Auteur Topic: "De Biechthut"  (gelezen 80077 keer)

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: "De Biechthut"
« Reactie #300 Gepost op: 6-11-2005, 20:48:10 »
Hee Hut!

Biertje?!?!?!

Oh sorry, ik vergeet de hele tijd dat we geen bier mee mochten nemen naar Survivor...

Offline Eirc

• Forumlid
  • de lokroep roept
« Reactie #301 Gepost op: 6-11-2005, 22:02:00 »
 :-\\ tjonge
even relaxen hoor

* Eirc strekt de benen, plaatst ze op een zacht kussentje, en gaat in de enige relaxestoel op het eiland achterover hangen
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #302 Gepost op: 6-11-2005, 22:56:53 »
Hoi hut!

Ik lach me dood! Ik dacht dat dit spel gebaseerd was op al die honderdduizend relity-programma's die er op tv zijn. Ook daar is er altijd eens ruzie en gedoe.
Ik speelde het spel dus eens mee en deed alsof ik kwaad was. Anderen posten dat ze hout sprokkelen en dat is allemaal leuk en fijn (maar ze doen het niet ECHT!!!), maar als ik dan, geheel in mijn "rol" van reality-tv-personage eens post dat ik boos ben en wraak zal nemen, neemt iedereen het 100 procent serieus op.  ???

Hallo? Gingen jullie dan écht hout sprokkelen en kokosnoten zoeken toen jullie dat posten? Het was zo saai, ik dacht ik breng er eens wat actie in.
En blijkt dat het nog gelukt is ook, alleeen was ik blijkbaar de enige die het speelde.  ::rofl::

Heb een leuk weekend gehad en geen seconde aan heel dit spel gedacht, want weet je, I couldn't care less of ik weggestemd ben of niet.

Maar de rest zit het blijkbaar wel erg hoog. De ene helft begint onderling te vechten, de Obscurianen vinden dat ik de sfeer op Obscura verpest, terwijl ik in het Obscra topic niet eens iets negatiefs gepost heb.

En net diezelfde mensen die het allemaal zo au serieux opnemen zijn ook de mensen die zeggen "het is maar een spel". Haha, ja waarom doe je er dan zelf zo opgefokt over?

Anyway ik blijf mijn rol doorspelen in dit spel. Het is super ONrealistisch dat iemand zegt nou ok ik lig eruit. Dat zie je op tv ook niet, dus waarom zou je dat in een spel wél moeten om de leive vrede te bewaren? Soft gedoe. Ik wil ook best wel posten dat ik net een palmblad heb opgeraapt, maar wat heb je daar in's hemelsnaam aan? Actie is veel leuker, kijk maar naar alle reacties die er na de hele John-Esther rel kwamen!

Anyway, nee mensjes ik ben heus niet kwaad, maar ja ik speel wel graag mijn rol in het spel en doe dus niet lekker luchtig van ach jee ik ben weggestemd.

::zwaai::

EDIT: Ik vond de actie dus best leuk en wel lachen. Dat levert kijkcijfers/lezers op. Maar helaas werd het topic gesloten en zijn ze nu weer bezig van 'Oh wat is het hier leuk en wat zijn we gezellig.'  Zo zwaar jammer.  ::niet-ok::

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #303 Gepost op: 6-11-2005, 22:58:43 »
Hoi hut!

Ik lach me dood! Ik dacht dat dit spel gebaseerd was op al die honderdduizend relity-programma's die er op tv zijn. Ook daar is er altijd eens ruzie en gedoe.
Ik speelde het spel dus eens mee en deed alsof ik kwaad was. Anderen posten dat ze hout sprokkelen en dat is allemaal leuk en fijn (maar ze doen het niet ECHT!!!), maar als ik dan, geheel in mijn "rol" van reality-tv-personage eens post dat ik boos ben en wraak zal nemen, neemt iedereen het 100 procent serieus op.  ???

Hallo? Gingen jullie dan écht hout sprokkelen en kokosnoten zoeken toen jullie dat posten? Het was zo saai, ik dacht ik breng er eens wat actie in.
En blijkt dat het nog gelukt is ook, alleeen was ik blijkbaar de enige die het speelde.  ::rofl::

Heb een leuk weekend gehad en geen seconde aan heel dit spel gedacht, want weet je, I couldn't care less of ik weggestemd ben of niet.

Maar de rest zit het blijkbaar wel erg hoog. De ene helft begint onderling te vechten, de Obscurianen vinden dat ik de sfeer op Obscura verpest, terwijl ik in het Obscra topic niet eens iets negatiefs gepost heb.

En net diezelfde mensen die het allemaal zo au serieux opnemen zijn ook de mensen die zeggen "het is maar een spel". Haha, ja waarom doe je er dan zelf zo opgefokt over?

Anyway ik blijf mijn rol doorspelen in dit spel. Het is super ONrealistisch dat iemand zegt nou ok ik lig eruit. Dat zie je op tv ook niet, dus waarom zou je dat in een spel wél moeten om de leive vrede te bewaren? Soft gedoe. Ik wil ook best wel posten dat ik net een palmblad heb opgeraapt, maar wat heb je daar in's hemelsnaam aan? Actie is veel leuker, kijk maar naar alle reacties die er na de hele John-Esther rel kwamen!

Anyway, nee mensjes ik ben heus niet kwaad, maar ja ik speel wel graag mijn rol in het spel en doe dus niet lekker luchtig van ach jee ik ben weggestemd.

EDIT: Ik vond de actie dus best leuk en wel lachen. Dat levert kijkcijfers/lezers op. Maar helaas werd het topic gesloten en zijn ze nu weer bezig van 'Oh wat is het hier leuk en wat zijn we gezellig.'  Zo zwaar jammer.  ::niet-ok::
ga nou niet zitten liegen, ik heb zelf gehoord dat je kwaad was ;) ;D

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #304 Gepost op: 6-11-2005, 23:11:26 »
Hoorde ik daar een stem? Zit ik dan niet alleen in de bieuchthut?  ::oink::

Overigens vermoed ik dat die Hollanders wel weer zullen twijfelen aan mijn woord. Typisch ::)  :P

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #305 Gepost op: 6-11-2005, 23:12:23 »
Hoorde ik daar een stem? Zit ik dan niet alleen in de bieuchthut?  ::oink::

Overigens vermoed ik dat die Hollanders wel weer zullen twijfelen aan mijn woord. Typisch ::)  :P
Kut... heeft ie door dat ik hem afluister :-\\ ;D

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #306 Gepost op: 6-11-2005, 23:21:10 »
Zo biechthut!

De afgelopen 24 uur is er een hoop gebeurd ... en om je eerlijk te zijn vind ik het nog leuk ook. Niet dat mensen elkaar de hersens inslaan, dat niet ::ohno::, maar wel dat er een beetje leven in de brouwerij komt. Al dat hout hakken, vissen, zwemmen, da's ook niks. Actie willen we!

Offline Eirc

• Forumlid
  • de lokroep roept
« Reactie #307 Gepost op: 7-11-2005, 22:30:22 »
 ::)

pff, mijn luie reet doet zeer
van dat niet hakken, niet vissen en niet zwemmen
 >:D ik ben te lui....

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #308 Gepost op: 8-11-2005, 14:35:17 »
Ik ben een tijdje weg geweest en er zijn wat dingen gebeurt. Alleen ik snap er niet echt heel veel van  :-\\ :-\\ :-\\

Bijvoorbeeld dat: Hou op!!! topic.... wat bedoelt Faabjuh daar nu weer mee.

Het zal allemaal wel een reden hebben maar ik volg het momenteel niet helemaal...
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline xmoix

• Forumlid
« Reactie #309 Gepost op: 8-11-2005, 17:41:39 »
Ik weet dat het niet mag hoor hut, maar ik hoorde iets
Citaat
XmoiX nog.. die heeft hij individueel benaderd om

weet eigenlijk nergens van en al zou ik het wel weten, doe toch mijn eigen zin en hetgeen wat ik zelf wil! Zonder daarover tegen mensen te liegen enz.

Offline Eirc

• Forumlid
  • de lokroep roept
« Reactie #310 Gepost op: 8-11-2005, 18:50:46 »
 :) ik heb behoefte aan een zacht bed
en aan een maaltijd waar ik niet achter aan heb hoeven jagen
aan een fijn muziekje die de ruimte vult
aan mensen die geen zand aan hun huid hebben plakken
ik wil weer luxe
 :\'( ik mis het vaste land  :\'( :\'( :\'( :\'(

* Eirc verlaat de hut na een gigantische jankbui, maar kan er weer een paar dagen fris tegen aan

Offline juudith

• Forumlid
« Reactie #311 Gepost op: 8-11-2005, 20:10:09 »
Lieve Hut,

Het is hier hartstikke leuk! De mensen zijn aardig.. iedereen is lief voor elkaar, en de opdrachten zijn keileuk..
* Juudith staart voor zich uit, als de tranen ineens beginnen te rollen
Ik begin last te krijgen van heimwee, hut  :\'(
Ik mis het comfort van mn bed, ik mis de muziek die ik altijd speelde, ik mis al het contact met mijn vrienden.. Zelfs mn moeder mis ik  :\'(
Dacht ik aan een spannend spel mee te gaan doen, loopt het allemaal anders.
Ik word beschuldigd van dingen die ik nooit gedaan heeft, iedereen loopt op me te zeuren, en ik word steeds op een ander eiland geplaatst  ??? Het is hier hartstikke koud, en de leider is boos op me  :\'(
Misschien moet ik wel gewoon naar huis toe gaan..
Misschien moet ik maar zorgen dat ik morgen of overmorgen weer in mijn bedje lig..
Lieve hut, ik weet het allemaal niet meer  :\'(
* Juudith huilt uit, en loopt de hut uit

Offline Eirc

• Forumlid
  • de lokroep roept
« Reactie #312 Gepost op: 8-11-2005, 22:23:43 »
* Eirc gaat nog maar eens met een dweiltje door de hut
wat een natte bende  8)

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #313 Gepost op: 8-11-2005, 22:53:43 »
Hoi hut...

het Survivorbestaan heeft de laatste dagen voor iedereen gerommeld.. Soms nodig, soms onnodig... Wel hoop ik dat iedereen na dit spel weer vriendjes kan zijn, want iets kleins kan zomaar iets groots worden....

Met mijn spirit gaat alles nog steeds goed... ik wel angstaanjagende visioenen, maar ik blijf hopen dat deze niet uit zullen komen.. Ik ga nu maar weer...de kampgenoten zullen zich al afvragen, waar blijft die nou weer..

tot snel, Nostra
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Eck

• Forumlid
« Reactie #314 Gepost op: 9-11-2005, 22:36:02 »
Hoii hutje

De honger nog nooit zo erg geweest als vandaag.
We moeten heel erg bezuinigen op de rijst omdatie anders op is.
Veel eetbaars vinden we ook niet op dit moment.
Alles hebben we bijna weggegeten. Misschien moeten we maar een visnet winnen ofzo.
Of misschien een fuik maken.. Ja dat lijkt me een goed idee.
Dat houd me meteen van het hongergevoel af.

Doeidoei ::zwaai::

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #315 Gepost op: 10-11-2005, 12:23:53 »
Ik heb net mijn buikje heerlijk vol gegeten. Iedereen weet t al dat er midden op t eiland allemaal bomen en struiken staan met heerlijke vruchten. Alleen Eck weet het nog niet.  >:D

Offline Eirc

• Forumlid
  • de lokroep roept
« Reactie #316 Gepost op: 10-11-2005, 23:14:45 »
hay Hut

Het is bijna zover
 :(

ik heb alleen niks te biechten
ik kom hier alleen maar voor de gezelligheid

???

Offline xmoix

• Forumlid
« Reactie #317 Gepost op: 11-11-2005, 15:26:10 »
Hi Hutje

Morgen weer een nieuwe eilandraad, voel me niet zo zeker van mijn plaats op dit eiland of misschien het andere eiland....
Juist ik die eigenlijk niet echt sluwe plannetje aan het spelen ben word verdacht van samenwerking met Chriz hahaha  ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::
Kijk tis natuurlijk wel een aardige man, dat zal ik niet ontkennen  ;)
Maar om met Chriz samen te werken, zou die wel te vertrouwen zijn he  ???
hahahahah ze zouden eens beter moeten weten!!
We gaan het allemaal wel zien he ;)!!

Niets is wat het lijkt!!!

Xmoix  ;D

Offline Eirc

• Forumlid
  • de lokroep roept
« Reactie #318 Gepost op: 11-11-2005, 17:41:30 »
 ::joehoe:: hey biecht

ik maak me zorgen om xmoix
ze post zeker 3x dat ze GEEN samenwerkening heeft
 ::)
dat gaat niet goed met die meid
ze wordt vergeetachtig van dat voedselgebrek op Noord
òf ze heeft andere bedoelingen!?!?!

Offline xmoix

• Forumlid
« Reactie #319 Gepost op: 11-11-2005, 17:55:57 »
hi hutje

kwam net Eirc weer tegen, was weer als vanouds gezellig!! Wou ik gewoon fftjes kwijt ;)