Auteur Topic: [Kandidaat] ARJEN is niet de mol  (gelezen 144427 keer)

Offline de_mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #120 Gepost op: 22-01-2010, 00:30:45 »
Ja, alles gaan we zien in aflevering 101  ::joehoe::
One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #121 Gepost op: 22-01-2010, 00:39:16 »
101?!
The British are not impressed.

Offline de_mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #122 Gepost op: 22-01-2010, 00:41:57 »
oeps  ::schaam::

Zou wel leuk zijn eigenlijk... 101 afleveringen  ;)
One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #123 Gepost op: 22-01-2010, 00:43:19 »
oeps  ::schaam::

Zou wel leuk zijn eigenlijk... 101 afleveringen  ;)

dat overleef ik niet  :o

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #124 Gepost op: 22-01-2010, 01:05:42 »
 ::rofl:: veeg mij ook alvast maar op. :P

Offline de_mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #125 Gepost op: 22-01-2010, 01:10:20 »
Nou mensen,

101 afleveringen is toch enig? Doe je lekker 2 jaar over één serie!  8) En dan begint de volgende alweer! Vanaf maart zit ik me alweer af te vragen wat ik voortaan op de donderdagavond moet gaan kijken als WIDM afgelopen is hoor... of zijn jullie blij dan eindelijk te weten wie de mol is zodat jullie weer rustig kunnen slapen?  :D
One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #126 Gepost op: 22-01-2010, 01:17:47 »
Aan tafel met Angela en Karel:

Angela: "We hadden het er net nog over dat het vrijwel onmogelijk is om er echt achter te komen, als je er met je neus er ook opzit wie de Mol is omdat iedereen zich ook altijd heel raar gaat gedragen natuurlijk, iedereen gaat zich gedragen als de Mol." Karel: "Is er iemand van jullie die zich echt raar gedraagt volgens de anderen?"

Het is Arjen die hierop antwoordt: "Iedereen heeft op z'n tijd wel rare fratsen, daar valt weinig over te zeggen op basis daarvan. Maar we hebben wel allemaal onze persoonlijke vermoedens denk ik."

Ik vind het typisch iets voor de Mol om op deze vraag te reageren met een vaag antwoord zoals Arjen geeft. Je maakt het ongemakkelijke moment ongedaan door zelf het initiatief te nemen met zo'n antwoord dat geen nieuwe vragen oproept.

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #127 Gepost op: 22-01-2010, 01:40:24 »
Aan tafel met Angela en Karel:

Angela: "We hadden het er net nog over dat het vrijwel onmogelijk is om er echt achter te komen, als je er met je neus er ook opzit wie de Mol is omdat iedereen zich ook altijd heel raar gaat gedragen natuurlijk, iedereen gaat zich gedragen als de Mol." Karel: "Is er iemand van jullie die zich echt raar gedraagt volgens de anderen?"

Het is Arjen die hierop antwoordt: "Iedereen heeft op z'n tijd wel rare fratsen, daar valt weinig over te zeggen op basis daarvan. Maar we hebben wel allemaal onze persoonlijke vermoedens denk ik."

Ik vind het typisch iets voor de Mol om op deze vraag te reageren met een vaag antwoord zoals Arjen geeft. Je maakt het ongemakkelijke moment ongedaan door zelf het initiatief te nemen met zo'n antwoord dat geen nieuwe vragen oproept.
Hetzelfde zat ik ook te denken. Hoe kun je een ongemakkelijk moment omzeilen?
Zelf initiatief te nemen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #128 Gepost op: 22-01-2010, 01:44:43 »
Zoiets deed Elise ook. Na de bewerkte videoboodschap van de Mol die de hele groep samen bekeek was zij de eerste die er commentaar op leverde.

Offline Matt

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #129 Gepost op: 22-01-2010, 01:49:25 »
De mol twittert dit jaar: en wie heeft er een vogeltje (dat tekst uitkraamt: miauw) op zijn shirt staan. Arjen. Lijkt ook een beetje op dat twitter-vogeltje.

Offline Crue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #130 Gepost op: 22-01-2010, 08:03:38 »
Erik pakt ipv een joker, naar zijn idee de vrijstelling.. Wat moet de mol met een vrijstelling, dus Erik valt af...

Arjen pakt de joker uit de envelop, de mol wil geen jokers in het spel, dus een geluk bij een ongeluk dat hij als 2e mag doordat Erik hem als 2e laat gaan. Hoppa joker uit het spel. In de bus laat hij duidelijk zijn joker zien... Alsof hij wil zeggen, ik ben de mol..
En wie maakte de cirkel vol, en liet ook weer de tekst verschijnen om Barbara terug te halen ? Precies, Arjen.. weer laat hij zien ik ben de mol...



En dan zijn T-shirt, twittert wat op die vogel kan slaan natuurlijk, maar ook een vogel met een zwarte kop, in het donker dus, een mol voelt zich heerlijk in het donker...
en een vogel die zich voordoet als iets anders...
Arjen doet zich voor als kandidaat, maar is stiekum de mol..
In de eerste afl. dacht ik aan Tim en Arjen, de 2e afl. Arjen en nu ?
Nou welkom tunnelvisie 2010 ::rofl:: Arjen is de mol  ;) hoop ik  ::rofl::








....niets is wat het lijkt....

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #131 Gepost op: 22-01-2010, 08:14:15 »
Aan tafel met Angela en Karel:

Angela: "We hadden het er net nog over dat het vrijwel onmogelijk is om er echt achter te komen, als je er met je neus er ook opzit wie de Mol is omdat iedereen zich ook altijd heel raar gaat gedragen natuurlijk, iedereen gaat zich gedragen als de Mol." Karel: "Is er iemand van jullie die zich echt raar gedraagt volgens de anderen?"

Het is Arjen die hierop antwoordt: "Iedereen heeft op z'n tijd wel rare fratsen, daar valt weinig over te zeggen op basis daarvan. Maar we hebben wel allemaal onze persoonlijke vermoedens denk ik."

Ik vind het typisch iets voor de Mol om op deze vraag te reageren met een vaag antwoord zoals Arjen geeft. Je maakt het ongemakkelijke moment ongedaan door zelf het initiatief te nemen met zo'n antwoord dat geen nieuwe vragen oproept.

Maar toch was het ongemakkelijke moment al daar. Iedereen hield z'n mond, en toen besloot Arjen (misschien wel de meest welbespraakte van de groep) maar antwoord te geven. Het zou inderdaad wel een moldingetje kunnen zijn, maar het hoeft echt niet.





Trouwens: weet iemand wat voor shirt Arjen aan had (vogeltje die miauw zei)? Ik wil hem ook hebben, want hij is echt tof ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 22-01-2010, 08:22:15 door Willemson »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #132 Gepost op: 22-01-2010, 08:51:48 »
Maar toch was het ongemakkelijke moment al daar. Iedereen hield z'n mond, en toen besloot Arjen (misschien wel de meest welbespraakte van de groep) maar antwoord te geven. Het zou inderdaad wel een moldingetje kunnen zijn, maar het hoeft echt niet.

Nee het hoeft niet nee. Het is meer een gevoel dat ik er bij heb. Als kandidaat zou ik mijn mond houden en kijken wat er in de groep gebeurt, of iemand noemen die je verdenkt. Ik vind het vage antwoord ook niets voor Arjen die zo vaak zo scherp uit de hoek komt. Jij zegt trouwens "iedereen hield z'n mond" maar Arjen geeft al vrij snel antwoord, het is niet dat er een lange stilte valt. :)

(En als Arjen in de wasserette door Erik en Frits aan de tand gevoeld wordt heeft hij het ook maar lastig en wil hij snel van onderwerp veranderen en er tussenuit piepen.)
« Laatst bewerkt op: 22-01-2010, 09:19:42 door Heinz »

Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #133 Gepost op: 22-01-2010, 09:18:45 »
Arjen is mijn nieuwe mol!
Laten we jabberen.

Offline The Hedgehog

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #134 Gepost op: 22-01-2010, 10:05:54 »
De Mol zou zich bekend maken in aflevering 3. Dit is gebeurd, namelijk op het aller allerlaatste moment. De 3 laatste woorden van aflevering 3 (in de vooruitblik naar volgende week) zijn namelijk: IK IK IK (uitgesproken door Arjen!!!!).

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #135 Gepost op: 22-01-2010, 10:12:35 »
De Mol zou zich bekend maken in aflevering 3. Dit is gebeurd, namelijk op het aller allerlaatste moment. De 3 laatste woorden van aflevering 3 (in de vooruitblik naar volgende week) zijn namelijk: IK IK IK (uitgesproken door Arjen!!!!).

en dat wist Pieter Jan al toen hij in aflevering 1 de kandidaten welkom heette bij de eerste opdracht ::)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #136 Gepost op: 22-01-2010, 10:13:35 »
In de bus laat hij duidelijk zijn joker zien... Alsof hij wil zeggen, ik ben de mol..

Daar werd hij een soort van toe gedwongen door het verhaal van Erik. Volgens mij had hij hem liever niet willen laten zien...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #137 Gepost op: 22-01-2010, 10:14:08 »
(En als Arjen in de wasserette door Erik en Frits aan de tand gevoeld wordt heeft hij het ook maar lastig en wil hij snel van onderwerp veranderen en er tussenuit piepen.)

Omdat hij niet wil laten blijken dat hij Barbara vreselijk verdenkt?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #138 Gepost op: 22-01-2010, 10:14:45 »
De mol twittert dit jaar: en wie heeft er een vogeltje (dat tekst uitkraamt: miauw) op zijn shirt staan. Arjen. Lijkt ook een beetje op dat twitter-vogeltje.

en dat de Mol zou twitteren wist Arjen al toen hij zijn tas inpakte voor WIDM?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #139 Gepost op: 22-01-2010, 10:15:57 »
Verder geeft hij natuurlijk als Mol een vrijstelling aan Barbera. De Mol wil geen geld in de pot.

Net als Sanne, Kim en Frits ::)
Keep calm and eat chocolates!