Auteur Topic: Alle biechten  (gelezen 37308 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #120 Gepost op: 14-12-2014, 01:11:11 »
06/11
HIDM wil dat Robbie en ik op hillo stemmen en hij probeert hillo op Robbie te krijgen. Nouja, wat moeten we nu? Na herevalueren is het misschien toch beter om op HIDM te stemmen. Wat nu gedaan? Het probleem is dat zowel HIDM als hillo eruit moeten en dat dat niet in één keer kan. Op dit moment staan we als duo (Robbie en ik) precies tussen twee vuren van drie, enerzijds HIDM-Bjorrn-miek1999 en anderzijds, hillo-catshee-de_witte.

Dus hoe zorgen we ervoor dat we van de 'juiste' drie iemand wegstemmen? Moeilijk ...

Very curious how it all plays out ::jaja::
 ::zwaai::
MC

Hey ::tandpastasmiley::

Hmm, zou ik mijn messen slijpen voor catshee? ;D

 ::zwaai::
Goh, Bjorrn is ook wel goed in een proef ::jaja:: maar de_witte kan goed puzzelen :o en miek, nou ...

AAAAH!



Op Ponderosa wordt Robbie verwelkomt:
Ah, de meestertacticus! ;D
Was dat sarcasme? ;D Als ik echt meestertacticus was, zat ik hier niet.

Mijn grote fout was... Ik twijfel tussen 'Ik had HIDM moeten vertrouwen', 'Ik had nooit catshee moeten vertrouwen' en 'ik had niet zo goed mijn best moeten doen met de opdrachten'.

Door die opdrachten te winnen, werd ik een te groot target, denk ik. Als ik een middenmoter was, zou ik misschien niet zo in de gaten gelopen hebben.

Catshee en ik waren na vorig seizoen zo gefrustreerd dat we de powerplayers niet hadden kunnen doorbreken, dat we ergens december 2013 al een deal gemaakt hadden om volgend seizoen samen te werken en alle topspelers eruit te rammen. Kill the Kings. Maar toen kwamen hij en ik elk in een ander kamp terecht en moest ik andere gelijkgestemden vinden om het Kill the Kings concept in leve te houden. En met de samensmelting waren catshee en ik helemaal van 'ah nu kunnen we eindelijk samen wat kings eruit werken' alleen bleven er toen niet zo veel kings meer over en ben ik volgens mij zelf een beetje king geworden door die opdrachten te winnen.

Omdat ik mijn vertrouwen volledig in catshee gestoken had en dacht dat wij twee solid forever waren, moest ik HIDM wel meermaals verraden, want die twee stonden lijnrecht tegenover elkaar. Maar nu, achteraf gezien, had ik,gewoon HIDM moeten blijven vertrouwen. Al weet ik niet of je me echt oprecht till the end gehouden zou hebben?

Ik hoop nu dat Bjorrn gaat winnen, want blijkbaar werken catshee, de_witte en MC dan nauwer samen dan ik met catshee. En miek verdient het in mijn ogen niet echt. Tenzij ze een geweldig meesterlijke speech houdt waar ze al haar tactische zetten uit de doeken doet. Maar ik ben nu all team Bjorrn.
Maar het zal catshee wel worden.

Volgende jurylid? Catshee natuurlijk!

Heeft HIDM het idol debacle al verteld waardoor jij er uit vloog, hillo?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #121 Gepost op: 14-12-2014, 01:12:17 »
Sukkkeeeeel ik zei het nog ::rofl:: ::bravo::

Ik ben ook team bjorrn want catshees social game is kuuuiut

Welyerustwn iecwreen
Dat meestertacticus was sarcastisch ja :P hoe kan je nou denken dat jij buiten het hele king verhaal valt? Je hebt één week minder lang in het spel gezeten dan ik ofzo... Sorry Robbie, maar dat is naïef. Daarnaast; dacht je oprecht nog een kans te maken in de finale? Na alle onnodige leugens? Ergens hoopte ik dat je de finale zou halen en ik een harde juryspeech kon geven, maar helaas :P dan maar hier ;D eerst naai je HIDM en co 2x op rij, vervolgens de rest. Tuurlijk is er dan geen vertrouwen meer? Weer het befaamde Candiceje dat Catshee vorig jaar deed ;D

Overigens, Catshee is al heel lang bezig je eruit te werken. Speelde alles wat je zei regelrecht naar me door en we hadden al het plan je weg te stemmen na HIDM, dus het idol debacle heeft ke wel een exta ronde opgeleverd misschien :P maar vertel, want HIDM heeft beetje vaag verteld dat hij een clue vroeg en 'm kreeg. Maar wat was er met de whapp bij de Mexicaan?

Catshee all the way wat mij betreft, hij domineert zonder meer ::jaja::
Ik ben e he blij dat robbie is afgevallen, ok haf geliiiijk

Maar catshee mot nit winnen want die is gewmeen en dag os slechte dpcial game ::jaja::
blijf van de drank af btw

Het begon allemaal op tweede kerstdag 2013, nadat catshee en ik lazen over het hele powerplayerscomplot en hoe wij daar de dupe van werden.
Ik stuurd hem een bericht:En hij antwoordde:
Vlak voor de start van het nieuwe seizoen werd deze oude deal vanonder het stof gehaald en leven ingeblazen. Wij waren een hecht duo dat voor altijd samen zou blijven. En we zouden samen alle Kings meteen killen! Wij konden de wereld aan! Samen! Het was ongeveer zoiets als dit:


Maar toen kwamen we in twee aparte kampen terecht. Ik had me sowieso al voorgenomen om de villain uit te hangen, no matter welk kamp ik terecht zou komen. En nu moest ik dus op zoek naar nieuw bloed om Kill the Kings mee voort te zetten. Pjotr, MC en HIDM hadden me net voor de kampindeling ook benaderd om samen te werken en natuurlijk zei ik geen nee. HIDM was ervan overtuigd dat ik bij de villains terecht zou komen en had al op voorhand een groepswhapp gestart met andere potentiële villains. Ik bleek de enige van die whapp te zijn die bij de heroes terecht kwam, maar gelukkig zat catshee bij in de villains whapp en konden we toch nog onderlinge afspraken maken.

Met Pjotr en MC kilden we vervolgens de Kings in het Heroes kamp. De top drie Kings die er bij ons zo snel mogelijk uit moesten, waren Loezel, Ycaris en KD. Dit was gebaseerd op wie al eens spellen gewonnen had én op de RN Ranking. Wie daar hoog genoteerd staat, is een goede speler en dus een sterke concurrent. Een King die er uit moest!
Bij de Villains was de top drie Daisy, Vieffan en hillo. Via catshee en HIDM was het Kill the Kings concept ook in dat kamp goed ingeburgerd en zo vlogen er in de eerste eilandraad al meteen twee Kings uit: Loezel en Vieffan.
En toen bleek al snel dat het killen van kings een zuur gevolg had: door de sterke spelers er consequent uit te stemmen, bleven we maar verliezen. Dus ook KD. vertrok en uiteindelijk ook nummer drie van de top drie: Ycaris.

Ook de Villains moesten nog één keer naar de eilandraad en daar verdween queen Daisy.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #122 Gepost op: 14-12-2014, 01:13:21 »
Vervolgens was er de samensmelting en waren catshee en ik weer reunited en klaar om er in te vlammen! Love was weer helemaal een open door! Maar wegens een hele hoop omstandigheden en gedoe en numbers game, moesten we überKing hillo in het spel houden om als extra stem te hebben tegen de grote plaag aan jong geweld (Jann, HIDM, Bjorrn, miek) en die bleven er maar in slagen om ons te dwarsbomen (eerst met die extra stemmen op miekeG en later met de idol).
Ik bleef de hele tijd schipperen tussen HIDM en catshee, maar catshee blijf mijn grootste open door natuurlijk. Toch bleef ik meespelen met HIDM want als je hem tegen je kreeg, kreeg je meteen drie anderen tegen je. Hij dreigde eerder al eens om iedereen tegen mij op te zetten in de jury zodat ik niet zou winnen. En toen het er dus op ging lijken dat hij zou vertrekken, zat ik op Penguin Island en ging ik hem ook wegstemmen. Om hem toch gunstig te stellen kwam ik met een hele uitleg van 'zelfs als ik met jou mee op hillo stem, is het gelijkspel en lig jij er alsnog uit omdat jij meer tegenstemmen hebt' en dat het voor mijn eigen veiligheid dus beter was om op HIDM te stemmen. Vervolgens had ik ook het idee om de hint naar de Hidden Immunity Idol aan hem door te spelen. Want dat ding kon toch enkel gevonden worden als je op Penguin Island zat, right? Dus hij zou naarstig mee zoeken en als ie hem zou vinden zou ie het aan mij laten weten en kon ik, Penguin Island bewoner, de idol oprapen. En vervolgens zeggen 'nee jammer daar lag ie blijkbaar toch niet'. Maar dan zou ie in ieder geval blij zijn dat ik de clue gedeeld had, niet een zuur jurylid worden jegens mij én ik zou een idol op zak hebben. Helaas pindakaas, de idol lag blijkbaar te grabbel voor iedereen, Penguin Island bewoner of niet en ik was dan ook even hard in shock als hillo zelf waarschijnlijk toen ik merkte wat er gebeurd was.

Geen idee of ik daardoor uit gratie ben gevallen bij catshee, of dat hij sowieso al nooit plannen had om met mij samen te werken, maar love is an open door werd plots iets heel anders. Ik werd getarget en catshee kon mij redden... Maar toen:
[youtube]2vvo7ZAdj0E[/youtube]

Ik vrees dat ik zelf een te grote King geworden ben en mijn eigen concept me de das omgedaan heeft. Maar ook catshee is een King. De King of GIFs! Dus catshee, hier zijn wat gifjes over jezelf:





Hopelijk word je ook snel gekilled!  >:(
het einde van robbie :(

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #123 Gepost op: 14-12-2014, 01:14:30 »
Haha niet erg hoor, allebei. ;) En HIDM, ik heb in de Yin yang Lounge gewoon meegespeeld met het rollenspel. We zitten toch nog gewoon wél in het spel, want we zijn juryleden  8)

Maar dus, heel het Kill the Kings verhaal. Het is niet zo dat iemand naar mij gestapt is en gevraagd heeft om mee in Kill the Kings te stappen. Ik heb het zelf vorig jaar opgericht met catshee. Ik vroeg hem of we volgend jaar die topspelers er meteen zouden uitwerken en hij ging akkoord. Vlak voor het spel hebben we dat weer opgepikt en was Kill the Kings geboren. Het zou allemaal op basis van de RN Ranking gaan, wie daar hoog stond, zou er uit moeten, want die was te goed.
En toen bleken er een pak minder kings mee te doen dan verwacht. Er waren 26 spelers die hoger stonden dan mij. Min d*n en nieky nog 24 , dus genoeg kings op er uit te werken. Maar swifty, mollenvanger, fabiann, starlight en een hoop anderen deden niet mee. Dus ja, ik wist dat ik zelf dan ook hoog stond uit de spelers die wel meededen, maar ik dacht in catshee dus wel een goeie partner gevonden te hebben en vond het gewoon een leuk idee om adhv die ranking de hooggenoteerde spelers er één voor één uit te werken. Ik doe meestal meer mee voor de lol en dat soort dingen dan om echt te winnen. En als ik nu naar de ranking kijk, is er één persoon die hoger genoteerd stond dan mij, nog in het spel: Bjorrn. Voor de rest zijn er acht kings uitgewerkt: Daisy, KD. Hillo, Loezel, Vieffen, Jann die allemaal hoger stonden dan mij en Ycaris en HIDM die elk al eens een spel gewonnen hebben.

Daarnaast ben ik een meester in mezelf onderschatten en denken dat ik minder kan en ben dan ik denk. Dat is niet zo dramatisch bedoeld als het klinkt, maar gewoon iets dat ik zowel in deze spellen als op m'n werk bvb merk. Ik doe vanalles en doe dat goed, maar zie dat zelf nooit als iets bijzonder. Gewoon iets gewoons/normaal. Tot iemand anders het niet kan of iemand me zegt dat ik dat echt wel goed doe. Dan gaan mijn ogen open. Nu ben ik er dus ook te laat achter gekomen dat ik zelf ook een King ben. Dan nog dacht ik dat catshee en ik gewoon solid waren omdat we al zo lang geleden hadden afgesproken elkaar te steunen en samen te werken.

Oh ik ratel weer te veel, volgens heb ik geen plaats om nog over het idol debacle te vertellen, dus die komt in een nieuwe pm.
MC scramble partij:
Jongens jongens jongens, wat wordt er achter de schermen weer gescrambled ::tandpastasmiley:: Ik denk dat ik mijn messen toch maar voor catshee en de_witte gereed houdt. Nu nog zien of het backstabben lukt ;D

Catshee vertelt dat de_witte voor mij wil gaan en dat ik maar bij miek moet polsen of we op Bjorrn gaan. Maar ik mag niet zeggen dat ik getarget wordt want dan kan dat tegen ons (lees: tegen catshee) werken ::) en dan vooral denken dat ik niets door heb ::)

Die twee hangen al te lang aaneen. Bjorrn, miek en ik zijn het er wel over eens dat die twee opgebroken moeten worden (of nouja, dat laten ze toch uitschijnen ::tandpastasmiley::) Maar goed, als catshee de finale haalt, krijgt hij bakken stemmen. En de_witte is gewoon veel te goed in een puzzelproef wat waarschijnlijk wel weer een onderdeel van de halve finale zal zijn. Zo'n megapuzzelproef ::jaja::

Survivor, it's a crazy game ::tandpastasmiley::

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #124 Gepost op: 14-12-2014, 01:16:51 »
Nu heel veel Ponderosa:
Haha, ik heb eerder ook al gebiecht dat ik de villain binnen de heroes ben en dus 'die ene die dat bij Survivor ook was'. Ik onthou niets meer van latere seizoenen van Survivor, maar Nieky en D*N herinnerden me eraan dat dat JT was. Dus het was wel leuk om JT's torch gesnufft te zien worden.

Het idol verhaal is geen shining moment en dus weer een van de redenen waarom ik mezelf niet als een sterke speler zie, omdat ik zo'n domme zetten doe.

Dus, HIDM wou heel graag dat ik met hem, bjorrn en miek hillo er uit zou stemmen. Ik wou hillo er ook uit, de grote king. En ik had MC omgepraat om ook op hillo te stemmen. Maar catshee, die ik dus volledig vertrouwde, kwam toch met een verhaal dat we het trio HIDM, Bjorrn, miek moesten splitten. Dat dat blok moeilijker weg te werken was dan nu hillo in z'n eentje. Aangezien ik dacht dat ik catshee en MC aan mijn zijde had, had ik ook zoiets van hmm ja eigenlijk is dat wel zo, hillo kan hierna nog. HIDM was ook te sterk.
Dus, vertelde ik MC dat we toch HIDM moesten stemmen ipv hillo, met dezelfde uitleg dat het trio opgebroken moest worden.
Om HIDM gunstig te stemmen en geen bitter jurylid te hebben, heb ik hem de clue van de idol doorgespeeld, omdat, en hier komt het, ik dacht dat enkel kandidaten die op Penguin Island zaten de idol konden vinden. Ik heb er geen seconde bij stil gestaan dat eender wie het kon oprapen. Dus ik dacht, ik doe tegenover HIDM alsof ik wild naar de idol zoek om hem te redden. Als hij mij helpt en zegt 'gok anders dit eens' zou ik dat gokken en als het juist was, zou ik de idol op zak steken en tegen HIDM zeggen jammer, dat was fout. HIDM zou een minder zuur jurylid zijn en ik zou een idol op zak gehad hebben waar deze keer niemand iets van zou weten in tegenstelling tot vorige keer dat ik em had.

Maar goed, toen bleek dus dat HIDM de idol gevonden had en op zichzelf ingezet. Ik had geen idee. En daarna wist ik ook dzt ik HIDM kwijt moest raken, want hij had me daar goed liggen en zou sowieso van me winnen omdat ie mij daar bedot had en dat goed kon uitspelen in de finale.

Catshee kwam na die eilandraad dolblij op whapp en pm af met 'Yes hillo weggeserkt zonder dat wij bloed aan onze handen hebben!'

Ach catshee is inderdaad goed aan het spelen. Ik vind het alleen altijd moeilijk om iemand mijn finale stem te geven als die persoon de grootste hand erin had om mij uit het spel te werken. :)
Op dat moment maakte het toch al niks meer uit op welke manier je mij naar de jury stuurde, je had nooit mijn stem gekregen en dat had je op dat moment ook al wel kunnen bedenken :P

Sowieso blijf ik dat hele Kill the Kings kortzichtig vinden. Dat mensen hoog op de RN Ranking staan betekent natuurlijk niet dat ze een gevaar voor jou zijn in Survivor. En andersom gaat dat dus ook niet op want catshee is indd veel gevaarlijker dan zijn plek in die ranking doet vermoeden.

Ik weet het nog steeds niet met catshee, ik blijf zitten met zijn social game (ik ken de_witte nog beter dan hem) en zijn prestaties in proeven. Ik bedoel fricking Bjorrn doet het nog beter.

Als catshee de finale haalt en Bjorrn niet zal mijn finalestem een stem voor of tegen catshee zijn ::jaja::
Ja ik zit met hetzelfde Robbie. Ik wist allang dat jij mij weg wilde stemmen en MC had overtuigd, zoals ik jou die ronde ook al duidelijk maakte. Dat dat dom zou zijn omdat we die ronde echt moesten gebruiken voor het trio. Jij interpreteerde dat alsof ik dat van HiDM/Bjorrn gehoord had, maar die info kwam van Catshee zelf. Ik denk dat hij ook wel besefte dat ik alleen hem had (hij onderschatte m'n contact met de_witte) en jij meer opties en dat hij daarom eerder jou zou wegstemmen, maar dat zal later duidelijk worden. In ieder geval hield hij me steeds perfect op de hoogte van alle ontwikkelingen bij zijn contacten en heeft hij elke keer als mijn naam viel een tegenplan voorgesteld. Maar wat ik niet snap Robbie, als je zo zeker wist dat je mij wou wegstemmen, waarom dan het hele final 2 gedoe. Had dan gewoon gezegd dat je die belofte niet kon maken. Je wist net zo goed als ik dat ik niks kon doen als jij me zou wegstemmen... Of wou je mijn stem niet in de finale? Dat kan ook hoor, ik had ook jouw stem opgegeven omdat ik wist dat ik je nodig had om in de finale te komen, maar er niet tegen jou wilde staan. Dus ik offerde in die zin jouw stem op als je biet wou stemmen op iemand die z'n belofte niet nakwam (wat ik dus ook zou doen en daarom zou je mijn stem nooit meer krijgen, behalve tegen Miek).

Die stem op jou Hidm, toen bij Daisy, kwam niet van mij. Ook van Catshee. ;)


And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #125 Gepost op: 14-12-2014, 01:17:45 »
Oh en mijn stem is waarschijnlijk voor Catshee of de_witte. Itt Miek heeft de_witte namelijk wel degelijk dingen gedaan ::jaja:: Bjorrn zou kunnen maar ik vermoed dat Catshee immuniteit wint nu en Bjorrn eruit vliegt. Al heeft de_witte het idee dat MC een grotere bedreiging voor hem is.. Geen idee waarom?
Ik zou graag beweren dat dat komt omdat ik de_witte dat wijs heb gemaakt maar van mij nam hij niet veel aan dus dat heeft hem misschien alleen maar een sterker gevoel gegeven.

Mijn stem is iig voor Bjorrn, catshee of de_witte, en waarschijnlijk 1 van die eerste 2. Maar ik denk ook dat catshee nu immu wint en Bjorrn eruit gaat ::jaja::

Molcrazy krijgt sowieso nooit mijn stem en miek alleen als de rest FTC helemaal verkloot.
'You don't hand the enemy the idol!'
Meh, zoals ik al vaker gezegd heb en volgens mij zelfs op m'n poster in aflevering 1 heb staan, vind ik het spelen zelf en chaos, drama en verwarring veroorzaken leuker en kan winnen me gestolen worden. Er hangt hier geen miljoen dollar aan vast, dus whatever.

Terwijl ik andere jaren dus gewoon altijd met dezelfde personen contact had, had ik me nu op voorhand al voorgenomen om met iedereen te praten en te liegen waar nodig.

Daarnaast kwam heel de wereld met final 2's. Catshee en ik zouden tot het eind gaan. Molcrazy wil met Survivor altijd in een café afspreken om alles live te bespreken en te zeggen dat wij twee naar de finale gaan. HIDM wou final two. Hillo bood final 2 aan. Ik zei tegen iedereen ja (behalve tegen hillo, daar heb ik gewoon een filmpje naar gestuurd waar ja ik wil in gezongen wordt, dan kon ik later zeggen dat ik gewoon een leuk nummer had gestuurd en nooit officieel had ingestemd voor een final 2.

Dus ja, ik zat de hele tijd te schipperen tussen iedereen. Zolang ik maar leuke opdrachten kon doen was ik blij. Ik weet dat ik geen meesterstrateeg ben en dat heb ik ook nooit. Beweerd en nooit de ambitie voor gehad.
En dat idol debacle was inderdaad dom, vooral het feit dat ik niet door had dat iemand anders hem kon vinden. Maar I couldn't care two cents wie van jullie zou gaan en kijk, jullie liggen er allebei voor mij uit!  8) Slechter gespeeld dan degene met the so-called dumbest move ever dus.  ;D
Tja, je moet je ergens op baseren en als je anderen daarin overtuigd krijgt, zit je toch al een paar rondes safe, want er wordt van bovenaan die lijst naar onderen gewerkt. En dat het andersom niet werkt was ook wel duidelijk, aangezien ik zelf ook vrij hoog stond vergeleken met wie er allemaal mee deed.

Zucht dacht ik eindelijk wat rust te hebben nu HIDM eruit lag, vlieg ik er daarna uit en mag ik me hier gaan verantwoorden op alle pm's!  ;D
Ik weet wel niet of ik nog zin heb om dit ook nog eens allemaal opnieuw uit te leggen als straks alles openbaar gepost mag worden.  ::) Dat zou dan naast de biechten en hier de derde keer worden...
Ja dat had niet gewerkt hoor Robbie, dat is onzin natuurlijk, van dat liedje. En daarnaast heb je het meerdere malen bevestigd in woorden, want alleen het liedje vond ik al wat magertjes ;D

Maargoed, als je niet speelt voor de winst, dan snap ik het.  ::ok:: Is het maar goed dat je daar ook geen kans op maakt, want zou zonde zijn als iemand die wél voor de winst gaat dan zou verliezen ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #126 Gepost op: 14-12-2014, 01:19:29 »

61 berichten....
Ik lees dat een andere keer wel even ::)
Was never heard of again
Mag je blij zijn dat je geen whatsapp hebt ingeschakeld voor dit spel, dan had je 243 berichten als je thuis kwam....
I blame hidm en bjorrn
Al lang niet meer gedaan ;D

Een hele ronde zelfs gemist :-[ Vorige ronde heb ik Robbie eruit gewerkt en voor een ronde weer samengewerkt met Bjorrn. Het moest wel :-\\ Robbie moest eruit, dus dan werk ik zelfs met Bjorrn samen...




Ik zal meteen ook maar zeggen dat ik Robbie er niet op de meest nette manier heb uit gestemd, maar wat moest ik anders doen? Heey Robbie, ik ga op je stemmen? Ik moest niet tegen hem liegen. Maar het is toch veel leuker en spannender om te liegen? Daardoor is het allemaal wel op een ietwat lelijke wijze verlopen ::sorry::

Voor deze ronde ben ik niet meer van plan om met Bjorrn samen te werken. En hij ook niet met mij lijkt me. Als hij dat wel wilt is hij namelijk een idioot.

Bjorrn: Hé Catshee!
Catshee: Hé Bjorrn!
Bjorrn: Weet je nog die keer dat ik je eruit wilde stemmen?
Catshee: Ja >:(
Bjorrn: Uhm... Grapje?
Catshee: Haha
Bjorrn: Haha
Catshee: Weet jij nog die keer dat we elkaar beloofde dat we samen naar de finale gingen en die keer dat ik recentelijk zei dat ik op MC ga stemmen?
Bjorrn: Uh, ja?
Catshee: GRAPJE!!!



Maar goed, dan moet niemand roet in het eten gaan gooien. De_witte doet namelijk weer zoals gewoonlijk... Raar dus ::) Hij denkt dat MC eruit moet, twijfelt nu of hij met MC en mij op Bjorrn moet stemmen of met Bjorrn en miek op MC.

Waar ik eigenlijk bang voor ben is dat hij van plan is om met Bjorrn en miek op mij te gaan stemmen :-[

Om dus absoluut zeker te zijn dat Bjorrn dit spelletje verlaat, moet ik immuniteit winnen en moet MC of ik naar Penguin Island om die idol te vinden. Ik geef ons best een goede kans hierop ;D Ik moet ff die immuniteit winnen en als de_witte geen macarena durft te posten zouden beiden goed moeten komen. De_witte kan natuurlijk de HII hebben maar ik denk het niet.

Maar om absoluut zeker te zijn dat Bjorrn deze ronde vertrekt is er natuurlijk ook een plan B. Ik ben aan het proberen om de_witte aan mijn kant te houden en MC probeert miek te flippen. Daar ga ik binnenkort ook eens wat werk insteken. Ik ben benieuwd ;)

Verder mijn excuses voor de daling in de kwantiteit, de kwaliteit en de lengte van mijn biechten sinds de samensmelting :-[ Maar er is best veel veranderd sinds die tijd...

Ik ben in ieder geval benieuwd naar wat de uitslagen van de proeven en de eilandraad me gaat brengen ;) Zie je dan wel weer D*N ::zwaai::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #127 Gepost op: 14-12-2014, 01:21:46 »
Oke, dat ik kansloos was als de halve finale niet begon is niet helemaal waar.
Meteen na de eilandraad kwam er een bericht van molcrazy, hij is begonnen met het spel te spelen:
Beter laat dan nooit laten we maar zeggen, maar precies op tijd voor mij  ::jaja::
Dat catshee nu immuniteit heeft is wel een flinke domper, want wie wil de witte nu weg hebben  ???
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Molcrazy lijkt het in ieder geval echt te winnen, en als ie dat niet wil is hij de hele week al erg onnodig aan het liegen, dus ik denk dat ie het meent.
Even afwachten wat ie na catshees immunity win zegt..
de witte zet zijn idol in:
Beste spelleiders.... ik weet nog niet op wie ik ga stemmen, maar voor ik het vergeet:

Ik wil graag mijn idol inzetten en wel op mezelf (alle stemmen op de_witte worden dus verbrand)

Dus ik denk dat Molcrazy, de_witte en ik op Bjorrn gaan stemmen?

Maar je weet het natuurlijk nooit zeker...


Uiteindelijk weet ik dat ik in ieder geval wel veilig ben met mijn immuniteit. Dus ik kan in dat opzicht wel gewoon lekker chillen ;D


Ik heb daarom dan ook besloten om

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Laten we hopen dat ik morgen een dansje kan doen omdat het gelukt is ::trots::

Mijn stem gaat naar de witte, ik zou het toch maar bij schaken houden als ik hem was  ;)

Keep hope alive!

jakkes
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #128 Gepost op: 14-12-2014, 01:23:53 »
Hoi Bjorrnie ::love::
Omdat de witte een idioot is en omdat molcrazy zei dat ie de idol had gevonden en op zichzelf had ingezet.
Catshee gaat winnen en is ook de enige terechte winnaar van de 4.

En hoi jesper..
Oh god nog een normale ronde, straks moeten we op Molcrazy dewitte of miek stemmen o.0
lol
Leuk om te horen  :)
Stomme idols.
Wat een eindbiecht:
Laatste biecht.
Lukie gaf me bier dus het was het allemaal waard, ik ben dolgelukkig  ::ok::
een mislukte move van MC:
Dag presentatoren,

Wat een eilandraad weer! Helaas helaas helaas had de_witte de idol toch ::ohno:: gelukkig voor hem, anders was hij weggeweest.

Trouwens, over de_witte gesproken, grappig dat hij mij een beetje ziet als het slaafje van Robbie terwijl hij dan - als men zegt dat hij het slaafje is van catshee - zegt dat hij en catshee gewoon gemeenschappelijke belangen hebben ;D Nou, Robbie en ik hadden ook gemeenschappelijke belangen ::jaja:: soms stuurde hij, soms stuurde ik. Anderzijds wel goed dat je me een beetje een raadsel vindt de_witte ::jaja::

Mja, misschien hadden we de vorige ronde al catshee of de_witte moeten lozen maar geen idee hoe veilig ik zou zitten als Robbie bv immuniteit gewonnen had en de_witte een idol had ... Let op, ik wilde Robbie de vorige ronde niet zien vertrekken maar ik wilde ook niet als enige niet op hem stemmen (dat heb ik Robbie nog voor de eilandraad er stond bekendgemaakt) om mezelf zo mogelijk buitenspel te zetten.

En toch ... Soms vroeg ik me af of Robbie me er uit gespeeld zou hebben. Hij was gestart met het 'Kill the Kings'-complot. Hij wilde dus de sterke spelers eruit: hillo moest weg, Daisy moest weg, HIDM moest na de samensmelting ook weg, ... maar ook KD en Ycaris moesten weg als oud-winnaars. Dus ... misschien wilde hij me als oud-winnaar ook weg in een later stadium.

Bjorrn zal zich wel verraden voelen maar ik heb met hem en Miek meegestemd zoals ik had gezegd. Alleen heb ik inderdaad gezegd dat ik een immunity idol had maar dat was een 'hoax', anders was 'the deceit is complete' niet waar geweest. Je moet ook een beetje aan je eigen positie denken. 'As long as it ain't you' zou catshee zeggen. Uiteraard wilde ik niet dat ik zou moeten vertrekken indien de_witte toch de idol had.

Bon, weer een ronde verder en even wat rust eerst ::jaja::

 ::zwaai::
MC


And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #129 Gepost op: 14-12-2014, 01:25:48 »
Ha Bjorrnemans! Ik ben niet geheel verrast je hier te zien ;D

Ik snap niet wat iedereen tegen de_witte heeft. Hij speelt het spel zoveel slimmer dan iedereen denkt. Heeft zeker mijn stem als Catshee afvalt en misschien zelfs wel als dat niet gebeurt ::jaja::

Maar vertel Bjorrn. Van het begin, wat is er allemaal gebeurd en wie speelde met wie ed?

Oh en was HIDM afgevallen toen ik ging door die Idol, had je dan samen met mij Robbie willen wegstemmen en een F3 met Miek willen maken als ik je van MC/de witte/catshee had verteld? :P
Oh klikte niet op reageer op allen.
Kan hillo mijn berichten ff hierin quoten?

Mijn grootste fouten waren trouwens het niet gewoon molcrazy wegstemmen na de merge (zou de meerderheid dat gewoon gedaan hebben?) ipv catshee blindsiden en het hillo ipv catshee wegstemmen toen hidm idol inzette en meerderheid van votes kreeg.
Bericht Bjorrn:

Dat jullie mij bleven targetten snap ik ook niet, want het was toch vrij duidelijk dat ik niet in charge was... Gevalletje "hij was zo goed vorig jaar dus zal dat nu ook wel zijn"? Dat is sowieso een beetje het probleem met zoveel achter elkaar spelen waar Daisy het ook over had. Je kan niet meer tegen je naam opboksen, dus bent eigenlijk bij voorbaat al gedoemd. Robbie ook met z'n Kill the Kings, is eigenlijk een hele domme tactiek, want het zegt alleen iets over oude spellen en niks over dit spel. Tuurlijk ook wel wat over de over het algemeen sterke spelers, maar die zijn dus vaak helemaal niet zo sterk een keer daarop, puur doordat niemand het ze gunt of met ze naar de finale durft. Geen idee of ik jou verslagen had trouwens Bjorrn, had het denk niet zover durven laten komen om het uit te zoeken :P maargoed, ik had denk ook Catshee geblindside die ronde als ik jullie was: was er totale paniek geweest bij Robbie en bij mij denk ik ook misschien wel. Maar zagen jullie dan oprecht niet hoeveel connecties catshee met iedereen had? Want ik vond het vrij obvious dat hij er snel uitmoest zodra ik de kans kreeg en 'm niet meer nodig had :P

Molcrazy wegstemmen was je nooit gelukt, want het plan om HIDM weg te stemmen was er al. Catshee vertrouwde op jou toen nog, dus wist nog niet van de blindside af, of in elk geval niet van jouw betrokkenheid. En ik had een deal met MC en Robbie, al heb ik wel zeer serieus overwogen om MC voor MiekeG te vervangen in een final 4 deal met Robbie en Catshee. Maar dat werd gelijk verpest door jullie :(


Mijn reden om jou weg te stemmen was niet dat ik dacht dat jij in charge was maar vooral dat ik wist dat ik moest gaan overleven dmv proeven en jij daar het best in was. ;)
Verder had ik gewoon Robbies (onterechte ;D) vertrouwen in catshee onderschat.
Hidm vertelde mij pas de middag voor de eilandraad dat hij de idol had dus om het plan naar catshee te switchen was lastig geworden volgens mij, misschien had ik zelfs al gestemd maar herinner me niet zo goed meer.
En gelukkig was het molcrazy stemmen nooit gelukt, heb ik teminste de goeie keuze gemaakt door hidm te redden en MiekeG weg te stemmen, anders was ik on de bottom.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #130 Gepost op: 14-12-2014, 01:27:56 »
Als we toch in het shoulda woulda coulda straatje zitten: Bjorrn, had je het echt nog overwogen om op catshee te stemmen ipv op mij op de eilandraad waar ik er uit vloog?

Daar had ik gewoon de dikke pech dat het allemaal binnen 24 uur moest en ik er de eerste acht uur van geslapen heb en vervolgens de hele dag weg was en 's morgens moest stemmen. Ik heb toen exht nog gedacht om MC te overtuigen catshee te stemmen en Bjorrn en bijgevolg miek ook. Maar ik had dus niet de tijd om dat uit te werken. En weet ook niet of MC close met catshee is.

En ik heb nooit beweerd een meesterlijk strateeg en tacticus te zijn. Again, het leek me gewoon een keuk concept om alle kings te killen. Als het van mij af hing zelfs gewoon op volgorde van boven naar beneden in de ranking. Puur en alleen vanwege het concept en zien wat er dan gebeurt. En dat heeft vast mensen hun spel verpest, excuses daarvoor, maar het is en blijft gewoon een spel en ieder speelt het op zijn manier.

Maar inderdaad is veel al door eerdere spellen bepaald en hangt er een bepaalde beruchtheid aan je naam. Wat dat betreft zou een spel dat enkel gebaseerd is op je prestaties en niet op samenspannen om anderen weg te stemmen nog welkom zijn. (wat overigens niet bedoeld is als kritiek op Survivor ;) )
Ik overwoog het echt ja, wist op dat moment echt niet wat voor mij de beste keus was, maar toen je zei ik stem op miek was het natuurlijk kansloos om te lukken  ;D
In the end had ik er gewoon eerder mee moeten komen (de ronde daarvoor al) zodat er in ieder geval genoeg tijd voor was.
De rede dat ik dat niet deed was dan weer omdat ik niet onnodig wilde liegen tegen je en ik echt niet wist wat ik wilde doen, maar overwoog het sterk toen dus  ;)
Ja ik was dus van 's morgens al weg en wist niet of ik nog ergens een momentje online kon komen en omdat het dus nog onzeker was allemaal, besloot ik toch maar catshee te blijven vertrouwen (compleet onterecht dus idd) en bij miek te blijven. Maar ik wist toen al wel zo'n beetje van ok game over.
En terug naar MC:
Dag presentatoren,

Wat is Survivor toch een fantastisch en verschrikkelijk spel tegelijkertijd! Heerlijk al die opdrachten! Elke keer weer spannend wat het volgende thema wordt. Na drie maanden in deze wereld te zitten, spijtig dat het stilaan op het einde loopt. Super al jullie twists, opdrachten, eilandraden, ...

De eilandraden, ook die zijn spannend! Ongelooflijk hoe je met zo'n spel bezig kunt zijn.

Wat de volgende eilandraad gaat brengen, geen idee. Achter de schermen is het als vanouds: 'hij zegt dat', 'ja maar, toen ...', 'is het niet beter om?', 'wat denk je van een blindside?', 'nee joh, nu is niet het moment', ...

We zullen zien wat de volgende eilandraad brengt al zou het voor de anderen niet te moeilijk moeten zijn. Zowel catshee als de_witte zijn erg gevaarlijk. Als zij voor de strategisch slimste zet gaan, stemmen ze op elkaar.

Doei ::zwaai::
Molcrazy
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #131 Gepost op: 14-12-2014, 01:28:38 »


Dus, MC stemde niet op Bjorrn maar op de_witte ??? De_witte had echt een idol en speelde hem :o En miek vertelde me dat MC mee wilde doen aan een plan om mij eruit te stemmen vorige ronde ::oink::


Waar moet ik beginnen? Oké dat er plannen waren om mij eruit te werken is uiteindelijk niet super schokkend :P Maar het feit dat MC op de_witte stemde is...

Als MC met Bjorrn had samengewerkt en deze ronde de halve finale was geweest had Bjorrn dit spel gewonnen. Dat was een afschuwelijke move geweest voor MC. Echter met de huidige situatie was het best een goede move voor hem geweest als hij deze ronde weer terug zou zijn geflipt naar mij om Bjorrn eruit te stemmen :-\\ Maar goed, niemand verwachtte dat de halve finale nu nog niet zou zijn... Dus ik vind het een slechte move maar het schuift MC op het laatste moment wel nog naar voren als een bedreiging. Ik moet zeggen dat MC dit spel tactisch gezien achter de schermen erg goed heeft gespeeld. Hij heeft niemand echt boos gemaakt en was altijd wel betrokken bij meerdere plannen.

Echter besef ik me ook dat op dit moment ikzelf een groot target ben, als ik deze ronde overleef kan je me "The Bullet-Dodger" noemen!



Het eerste plan was om immuniteit te winnen deze ronde. Geniaal niet? ::hypocriet:: Ik had die bescherming nodig om absoluut zeker te zijn.




Uhmmm, er doen geen Duitsers mee ::)

(...)

Oh, ja...

Nou dat plan is in ieder geval dus niet gelukt.

Ik zet op dit moment alles in om Molcrazy er deze ronde uit te werken, ik praat met miek, ik praat met de_witte... Ik praat zelfs met MC voor de gezelligheid :P Uiteindelijk doe ik alles om straks 3 papiertjes met de naam MC uit dat mandje te zien komen ::jaja:: Met miek instemmen dat haar theorie dat MC de_witte een idol heeft gegeven zeer plausibel is? Natuurlijk is dat zo. Een gangster reünie moeten we toch wel doen? En de_witte, MC is sowieso onverslaanbaar in de finale hoor ::jaja:: Ik leg het er zo dik en zo zwaar op als ik maar kan...




Ik ben op dit moment bereid om echt alles te doen om Miek en de_witte zo te laten stemmen als ik dat wil. Een "ik ben zo gehaat"-speech op de eilandraad, een beetje bruin-neuzen... Niets gaat me te ver.


Dus hopelijk werkt iets van al die dingen die ik heb geprobeerd en kan ik op zijn minst op een tweede stem op MC rekenen voor een bloedstollend spannend gelijkspel bij de eilandraad ofzo :-\\

Nou... Ik pak de weer de jeep terug naar het kamp, doei ::zwaai:: Oeh, en ik neem een hondje mee :-[


And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #132 Gepost op: 14-12-2014, 01:29:46 »
Zou dit einde Catshee betekenen? ;D Als de_witte slim is wel.

Misschien toch maar eens overwegen op Miek te stemmen :P
Hoop het niet, ik wil niet op de witte, MC of miek stemmen  ;D
Leuke poging doet ie wel nog, maar een beetje te doorzichtig denk ik ;D
Heey Dennis en Niek,

Ik ga stemmen op Molcrazy  ::sorry::
Catshee en ik hebben namelijk weer een verbondje  ::tandpastasmiley::
Nou, ik heb de benodigde calculaties gedaan, alle scenario's gerund en een muntje op gegooid... Ik heb de beste optie proberen te kiezen onder de perfecte omstandigheden...


Bij deze, stem ik op:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Op hoop van zegen, zeggen we dan maar ;)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #133 Gepost op: 14-12-2014, 01:31:51 »
We gaan richting het einde :D
Heej jongens,

The game is on and on and on ...

Ach, we zullen zien wat het wordt. Ik ga niet ontkennen dat ik soms niet doe alsof ik niet goed mee ben met het hele verhaal. 'Huh? Echt waar?', 'Ow, ga jij op die stemmen? Mjah, oké', 'Serieus?', ... It's all in the game.

Deze ronde is de strategisch beste zet voor de_witte om op catshee te stemmen, benieuwd of hij dat doet.

Doeiii ::zwaai::
MC
Hopelijk dit keer wel de laatste eilandraad....

het is heel moeilijk om te bepalen op wie ik moet stemmen....
Miek valt af, haar wil ik graag meenemen naar de halve finale. Ik denk dat dat mijn kans op een finaleplaats vergroot (zul je net zien dat in de halve finale net die ene proef komt waar miek heel goed in is  :-X)
Dan Catshee of MC.... Het zou me heel erg verbazen als die twee niet op elkaar gaan stemmen, dus lijkt het van mij en miek af te hangen. Beide kan ik in de proeven wel verslaan (een beetje afhankelijk van de proef natuurlijk). Maar hoe zit dat in de finale?

MC was een beetje de puppet van Robbie, terwijl Catshee veel dingen in overleg met mij heeft besloten (er was niet echt een leider, maar voor de buitenwereld lijkt dat misschien wel zo).

Aan de andere kant..... MC is een verrader in tegenstelling tot Catshee (in ieder geval t.o.v. mij dan) en daarom gun ik het MC niet om de finale te halen..... Daarom gaat mijn stem naar MC!

(Stiekem hoop ik een beetje dat miek op Catshee stemt..... dat kan voor de kijkers een interessant duel worden dan)
Als catshee dit overleeft is hij sowieso de verdiende winnaar. *slowly getting over my catshee-hatred*
Daarom kan hij het haast niet overleven.
Als de andere dat niet beseffen verdienen ze het ook echt niet om te winnen...
Z'n enige kans is mieks ego strelen.
Wow..
Catshee ftw ::bravo::
De witte is niet goed snik.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #134 Gepost op: 14-12-2014, 01:32:57 »
Dag jongens,

- Had ik verwacht hier te zitten?
Ik wist dat het tussen mij en catshee zou gaan. Strategisch niet de beste move van de_witte: als je de sterkste weg wil en meer kans wil hebben op de winst, dan stem je catshee weg. Als ze effectief final two-deal hebben, kan ik er wel inkomen. Echter, de_witte had mijn stem gehad als hij in de finale tegenover miek zou komen te staan wat ik hem ook gezegd heb. Nu ligt dat open.

Denk dat ik zelf voor een groot stuk verantwoordelijk ben aangezien ik tijdens de vorige eilandraad iedereen verraden heb. De_Witte kreeg drie stemmen en werd gered door de immunity idol, catshee dacht dat ik op Bjorrn zou stemmen en Bjorrn en miek dachten dat ik de idol had door ze mee in te kopiëren in mijn stem op de_witte waar ik zei dat ik de immunity idol op mezelf ging inzetten hoewel ik die helemaal niet had (vandaar nog het bericht aan de presentatoren 'oei, ik heb helaas geen idol') maar ik wilde natuurlijk niet dat de stemmen die niet richting de_witte gingen naar mij zouden gaan en ik zou moeten vertrekken indien de_witte effectief de immunity idol had.

Het ideale scenario was de_witte en catshee er uit en dan de halve finale met Bjorrn en miek spelen.

Winnen was moeilijk geweest, denk niet dat ik veel stemmen had gekregen en wie wil bovendien dat iemand dit spel twee keer wint?

- Wie denk je dat er gaat winnen?
Denk dat het spannend wordt tussen catshee en de_witte.

- Wie hoop je in de finale te zien?
Catshee en de_witte.

- Wie hoop je hier als volgend jurylid te zien?
Miek.

Het was wel weer een superleuk seizoen met geweldige opdrachten! :D
MC
Dat iedereen verraden de vorige ronde snapte ik ook niet helemaal van je  ::rofl::
Je verloor er wel mijn stem door, dat je loog dat je zelf de idol had.

Als catshee in de finale staat wint hij volgens mij.
Alleen hillo twijfelt tussen de witte en catshee, de rest wil catshee als winnaar, als ik het goed begrepen heb.
Oom had je volgens mij van mij verloren in een finale met mij en miek  ;D
Enige dat echt wel vaststond was dat miek iig nooit mijn stem kreeg.

Ik ga ook wel veel van FTC af laten hangen maar ook zeker van mijn eigen ervaringen met die persoon zelf tijdens het spel. Ik bedoel het is straks heel makkelijk zeggen 'HA ik deed alsof ik dom was en jullie trapten erin' of 'HA als ik zou willen had ik de proeven geownd' of zo :P

Wat ik wil zeggen is dat ik vind dat als je het spel echt zo goed hebt gespeeld dat dat voor FTC ook al wel een beetje gebleken moet zijn om bij FTC een beetje geloofwaardig over te komen. Ik bedoel ik lach me dood als miek zichzelf straks ineens een of ander strategisch mastermind noemt. De_witte zal ook wel de kaart 'ik deed alsof ik het spel niet snapte' spelen. Als hij dat doet ga ik een Survivor quiz voor hem houden om te kijken hoe goed hij het dan daadwerkelijk snapt.
Hoopte dat je het dan niet erg zou vinden als de_witte ging want dan was de opzet (de_witte exit) gelukt.

Denk ik ook ::jaja::

Aan het einde is het altijd: als we die en die (bv catshee en de_witte) er al uit hadden gestemd, zouden de zaken nu anders staan. Ach, dat is achteraf. Het had ook hillo vs HIDM, of Robbie vs Jann of ... kunnen zijn.

Ben wel benieuwd naar de redenering van de_witte om catshee erin te houden. Snap wel dat iedereen zich verraden voelde tijdens de vorige ronde maar ook al heb je Final Two, je wil dit spel uiteindelijk toch winnen? Als de_witte tegenover Miek of mij in de finale staat, wandelt hij naar de winst terwijl het nu een pak moeilijker wordt voor hem ...

Trouwens hillo, waarom heb jij nooit catshee getarget?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #135 Gepost op: 14-12-2014, 01:35:14 »
Omdat ik de eilandraad voor de ronde dat ik dat wou gaan doen werd weggespeeld door een stomme fout van Robbie :P

Daarvoor vond ik het te vroeg, want Catshee had er baat bij mij nog even mee te nemen (en was een hele goede bron want hij deelde alles wat iedereen zei met me).  Maar ik wou nadat HIDM was weggestemd dus eerst Robbie targetten samen met Bjorrn, de_witte en Miek (en catshee), maar ondertussen ook al Catshee op de achtergrond targetten (samen met Bjorrn en Miek en eventueel jou zodra Robbie weg zou zijn). En dan waren denk ik alle mensen waar ik sowieso van verloren zou hebben weg. Vraag me alleen af of het gelukt was, want niemand leek catshee als gevaar te zien op dat moment en iedereen richtte z'n pijlen op mij... Onterecht natuurlijk ;D


Jah, zit HIDM daar ineens met een immunity idol ::)

Trouwens, HIDM, je hebt me nooit gevraagd waarom ik terug van hillo naar jou geswitched was? Dat was echt een ronde waarin ik tussen die twee twijfelde. Maar ja, als Bjorrn dan ineens begint te roepen dat hillo ook maar op Robbie moet gaan stemmen en je de mensen tegen elkaar opzet :P

Trouwens, Villains, hoe gezellig was het nou echt in jullie oorspronkelijke kamp? ;D
Ik verwachtte een halve finale bij final 5 dus wilde dat robbie of hidm die ronde wegging, ik dacht namelijk van die 2 te verliezen.
Achteraf gezien had ik wel van robbie kunnen winnen misschien en juist niet van catshee.
Het was wel ideaal geweest als miek en ik de swingvotes waren geworden wanneer hidm die idol niet had denk ik.
Oh dat was eigenlijk niet Bjorrn (A). Ik had Bjorrn zelf benaderd met het plan om Robbie weg te stemmen, maar toen dat bij jullie terecht kwam heb ik er wel netjes van kunnen maken dat Bjorrn ons tegen elkaar aan het opzetten was en mij op Robbie probeerde te krijgen ipv andersom :P

Villains was echt een happy family denk ik. Stond wel redelijk vast dat Daisy zou gaan als we moesten stemmen, al werd er her en der mijn naam wel genoemd, maar het had weinig zin om mij ipv Daisy weg te stemmen op dat moment. En jullie vermoordden je eigen groep een beetje, dus winnen was ook niet héél lastig.

Maar ik moet bekennen dat ik wel blij was toen we toen die ene keer verloren want er moest wel even wat gebeuren en duidelijk worden ::jaja:: en toen met die stemming is het ook pas echt begonnen denk ik: catshee die onrust ging zaaien door op HIDM te stemmen om mij proberen te redden, wat jammerlijk mislukte doordat ik vanwege een biecht vaag moest doen tegen HIDM :P
::rofl:: ::ok::
Ik vond al dat ik zelf weinig fout gedaan had in dat opzicht, dus dat heb je dan wel slim gedaan.
Als ik wist dat de halve finale pas bij final 3 was begonnen dan had ik heel anders gespeeld denk ik.
Die final 3 met jou had ik aangenomen en je vlak voor de halve finale eruit geknikkerd  ;D
Ja ik wist hoe het in elkaar stak ;) Had continu overleg met HIDM en Bjorrn op Whatsapp. Was een grote gok of we hem op mij of Bjorrn moesten inzetten. Je kan altijd weer een stap te ver doordenken, wat de gedachtegang van je vijanden betreft.

Maar als ik eerlijk ben, gunde ik het Bjorrn meer in het spel te blijven, aangezien hij veel meer in het spel zat dan ik. Dat speelde ook wel mee toen ik mijn goedkeuring gaf de idol maar op Bjorrn in te zetten.

Maar leuk om te horen dat je me er langer had ingezien

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Survivor know-it-all de_witte die vlaggen verbrandt ::bravo::
Maar ik wist niet zeker of de_witte de idol had. Hij had vorige keer samen met HIDM en Robbie kunnen zoeken en ze hadden beide tegen Robbie gezegd de idol niet gevonden te hebben - logisch natuurlijk. Aangezien HIDM de vorige keer de waarheid vertelde, nam ik aan dat hij deze keer ook niet loog en van de_witte dachten we allebei dat hij de idol wel eerder ingezet zou hebben als hij die had gehad.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #136 Gepost op: 14-12-2014, 01:37:30 »
Wat onderschat iedereen de_witte toch. Ik denk oprecht dat hij de enige was die altijd van iedereen informatie kreeg, zeker post-merge ::jaja::
En ook de enige die mij informatie gaf door slecht te liegen ::)

Hij zal best goed gespeeld hebben maar dan moet ie me bij FTC echt nog overtuigen waarom zijn game zo briljant was. Ik bedoel zijn briljante gameplay moet dan wel uit meer blijken dan 1 jurylid dat dat de hele tijd zegt :P
Hahaha ok ik zal hierna niks meer zeggen :P

Maar het zegt wel wat dat iedereen hem de hele tijd als zo'n domme speler ziet. En nog steeds. Terwijl hij daar wel staat. En niet meegedragen is, want niemand was zijn echte bondgenoot waar hij zich achter kon verschuilen. Dus heeft hij precies gedaan wat hij moest doen denk ik: ernstig onderschat worden en zelf precies weten wie eruit gaat en hoe hij zijn ideale finale kan creëren. ::jaja::
Nee nee ga vooral door, ik bedoel alleen te zeggen dat ik benieuwd ben hoe de_witte overtuigend wil gaan brengen hoe goed hij het dan heeft gespeeld. Gewoon zeggen dat je deed alsof je er niks van snapte is wel erg makkelijk.

Ik bedoel gewoon dat hij me zelf moet overtuigen dat zijn game zo goed was, want tijdens het spel zelf is tegenover mij eerder het tegenovergestelde gebleken en of dat nou gespeeld was of echt, dat is dan wel het nadeel van die tactiek.
Miek ftw dan maar he!

Stiekem hoop ik ergens dat nu Catshee verliest :P de val van de laatste king, hoe leuk zou dat zijn. Is oprecht iedereen ten onder gegaan aan z'n eigen tactiek ;D
Moet er is niet ooit nog een ultieme Survivor komen waarin ook nog Swifty, Lukie, Fabiann, D*N, Nieky, ... kunnen meedoen? Maar ja, wie organiseert het dan? HDD?
Uhu lol

Ik zit serieus nu al te overwegen om op miek te stemmen, als zij wint tekent dat echt dit seizoen ;D
Ik ben er ook al over aan het denken ::tandpastasmiley::
Project 'Goat FTW'!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #137 Gepost op: 14-12-2014, 01:39:18 »
Pjotr afscheidsbiecht:
Ik had ooit beloofd een afscheidsbiecht geschreven,omdat er toen niet zo veel van kwam en ik het eigenlijk ook nogal even gehad had met het hele spel bij deze nog een hele verlate afscheidsbiecht:

Het leek zo mooi.. Jesper en ik de finalisten. Het leek ook best goed te werken,mijn verbondjes liepen lekker.. iedereen trapte erin,de juiste mensen vlogen eruit. Alleen toen wij uiteindelijk alle mensen die eruit moesten er ook uit speelde was het wel de bedoeling dat we wonnen.. En helaas,dat gebeurde niet. Baal dus ook heel erg van het moment dat we Tim weg moesten stemmen.

Maargoed,uiteindelijk zat ik toch in de aflevering dat we gingen samensmelten,al waren er een paar concurreren die ik liever niet in de samensmelting gezien had. En ja,toen bleek dat we moesten puzzelen werd ik toch wel erg zenuwachtig. Het zal toch niet dat het door ons zo geweldige opgezette systeem,onze 2 final deal hiermee verpest wordt? Maar ik ben zo"n slechte puzzelaar... Helaas het gebeurde wel. :\'(

Nadat ik eruit was had ik gehoopt dat er nog een deel van ons plan doorgezet was en dat Hillo er als eerste uit zou vliegen,maar helaas..er volgde eerst nog 3 andere spelers. Spelers die heel erg handig waren geweest voor het eruit stemmen van iemand als Hillo.

Ik had natuurlijk gehoopt dat Jesper zou winnen,maar ook die is er inmiddels uit gevlogen,evenals Robbie. Van ons hele complot is niets meer over. :\'( Overigens vind ik het ook niet erg tof dat Molcrazy boven deze 2 staat,wat heb ik me aan hem geërgerd.  ::)

Bij deze bedankt ik de spelleiders voor de geweldige spellen! Ik heb me weer erg vermaakt dit jaar!  :D Alle mensen met wie ik complotjes heb gehad,ook al waren het soms nep complotjes... Sorry daarvoor. ::regenboog:: En vooral aan Jesper,het was geweldig om met jou een 2 final deal te hebben.  ::bravo::

Hopelijk tot volgend jaar!

 ::zwaai::
Oké nu kan ik op miek stemmen zonder last van m'n geweten te krijgen :)
Omygod. Wat een seizoen dit :P
Catshee, jij sukkel! ;D
Hoi catshee :D

Niet echt onverwacht toen miek ineens won maar wel jammer, volgens mij had je sws gewonnen als je het had gehaald :(

Aangezien jij de laatste goede speler was (sorry hillo maar de_witte heeft jullie complot imo echt eerder verhinderd dan geholpen in onze gesprekken :P) wordt FTC een grote grap en ga ik tenzij ze FTC verneukt op miek stemmen omdat een miek overwinning tekenend is voor dit seizoen ::joehoe::
HIDM is lief ::hug::

Wat er mis ging was dat ik geen tijd had ::rofl:: Ik was vergeten dat vrijdag pakjesavond was en dat er bezoek kwam dus misschien dat ik anders niet 2 dagen over die proef had gedaan :P Maar ja, ik had dus niet echt veel tijd maar dat is al een tijdje zo.

Ik ben wel redelijk blij met hoe ik het spel heb gespeeld. Bepaalde doelen toch gehaald. Er niet uitgestemd worden, immuniteit winnen, samensmelting halen, halve finale halen en na die samensmeltingsronde wilde ik ook best graag verder dan Bjorrn komen ::hypocriet:: Maar ik had natuurlijk ook graag die finale gehaald en me als een complete idioot in die finale gedragen...

Verder verdiend bijna iedereen die hier zit het meer om te winnen :P Dus ik denk dat ik gewoon stem op degene die het meest eerlijk is over hoeveel hij of zij zuigt haha.

Gifjes... Misschien? ::hypocriet::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #138 Gepost op: 14-12-2014, 01:41:29 »
Catshee wtf doe jij hier  :(
Ja dit wordt een hele slechte FTC  ::rofl::
Was eigenlijk al belachelijk dat catshee die laatste Eilandraad had overleefd. Had je final 2 deal met de_witte en daar ging hij zich aan houden?

Want dan is ie echt een idioot en is ie mijn stem definitief kwijt.
De_witte had toen inderdaad catshee eruit moeten stemmen, miek trouwens ook ::jaja::

Catshee had met wel meer mensen een Final Two-deal :P
Ik had met beiden geen final 2 deal ::rofl::

Ik heb het bij de witte erop gehouden dat MC een grotere bedreiging bij de jury was als laatste winnaar en hero en dat ik super gehaat was. Miek heb ik herinnerd aan ons oude verbond en ze dacht verder dat MC de_witte die idol had gegeven. Wist dat dat nergens op sloeg maar noemde het bij haar natuurlijk de meest logische theorie :P
Echt niet?? Ik was er echt van overtuigd dat jij iets met de_witte had lopen al die tijd! :P
Nee, maar wel met mij :P

En wat geloven de_witte en miek? Ik een grotere bedreiging? En wie geeft er nu een idol door, wat een onzin :P een idol doorgeven aan iemand op wie je stemt, tsss.

Catshee, was je zeker dat ze op mij gingen stemmen of was het voor jou 'afwachten en zien'?

En als je zo graag met mij naar de finale ging, waarom stemde je dan op mij? ::hypocriet::
Tuurlijk, maar dat wilde ik niet. Oké, hou kon Miek dat weten, dat kon ze niet weten.

MAAR

Hoe kan ze nu denken dat ik de idol aan de_witte heb gegeven als ik haar in kopie gezet had bij mijn stem voor de eilandraad? Ze kon letterlijk lezen dat 'ik de idol op mezelf in zet'. Waar haalt ze het dan vandaan dat ik de idol aan de_witte heb doorgeven? ::) Of hoe kan ze dan dus de uitleg van catshee geloven?
Uhm ze weet toch dat dat een nepstem was als jij niet echt de idol op jezelf hebt ingezet? ::)

Dan weet ze alleen niet zeker hoe de_witte aan die idol komt. Maar aangezien jij alles bij elkaar hebt gelogen die ronde snap ik dat ze dan hele vreemde theorieën gaat bedenken over jou :P
Hmm, jah, ik heb haar nochtans gezegd dat ik de idol niet had, al wil dat in een spel als Survivor natuurlijk niks zeggen. Snap wel dat ze zich dan verraden voelde maar dan nog: je kijkt toch naar wat het best is voor jou en je tegenstanders? Haar beste move tijdens de laatste eilandraad was haar stem uitbrengen op catshee ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #139 Gepost op: 14-12-2014, 01:44:44 »
Ja, plannen werden een beetje verwarrend :P Jij was echt de enige die ik dacht te kunnen vertrouwen, want Robbie vertrouwde ik ook niet helemaal meer, omdat echt iedereen jou eruit wilde en er waren zelfs (mogelijk wat over-optimistische) momenten dat ik dacht je zelfs te kunnen verslaan in een finale haha. Maar waarschijnlijk was er uiteindelijk wel een moment gekomen waarop ik je weg had proberen te stemmen al was dat waarschijnlijk pas geweest nadat we Robbie hadden weggestemd ;)
De wittes speech is tot nu toe vrij bagger vind ik  ::niet-ok::
Je mag nog niet reageren he Bjornnemans ;)

O je had me sowieso verslagen in de finale denk ik ;D Ik hoopte erop dat je dat inderdaad zelf ook dacht en me daarom zou beschermen totdat alle grote bedreigingen wegwaren. Bleef er vervolgens alleen nog ééntje voor mij over en dat was jij zelf. Daarom wou ik jou ook lozen na HIDM en Robbie... :P Oh what could have been :( Damn you Robbie!!
::hug:: Dat is lief ;D Volgend jaar dan maar! :P

Ik heb nu beide pleidooien gelezen en ik heb eigenlijk oprecht gewoon geen vragen... Dus ik denk dat ik maar een monoloog ga voorbereiden ofzo. Nog even afwachten wat de_witte zegt over de post-merge-periode, maar als dat weer een uiteenzetting is van hoe hij proeven speelde die ik me amper nog inhoudelijk kan herinneren...


::hand::

Ik vind het eigenlijk nog wel een topseizoen! De oude rotten in het vak maken elkaar zo hard kapot dat het fresh meat in de finale staat!  ::rofl::
We hebben het enkel aan onszelf te danken, mensen. Wij waren te hard gefocust op elkaar en zo zijn zij door de mazen van het net geglipt en op het eind hebben ze beiden de juiste opdrachten gewonnen om finale te verzekeren.

Mijn vraag gaat zijn: wie zijn jullie?

Ik heb met beiden amper contact gehad. De eerste pm moest van mij komen en sommige van mijn pm's naar hen bleven onbeantwoord.
Van miek lees ik net dat ze 15 is. Wist ik niet (al zal het vast ergens gestaan hebben) en het feit dat ik ervan overtuigd was dat de witte Belg was, spreekt ook boekdelen. Hij heeft het nooit tegen gesproken.

En aangezien ik geen million dollars aan een wildvreemde wil geven, wordt dus mijn vraag: wie de hell zijn jullie?
Oh wat hij zegt klopt wat dat betreft wel. Hij was in elk geval veel nuttiger dan Miek in de teamproeven ;)

Samenvattend is het eigenlijk zo: de witte heeft het volledige spel solo gespeeld en werd daarom nooit als bedreiging gezien. Miek heeft het volledige spel Bjorrn gevolgd en werd daarom nooit als bedreiging gezien.
Ik zag de witte niet als bedreiging omdat hij dom was. In het begin was hij ook nog eens solo dus helemaal geen bedreiging maar later was hij een extra stem voor jullie.
Jah jongens, ik ga natuurlijk vragen waarom ze op het laatst op mij stemden ipv de strategisch veel betere move te doen door op catshee te gaan stemmen. En nee, ik wil niet horen dat ze mij niet meer vertrouwden ::) en ook niet dat catshee met het verhaal kwam dat ik een grotere bedreiging zou zijn ::)

Wanneer mogen we vragen stellen? Toch pas als de_witte zijn laatste deel gepost heeft?

Ik kijk al uit naar de biechts ::boogie::

Ow ja, ik moet misschien nog één eindbiechtje doen, maar daar is nog tijd voor.
En dat de_witte hillo en Robbie als beste spelers noemt betekent natuurlijk al helemaal dat ie er niks van snapt ::tandpastasmiley::

Dat hij hillo, Robbie en mij beter vond dan catshee toont dus ook maar weer dat Survivor voor de_witte alleen maar proeven is. Robbie loog iedereen en vertrouwde catshee en hillo en ik waren na de merge kansloos om de finale te halen.
Oh en
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
::rofl::

HIDM, relaaaax :P
Ik neig inderdaad ook meer naar Miek als ik dit zo lees, maar dat is denk ik ook omdat Miek nog niet uitgebreid gereageerd heeft
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human