Auteur Topic: De Eilandraad  (gelezen 124024 keer)

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: De Eilandraad
« Reactie #260 Gepost op: 14-11-2014, 11:59:05 »
Robbie ook trouwens, hij Pjotr en ik hebben nog een leuke tijd gehad aan het begin van het spel met dat Kill all the Kings behalve Robbie en HIDM complot. Ik weet nog dat we toen een groepspm met z'n 3en hadden tegen jou omdat we jou irritant vonden ::rofl::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #261 Gepost op: 14-11-2014, 13:45:24 »
Het is niet 4-3 geworden maar 5-2 ;)

De samenstellingen zijn alleen een beetje veranderd.

Het was eerst Robbie-Molcrazy-hillo-catshee-de_wite tegen Bjorrn-miek-HIDM.

Nu zou het 4-3 worden omdat Robbie flipte, namelijk Robbie-Bjorrn-miek-HIDM tegen catshee-Molcrazy-de_witte. Bjorrn vond het echter slimmer om zijn enige 'vriend' en trouwste bondgenoot weg te stemmen. (ik zeg enige vriend omdat Bjorrn bij mij de andere deelnemers vaak belachelijk maakt achter hun rug om. Miek denkt bijvoorbeeld dat Bjorrn haar totaal niet zwak, naïef of irritant vindt ::hug::)

De uiteindelijke samenstellingen zijn dus wss Bjorrn-catshee-miek-Molcrazy-de_witte (de minst actieve/zwakste kandidaten) tegen Robbie en mij, 5-2 dus.

Als Robbie toch met hun meestemt is hij dus overduidelijk on the bottom.

Als Robbie met mij meestemt is hij dus de volgende die gaat tenzij hij immuniteit wint, dan gaat Bjorrn namelijk. Want hoewel Bjorrn waardeloos is in proeven en daarbij matige tot redelijke inzet toont, tactisch speelt ie het goed. Niet dat hij mijn stem krijgt natuurlijk want dat hoef je ook niet te verwachten van 1 van je 3 final 2 deals die je wegstemt, maar hij kan die van mij ongetwijfeld missen als hij de finale haalt zonder Robbie.

Ik denk dus dat Robbie en Bjorrn on the bottom zijn (heerlijk, de enige twee mensen die me écht genaaid hebben) en dat degene die de volgende ronde overleeft wint. (minder heerlijk)

Tenzij catshee, die zegt liever van een sterke speler te verliezen dan van een zwakke speler, nog roet in het eten gooit natuurlijk en een zwakke kandidaat die hem toch kan verslaan (iedereen behalve Robbie en Bjorrn op tactisch gebied dus eigenlijk?) weg wil stemmen, wat natuurlijk al helemaal game over zou zijn voor hem.

Even reageren natuurlijk  ;D
Mooie exit, dat ik gemene dingen zeg over bepaalde mensen is natuurlijk onzin.
Dat ik niet zo geweldig ben in proeven is wel waar misschien, maar ik doe wel altijd zo goed mogelijk mijn best, dus dat van die matig tot redelijke inzet is ook onzin  ::)

Verder heb ik er niks over te zeggen.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: De Eilandraad
« Reactie #262 Gepost op: 14-11-2014, 13:54:31 »
Ik kan me nog een kampvlag herinneren ;D

Even reageren natuurlijk  ;D
Mooie exit, dat ik gemene dingen zeg over bepaalde mensen is natuurlijk onzin.
Wil je echt dat ik het screenshotspel voortzet? ;D

Kan ik ook voor m'n jury speech bewaren hoor ;)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: De Eilandraad
« Reactie #263 Gepost op: 14-11-2014, 13:56:34 »
Maar ik snap dat je je slaafje miek te vriend wil houden dus die screenshots zal ik je besparen :-*
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #264 Gepost op: 14-11-2014, 14:05:33 »
 ::)

Ik ben niet zo handig met fotoshop dus dan maak ik het met paint, ik vond mijn vlag een orgineel idee dat kans maakte op de winst.
Verkeerd ingeschat dus, maar ik heb me zeker ingezet...
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: De Eilandraad
« Reactie #265 Gepost op: 14-11-2014, 14:06:10 »
Als dat je best doen is zuig je wel echt big time hoor ;D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #266 Gepost op: 14-11-2014, 14:11:20 »
 ::ok::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #267 Gepost op: 14-11-2014, 14:23:45 »
Ik wil ook even 2 dingen zeggen:
1) ik ben niemands slaafje
2) Ik vind dat het erop lijkt dat je iedereen zwak vind behalve robbie en jezelf. Het is waar dat ook ik geen proeventijger ben en misschien minder actief ben dan jij. Maar aan de andere kant: Ik ben al 2 keer dicht bij het winnen van de luxeproef geweest.
En de zeven mensen die nu nog over zijn, zijn hier toch op de 1 of andere manier gekomen, of het nou door proevenwinst was of door tactisch te spelen. Het is dus niet zo dat je zwak bent als je geen proeven wint of minder actief bent.
I will follow my inner gold

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: De Eilandraad
« Reactie #268 Gepost op: 14-11-2014, 14:25:31 »
Zwak zijn is wat jou in het spel heeft gehouden en waarom jij 0,0 kans hebt te winnen ;)

Iedereen is wel eens 'dichtbij winst gekomen', maar daar heb je niks aan.

En catshee en Bjorrn vind ik ook niet zwak, Bjorrn alleen in proeven. Molcrazy en de_witte zijn qua proeven gemiddeld en tactisch waardeloos ::joehoe::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Eilandraad
« Reactie #269 Gepost op: 14-11-2014, 14:26:55 »


Hier de eilandraad
Interessante discussie, maar topic gaat nu weer op slot ;)
Volgende eilandraad zal Jeff D*N er wel weer uitgebreid op ingaan denk ik  ;D
You'll never walk alone

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #270 Gepost op: 14-11-2014, 20:49:05 »
Eilandraad #11 Nephele


Welkom Nephele bij de tweede eilandraad van deze week. Bij de eilandraad worden de acties die je hebt ondernomen verantwoord. Dus voordat jullie je stem gaan uitbrengen, heb ik nog wat vragen voor jullie. Wie zal er het spel verlaten om het vijfde jurylid te worden?

Laten we ook de jury erbij halen : MiekeG, Jann, Hillo en Hadewychisdemol weggestemd laatste eilandraad




We gaan even door op de vorige eilandraad. Aan het einde gaf Hadewychisdemol nog wat interessante inzichten

Bjorrn:  Gefeliciteerd met je eerste immuniteitswinst! Denk je dat je het nodig had?
Robbieazerty: Vorige eilandraad werd er genoemd dat jij nu waarschijnlijk in de bottom van de alliantie zit. Wat denk je hier zelf van? Ben je bang dat dit je laatste eilandraad is?
Molcrazy: Jij was één van de personen die onder vuur lag. Wat denk jij als je hoort dat er schijnbaar een aparte groepspm is aangemaakt omdat ze je irritant vonden?
Miek1999: Iemand die ook onder vuur lag was jij Miek. "Slaafje van Bjorrn", "Tactisch waardeloos", "Zwak", "Geen kans om te winnen", we hebben ze allemaal voorbij zien komen. Dit is wel iemand die uiteindelijk in de jury komt en die bepalen wie de winnaar wordt. Hoe denk je dat je de jury nog over kan halen om voor je te stemmen aan het einde? En in je verdediging, waarom denk je dat je het "slaafje van bjorrn" genoemd werd en is dit ook zo?
De Witte: Jij werd "tactisch waardeloos" genoemd op de vorige eilandraad. Heeft hidm hier gewoon heel veel dingen gemist of heb je geen tactiek?
Catshee: Wat verwacht jij qua end game? De halve finale zal niet erg ver meer weg liggen, maar als je zou mogen gokken. Hoe zie jij je het spel voor je in rondes?
 

Tijd om te stemmen!

Regels stemmen:
- Gestemd=Gestemd. Je kan je stem niet veranderen als die eenmaal gegeven is.
- Je stemt voor de deadline, ben je te laat of stem je niet, dan stem je automatisch op jezelf.
- Bij een gelijke stand word er eerst gekeken naar de verkregen stemmen op voorgaande eilandraden. Is het dan nog steeds gelijk dan volgt er een re-vote/ tie-breaker.
- Je kan een hidden immunity idol inzetten wanneer je maar wilt, tot de deadline. Deze mag je zowel op jezelf als op iemand anders spelen. Alle stemmen voor die persoon gelden dan niet meer.
- Wanneer je bent weggestemd, heb je geen contact meer met deelnemers nog in het spel over spelgerelateerde zaken.

Er kan op iedereen gestemd worden, behalve op Bjorrn
Deadline: Zaterdag 15 november 21.00 bij D*N en Nieky
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #271 Gepost op: 14-11-2014, 21:02:54 »
Bjorrn: Gefeliciteerd met je eerste immuniteitswinst! Denk je dat je het nodig had?

Thank you jeff  :D
Je bent nooit veilig in dit spel natuurlijk, dat zeggen alle mensen die immuniteit hebben dus dat zeg ik ook even.

Ik denk niet dat ik het eerste target was deze ronde,als ik de mensen die me dat gezegd hebben kan vertrouwen, en ik denk dat ik dat kan.
Dus waarschijnlijk had ik het niet nodig.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #272 Gepost op: 14-11-2014, 21:12:11 »

Miek1999: Iemand die ook onder vuur lag was jij Miek. "Slaafje van Bjorrn", "Tactisch waardeloos", "Zwak", "Geen kans om te winnen", we hebben ze allemaal voorbij zien komen. Dit is wel iemand die uiteindelijk in de jury komt en die bepalen wie de winnaar wordt. Hoe denk je dat je de jury nog over kan halen om voor je te stemmen aan het einde? En in je verdediging, waarom denk je dat je het "slaafje van bjorrn" genoemd werd en is dit ook zo?

Ik lag zeker onder vuur inderdaad en ik ben het niet overal mee eens, ik zal even per uitspraak zeggen wat ik ervan vind.
Slaafje van Bjorrn: Die uitspraak vind ik nergens op slaan als ik heel eerlijk mag zijn. Ik ben zeker niet iemands slaafje. Iedereen speelt dit spel voor zichzelf, dus het is niet zo dat ik alleen maar zal doen wat Bjorrn of wie dan ook zegt.
Tactisch waardeloos: Ook niet mee eens. Ik heb een aantal eilandraden tactisch gestemd, en het daar redelijk slim gespeeld denk ik zelf. Er zijn zeker 1 of 2 weggestemde personen die weten waar ik het over heb  ;).
Zwak: Als hidm mij zwak vind, dan mag dat natuurlijk. Ik vind zelf dat ik het als nieuweling best goed doe aangezien ik in de top 6 zit. Maar in de proeven ben ik meestal niet erg goed, dus ik snap wel dat hij dat zegt.
Geen kans om te winnen: Daar kan hidm wel gelijk in hebben, ik denk ook niet dat ik ga winnen aangezien er vast nog wel een eindproef o.i.d zal zijn waarbij iemand afvalt, en ik ben niet erg goed in proeven. Dus dat zal dan moeilijk worden om die proef door te komen. Mocht het me wel lukken, zal het van de jury afhangen natuurlijk.
Ik heb eigenlijk nog niet nagedacht hoe ik de jury ga overhalen op mij te stemmen. Ik vind dat het daar nog te vroeg voor is. Ik ben benieuwd of ik deze eilandraad overleef, en dan zie ik wel weer :)
I will follow my inner gold

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #273 Gepost op: 14-11-2014, 21:39:38 »

De Witte: Jij werd "tactisch waardeloos" genoemd op de vorige eilandraad. Heeft hidm hier gewoon heel veel dingen gemist of heb je geen tactiek?



Die quote heb ik in ieder geval gemist... maar ik denk niet dat er nog mensen in het spel zijn die tactisch waardeloos zijn.
Hidm heeft een paar keer samenwerking gezocht met mij maar hij had eigenlijk altijd andere plannen dan ik dus ben ik er niet op ingegaan... ( en daardoor heeft hidm uiteraard dingen gemist) als je dat tactisch waardeloos noemt.. tja dan zal het wel zo zijn zeker...
Wit is ook een kleur!

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: De Eilandraad
« Reactie #274 Gepost op: 14-11-2014, 21:50:06 »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De Eilandraad
« Reactie #275 Gepost op: 14-11-2014, 21:51:18 »
jij mag hier niet meer posten toch HDD ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: De Eilandraad
« Reactie #276 Gepost op: 14-11-2014, 21:53:29 »
Ik zeg toch niks? Hillo zei ook dingen ;D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De Eilandraad
« Reactie #277 Gepost op: 14-11-2014, 21:53:59 »
dan is het goed  ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De Eilandraad
« Reactie #278 Gepost op: 14-11-2014, 22:16:29 »
jij mag hier niet meer posten toch HDD ?

Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #279 Gepost op: 14-11-2014, 22:58:01 »
Robbieazerty: Vorige eilandraad werd er genoemd dat jij nu waarschijnlijk in de bottom van de alliantie zit. Wat denk je hier zelf van? Ben je bang dat dit je laatste eilandraad is?
Er werd vorige eilandraad veel geniemd. Nog wat naschoppen van een gefrustreerde kandidaat, waarbij sommige dingen echt niet door de beugel konden, naar mijn bescheiden mening

Eén van de vele dingen was inderdaad dat ik on the bottom ben. En zoals bij bijna elk antwoord hier, kan ik daar weer enkel op antwoorden: dat zou best kunnen, je weet nooit wat er achter de schermen gebeurt. Maar ik hoop nog steeds op dezelfde mensen te kunnen vertrouwen waar ik al lange tijd op kan vertrouwen en dat zij datzelfde vertrouwen ook nog steeds in mij hebben, ondanks alle geruchten die verspreid worden.

Leuke poging trouwens van HIDM om ruzie te stoken tussen MC en mij. Gelukkig zijn wij stukken volwassener dan hem en hebben wij dat weken geleden al lang onderling uit gepraat en heb ik mijn excuses daarvoor aangeboden. Dus nice try, maar helaas, pindakaas.