Hoi hut!
Ik lach me dood! Ik dacht dat dit spel gebaseerd was op al die honderdduizend relity-programma's die er op tv zijn. Ook daar is er altijd eens ruzie en gedoe.
Ik speelde het spel dus eens mee en deed alsof ik kwaad was. Anderen posten dat ze hout sprokkelen en dat is allemaal leuk en fijn (maar ze doen het niet ECHT!!!), maar als ik dan, geheel in mijn "rol" van reality-tv-personage eens post dat ik boos ben en wraak zal nemen, neemt iedereen het 100 procent serieus op.

Hallo? Gingen jullie dan écht hout sprokkelen en kokosnoten zoeken toen jullie dat posten? Het was zo saai, ik dacht ik breng er eens wat actie in.
En blijkt dat het nog gelukt is ook, alleeen was ik blijkbaar de enige die het speelde.

Heb een leuk weekend gehad en geen seconde aan heel dit spel gedacht, want weet je, I couldn't care less of ik weggestemd ben of niet.
Maar de rest zit het blijkbaar wel erg hoog. De ene helft begint onderling te vechten, de Obscurianen vinden dat ik de sfeer op Obscura verpest, terwijl ik in het Obscra topic niet eens iets negatiefs gepost heb.
En net diezelfde mensen die het allemaal zo au serieux opnemen zijn ook de mensen die zeggen "het is maar een spel". Haha, ja waarom doe je er dan zelf zo opgefokt over?
Anyway ik blijf mijn rol doorspelen in dit spel. Het is super ONrealistisch dat iemand zegt nou ok ik lig eruit. Dat zie je op tv ook niet, dus waarom zou je dat in een spel wél moeten om de leive vrede te bewaren? Soft gedoe. Ik wil ook best wel posten dat ik net een palmblad heb opgeraapt, maar wat heb je daar in's hemelsnaam aan? Actie is veel leuker, kijk maar naar alle reacties die er na de hele John-Esther rel kwamen!
Anyway, nee mensjes ik ben heus niet kwaad, maar ja ik speel wel graag mijn rol in het spel en doe dus niet lekker luchtig van ach jee ik ben weggestemd.

EDIT: Ik vond de actie dus best leuk en wel lachen. Dat levert kijkcijfers/lezers op. Maar helaas werd het topic gesloten en zijn ze nu weer bezig van 'Oh wat is het hier leuk en wat zijn we gezellig.' Zo zwaar jammer.