hoe het ongeveer zou gaan.... Ik heb eigenlijk niet echt tactisch gestemd, wat me misschien de kop het gekost, maar ik heb zoveel nieuwe vrienden gemaakt en het naar m'n zin gehad!! ...

En tsja als laatste.... Ik als klein meisje van 16, heb het toch als 1nige meisje zo ver weten te schoppen hier in de mangrove....!!!!
Ik ben daarom ook erg trots op mezelf, ik ben mezelf gebleven en heb het naar m'n zin gehad!! ... ::trots::

Iedereen bedankt voor die fijne tijd,,.... en mensen in de finale, maak alles tot een vooral eerlijk en goed eind!!!  ::bravo::

 :-*  :-*  :-* Xmoix

« Laatst bewerkt op: 18-02-2005, 16:14:24 door xmoix »

Offline Heinz

  • Forumlid
Re: De Biechthut
« Reactie #225 Gepost op: 18-02-2005, 19:17:26 »
Ik zit in de finale, hoe is het mogelijk!?

Toen ik me aanmeldde voor deelname aan de mangrove antwoordde ik op de volgende vraag: 'Ben je een eerlijke speler of ben je niet vies van een complotje?' met deze smiley: >:D Ik was dus niet vies van een complotje, en gelukkig maar want dat kwam mooi te pas. Op die manier hebben Xmoix, Nostradamus, Eck, die kennelijk ook niet vies waren van een complotje, en ik het heel ver geschopt. ::jaja:: En door tactisch te stemmen heb ik zelfs de finale gehaald! ::oink::

Xmoix, Nostradamus en Eck, bedankt voor de samenwerking, en bedenk wel: het blijft een (soms wat gemeen) spelletje. ::joehoe::

 
 

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De Biechthut
« Reactie #226 Gepost op: 20-02-2005, 20:26:21 »
Hoi Hut

Eindelijk zijn we dan zover: de finale! Ongelooflijk dat ik er ben! Natuurlijk ben ik zéér blij dat ik de finale gehaald heb. Ik ben benieuwd wat dit gaat geven.

Nog 5 nachtjes slapen ...

MC
2024: wie is de Mol?

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De Biechthut
« Reactie #227 Gepost op: 27-02-2005, 22:51:51 »
Hey Hut!!!!!!!!!

Ongelooflijk maar waar, ik ben DE WINNAAR!!!!!!!!!!!!! Ik ben door het dolle heen!! Bedankt mensen voor al jullie steun! Ook u, de kijker thuis!!!

Ik kan nauwelijks geloven dat het gedaan is. Dit spel heeft me mooi 4 maanden in de ban gehouden. Topjob Chriz! ::ok::
Ik zal je missen Hut!
Vaarwel!
 ::joehoe::

Molcrazy
2024: wie is de Mol?

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: De Biechthut
« Reactie #228 Gepost op: 1-03-2005, 19:53:13 »
Een allerlaatste biecht hier van mij.....
beetje terleurgesteld toen ik las dat alles 1 groot complot was...maar toch ook weer subliem om dit zo op te zetten..!!!
En mijn favo heeft gewonnen,dus ik mag niet klagen!
Ik zal het missen..de spannende afleveringen,de haat en nijd,de creatieve uitspattingen.
Ik heb gelukkig de foto's nog van een aantal dierbare herinerringen.De zelf gemaakte poep en pieshut..(ik denk dat ik hier octrooi op ga aanvragen..),de zweep...(tje,wat ik daar allemaal niet mee gedaan heb.. ::ohno::),en mijn leiderstenue.Ik ga deze denk ik maar veilen....de opbrengst gaat natuurlijk naar een goed doel.
Bij deze bedank ik natuurlijk Chriz die dit alles op poten hebt gezet..echt petje af... ::ok:: en iedereen die heeft gestreden.
Ik ga jullie missen!!!!!!! ::zwaai::
Ajuus.
back again..