Auteur Topic: De Eilandraad  (gelezen 65157 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #60 Gepost op: 19-10-2016, 14:32:49 »
Tsja, daardoor voel ik toch dat ik wel buiten de boot val. Ik heb nu eenmaal in de minderheid gestemd. Maar nu zie ik ook dat Bjorrn wegstemmen geen verkeerde keuze zou zijn geweest. Wou alleen dat ik dat eerder zou weten.
Vanwaar de keuze voor Wouter vorige eilandraad?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: De Eilandraad
« Reactie #61 Gepost op: 19-10-2016, 20:33:37 »

Giorgio: Je kreeg bij de proef een strike. Wat ging er mis? Denk je dat de anderen dit als een goede reden zien waarom jij zou moeten vertrekken? Waarom zou dit niet zo moeten zijn?


Ik lig al een paar dagen ziek in bed. Voel sinds vandaag eindelijk weer wat beterder. Vandaar dat vanaf zondag het spel een beetje langs me heen is gegaan. Al vind ik dat het team goed gepresteerd heeft, daarom is het ook lastig wie nu het spel zou moeten verlaten...
Eindelijk...

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #62 Gepost op: 19-10-2016, 21:15:39 »
Wouterv: Vorige ronde zagen we Bjorrn eruit gestemd worden. Wat ging er mis bij hem? Moeten de twee anderen die op jou stemde nu voor hun lot vrezen?

Naar mijn gevoel heeft Bjorrn zijn reputatie nageleefd, is op zich niks mee. Het was zeker niet persoonlijk want Bjorrn is een toffe kerel.

Iedereen moet vrezen voor zijn plaats hier. Ik ben niet haatdragend en ik neem die stemmen zeker niet persoonlijk.
Stemmen op iemand omdat die op jou stemde, is niet hoe ik erover denk. Er moet altijd iemand stemmen krijgen in dit spel.
klaar voor de strijd

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #63 Gepost op: 19-10-2016, 21:19:25 »
Naar mijn gevoel heeft Bjorrn zijn reputatie nageleefd, is op zich niks mee. Het was zeker niet persoonlijk want Bjorrn is een toffe kerel.

Iedereen moet vrezen voor zijn plaats hier. Ik ben niet haatdragend en ik neem die stemmen zeker niet persoonlijk.
Stemmen op iemand omdat die op jou stemde, is niet hoe ik erover denk. Er moet altijd iemand stemmen krijgen in dit spel.
Is er een vaste alliantie gekomen door de Bjorrn stemming of was het een groep alleen voor die ene stemming?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Maxwest

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #64 Gepost op: 19-10-2016, 21:21:19 »
Vanwaar de keuze voor Wouter vorige eilandraad?
Groepskeuze.

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: De Eilandraad
« Reactie #65 Gepost op: 19-10-2016, 22:15:26 »
PutyourHANSup : Hoe bepaal je op wie je stemt als je zo close verliest?
Zo close verliezen is gewoon dikke kak. Zeker ook omdat we alles hebben gedaan wat we konden en, als ik voor mezelf spreek, omdat ik zo'n plezier had in de proef. Dan is het altijd fijn als je ervoor wordt beloond. Helaas, het mocht niet zo zijn. De keiharde realiteit: we moeten een teamlid wegstemmen.

Je stem bepalen blijft gewoon extreem lastig. Er zijn zoveel factoren waarmee je rekening moet houden: kracht in de proeven, sfeer in het kamp, tactiek... Soms zie ik door de bomen het bos niet meer en snap ik niet meer waar ik eigenlijk mee bezig ben, haha. Ik ben er zelf in ieder geval nog niet over uit wie mijn stem krijgt.

Offline Lan

  • Forumlid
Re: De Eilandraad
« Reactie #66 Gepost op: 20-10-2016, 13:36:35 »
Hoe ervaar je het spel op dit moment? Waar sta jij in deze groep?

Aanvankelijk nog een beetje onwennig omdat sommige mensen elkaar volgens mij al jaren kennen, maar ik begin steeds beter mijn draai te vinden geloof ik. Ik denk dat ik redelijk lig in de groep, hoewel je bij zo'n spel natuurlijk nooit zeker bent van je positie.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #67 Gepost op: 20-10-2016, 14:48:46 »
Dan is het tijd om te stemmen, jullie hebben nog ruim 5 uur (nog niets binnen).  ::zwaai::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De Eilandraad
« Reactie #68 Gepost op: 20-10-2016, 19:23:28 »
Molcrazy: Wordt er gezocht naar de idol? Denk je dat iemand al succesvol is in het vinden hiervan?

Ik denk wel dat er gezocht wordt, met name door het andere team. Het zou zomaar kunnen dat iemand al een idol gevonden heeft aangezien zij tot nu toe alle proeven gewonnen hebben.
2024: wie is de Mol?

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #69 Gepost op: 20-10-2016, 20:02:18 »
Eilandraad #3: Laurier

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #70 Gepost op: 25-10-2016, 21:40:44 »
Dag 15: Eilandraad #4 Trudeau



Welkom Trudeau bij jullie eerste eilandraad. Bij de eilandraad worden de acties die je hebt ondernomen verantwoord. Dus voordat jullie je stem gaan uitbrengen, heb ik nog wat vragen voor jullie.



Loenev: Waar moeten we beginnen. Blij dat ik jullie eens zie want er zit veel frustratie in het kamp zoals we hebben kunnen zien. Je noemde een deel van het kamp schijnheilige geiten. Kan je uitleggen waarom je dit vindt? Denk je dat je een meerderheid kan krijgen tegen deze groep?

Swifty: Aan de andere kant ben jij erg uitgesproken tegen Loenev. Waar zitten voor jou de frustraties? Is er nog een mogelijkheid dat dit conflict wordt bijgelegd als het aan jou ligt?

Hadewychisdemol : Er is in het kamp ook zeker al gesproken over idols. Jullie hebben natuurlijk alle clues gewonnen. Denk je dat iemand de idol heeft en zo ja wat zijn jou vermoedens?

Lucy: Waar basseer jij je stem op? Is het volgens jou een goed idee om een bedreiging weg te stemmen nu jullie hier bij de eilandraad zitten voor de eerste keer? of zijn er al solide allianties gezien jullie daar genoeg tijd voor hebben gehad? 

Hillo: Vorige ronde was er wat speculatie over een switch. Als veteraan, wat verwacht jij voor de volgende rondes qua switches, samensmelting en twists?

RoyL: Wat is jouw positie in dit kamp, tussen al deze grote en uitgesproken persoonlijkheden? Heb je vertrouwen in je positie in de zin dat je deze eilandraad overleefd?

Nieky: Voor een derde seizoen zit jij hier met je grote rivaal Hillo. In het eerste seizoen ontstond deze rivaliteit en probeerden jullie elkaar elke ronde eruit te stemmen. In seizoen 2 vloeide hier juist een onverwachte samenwerking uit. Hoe staat het nu met jullie relatie?

Regels stemmen:
- Gestemd=Gestemd. Je kan je stem niet veranderen als die eenmaal gegeven is.
- Je stemt voor de deadline, ben je te laat of stem je niet, dan stem je automatisch op jezelf.
- Bij een gelijke stand word er eerst gekeken naar de verkregen stemmen op voorgaande eilandraden. Is het dan nog steeds gelijk dan volgt er een re-vote en uiteindelijk een tie-breaker (bij deadlock).
- Je kan een hidden immunity idol inzetten wanneer je maar wilt, tot de deadline. Deze mag je zowel op jezelf als op iemand anders spelen. Alle stemmen voor die persoon gelden dan niet meer en de persoon met het op één na hoogste aantal stemmen verlaat het spel.
- Wanneer je bent weggestemd, heb je geen contact meer met deelnemers nog in het spel over spelgerelateerde zaken.

Er kan niet op iedereen gestemd worden,
Deadline: donderdag 27 oktober 20.30

***Dit topic is alleen voor het beantwoorden van de eilandraadvragen. Dus graag geen andere berichten. Mensen die niet in het spel zitten worden verzocht hier niet te posten!***
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De Eilandraad
« Reactie #71 Gepost op: 25-10-2016, 21:43:35 »
Lucy: Waar basseer jij je stem op? Is het volgens jou een goed idee om een bedreiging weg te stemmen nu jullie hier bij de eilandraad zitten voor de eerste keer? of zijn er al solide allianties gezien jullie daar genoeg tijd voor hebben gehad? 

Volgens mij is het een goed idee om degene weg te stemmen die niets uitvoert ::zwaai::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: De Eilandraad
« Reactie #72 Gepost op: 25-10-2016, 21:47:43 »
Citaat
Hillo: Vorige ronde was er wat speculatie over een switch. Als veteraan, wat verwacht jij voor de volgende rondes qua switches, samensmelting en twists?

Dit is m'n vierde keer hier en ik heb nog nooit gewonnen, dus ik denk dat ik veilig kan stellen dat ik vooral helemaal niks mag verwachten. Of we nu volgende keer al samensmelten, of switchen of pas over 5 weken, het gaat allemaal om hoe je je aanpast aan de omstandigheden. Dus daar focus ik me op, flexibiliteit en gewoon met heel veel plezier het beste maken van met wie ik dan ook survivor aan het spelen ben! ::jaja::
Nieky grab a life vest!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #73 Gepost op: 25-10-2016, 21:52:15 »
Dit is m'n vierde keer hier en ik heb nog nooit gewonnen, dus ik denk dat ik veilig kan stellen dat ik vooral helemaal niks mag verwachten. Of we nu volgende keer al samensmelten, of switchen of pas over 5 weken, het gaat allemaal om hoe je je aanpast aan de omstandigheden. Dus daar focus ik me op, flexibiliteit en gewoon met heel veel plezier het beste maken van met wie ik dan ook survivor aan het spelen ben! ::jaja::
Fair enough. Loenev benoemde dat Hidm, Lucy en Swifty een drietal zijn. Geloof jij hierin? Zou dit een bedreiging voor jouw spel zijn?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De Eilandraad
« Reactie #74 Gepost op: 25-10-2016, 21:55:23 »
De idol is gevonden ja. Lucy heeft hem ::jaja::

Wat? Waar dan? ::oink::
Goed om te weten wel. Lijkt me echter veel logischer dat jij hem hebt, aangezien jij een mastermind-master bent en dus een extra clue had...
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #75 Gepost op: 25-10-2016, 21:56:04 »
Swifty: Aan de andere kant ben jij erg uitgesproken tegen Loenev. Waar zitten voor jou de frustraties? Is er nog een mogelijkheid dat dit conflict wordt bijgelegd als het aan jou ligt?

Tja, uitgesproken tegen Loenev... denk dat Lucy en ik wat sneller onze mond opentrekken dan de mannen ;D
We zijn allemaal fanatiek, op 1 kandidaat na. We zijn allemaal erg goed aan het overleggen met elkaar, op 1 kandidaat na. We vertellen allemaal aan elkaar wat we doen, welke scores we halen, wat we insturen, op 1 kandidaat na. En die persoon heeft dan nog een hele grote mond ook. Dat kan ik dan niet zo goed hebben.
Ja ik heb ook een grote mond, maar ik verwoord het wel netjes, ik vind schelden heel zwak, en heel ergerlijk. Ik ben duidelijk in wat ik vind van het niet-samenwerken en het niet-communiceren en ik vind dat ik daar geen geheim van hoef te maken. Ze weet wat ze aan me heeft, en ze weet ook wat ze kan doen om de frustratie te voorkomen.
Wat mij betreft kunnen we het bijleggen als Loenev net zoveel inzet toont als de anderen. Deze week heeft ze haar aandeel gedaan, en tijdig (als eerste!) haar tekening ingeleverd. En dan hoor je me niet. Prima inzet getoond, fijn, dankjewel.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Loenev

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Don't act like the queen. Be the queen."
Re: De Eilandraad
« Reactie #76 Gepost op: 25-10-2016, 21:58:24 »
Tjaa, als ze met z'n alle naar de swap of merge gaan, dan hebben ze een lange weg te gaan. Als hillo, RoyL en Nieky slim zijn breken ze dat trio en stemmen ze Lucy weg. Het is duidelijk dat ze een idol heeft. Het is een easy vote dus natuurlijk bewaart ze die. Ik vind Hidm en Swifty geiten omdat ze geen mening hebben en alleen doen wat hun trio groepje zegt en dat irriteert me. Step up your game, guys. Gebruik me als een voordeel.

Oh en Lucy, ik heb volgensmij een tekening ingestuurd en me best gedaan. Mening bijscherpen misschien? ;)
Love <3.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: De Eilandraad
« Reactie #77 Gepost op: 25-10-2016, 22:01:23 »
Fair enough. Loenev benoemde dat Hidm, Lucy en Swifty een drietal zijn. Geloof jij hierin? Zou dit een bedreiging voor jouw spel zijn?

Oh ongetwijfeld is het een drietal ::jaja:: maar of dat hét drietal is? ;D Swifty zit ook vast met Roy en Niek in een drietal en Lucy met mij en HIDM en ik weer met Niek en Roy en dan hebben we 't nog niet eens over spelers in Laurier. ;D

Maar ik voel me nu nog niet zo bedreigd door duo's of trio's binnen Trudeau, maar eerder door Laurier als geheel. ik hoop vooral dat we als tribe sterk kunnen worden want zoals het nu loopt zijn we ondanks ons voordeel qua aantallen straks sitting ducks. ::ohno::
Nieky grab a life vest!

Offline Loenev

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Don't act like the queen. Be the queen."
Re: De Eilandraad
« Reactie #78 Gepost op: 25-10-2016, 22:02:48 »
Ik dacht dat mijn mening over jou toch wel vrij duidelijk was Loenev :(

nee?
Love <3.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #79 Gepost op: 25-10-2016, 22:15:19 »
Ik dacht dat mijn mening over jou toch wel vrij duidelijk was Loenev :(
nee?
Oh
Wat is je mening dan over Loenev?  ::vergroot::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human