Auteur Topic: Wat is je domste blunder?  (gelezen 59364 keer)

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is je domste blunder?
« Reactie #80 Gepost op: 23-11-2003, 23:43:13 »
Ik zit op dit moment dus in een kliniek, waar overal (op de atoomtijd afgestelde) digitale klokken hangen omdat de tijd hier heel belangrijk is. (Wel handig want ik heb geen horloge, en ze lopen ook niet een uur voor of achter)

Ik zit daar zo 'savonds terwijl ik in bed lig ernaar te kijken en ik denk: 'De seconden zijn hier best wel snel afgesteld...'

En ik heb dus enkele diep-treurige momenten in mijn leven doorgebracht dat ik echt dacht dat seconden op de ene plek sneller kunnen gaan dan op een andere...  :'(

Mischien zal het natuurkundig ook nog wel zo zijn, maar ik zal eerlijk toegeven dat ik op dat moment me niet bezig hield met diepere natuurkundige vraagstukken...  :-\
Maar ze leken echt heel snel te gaan!

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #81 Gepost op: 26-11-2003, 16:07:23 »
Mijn blunder:

25 jaar lang denken dat zuurkool van een zuurkool(plant) komt, i.p.v. dat zuurkool gewoon witte kool is die zuur is gemaakt. ::)

Offline Robin

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #82 Gepost op: 26-11-2003, 16:10:10 »
  :D  :D :D

LOL

en hoe kwam je erachter?
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #83 Gepost op: 26-11-2003, 16:11:47 »
In dat geval zou je verwachten dat er ook rode en groene zuurkool is. Maar DIE heb ik nog nooit gezien.

maapie

• Gast
« Reactie #84 Gepost op: 1-12-2003, 19:51:06 »
Mijn domme blunder:

Ik stond (op de basisschool) op het schoolplein, en m'n wijsvinger stak op een of andere manier omhoog. Toen kreeg ik een duw, en je raad het al:

Ik kwam met m'n vinger in de neus van een jongen die naast me stond  :-\ :-X :-\ ::) ::niet-ok::

Ik schaamde me rot  :-[

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #85 Gepost op: 1-12-2003, 21:28:40 »
Mijn domste blunder ooit was:

Ik zat in de eerste klas en was een dik klein ventje, dat door niemand aardig gevonden werd. Ik ging wel altijd bij de rest zitten, want anders zat ik daar maar zielig in mijn eentje. Op een dag zaten we met zijn allen rond een tafel in de aula. Ik zat wat verder van de tafel af en wilde iets aanwijzen in een boek dat op tafel lag. Dus ik stond op en liep naar voren, wees het aan en wilde weer achteruit teruglopen om te gaan zitten. Maar wat ik niet doorhad, was dat zo ongeveer het populairste meisje uit mijn klas op mijn stoel was gaan zitten en ik ging :-[ op haar schoot zitten :-[  :'( ::niet-ok::
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #86 Gepost op: 1-12-2003, 21:47:18 »
En dat noem JIJ een blunder? Sommigen zouden daar nachtenlang van wakker liggen, hoe ze zoiets aan zouden pakken. Jij doet het zomaar spontaan...... ::)

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #87 Gepost op: 1-12-2003, 22:00:18 »
right... nou, ik schaamde me dood op dat moment, ik kon wel door de grond zakken (ik was er iig zwaar genoeg voor)

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 2-12-2003, 12:49:44 »
Jij klein en dik? ??? Dat is wel het laatste wat ik me bij jou kan voorstellen.  ::)

foto...?

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #89 Gepost op: 2-12-2003, 13:23:03 »
ik ook een blunder van de week...
we zaten in een resaurant en werden geholpen door een ober die al stotterend vroeg: "h hh hh hh  hhheeft h h hhhh hh het ge ge ge geeeeeeeeee gesmaakt?" ik dacht dat de goede man een grapje maakte en zei: " hee hee hhhhhee heeeeeel eee ee eeeerggggggggggg"
je raadt het al, twas geen grappie. ik schaamde me rot....  :-[ :-[ en heb raoul moeten wegdragen van het lachen..  ;D

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 2-12-2003, 13:35:38 »
Blabla

En ik heb dus enkele diep-treurige momenten in mijn leven doorgebracht dat ik echt dacht dat seconden op de ene plek sneller kunnen gaan dan op een andere...  :'(

Mischien zal het natuurkundig ook nog wel zo zijn, maar ik zal eerlijk toegeven dat ik op dat moment me niet bezig hield met diepere natuurkundige vraagstukken...  :-\
Maar ze leken echt heel snel te gaan!

Het is natuurkundig ook nog zo ;D . Hoe hoger je komt, hoe langzamer de klokken tikken. Als je op de begane grond zit, tikken de klokken sneller dan op de 6e verdieping. Natuurlijk is dit niet echt goed te zien, maar het is natuurkundig bewezen ;D

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #91 Gepost op: 2-12-2003, 14:00:13 »
ik ook een blunder van de week...
we zaten in een resaurant en werden geholpen door een ober die al stotterend vroeg: "h hh hh hh  hhheeft h h hhhh hh het ge ge ge geeeeeeeeee gesmaakt?" ik dacht dat de goede man een grapje maakte en zei: " hee hee hhhhhee heeeeeel eee ee eeeerggggggggggg"
je raadt het al, twas geen grappie. ik schaamde me rot....  :-[ :-[ en heb raoul moeten wegdragen van het lachen..  ;D
Wat heb je gezegd? LLLaaa-la-laaat ddde-de-e rrrrrees--rrresssst mmmmaaarr zzz-itten?

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #92 Gepost op: 2-12-2003, 17:04:07 »
Het is natuurkundig ook nog zo ;D . Hoe hoger je komt, hoe langzamer de klokken tikken. Als je op de begane grond zit, tikken de klokken sneller dan op de 6e verdieping. Natuurlijk is dit niet echt goed te zien, maar het is natuurkundig bewezen ;D

[offtopic]
Dat komt toch doordat de gravitatiekracht dan kleiner is, en de slinger van de klok (het werkt volgens mij alleen met slingerklokken) dan minder snel gaat. Ook is dit het geval op de evenaar. Als je op de evenaar zit, zit je ook verder bij het middelpunt van de aarde vandaan en gaat een klok ook langzamer (ook hier bedoel ik een slingerklok).
Hetzelfde is met hoogspringen. Op de evenaar kun je hoger springen dan op de Noordpool of Zuidpool. Maar dat komt ook weer omdat je daar niet zo actief bent vanwege de kou :-\[/offtopic]

Khad gister nog een blunder, niet zo'n hele erge, maar toch.
Ik was dus op school en het was al tien voor twee ofzo. En ik las de klok verkeerd af en dacht dat het tien over tien was. Dus ik zei tegen zo'n meisje dat tot half vijf op school moest blijven dat ze nog heel lang op school moest blijven. Zij zei dat dat wel meeviel.
En het was zo dom, omdat ik wist dat het allang half twee was geweest, omdat de grote pauze al was geweest en die was om half twee al afgelopen... :-\

Zoals ik al zei, niet zo'n hele erge blunder, maar wel als je dat meisje toevalleg wel een beetje leuk vindt  :-[ :-X

Offline Robin

• Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 2-12-2003, 19:09:02 »
niet mijn domste blunder (die van vorige week was erger),

maar voor vandaag:

alles in huis hebben om spaghetti te maken behalve spaghetti  >:( :'(

maapie

• Gast
« Reactie #94 Gepost op: 2-12-2003, 19:16:27 »
niet mijn domste blunder (die van vorige week was erger),

maar voor vandaag:

alles in huis hebben om spaghetti te maken behalve spaghetti  >:( :'(

das juist grappig  :D

Mijn blunder voor gisteren:

Ik moest nog een pakje geraspte kaas gaan halen bij de appie hein en toen vroeg die vrouw achter de kassa: oh je moeder is zeker wat vergeten? Ze is vanmiddag ook al geweest. En toen verstond ik het niet maar ik dacht ik zal maar nee zeggen, ze zal wel van de bonnetjes gevraagd hebben. Dus ik zeg nee. Zegt ze: oh nou weet je het zeker? En ik zo: ja doe toch maar wel  :-[
Ik schaamde me rot want die vrouw achter de kassa lachte me uit  :-\

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 2-12-2003, 21:06:05 »
Whahahaha Maapie, goed bezig ;D .

Ik had vandaag niet echt een blunder, gister had ik trouwens ook dat ik de klok compleet verkeerd las (iets van 10.20u i.p.v. 15.50u  :-[ ). Echt vaag...
En net had ik nog wat, maar dat ben ik nu weer vergeten... NIET goed bezig...

Offline molice

• Forumlid
« Reactie #96 Gepost op: 4-12-2003, 17:49:39 »
tis wel niet mijn blunder maar toch leuk  ;D

tijdje geleden ging onze lerares eventjes iets uitleggen over werkwoorden enzo. Dat met d's en t's enzo moeten we ook allemaal kennen  >:( ( jaja, echt hbo-nivo  :-\ ) Magoed, ze zei dus ik iets van: ik beweeg, ik beweegte... en ze had niks door dus praatte ( goed he?  ;) ) ze gwoon verder.

Zaten we daar in de klas mekaar een beetje gek aan te kijken want doordat ze gwoon doorratelde durfden we bijna niks te zeggen  :-[ later haalde ze ook nog 2 spreekwoorden door elkaar. Zo van: das teveel van de beugel... maar dan minder opvallend.

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 5-12-2003, 16:32:28 »
( jaja, echt hbo-nivo  :-\ )
Wij moeten t ook goed kunnen hoor. Maar goed, ik maak ook veel typfouten. ::)

Citaat
Zaten we daar in de klas mekaar een beetje gek aan te kijken want doordat omdat ze gwoon doorratelde durfden we bijna niks te zeggen  :-[

Doordat = OORZAAK (Doordat ik mijn tentamen goed geleerd had, heb ik een voldoende.)
Omdat = REDEN (Omdat ik Lord Of The Rings goed vind, ga ik 17 december naar de bioscoop om deel 3 te bekijken.)

Nu niet meer blunderen. ;)
« Laatst bewerkt op: 5-12-2003, 16:34:02 door Malcolm »

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #98 Gepost op: 5-12-2003, 17:33:05 »
Wij moeten t ook goed kunnen hoor. Maar goed, ik maak ook veel typfouten. ::)Doordat = OORZAAK (Doordat ik mijn tentamen goed geleerd had, heb ik een voldoende.)
Omdat = REDEN (Omdat ik Lord Of The Rings goed vind, ga ik 17 december naar de bioscoop om deel 3 te bekijken.)

Nu niet meer blunderen. ;)

Hee, je bent toch zeker Annemieke niet? :P ;)
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Robin

• Forumlid
« Reactie #99 Gepost op: 22-12-2003, 20:37:10 »
Ik weet welk shopje je bedoelt robin...

Als m'n vrienden(allemaal Feyenoord-fan) naar binnen gaan, zit ik altijd in de kou met een drankje van de winkel ernaast op een bankje.

dat vind ik nou zo zielig... mag jij ook niet meer binnen komen dan  ???