Auteur Topic: De Eilandraad  (gelezen 124025 keer)

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #420 Gepost op: 11-12-2014, 13:23:02 »
Trouwens, Bjorrn: Heb je nog iets te zeggen over de andere antwoorden die ik je gaf?  :)
I will follow my inner gold

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #421 Gepost op: 11-12-2014, 13:27:15 »
Maar in alle teamproeven voor de samensmelting ben ik actiever en beter geweest dan miek

Dat is niet waar. In de twitter opdracht en de black stories opdracht was ik actiever, zeker bij het tweede verhaal vd black stories.
En tijdens de muziekweek was ik sit out dus dat telt niet.
Edit: En tijdens de sportweek wonnen we beiden, er was dus niet iemand 'beter'. Maar mijn proef had te maken met actief zijn en jouw proef met kennis. Ik was actiever omdat jij zelf kon bepalen wanneer je de proef ging doen.
« Laatst bewerkt op: 11-12-2014, 13:30:34 door miek1999 »
I will follow my inner gold

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #422 Gepost op: 11-12-2014, 13:50:46 »

Ik weet niet of ik 300 woorden haal maar ik zal mijn best doen  ;)

Waarom de witte niet mee moest doen aan survivor: Ik zal een aantal criteria afgaan, namelijk algemeen, proeven, sociaal, tactisch en logica.
Algemeen De witte was pas een halfjaar op het forum. Ook was hij nog niet superactief in bijvoorbeeld de relaxhoek. Dan ben je dus nog niet zo bekend op het forum en kun je dus beter niet gelijk aan zo'n groot spel meedoen.
Proeven Het lijkt zo alsof de witte heel erg goed was in de proeven, maar dat valt best mee. In de muziekproef heeft hij amper meegedaan bijvoorbeeld. Dat is dus geen goede inzet, en hij heeft helemaal niet vaak immuniteit gewonnen zoals Robbie en hidm. Robbie en hidm waren de echte proeventijgers, de witte niet.
Sociaal Ik hoorde weleens van Bjorrn: 'ik zit nu met de witte in de chat maar hij zegt niet eens iets terug'. Daar maak je echt geen vrienden mee hoor  ::ohno::
Tactisch Voor de samensmelting heeft de witte niks gedaan op tactisch gebied, want dat leek hem slim, om nog onder de radar te blijven. Nou, dat is dus niet slim als je in het villains team komt, die erom bekend staan tactisch te spelen. En ook na de samensmelting vind ik niet dat hij slim heeft gespeeld op tactisch gebied. Hij had geen sterke verbondjes zoals ik.
Logica 'Ik doe tegen miek alsof ik op catshee stem, maar ik wil dat catshee blijft. Dus als ik tegen miek doe alsof ik op catshee stem, gaat zij daardoor hopelijk op Molcrazy.

Nee. Geen logica. Gewoon niet. Op het moment dat je nog met zijn vieren bent en je zegt dat je op catshee stemt, is de kans dat ik dat dan ook doe veel groter dan dat ik dat niet doe. Want als je met zijn vieren bent krijg je óf een 1-3 situatie óf een 2-2 situatie. Dus als ik weet dat jij op catshee gaat, zal ik eerder denken 'nou, dat moet ik dan ook maar doen', dan dat ik daardoor op MC stem.

Dus mijn conclusie is dat de witte maar beter niet mee had kunnen doen  ::ohno::


Algemeen: Het klopt dat ik nog niet zo actief was en nog niet lang lid was..... Wil je met deze opmerking iedereen die nog niet zo lang lid is op het forum ontmoedigen om mee te doen aan een spel? Het is toch juist leuk als er nieuwe spelers bijkomen...
Proeven: Inderdaad waren er mensen die beter waren in proeven (Hillo, HidM en Robbie). Daarachter zie ik al vrij snel mezelf komen (een paar proeven gewonnen, vaak bij de eersten geëindigd). Om miek te kunnen vinden in de proeven moeten we toch een heel stuk verder naar beneden kijken.
Sociaal: Vaak zat ik inderdaad 's avonds in de chat. Daar waren vaak ook anderen aanwezig waarmee ik in gesprek was en ik had ook de tv aanstaan. Dat ik daardoor niet altijd á la minute kan antwoorden is misschien frustrerend voor de ander.
Tactisch: Ik heb ervoor gekozen om te proberen onder de radar te blijven en dat is gelukt denk ik. Ik had verwacht dat spelers die in eerdere spellen in de clinch lagen met elkaar eerst elkaar zouden willen wegstemmen en dat klopte (gedeeltelijk). Misschien had ik met mijn tactiek beter in het Heroes kamp kunnen zitten.
Misschien had ik na de samensmelting geen sterke verbonden (hoewel het vijftal Hillo-Robbie-MC-Catshee-de_witte sterker was dan het viertal HidM-Jann-Bjorrn-miek). Wel had ik, vooral in de eerste stemmingen na de samensmelting vaak de sleutel in handen. En dus op dat moment een sterke positie.
Logica: Nou ja. het was wel duidelijk dat Catshee en MC op elkaar gingen stemmen en wij dus daar de sleutel in handen hadden. Een 2-2 zou een extra proef betekenen want beiden hadden evenveel tegenstemmen in het spel.
Ik probeerde te peilen wat jij zou gaan stemmen en vertelde je dat ik van plan was om op Catshee te stemmen, wat ik dus nooit van plan was. Uiteindelijk stemden we beiden op MC en was mijn plan geslaagd (op dat moment kon ik niet weten dat je toch al van plan was om op MC te stemmen)
Wit is ook een kleur!

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #423 Gepost op: 11-12-2014, 14:00:17 »
Dat is niet waar. In de twitter opdracht en de black stories opdracht was ik actiever, zeker bij het tweede verhaal vd black stories.
En tijdens de muziekweek was ik sit out dus dat telt niet.
Edit: En tijdens de sportweek wonnen we beiden, er was dus niet iemand 'beter'. Maar mijn proef had te maken met actief zijn en jouw proef met kennis. Ik was actiever omdat jij zelf kon bepalen wanneer je de proef ging doen.

Bij de black stories was jij actiever? Nee dat lijkt me niet (misschien even actief). Ik ben in beide verhalen zeer actief geweest en heb ook vaker de juiste vragen gesteld volgens mij.
Tijdens de sportweek had ik gekozen voor een proef die mij zou liggen. Jij absoluut niet. Bovendien wist ik dat ik in die week niet heel veel online kon zijn dus was dat een goede keuze.
Wel won ik toen de individuele proef (de geluidsfragmentjes)

Van twitter snap ik niet zoveel. Dus daar heb ik me vooral bezig gehouden met het in de gaten houden van beide accounts, en het doorgeven van informatie aan onze teamgenoten. Zodat degenen die wel wat van twitter wisten goede acties konden doen.
Dat je sit out was bij de muziekopdracht. Ik weet niet of dat moet tellen. HidM was daar gewoon heel erg goed en ik heb gelukkig een paar puntjes kunnen bijdragen. Is het je overigens opgevallen dat ik er heel erg op heb aangestuurd om in geen enkele opdracht sit-out te zijn (wat gelukt is)


EDIT: Ik heb even de Black stories opdracht teruggezocht: Verhaal 1 is in het geheel opgeloost door Hillo-Catshee-Molbelg-de_witte
Verhaal 2 heeft miek ook aan meegewerkt maar niet meer dan ikzelf.
Bovendien heb ik bij beide verhalen uiteindelijk alles aan elkaar gezet en het verhaal gevormd.
« Laatst bewerkt op: 11-12-2014, 14:05:43 door de_witte »
Wit is ook een kleur!

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #424 Gepost op: 11-12-2014, 14:03:23 »
Algemeen: Het klopt dat ik nog niet zo actief was en nog niet lang lid was..... Wil je met deze opmerking iedereen die nog niet zo lang lid is op het forum ontmoedigen om mee te doen aan een spel? Het is toch juist leuk als er nieuwe spelers bijkomen...
Proeven: Inderdaad waren er mensen die beter waren in proeven (Hillo, HidM en Robbie). Daarachter zie ik al vrij snel mezelf komen (een paar proeven gewonnen, vaak bij de eersten geëindigd). Om miek te kunnen vinden in de proeven moeten we toch een heel stuk verder naar beneden kijken.
Sociaal: Vaak zat ik inderdaad 's avonds in de chat. Daar waren vaak ook anderen aanwezig waarmee ik in gesprek was en ik had ook de tv aanstaan. Dat ik daardoor niet altijd á la minute kan antwoorden is misschien frustrerend voor de ander.
Tactisch: Ik heb ervoor gekozen om te proberen onder de radar te blijven en dat is gelukt denk ik. Ik had verwacht dat spelers die in eerdere spellen in de clinch lagen met elkaar eerst elkaar zouden willen wegstemmen en dat klopte (gedeeltelijk). Misschien had ik met mijn tactiek beter in het Heroes kamp kunnen zitten.
Misschien had ik na de samensmelting geen sterke verbonden (hoewel het vijftal Hillo-Robbie-MC-Catshee-de_witte sterker was dan het viertal HidM-Jann-Bjorrn-miek). Wel had ik, vooral in de eerste stemmingen na de samensmelting vaak de sleutel in handen. En dus op dat moment een sterke positie.
Logica: Nou ja. het was wel duidelijk dat Catshee en MC op elkaar gingen stemmen en wij dus daar de sleutel in handen hadden. Een 2-2 zou een extra proef betekenen want beiden hadden evenveel tegenstemmen in het spel.
Ik probeerde te peilen wat jij zou gaan stemmen en vertelde je dat ik van plan was om op Catshee te stemmen, wat ik dus nooit van plan was. Uiteindelijk stemden we beiden op MC en was mijn plan geslaagd (op dat moment kon ik niet weten dat je toch al van plan was om op MC te stemmen)

Algemeen: Nee, maar je had ook eerst aan een kleiner spel kunnen meedoen of een jaartje kunnen wachten.
Proeven: Het klopt dat je bij mij verder naar beneden moet kijken. Maar ik bedoel dat bijvoorbeeld hidm altijd uitblonk in de proeven en jij niet.
Sociaal: Je had dan ook snel kunnen zeggen 'het komt nu even niet uit'
Tactisch: Het viertal hidm-Jann-Bjorrn-Miek was wel degelijk sterk, want we vertrouwden elkaar 100%. En ik zie niet in waarom jij een sleutelpositie had.
Logica: Als jij tegen mij zegt 'ik stem op catshee'  op het moment dat er nog 4 mensen in het spel zijn, en ik weet dat MC ook op catshee gaat, is de kans dat ik ook op catshee veel groter dan dat ik op MC ga. Je had geluk dat ik al van plan was op MC te stemmen.
« Laatst bewerkt op: 11-12-2014, 14:29:26 door miek1999 »
I will follow my inner gold

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #425 Gepost op: 11-12-2014, 14:05:13 »

Misschien had ik na de samensmelting geen sterke verbonden (hoewel het vijftal Hillo-Robbie-MC-Catshee-de_witte sterker was dan het viertal HidM-Jann-Bjorrn-miek). Wel had ik, vooral in de eerste stemmingen na de samensmelting vaak de sleutel in handen. En dus op dat moment een sterke positie.

Dat zeg je wel steeds, maar daar heb ik niet echt bewijzen van gezien, misschien kunnen je verbondgenoten daar wat over toelichten?
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #426 Gepost op: 11-12-2014, 14:06:36 »
Logica: Als jij tegen mij zegt 'ik stem op catshee'  op het moment dat er nog 4 mensen in het spel zijn, en ik weet dat MC ook op catshee gaat, is de kans dat ik ook op catshee veel groter dan dat ik op MC ga. Je had geluk dat ik al van plan was op MC te stemmen.

Ook deze snap ik inderdaad niet van de witte.
En hij legt het ook niet echt uit.
Als miek weet dat er 2 stemmen op catshee zijn en 1 op molcrazy, waarom motiveert dat dan om op molcrazy te stemmen voor haar?
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De Eilandraad
« Reactie #427 Gepost op: 11-12-2014, 14:10:45 »
Dat zeg je wel steeds, maar daar heb ik niet echt bewijzen van gezien, misschien kunnen je verbondgenoten daar wat over toelichten?

Op dat moment wilde ik - en ik denk de andere vier ook - eerst HIDM weg omdat hij zo snel was. Hij won immuniteit waardoor Jann moest vertrekken. Wel was het nadien weer de bedoeling om iemand van 'onze vijf' weg te stemmen. Robbie en ik wisten al lang dat we wilden flippen om hillo en catshee te elimineren.

Ook al zei hillo toen dat hij met die vijf naar het einde wilde - wat zeer waarschijnlijk niet waar is ::tandpastasmiley:: -, dan was dat niet mijn doel.

Dus op sommige momenten waren we als vijftal sterk, op andere niet.

@Molcrazy
 
Er waren 2 rondes waarin jij en Robbie zeiden met ons mee te stemmen op Hillo. Allebei die rondes hebben jullie dat niet gedaan. Dus waarom zouden we jou ineens benaderen? We wisten helemaal niet of je dan wél mee zou stemmen.
Je vraagt je nu misschien af, waarom vertrouwden jullie me dan wel nadat ik jullie benaderd had? Nou, de pm die je ons stuurde was heel serieus, een stuk serieuzer dan de berichten in de groepspm. En Bjorrn en ik waren in de minderheid, dus elke samenwerking was welkom ;)

Er was een moment dat we echt op hillo wilden stemmen tot we ineens hoorden dat jullie probeerden (die informatie bleek achteraf zelf door hillo geleverd) ons hillo op Robbie te krijgen. Dan verandert onze stem natuurlijk.

Waarom jullie mij zouden moeten benaderen? De dynamiek van het spel? Constant veranderingen en shifts dus jullie zouden me benaderd moeten hebben om de sterkere spelers eerst te lozen. Je moet niet alleen kijken wat het beste voor jou/jullie is maar ook voor je tegenstanders. Wie zien zij het liefst vertrekken? Hoe kunnen zij hun eigen kansen vergroten?

Achteraf doen jullie het inderdaad omdat jullie in de minderheid waren maar tot die moment hadden we nauwelijks contact gehad dus qua social game tov mij ook niet opperbest.
2024: wie is de Mol?

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #428 Gepost op: 11-12-2014, 14:11:52 »
Ik zie op dit moment niet echt meer vragen aan mij openstaan (behalve dan vragen waarvan ik al heb gezegd dat ik het niet gepast vindt om ze te beantwoorden).

Mocht ik iets gemist hebben laat het mij dan even weten  ::ok::

Morgen en Zaterdag ben ik, zoals ik eerder al heb aangegeven, nauwelijks thuis. Ik zou het dus fijn vinden als iemand die nog vragen heeft deze stelt voor vanavond 20.00 uur Voor vragen die later gesteld worden kan ik niet garanderen dat ik de tijd heb om ze te beantwoorden.
Wit is ook een kleur!

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #429 Gepost op: 11-12-2014, 14:12:28 »
Bovendien heb ik bij beide verhalen uiteindelijk alles aan elkaar gezet en het verhaal gevormd.

Bij het tweede verhaal had ik in eerste instantie het verhaal gevormd maar miste er nog een stukje. Toen we dat stuk hadden opgelost was ik het verhaal aan het aanpassen maar was jij me ineens voor.
I will follow my inner gold

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #430 Gepost op: 11-12-2014, 14:14:13 »
Ook deze snap ik inderdaad niet van de witte.
En hij legt het ook niet echt uit.
Als miek weet dat er 2 stemmen op catshee zijn en 1 op molcrazy, waarom motiveert dat dan om op molcrazy te stemmen voor haar?

Omdat als ze echt MC eruit wil hebben op dat moment ze dan wel op MC moet stemmen, terwijl als ze twijfelt ze misschien ook liever voor een 2-2 gaat. Alleen als ze echt al voor Catshee wilde gaan zou ze op Catshee stemmen
Wit is ook een kleur!

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #431 Gepost op: 11-12-2014, 14:17:29 »
Er was een moment dat we echt op hillo wilden stemmen tot we ineens hoorden dat jullie probeerden (die informatie bleek achteraf zelf door hillo geleverd) ons hillo op Robbie te krijgen. Dan verandert onze stem natuurlijk.

Waarom jullie mij zouden moeten benaderen? De dynamiek van het spel? Constant veranderingen en shifts dus jullie zouden me benaderd moeten hebben om de sterkere spelers eerst te lozen. Je moet niet alleen kijken wat het beste voor jou/jullie is maar ook voor je tegenstanders. Wie zien zij het liefst vertrekken? Hoe kunnen zij hun eigen kansen vergroten?

Achteraf doen jullie het inderdaad omdat jullie in de minderheid waren maar tot die moment hadden we nauwelijks contact gehad dus qua social game tov mij ook niet opperbest.

Maar je snapt wel dat we jou niet benaderden aangezien je al 2x niet deed wat je zei dat je ging doen?
I will follow my inner gold

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #432 Gepost op: 11-12-2014, 14:28:18 »
Omdat als ze echt MC eruit wil hebben op dat moment ze dan wel op MC moet stemmen, terwijl als ze twijfelt ze misschien ook liever voor een 2-2 gaat. Alleen als ze echt al voor Catshee wilde gaan zou ze op Catshee stemmen

Als je tegen mij zegt dat jij en MC op catshee gaan, zou je me juist aan het twijfelen brengen als ik eerst van plan was om op MC te stemmen.
I will follow my inner gold

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De Eilandraad
« Reactie #433 Gepost op: 11-12-2014, 14:55:46 »
Maar je snapt wel dat we jou niet benaderden aangezien je al 2x niet deed wat je zei dat je ging doen?

Nee want waarom zou je me niet proberen te overtuigen als jullie je al in de minderheid voelden? Of dachten jullie: 'ach ja, het zit erop, spijtig maar niets aan te doen'?
2024: wie is de Mol?

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #434 Gepost op: 11-12-2014, 15:04:06 »
Nee want waarom zou je me niet proberen te overtuigen als jullie je al in de minderheid voelden? Of dachten jullie: 'ach ja, het zit erop, spijtig maar niets aan te doen'?

Eigenlijk dachten we dat wel ja. Na die eerste keer dat jullie op hidm stemden, zeiden jullie: Nu zijn we echt klaar om op Hillo te stemmen. Vervolgens stemden jullie weer op hidm. Dan is het niet heel gek dat wij denken dat het geen zin heeft om jou te benaderen.
I will follow my inner gold

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #435 Gepost op: 11-12-2014, 15:13:22 »
Eigenlijk dachten we dat wel ja. Na die eerste keer dat jullie op hidm stemden, zeiden jullie: Nu zijn we echt klaar om op Hillo te stemmen. Vervolgens stemden jullie weer op hidm. Dan is het niet heel gek dat wij denken dat het geen zin heeft om jou te benaderen.

Das niet helemaal waar, ik wist dat we bij final 5 molcrazy moesten benaderen omdat het voor hem het meest logisch was om te flippen op catshee.
Inderdaad had ik al eerder contact moeten zoeken met molcrazy, dus dat is wel een fout, maar ik was het zeker van plan.
Alleen direct na de eilandraad waarin robbie afviel nam molcrazy al contact met ons op waarin hij heel serieus uitlegde waarom hij het wilde doen en waarom het het slimste was voor ons.
Als hij dit niet gedaan had had ik de dag erna een soortgelijke pm gestuurd naar hem.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #436 Gepost op: 11-12-2014, 15:18:24 »
Das niet helemaal waar, ik wist dat we bij final 5 molcrazy moesten benaderen omdat het voor hem het meest logisch was om te flippen op catshee.
Inderdaad had ik al eerder contact moeten zoeken met molcrazy, dus dat is wel een fout, maar ik was het zeker van plan.
Alleen direct na de eilandraad waarin robbie afviel nam molcrazy al contact met ons op waarin hij heel serieus uitlegde waarom hij het wilde doen en waarom het het slimste was voor ons.
Als hij dit niet gedaan had had ik de dag erna een soortgelijke pm gestuurd naar hem.

Oh okee, ik had dat eerste stukje dus even gemist  ::ok::
I will follow my inner gold

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #437 Gepost op: 11-12-2014, 15:44:24 »
@catshee

Verder heb ik uit het dierenrijk heel wat inspiraties getrokken voor het spel. We zitten nu eenmaal midden in de jungle
D'r zijn ratten, leeuwen, vossen, hyena's, slangen, apen en zelfs wolven langsgekomen. Als jij degene die tegenover je staat in de finale zou moeten vergelijken met een dier... Welk dier zou dat zijn?


Ik denk een muis. De witte is best stil geweest soms (onder de radar gebleven) en is overal een beetje tussendoor geglipt.

Nog een normale vraag voor beiden: Wat waren je 3 grootste moves in dit spel?


In willekeurige volgorde:
- Het wegstemmen van Daisy. Het was de week waarin in ik mijn eerste (geslaagde) dubbelcomplot had, en we hebben toen een sterke speelster geëlimineerd.
- Het dubbelcomplot met Hillo. Uiteindelijk mislukte het, want Jann werd weggestemd, maar ik vond dat ik goed speelde hier, door jou een nepbericht te laten sturen etc. Je hebt het toen zelf ook goed gespeeld trouwens  ;D
- De laatste week dat er een eilandraad was. Ik heb toen contact gehad met jou, de witte én MC en moest dus goed opletten wat ik tegen wie zei. Het was ook de eerste week waarin ik het zonder Jann, Hidm of Bjorrn moest spelen.

En de tie-breaker:


doe maar 7  ???

Liedje weet ik nog niet dus daar denk ik nog over na  ;)
I will follow my inner gold

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De Eilandraad
« Reactie #438 Gepost op: 11-12-2014, 16:31:57 »
Das niet helemaal waar, ik wist dat we bij final 5 molcrazy moesten benaderen omdat het voor hem het meest logisch was om te flippen op catshee.
Inderdaad had ik al eerder contact moeten zoeken met molcrazy, dus dat is wel een fout, maar ik was het zeker van plan.
Alleen direct na de eilandraad waarin robbie afviel nam molcrazy al contact met ons op waarin hij heel serieus uitlegde waarom hij het wilde doen en waarom het het slimste was voor ons.
Als hij dit niet gedaan had had ik de dag erna een soortgelijke pm gestuurd naar hem.

Lol, ik weet nog dat je zei 'ik ben superblij met dit bericht maar ik reageer morgen wel uitgebreider want ben nu een beetje zat' ::rofl::

- De laatste week dat er een eilandraad was. Ik heb toen contact gehad met jou, de witte én MC en moest dus goed opletten wat ik tegen wie zei. Het was ook de eerste week waarin ik het zonder Jann, Hidm of Bjorrn moest spelen.

Als je met vier spelers over niet met iedereen contact zou hebben, vergroot je je target ook want mensen kennen je dan niet ;) wel is het zo dat je inderdaad op moet letten wat je tegen wie zei ::jaja::
2024: wie is de Mol?

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #439 Gepost op: 11-12-2014, 16:42:10 »
Lol, ik weet nog dat je zei 'ik ben superblij met dit bericht maar ik reageer morgen wel uitgebreider want ben nu een beetje zat' ::rofl::

Inderdaad ::rofl::
Ik dacht echt yess dan hebben we meerderheid maar ik moet oppassen dat ik geen domme dingen zeg als ik dronken ben  :P
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.