Auteur Topic: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries  (gelezen 90081 keer)

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #40 Gepost op: 16-01-2017, 22:33:42 »
Nee, SW = South West.

Moest er SWdV staan, dan ging ik mee.

Nou ja, mocht dit meerdere keren terugkomen zou het wel mooi in het rijtje 'AJ/AM', vissers en bloemenhints passen. SWdV zou dan ook weer veeeel te obvious zijn,

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #41 Gepost op: 16-01-2017, 22:44:00 »
Nou ja, mocht dit meerdere keren terugkomen zou het wel mooi in het rijtje 'AJ/AM', vissers en bloemenhints passen. SWdV zou dan ook weer veeeel te obvious zijn,

Het heeft nog te weinig om het lijf. Het lijkt me dat het Zuid-Westen van Portland de meeste interessante gebouwen bevat en dus gaan de meeste straten met SW beginnen.

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #42 Gepost op: 16-01-2017, 22:53:41 »
Het heeft nog te weinig om het lijf. Het lijkt me dat het Zuid-Westen van Portland de meeste interessante gebouwen bevat en dus gaan de meeste straten met SW beginnen.

Tuurlijk, maar ze zullen niet van elke straat een bordje in beeld brengen. Als dat dus meerdere keren gebeurt (of SW ergens anders terugkomt) vind ik dat opvallend genoeg om eventueel een hintje te kunnen zijn ... Daar hoeft het geen SWDV voor te zijn.

Offline Bob De Mol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #43 Gepost op: 17-01-2017, 12:13:46 »
Ga eens met Google Maps naar Portland. In downtown begint elke straatnaam met SW.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #44 Gepost op: 17-01-2017, 17:04:52 »
Ik verdenk haar wel, juist omdat ze een dark horse lijkt. Vind haar trouwens erg grappig. Zeker in die attractie. Maar ze is zo overduidelijk niet de mol, dat ze het zomaar wel kan zijn, als dat ergens op slaat. Als zij het is, zou ik het een enorme verrassing vinden. En toch ook weer niet.
Vaag verhaal, excuus. Ben nogal moe.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #45 Gepost op: 18-01-2017, 12:34:47 »
Wat me dwars zit bij Sanne is die voorkennis die ze telkens deelt. Eerst de umbrella man en toen van laat hun maar vertellen wat ze gedaan hebben.

In het mol dagboek staat over de verdeel en heers tactiek. Ze zegt wij vertellen niets. Laat hun maar zeggen wat ze gedaan hebben.

Offline Jcw

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #46 Gepost op: 18-01-2017, 12:56:56 »
ze had toch ook ergens vooraf aangekondigd dat haar taktiek zou zijn dat ze net zou doen of ze voorkennis had? maar dan gokt ze wel goed. Of is die aankondiging pas later opgenomen, nadat ze vaak goed gegokt had als kandidaad of als mol per ongeluk iets te veel voorkennis heeft laten merken?

Offline Edeholland

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #47 Gepost op: 18-01-2017, 15:54:07 »
Ik denk dat de mol bij de typmachine niet zou mollen door elke keer opnieuw te moeten beginnen. Ik denk dat de mol het hele formulier goed getypt zou hebben, behalve 1 lettertje. Of er voor zorgen dat het echt foutloos is, maar dan net 1 minuut na de tijd.

Elke keer een fout maken valt een beetje teveel op, ik vind het kandidatengedrag
Noem twee willekeurige kandidaten. Één van deze is niet de mol!

Offline Nicv

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #48 Gepost op: 18-01-2017, 23:03:51 »
Sanne is jarig op 12 februari, de 43e dag van het jaar....

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #49 Gepost op: 22-01-2017, 23:12:52 »
In het opdrachttopic van het Ritje Door De Stad heb ik iets gepost over een opvallend onopvallend persoon bij de boekenwinkel, voorafgaand aan de auto-opdracht. Zijn er anderen die hier Sanne in zien?

Mijn levendige fantasie dacht eerder dat een van de kermisschutters Roos was, en daar zat ik hopeloos naast. Ik hoor graag dat dat nu weer het geval is, voordat ik paranoïde word. ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 22-01-2017, 23:14:29 door Blip »
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #50 Gepost op: 22-01-2017, 23:16:14 »
In het opdrachttopic van het Ritje Door De Stad heb ik iets gepost over een opvallend onopvallend persoon bij de boekenwinkel, voorafgaand aan de auto-opdracht. Zijn er anderen die hier Sanne in zien?

Mijn levendige fantasie dacht eerder dat een van de kermisschutters Roos was, en daar zat ik hopeloos naast. Ik hoor graag dat dat nu weer het geval is, voordat ik paranoïde word. ::rofl::

Het lijkt me niet Sanne te zijn. Bovendien zou het een raar soort hint zijn. Beeld je in aflevering 10 in: 'Je had kunnen weten dat Sanne de Mol was, want ze stond op een bepaald moment in beeld'

Ik denk dus dat het inderdaad weer een beetje verbeelding is. ;)

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #51 Gepost op: 23-01-2017, 00:42:16 »
Het lijkt me niet Sanne te zijn. Bovendien zou het een raar soort hint zijn. Beeld je in aflevering 10 in: 'Je had kunnen weten dat Sanne de Mol was, want ze stond op een bepaald moment in beeld'

Ik denk dus dat het inderdaad weer een beetje verbeelding is. ;)

Ach, we hebben hier hele volksstammen gehad die Kees Tol meenden te herkennen in een Zuid-Afrikaanse treinpassagier die iets te enthousiast naar de mascara had gegrepen. ::rofl::
Woosie down?

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #52 Gepost op: 23-01-2017, 00:54:33 »
Als Jeroen aan Sanne vraagt of zij de MOL is heeft ze haar handen voor de borst, vlak onder haar kin.
Als je goed kijkt zie je dat de knokkels wit zijn.
Het duurt ook even voordat zij haar handen daar weghaalt.
En weer wat later staat zij te wiegen.

Al met al tekens dat zij zich erg ongemakkelijk voelt bij die vraag.
Zij vertrekt echter geen spier.
Is zij voorbereid op die vraag?

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #53 Gepost op: 23-01-2017, 01:11:38 »
Ach, we hebben hier hele volksstammen gehad die Kees Tol meenden te herkennen in een Zuid-Afrikaanse treinpassagier die iets te enthousiast naar de mascara had gegrepen. ::rofl::

 ::rofl:: Nou ziet Kees Tol er vast wel buitengewoon knap uit met mascara op zijn Volendamse wimpertjes.

Maar ik denk idd ook niet dat Sanne daar alvast stond, hoewel ik ook af en toe mensen meen te herkennen die onbekenden blijken te zijn.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #54 Gepost op: 23-01-2017, 09:18:47 »
Als Jeroen aan Sanne vraagt of zij de MOL is heeft ze haar handen voor de borst, vlak onder haar kin.
Als je goed kijkt zie je dat de knokkels wit zijn.
Het duurt ook even voordat zij haar handen daar weghaalt.
En weer wat later staat zij te wiegen.

Al met al tekens dat zij zich erg ongemakkelijk voelt bij die vraag.
Zij vertrekt echter geen spier.
Is zij voorbereid op die vraag?

Dat viel mij ook op, ze leek zich erg ongemakkelijk te voelen. Nog even afgezien van het feit of de persoon bij de boekwinkel Sanne is, valt er best iets te zeggen voor haar als mol.

[1] Sanne zaaide verwarring over waar het kunstmuseum was en liep straal voorbij de envelop dat daar aan een paal hing. Dat gold overigens ook voor haar medekandidaten; pas toen ze nogmaals bij het museum kwamen zag Imanuelle de envelop.

[2] Sanne nam het initiatief om te gaan stemmen in de bioscoop.

[3] Sanne verprutst de typopdracht in de papermill.

[4] Sanne wint geld voor de pot op de kermis. Zou een goodwill-actie kunnen zijn, als ze alles verprutst gaat het opvallen.

[5] In de rechtbank neemt Sanne wederom en nogal gehaast het initiatief om te gaan stemmen, voordat er goed en wel gediscussieerd is over wie er liegt. De anderen lijken hierdoor wat overrompeld en stemmen zonder dat ze daar echt goed over hebben nagedacht. Voor de camera zegt ze dat het verhaal van Roos echt helemaal nergens op sloeg, terwijl je als kandidaat in WIDM weet dat niets is wat het lijkt.

[6] Tijdens de opdracht in de duinen probeert Sanne verwarring te zaaien door  over de portofoon nogmaals uitleg te vragen over de spelregels. Ook is zij de eerste die naast het geld alle kartonnetjes meeneemt, waardoor de anderen in eerste instantie ook denken dat ze die mee moeten nemen.

[7] Bij de tekenopdracht doet Thomas het belachelijke voorstel om lievelingsdrankjes uit te beelden. De enige die die zotte suggestie meteen kritiekloos omarmt ("schijfje citroen erbij!" ::rofl::) is Sanne. Roos zegt terecht dat dat een waardeloos idee is en dat er betere manieren zijn om elkaar herkenbaar te tekenen. Al met al leek het wel of Thomas de mol uit zijn tent wilde lokken, door te kijken wie er het gretigst op zijn slechte idee in zou gaan.

[8] Sanne is Thomas' navigator en stuurt hem helemaal de verkeerde kant op.

Sanne is bij mij met stip gestegen op de mollijst. En mocht ze daadwerkelijk bij die boekwinkel staan, dan zou het me niet verbazen als ze Miss Mole staat te lezen. ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 23-01-2017, 09:24:53 door Blip »
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #55 Gepost op: 23-01-2017, 11:11:37 »
[8] Sanne is Thomas' navigator en stuurt hem helemaal de verkeerde kant op.

Sanne navigeert Thomas niet.  De enige keren dat zij mee navigeert is wanneer ze op zoek zijn  naar 5th Av, en dat doet ze prima.

Offline Jskaat

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #56 Gepost op: 23-01-2017, 13:04:01 »
Wilde dit nog posten hoewel het over aflevering 1 gaat.
Er is een shot net voor de test van Sanne waarin haar molboekje te zien is.

Ze heeft een lijstje met namen van kandidaten waar zij ingedeeld waren tijdens een opdracht (ben even kwijt welke opdracht dat was). Ze noemt zichzelf daar "MOI". Bedoelt ze daarmee "MOL"?

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #57 Gepost op: 23-01-2017, 13:29:38 »
Het kan zijn dat ze het Franse 'moi' bedoelt, wat ik/mij betekent. Wel vreemd dat ze dat er tussen zet. Tegen Jeroen vertelde ze dat ze een streepje bij een naam zet als ze denkt dat diegene zichzelf was. Dus kandidaatgedrag vertoonde i.p.v. molgedrag.

Misschien dat ze zichzelf er alleen heeft bijgezet om te onthouden in welke groep ze zat? Maar op dag 1 (dat staat erboven, toch? Kan het niet helemaal goed lezen) zat ze niet bij Jeroen of Thomas in een groepje.

Het kan zijn dat ze voor zichzelf wil bijhouden wanneer ze zelf iets verdachts deed, als mol dan wel als nepmol. Maar het ziet er wel wat eigenaardig uit.

EDIT: Lees het nu pas goed. Er staat Dag 1 - Bus 1 met de namen van de passagiers, en Bus 2 met de namen van de passagiers. Lijkt dus simpelweg een geheugensteuntje voor de busindeling.
« Laatst bewerkt op: 23-01-2017, 13:43:36 door Blip »
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #58 Gepost op: 23-01-2017, 13:45:18 »
Misschien dat ze zichzelf er alleen heeft bijgezet om te onthouden in welke groep ze zat? Maar op dag 1 (dat staat erboven, toch? Kan het niet helemaal goed lezen) zat ze niet bij Jeroen of Thomas in een groepje.

Voorzover ik het kan lezen staat er bij het onderste rijtje "bus 2" en het bovenste vermoed ik "bus 1". Het lijkt erop dat ze hier heeft genoteerd hoe ze over de busjes verdeeld waren.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #59 Gepost op: 23-01-2017, 13:49:36 »
Je hebt gelijk, had het zelf intussen ook opgemerkt en m'n post aangepast.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison