Het is natuurkundig ook nog zo
. Hoe hoger je komt, hoe langzamer de klokken tikken. Als je op de begane grond zit, tikken de klokken sneller dan op de 6e verdieping. Natuurlijk is dit niet echt goed te zien, maar het is natuurkundig bewezen 
[offtopic]
Dat komt toch doordat de gravitatiekracht dan kleiner is, en de slinger van de klok (het werkt volgens mij alleen met slingerklokken) dan minder snel gaat. Ook is dit het geval op de evenaar. Als je op de evenaar zit, zit je ook verder bij het middelpunt van de aarde vandaan en gaat een klok ook langzamer (ook hier bedoel ik een slingerklok).
Hetzelfde is met hoogspringen. Op de evenaar kun je hoger springen dan op de Noordpool of Zuidpool. Maar dat komt ook weer omdat je daar niet zo actief bent vanwege de kou :-\[/offtopic]
Khad gister nog een blunder, niet zo'n hele erge, maar toch.
Ik was dus op school en het was al tien voor twee ofzo. En ik las de klok verkeerd af en dacht dat het tien over tien was. Dus ik zei tegen zo'n meisje dat tot half vijf op school moest blijven dat ze nog heel lang op school moest blijven. Zij zei dat dat wel meeviel.
En het was zo dom, omdat ik wist dat het allang half twee was geweest, omdat de grote pauze al was geweest en die was om half twee al afgelopen... :-\
Zoals ik al zei, niet zo'n hele erge blunder, maar wel als je dat meisje toevalleg wel een beetje leuk vindt