Auteur Topic: Finale eilandraad!  (gelezen 37222 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #120 Gepost op: 19-12-2012, 15:55:04 »
Maar dat je niemand hebt hoeven verraden lag er misschien ook wel aan dat je na de samensmelting niet meer hoefde te stemmen ofniet ? Want het werd eigenlijk vaak steeds moeilijker ;).

Heb sowieso zelf maar 1 Eilandraad meegemaakt volgens mij, en daar hebben we succesvol jou weggestemd ;D

En ja, daarna geen Eilandraad meer, maar ook op Devils Island is samengewerkt ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #121 Gepost op: 19-12-2012, 15:55:57 »
Precies en daarom vind ik dat nog steeds niet dom ;).. Als ik Lukie toen al verraaden had was mijn eigen 'maatje'weg. Dus toen dacht ik , we kunnen ook gewoon MC of Robbie wegstemmen... Toen viel al snel de keus op Robbie omdat hij een munt had

Dom is het zeker niet, mijn grootste vrees toen was dat jullie vier (Nieky-hillo-Jann-Ycaris) zouden gaan samenwerken om ons drie eruit te gooien. Ook al leek dat minder waarschijnlijk gezien de 'vete' tussen jou en hillo en het contact tussen hillo en Robbie, in Survivor weet je nooit ;)

Het belangrijkste voor mij was dat het trio MC-Lukie-Robbie opgebroken werd. Bij mij viel toen de keus om Lukie omdat hij de 'Robbie' van Jann leek te zijn en ik Jann als finalepartner in gedachten had. Maar Robbie was in principe ook prima, want dat betekende dat ik hem niet weg hoefde te stemmen in een later stadium.

Volledig te begrijpen vanuit jouw positie maar waarom je op dat moment niet aansluiten bij ons drie? Robbie en jij waren maatjes en met vier konden we Jann-Nieky-Ycaris elimineren?
2024: wie is de Mol?

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #122 Gepost op: 19-12-2012, 15:57:34 »
Maar daar mocht ik zelf niet stemmen, en ging het voor jullie blijkbaar om 1 van die 2, en beiden waren deelgenoot van complotten waar ik in zat.

Je zat in een complot met Vieffan?

jongens ik ga kerst vieren
mc ik beanwoord hem wel maar ander keertje

::zwaai::

Is goed, vier ze!
2024: wie is de Mol?

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #123 Gepost op: 19-12-2012, 15:57:59 »
Dom is het zeker niet, mijn grootste vrees toen was dat jullie vier (Nieky-hillo-Jann-Ycaris) zouden gaan samenwerken om ons drie eruit te gooien. Ook al leek dat minder waarschijnlijk gezien de 'vete' tussen jou en hillo en het contact tussen hillo en Robbie, in Survivor weet je nooit ;)

Volledig te begrijpen vanuit jouw positie maar waarom je op dat moment niet aansluiten bij ons drie? Robbie en jij waren maatjes en met vier konden we Jann-Nieky-Ycaris elimineren?

Ja, dat had achteraf ook moeten gebeuren, met hillo samenwerken ;). Maar het vertrouwen was natuurlijk al een beetje beschadigd door executie 1 van mij.. Dat is een grote fout geweest.

En hillo had blijkbaar vooral contact met jann en niet met Robbie ;)
You'll never walk alone

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #124 Gepost op: 19-12-2012, 16:00:17 »
Je zat in een complot met Vieffan?

Nah, Vieffan, hillo en ik hadden een complotje, wat voor hillo en voor mij duidelijk niet het main complot was, maar waar we voor Vieffan wel de schijn ophielden. Vieffan was kansloos dit spel, ik gunde haar een ronde meer, vond toen echt dat zij het meer verdiende om door te gaan dan LdH. Ik begrijp dat ik als laatste bij ons complot van vijf was, zelf zou ik nooit LdH in het complot hebben betrokken. Ik denk dat ik daarmee niet de enige was. Puur gebaseerd op zijn gebrek aan internet trouwens.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #125 Gepost op: 19-12-2012, 16:01:22 »
Nah, Vieffan, hillo en ik hadden een complotje, wat voor hillo en voor mij duidelijk niet het main complot was, maar waar we voor Vieffan wel de schijn ophielden. Vieffan was kansloos dit spel, ik gunde haar een ronde meer, vond toen echt dat zij het meer verdiende om door te gaan dan LdH. Ik begrijp dat ik als laatste bij ons complot van vijf was, zelf zou ik nooit LdH in het complot hebben betrokken. Ik denk dat ik daarmee niet de enige was. Puur gebaseerd op zijn gebrek aan internet trouwens.

Ah zie je toch BBUS

D*N negeer mijn laatste biecht over dat het dom was om op BBUS af te gaan maar  ;D
You'll never walk alone

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #126 Gepost op: 19-12-2012, 16:02:47 »
Dom is het zeker niet, mijn grootste vrees toen was dat jullie vier (Nieky-hillo-Jann-Ycaris) zouden gaan samenwerken om ons drie eruit te gooien. Ook al leek dat minder waarschijnlijk gezien de 'vete' tussen jou en hillo en het contact tussen hillo en Robbie, in Survivor weet je nooit ;)

Volledig te begrijpen vanuit jouw positie maar waarom je op dat moment niet aansluiten bij ons drie? Robbie en jij waren maatjes en met vier konden we Jann-Nieky-Ycaris elimineren?

Die vrees was ook gegrond, want die samenwerking is van de grond gekomen. Alleen richtte ik me op Lukie en werd ik door hen geblindside doordat zij op Robbie gingen. Anders was het wellicht een succesvolle samenwerking geworden ::jaja::

En inderdaad wat Niek zegt; mijn loyaliteit lag niet bij Robbie, maar bij Jann.

Ik begon het spel met een enorm nadeel: de halve cast bestond uit BBUS'ers die mij allemaal de overwinning ongetwijfeld niet zouden gunnen :P Dus ik moest allianties zoeken buiten de BBUSgroep en Jann was de eerste die mij benaderde, dus daar ben ik toen volledig voor gegaan.
Nieky grab a life vest!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #127 Gepost op: 19-12-2012, 16:05:15 »
Ja en dat van jou loyaliteit was me toen nog niet duidelijk hillo ;)

Als ik toen al wist adt jij en jann zo close waren had ik de samenwerking met 4 wel gedurfd en Lukie een rondje eerder eruitgestemd ;)
You'll never walk alone

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #128 Gepost op: 19-12-2012, 16:05:41 »
Nah, Vieffan, hillo en ik hadden een complotje, wat voor hillo en voor mij duidelijk niet het main complot was, maar waar we voor Vieffan wel de schijn ophielden. Vieffan was kansloos dit spel, ik gunde haar een ronde meer, vond toen echt dat zij het meer verdiende om door te gaan dan LdH. Ik begrijp dat ik als laatste bij ons complot van vijf was, zelf zou ik nooit LdH in het complot hebben betrokken. Ik denk dat ik daarmee niet de enige was. Puur gebaseerd op zijn gebrek aan internet trouwens.

 ::jaja:: Ik kon daar niet op vertrouwen, juist vanwege BBUS. Maar ik ging er wel vanuit dat ik niet het eerste slachtoffer zou worden en dat het me de eerste paar rondes bescherming kon geven :)
Nieky grab a life vest!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #129 Gepost op: 19-12-2012, 16:06:19 »

tdietz, het is duidelijk dat je je pijlen richtte op Nieky en geen kans voorbij zou laten gaan om hem eruit te stemmen maar waarom trok je meteen aan de mouw van hillo om met hem samen te gaan spelen aangezien hij toch een tactische en onvoorspelbare speler is? (vrije vraag)

leuke vraag maar niet helemaal correct ;)
bij de executie van ibung had ik al contact met hillo
de enige 2 waarmee ik toen contact had waren hillo en miek (ja en jij en swifty van het andere eiland)
verder stuurde helemaal niemand mij een pm, dusja ik vertrouwde hillo sowieso meer dan anderen maar idd niet helemaal
ik gebruikte hem mee om een beetje inzicht te krijgen in hoe de groep dacht en hem het idee te geven dat ik volledig aan zijn kant stond
ik verwachtte al dat hij sterk in de groep stond en hoopte daardoor verder te komen
toen nieky erbij kwam was ik toevallig even weg en opeens had ik dus van jann, swifty en hillo bericht over het complot tegen jann en of ik hun/hem wilde steunen
tja, die kans om nieky eruit te stemmen kon ik niet laten gaan

ik werd zelf benaderd door hillo
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #130 Gepost op: 19-12-2012, 16:08:22 »
Ja, dat had achteraf ook moeten gebeuren, met hillo samenwerken ;). Maar het vertrouwen was natuurlijk al een beetje beschadigd door executie 1 van mij.. Dat is een grote fout geweest.

En hillo had blijkbaar vooral contact met jann en niet met Robbie ;)

Ach ja, het is makkelijk te zeggen natuurlijk. In de praktijk kan je wel zeggen: we werken met vier samen maar je kan nooit zeker weten dat dat blijft duren. Een ronde verder kunnen de verhoudingen weer anders liggen. Soms word je zo paranoļa van dit spel dat je je afvraagt of je nog iemand kan vertrouwen ;)

En dat van Jann klopt maar dat kan je ook weer niet weten ;)

Die vrees was ook gegrond, want die samenwerking is van de grond gekomen. Alleen richtte ik me op Lukie en werd ik door hen geblindside doordat zij op Robbie gingen. Anders was het wellicht een succesvolle samenwerking geworden ::jaja::

En inderdaad wat Niek zegt; mijn loyaliteit lag niet bij Robbie, maar bij Jann.

Ik begon het spel met een enorm nadeel: de halve cast bestond uit BBUS'ers die mij allemaal de overwinning ongetwijfeld niet zouden gunnen :P Dus ik moest allianties zoeken buiten de BBUSgroep en Jann was de eerste die mij benaderde, dus daar ben ik toen volledig voor gegaan.

Jah, dat was een gekke eilandraad. Jouw stem op Lukie was toen in de veronderstelling dat het andere trio ook op Lukie zou stemmen?

Ik snap wel dat je je in allerlei bochten moest wringen want persoonlijk had ik je ook gemarkeerd als 'gevaarlijk' ;)
2024: wie is de Mol?

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #131 Gepost op: 19-12-2012, 16:10:20 »
leuke vraag maar niet helemaal correct ;)
bij de executie van ibung had ik al contact met hillo
de enige 2 waarmee ik toen contact had waren hillo en miek (ja en jij en swifty van het andere eiland)
verder stuurde helemaal niemand mij een pm, dusja ik vertrouwde hillo sowieso meer dan anderen maar idd niet helemaal
ik gebruikte hem mee om een beetje inzicht te krijgen in hoe de groep dacht en hem het idee te geven dat ik volledig aan zijn kant stond
ik verwachtte al dat hij sterk in de groep stond en hoopte daardoor verder te komen
toen nieky erbij kwam was ik toevallig even weg en opeens had ik dus van jann, swifty en hillo bericht over het complot tegen jann en of ik hun/hem wilde steunen
tja, die kans om nieky eruit te stemmen kon ik niet laten gaan

ik werd zelf benaderd door hillo

Okee bedankt ::ok::
2024: wie is de Mol?

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #132 Gepost op: 19-12-2012, 16:10:24 »
Ja dat was ook nog een klein groot foutje

Ik had de stokermunt niet op hillo moeten gebruiken maar op jou MC... Dan was ook duidelijk dat hillo op Lukie had gestemd en hadden jullie mss hem de ronde erna weggestemd...

Maarja ik was dus ook volledig in de waan dat hillo bij RObbie hoorde XD
« Laatst bewerkt op: 19-12-2012, 16:12:39 door Nieky »
You'll never walk alone

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #133 Gepost op: 19-12-2012, 16:12:55 »
leuke vraag maar niet helemaal correct ;)
bij de executie van ibung had ik al contact met hillo
de enige 2 waarmee ik toen contact had waren hillo en miek (ja en jij en swifty van het andere eiland)
verder stuurde helemaal niemand mij een pm, dusja ik vertrouwde hillo sowieso meer dan anderen maar idd niet helemaal
ik gebruikte hem mee om een beetje inzicht te krijgen in hoe de groep dacht en hem het idee te geven dat ik volledig aan zijn kant stond
ik verwachtte al dat hij sterk in de groep stond en hoopte daardoor verder te komen
toen nieky erbij kwam was ik toevallig even weg en opeens had ik dus van jann, swifty en hillo bericht over het complot tegen jann en of ik hun/hem wilde steunen
tja, die kans om nieky eruit te stemmen kon ik niet laten gaan

ik werd zelf benaderd door hillo
oja een toevoeging, jij vertrouwde mij en had oa gezegd dat je hillo niet vertrouwde
ik dacht dat als hillo mij ook vertrouwd en jullie beiden mij dus vertrouwde
ik een sterkere positie zou hebben ;)
bovendien dacht ik dat ik dan misschien als mol voor jou kon werken
de enige die mij denk ik hoog had gezet in popu lijstje voor aanvang van het spel
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #134 Gepost op: 19-12-2012, 16:13:58 »
oja ik zal het nu alvast tegen je zeggen Tdietz ::)

Ik heb even teruggekeken en je stond onderaan mijn lijstje ::), maar dat kwam mede doordat je bij Time Warpers af en toe zo knorrig was  ::)
You'll never walk alone

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #135 Gepost op: 19-12-2012, 16:15:11 »
Jah, dat was een gekke eilandraad. Jouw stem op Lukie was toen in de veronderstelling dat het andere trio ook op Lukie zou stemmen?

Ik snap wel dat je je in allerlei bochten moest wringen want persoonlijk had ik je ook gemarkeerd als 'gevaarlijk' ;)

Ik wist dat ik de swing vote was bij de eerste stem; 3 voor Nieky (van jou en Lukie + de verdubbelmunt) en 3 voor Lukie van Ycaris, Jann en Niek. Verder wist ik niet wat jullie met je tweede stem zouden doen, maar ik wist wel dat Ycaris ongeloofwaardig was en dat het voor mij ook totaal geen nut had haar weg te stemmen omdat ik haar niet als gevaar zag. Dus ik besloot mijn grootste dreiging eerst weg te stemmen (Niek) en vervolgens mijn op een na grootste dreiging (Lukie), zodat het niet meer uitmaakte was jij en Lukie als tweede stem hadden. Dan had ik toch een meerderheid tegen Lukie veroorzaakt door de stemmen van Jann en Ycaris die zouden blijven staan ::jaja::

Eigenlijk was mijn tactiek na de samensmelting heel simpel: "zolang ik het maar niet ben. Mijn stem ligt voor het oprapen." Althans, dat probeerde ik iedereen doen geloven zodat ik hopelijk als loner gezien zou worden ;D
Nieky grab a life vest!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #136 Gepost op: 19-12-2012, 16:15:55 »
oja ik zal het nu alvast tegen je zeggen Tdietz ::)

Ik heb even teruggekeken en je stond onderaan mijn lijstje ::), maar dat kwam mede doordat je bij Time Warpers af en toe zo knorrig was  ::)
net zo knorrig als jij met dit spel was ;)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #137 Gepost op: 19-12-2012, 16:16:26 »
 ::rofl::

*Nieky hoopt dat een volgend spel niet met populijstjes begint
You'll never walk alone

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #138 Gepost op: 19-12-2012, 16:16:52 »
Ja dat was ook nog een klein groot foutje

Ik had de stokermunt niet op hillo moeten gebruiken maar op jou MC... Dan was ook duidelijk dat hillo op Lukie had gestemd en hadden jullie mss hem de ronde erna weggestemd...

Maarja ik was dus ook volledig in de waan dat hillo bij RObbie hoorde XD

MC en Lukie wisten dat ik op Lukie gestemd had, dat heb ik meteen opgebiecht ;D
Nieky grab a life vest!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #139 Gepost op: 19-12-2012, 16:17:46 »
::rofl::

*Nieky hoopt dat een volgend spel niet met populijstjes begint
::rofl::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!