Auteur Topic: [Kandidaat] ARJEN is niet de mol  (gelezen 144638 keer)

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #80 Gepost op: 15-01-2010, 10:28:48 »
Frits?

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #81 Gepost op: 15-01-2010, 12:12:36 »
Klopt inderdaad. Jammer, ik dacht dat ik de Mollenactie van het seizoen had gezien. Arjen en Sanne vinden in beeld drie locaties met een knop en bij de eerste twee zien we Arjen een extra keer de knop indrukken:

21:23: onder een poortje vlak voor hun basis
22:40: huis met open deur dat Arjen voorbijloopt
23:45: kerk: belangrijk want daarbij hoort het beeld met euroteken/geld

Het beeld uit de kerk heeft de anderen nooit bereikt. Het kan dat Arjen en Sanne de knop niet hebben gezien maar hoe wist Frits dan dat die daar was? Als Arjen en Sanne de knop hebben gezien dan heeft er een Molactie plaatsgevonden in de kerk en is 1 van hen de Mol.

Lachen met die Frits. Hij zegt Ik kwam weer langs dat kerkje... (31:41) Ondertussen zie je hem vanaf de basis rechtstreeks naar het kerkje lopen! Verdacht maar dat is iets voor een ander topic.

Nadat Arjen en Sanne in de kerk zijn geweest verschijnt er wel degelijk een vakje: rechtboven (alleen maar water).
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline M90

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #82 Gepost op: 15-01-2010, 12:37:35 »
Maar is het niet zo dat iedere knop verbonden is aan een stuk van de kaart, en niet aan veschillende? want bij het overgrote deel van de knoppen verschijnt maar 1 kaart in beeld. Dat kan duiden op montage

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #83 Gepost op: 15-01-2010, 12:56:58 »
Om voort te borduren op ´Arjen i.c.m. 1/eerste'

Arjen zat in de 1e groep bij Holland Village en was als 1e dood. En hij zat als eerste bij de test (t.o.v. Barbera)

Arjen was nr. 1 in een testvraag van Manuel.
« Laatst bewerkt op: 15-01-2010, 13:17:59 door RICKDEMOL »
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #84 Gepost op: 15-01-2010, 13:21:25 »
Maar is het niet zo dat iedere knop verbonden is aan een stuk van de kaart, en niet aan veschillende? want bij het overgrote deel van de knoppen verschijnt maar 1 kaart in beeld. Dat kan duiden op montage

Er is inderdaad sprake van montage... kan bijna niet anders...
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #85 Gepost op: 15-01-2010, 13:53:18 »
Tuurlijk is er gemonteerd, het zou leuk zijn als we eens deze opdracht in realtime te zien zouden krijgen :P
The British are not impressed.

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #86 Gepost op: 15-01-2010, 17:37:47 »
Tuurlijk is er gemonteerd, het zou leuk zijn als we eens deze opdracht in realtime te zien zouden krijgen :P

Realtime hoeft nu ook weer niet. Als de gecombineerde beelden (en commentaar) maar kloppen. En dat is in dit geval blijkbaar niet zo ...
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #87 Gepost op: 15-01-2010, 22:08:55 »
Barbara geeft haar 3 jokers (!) aan Arjen (= in dit spel toch opvallend al ruimhartig)
Arjen geeft Barbara zijn joker....
En geeft haar bij de test nog een joker (= toch helemaal bizar???)



p.s: probeer vooralsnog wanhopig uit welke tunnel dan ook te blijven.. :o
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #88 Gepost op: 15-01-2010, 22:10:54 »
En geeft haar bij de test nog een joker (= toch helemaal bizar???)

Daar begrijp ik ook helemaal niets van! Toch niet als hij kandidaat is in ieder geval..!

Het ging wel iets anders: Barbara hield 1 joker en gaf Arjen er 2 (mocht Arjen van haar bepalen), Arjen kon niks teruggeven, hij had er 0. Vervolgens geeft hij bij de test inderdaad zomaar een joker terug aan Barbara.
« Laatst bewerkt op: 15-01-2010, 22:16:21 door Heinz »

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #89 Gepost op: 16-01-2010, 11:13:49 »
Gewetensbezwaren bij Arjen.

Mollen hebben geen gewetensbezwaren, dus dit is voor mij juist een indicatie dat Arjen een kandidaat is die spijt heeft dat hij van Barbara's goedgevigheid misbruik heeft gemaakt.
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #90 Gepost op: 16-01-2010, 11:23:52 »
Zit zeker wat in! (Toch vrees ik dat ik ze gewoon alle twee in zou zetten. :-[)

Offline M90

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #91 Gepost op: 16-01-2010, 11:37:56 »
Maar is het niet zo dat vanuit het perspectief van de mol het ook een handige zet is om een joker terug te geven? Eerst vraagt hij om twee en krijgt hij er twee (dus er is vertrouwen) en als je vervolgens weer één terug geeft kom je vrij makkelijk in een goed boekje lijkt me
« Laatst bewerkt op: 16-01-2010, 13:03:03 door M90 »

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #92 Gepost op: 16-01-2010, 12:37:50 »
Denk ik ook.

Als Arjen trouwens de mol is, zou het echt een goede mol zijn, subtiel maar niet onzichtbaar voor de kijker.

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #93 Gepost op: 16-01-2010, 15:53:47 »
Denk ik ook.

Als Arjen trouwens de mol is, zou het echt een goede mol zijn, subtiel maar niet onzichtbaar voor de kijker.
helemaal niet onzichtbaar.. half Nederland zit op hem, dat gevoel heb ik immers..
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #94 Gepost op: 16-01-2010, 16:22:51 »
Daar begrijp ik ook helemaal niets van! Toch niet als hij kandidaat is in ieder geval..!

Het ging wel iets anders: Barbara hield 1 joker en gaf Arjen er 2 (mocht Arjen van haar bepalen), Arjen kon niks teruggeven, hij had er 0. Vervolgens geeft hij bij de test inderdaad zomaar een joker terug aan Barbara.
Arjen kreeg er 2 van Barbara en bij de test geeft hij haar er eentje terug, de andere joker gebruikte hij zelf bij de test.

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #95 Gepost op: 16-01-2010, 18:19:01 »
helemaal niet onzichtbaar.. half Nederland zit op hem, dat gevoel heb ik immers..

Volgens de WIDM.nl site zitten 1581 mensen op Hind, 1091 op Kim en 1050 op Sanne.. Arjen heeft 822 widm.nl'ers die hem verdenken. Alleen Barbara (724) en Frits (667) worden minder verdacht.. Maarja wat zegt dat voor heel NL right?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #96 Gepost op: 16-01-2010, 18:28:04 »
De widm.nl poll is volgens mij altijd al zeer onbetrouwbaar. Ik geloof de pool hier meer. Hier zit 27% op Arjen, gevolgd door Sanne, 15%. De rest zit ongeveer op 10% elk.
The British are not impressed.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #97 Gepost op: 16-01-2010, 18:39:06 »
De widm.nl poll is volgens mij altijd al zeer onbetrouwbaar. Ik geloof de pool hier meer. Hier zit 27% op Arjen, gevolgd door Sanne, 15%. De rest zit ongeveer op 10% elk.
Ligt dat niet gewoon aan het verschil in bezoekers van de site?
Er kwam gisteren ook een collega naar mijn toe over de mol praten:

Zij: "Volgens mij is Hind de mol."
Ik: "Waarom denk je dat Hind de mol is?"
Zij: "Dat voelt gewoon zo."

Daar kwam het kort weg op neer (in iets meer woorden). Nul komma nul onderbouwing. Dat soort kijkers zullen nooit op WIDM.com komen maar mogelijk wel meedoen aan de poll op WIDM.nl. Maar is dat onbetrouwbaar?


Arjan (en Sanne) scoren bij mij nu trouwens ook erg hoog en ik zal waarschijnlijk nog te gaan switchen... dan komt Arjan (of Sanne) dus nog hoger te staan.
« Laatst bewerkt op: 16-01-2010, 18:40:37 door Rat »

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #98 Gepost op: 16-01-2010, 18:47:36 »
Nee ok, daar wordt de poll niet onbetrouwbaar van, maar ik heb het idee dat omdat hun poll openbaarder is, er hele Hind-fanclubs alleen komen om op Hind te stemmen en verder geen interesse in het programma hebben.
The British are not impressed.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #99 Gepost op: 16-01-2010, 19:46:53 »
Barbara geeft haar 3 jokers (!) aan Arjen (= in dit spel toch opvallend al ruimhartig)
Arjen geeft Barbara zijn joker....
En geeft haar bij de test nog een joker (= toch helemaal bizar???)



p.s: probeer vooralsnog wanhopig uit welke tunnel dan ook te blijven.. :o
Ik twijfel nu heel erg over Arjen! hij heeft veel verdachte dingen gedaan. Maar als mol zou het niet goed voelen om iemand gewoon (omdat je die aardig vind) een extra joker te geven. Dit kan heel erg van belang zijn. Zo helpt hij haar om te 'winnen'. Als mol zou ik niet op die manier het spel beïnvloeden. Had hij beter kunnen zeggen ok ik 1 jij 2. ipv er later nog een terug te geven...