Auteur Topic: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries  (gelezen 90084 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #20 Gepost op: 15-01-2017, 11:06:22 »
Yvonne ging volgens mij op Roos.

Ik zit nog wel een beetje op Sanne, maar ja wensmol.
Ze leek oprecht verbaasd en boos en geïrriteerd omdat er weer mensen uit de groep waren weggehaald (bij de fabriek), dat ze niks over de mensen hoorden (aan het eind van de kermis), dat ze een vrijstelling konden verdienen (in het gerechtsgebouw). Dat vind ik wel kandidaats, want geen controle over je leven, de mol weet het allemaal en zal het niet zo erg vinden.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #21 Gepost op: 15-01-2017, 11:41:48 »
Of het was oprecht goed gespeeld...  ;)
Als we Art moeten geloven gaat de mol helemaal op als kandidaat

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #22 Gepost op: 15-01-2017, 12:14:01 »
Ik denk dat we iets heel belangrijks over het hoofd zien dit jaar.

Mijn theorie is als volgt:
Wat zei Art op het begin en wat was de rode draad van de voorstelfilmpjes ook. Art zei dat de mol dit jaar een perfecte kandidaat is.

Laat nou Sanne de enigste zijn die in haar voorstelfilmpje echt dieper inging op dit. Ze zegt 'je moet niet de hele tijd kandidaat zijn, en roepen ik weet het niet ik weet het niet' Ze zegt dat ze gaat kijken alsof ze weet wat er gaat gebeuren maar dan een switch maakt en gaat doen alsof ze helemaal niet weet wat er gaat gebeuren. Zij is de enige die we in alle voorstelfilmpjes horen over de mol/kandidaten rol. Aanpassen, meegaand.
Ze acteert nu alsof de perfecte kandidaat is, wat me een beetje doet denken aan Inge.
Ze probeert echt overdreven kandidaten dingen te doen waardoor kandidaten zouden denken 'ah ze is nooit de mol want dit is gewoon ECHT een kandidaten actie'
Voorbeeld: Ze wil het exacte officiele formulier inleveren bij de typmachine opdracht. Waarom? Om Sigrid te laten denken dat ze zo'n fanatieke kandidaat is, dat zelfs nu het onmogelijk leek, toch nog de opdracht te laten slagen door iets te doen wat alleen een fanatieke kandidaat nog zou opperen last minute. Het officiele formulier inleveren.
Ze deed ook heel erg overdreven na het envelop pakken in aflevering 1 bij die Thai. Allemaal van die kandidaten dingen in youre face en ze heeft het er ook steeds over in haar biechten.

Ik snap niet dat ze hier niet verdacht word. Sowieso kun je haar niet lezen. Ik denk dat als ik kandidaat was in het spel en Sanne deed mee dat ze standaard als side-mol op mijn lijstje zou staan, dan al niet als hoofdverdachte. Je hebt gewoon geen idee bij haar.
Ik vind dat dus heel verdacht!!!! ::vergroot::

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #23 Gepost op: 15-01-2017, 12:28:53 »
Oeh, goeie theorie Rämon! ::ok::

Ik verdacht haar gisteren ook even tijdens dat laserspel. Ze gaf aan dat ze overal bang voor was, maar ze ging niet in een draaimolen, maar in een (best wel) extreme attractie, zeker voor iemand die bang is. Ik dacht hierbij: dit is weer zo'n typische molactie, waar iedereen haar een held vindt door in die attractie te gaan, maar uiteindelijk toch neergeschoten wordt. Dit laatste zal dan minder snel als een molactie opgevat worden aangezien ze wel, ondanks alle angsten, in de attractie is geweest. Helaas haalde ze het einde wel en viel mijn theorie in duigen  ::rofl::

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #24 Gepost op: 15-01-2017, 16:53:43 »
Sanne maakte behoorlijk wat typefouten in een korte passage: een woordje vergeten, een spatie te veel of te weinig, letters omgewisseld of over elkaar heen getypt.

De brontekst is: “There cannot be a better situation for a factory village than on the east side of the river, a dry, wide-spread level extends some distance, and the shores form natural wharves [for shipping.]”

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #25 Gepost op: 15-01-2017, 17:57:35 »
Als iemand de mol is, zou hij juist tog maar een klein foutje maken die bijna niet te zien is?

Offline Bob De Mol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #26 Gepost op: 15-01-2017, 19:27:03 »
Kan, of je kan de opdracht dusdanig lang rekken dat jullie niet aan een andere toe komen.
Dit is echter een beetje opzichtig mollen. Lijkt eerder nepmollen gedrag...

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #27 Gepost op: 15-01-2017, 21:56:41 »
Of gewoon een haperende typemachine.......

Ik stam nog uit de tijd van de typemachine en weet dat er soms letters bleven hangen. Als je dan te snel typt komen er letters over elkaar heen of sluipt er een spatie tussen. Dat zie je bijvoorbeeld bij situation,Village, the.

Bij het typen van interne rapporten waren destijds de strookjes type-ex onze beste vriend.

Als we collega's wilden plagen  zetten  we letters vast met een luciferhoutje of een elastiekje.  ;D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #28 Gepost op: 15-01-2017, 22:11:45 »
Als we collega's wilden plagen  zetten  we letters vast met een luciferhoutje of een elastiekje.  ;D

Dekselse donderstenen! ;D

Maar nu je het zegt, ik heb als kind een tijdje voor de grap met een oude typemachine gewerkt en makkelijk is anders.
« Laatst bewerkt op: 15-01-2017, 22:14:09 door Heinz »

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #29 Gepost op: 15-01-2017, 22:35:53 »
Dekselse donderstenen! ;D


Debiteuren crediteuren avant la lettre ::rofl::


Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #30 Gepost op: 15-01-2017, 23:56:17 »
Wat een one-liners had deze vrouw zeg ::bravo::, hopen dat ze er heel erg lang inblijft!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #31 Gepost op: 16-01-2017, 00:00:45 »
Als iemand de mol is, zou hij juist tog maar een klein foutje maken die bijna niet te zien is?

Dat zijn er toch twee en dat valt best wel op!   :P
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #32 Gepost op: 16-01-2017, 00:51:19 »
Sanne doet mij teveel aan Marjolein Keuning denken.
Teveel te overdreven. Nepmol gedrag. Ik denk dat zij er snel uitgaat.

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #33 Gepost op: 16-01-2017, 01:47:37 »
Dekselse donderstenen! ;D

Maar nu je het zegt, ik heb als kind een tijdje voor de grap met een oude typemachine gewerkt en makkelijk is anders.

Ik ook, en als ik ver terug in de tijd ga (zo'n 12 jaar ofzo) herinner ik mij dat er ook een soort van backspace knop was op mijn typemachine. Ik weet niet of dat bij jou ook het geval was, maar mocht het zo zijn, dan hadden de veel gemaakte fouten in de opdracht makkelijk hersteld kunnen worden.


Volgens wikipedia:
Citaat
Fouten konden slechts hersteld worden door gummen of door wegwerken met witte inkt,

Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #34 Gepost op: 16-01-2017, 10:16:53 »
Ik ook, en als ik ver terug in de tijd ga (zo'n 12 jaar ofzo) herinner ik mij dat er ook een soort van backspace knop was op mijn typemachine. Ik weet niet of dat bij jou ook het geval was, maar mocht het zo zijn, dan hadden de veel gemaakte fouten in de opdracht makkelijk hersteld kunnen worden.


Een backspacetoets op de typemachine had niet dezelfde functie  als nu op het toetsenbord  van de pc. Een eenmaal  gemaakte  foute aanslag valt niet meer te corrigeren. Met de backspacetoets  kun je één  of meerdere spaties terug en kon gebruikt worden om tekst te onderstrepen.

Wij gebruikten de backspacetoets ook voor correctie  maar hadden daarbij wel type-ex nodig. Een spatie terug, strookje type-ex er tussen en de juiste letter typen. Als er een officiële brief de deur uit moest maakten we een handgeschreven concept die door de typekamer werd uitgewerkt.
Er bestond  ook  correctielint  maar dat was volgens mij voor electische typemachines

Ik krijg nog regelmatig  de  vraag waarom ik zo hard op het toetsenbord sla  ::rofl::

Overigens kwamen er met de komst van tekstverwerker andere grapjes ;D
« Laatst bewerkt op: 16-01-2017, 10:56:03 door Moedermol »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #35 Gepost op: 16-01-2017, 18:39:15 »


je kunt vragen stellen aan:

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #36 Gepost op: 16-01-2017, 18:56:09 »
Ik stam nog uit de tijd van de typemachine en weet dat er soms letters bleven hangen. Als je dan te snel typt komen er letters over elkaar heen of sluipt er een spatie tussen.

Ik kan me niet voorstellen dat ze daarvoor te snel typte. ::rofl::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Nicv

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #37 Gepost op: 16-01-2017, 18:57:21 »
Het lukt me niet om de foto erbij te zetten, maar er komt een foto van een verkeerslicht in beeld met SW Taylor st. SW: Sanne Wallis?

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #38 Gepost op: 16-01-2017, 19:39:45 »
Ze acteert nu alsof de perfecte kandidaat is, wat me een beetje doet denken aan Inge.

Echt hè? Dat had ik ook al ergens gepost (denk aflevering 1-topic).

't Is alleen dat er anderen zijn die ik verdachter vind, maar als zij de Mol is weet ik wel naar wie ze goed gekeken heeft ;-)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #39 Gepost op: 16-01-2017, 22:22:20 »
Het lukt me niet om de foto erbij te zetten, maar er komt een foto van een verkeerslicht in beeld met SW Taylor st. SW: Sanne Wallis?

Nee, SW = South West.

Moest er SWdV staan, dan ging ik mee.