Auteur Topic: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries  (gelezen 89830 keer)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
[KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Gepost op: 8-12-2016, 14:23:37 »


Naam: Sanne Wallis de Vries
Geboortedatum: 12-02-1971
Beroep: Cabaretière en  Actrice

Meer informatie over Sanne kun je HIER vinden.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #1 Gepost op: 7-01-2017, 23:58:40 »
@11.28
In your face!

All die stills bij intro's...
Deze was even mooi...
Omnia vincit amor

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #2 Gepost op: 8-01-2017, 14:11:23 »
Potentiële winnares, wat zat die scherp te kijken in de bioscoop.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #3 Gepost op: 8-01-2017, 16:35:24 »
Het ene moment een pure kandidate en het volgende moment weer een mol... Voorlopig lastig in te schatten.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #4 Gepost op: 8-01-2017, 18:43:52 »
Ik vond haar erg rustig overkomen vooral in die bios en ook wel oprecht toen ze sprak over het gemene spel met de vrijstellingen. Niet direct een mol. Wel iemand die de kat uit de boom kijkt.Ik sluit haar nog niet uit als mol.

Offline San-ne97

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • altijd een bijzonder figuur
Re:
« Reactie #5 Gepost op: 8-01-2017, 18:59:08 »
bij de executie was ze ook onwijs rustig. alsof art zij: en straks gaan we allemaal terug naar het hotel oid. ze knikte alleen toen ze haar naam hoorde. nadat het groene scherm te zien was, hield ze een strak gezicht (zo van ja ik wist de uitslag al)pas na een paar seconden leek ze te beseffen dat er nog meer mensen om haar heen zaten, en zuchte ze toen pas van opluchting. nogal gespeeld in mijn optiek....
zo fanatiek molloot, dat we alles (ja echt alles) koppelen aan WIDM

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #6 Gepost op: 8-01-2017, 19:43:44 »
Ik vond het opvallend dat zij en Diederik totaal niet protesteerden toen die andere groep het vraagteken kreeg. Diederik stelde het zelfs voor. Als ik kandidaat was zou ik absoluut naar het vraagteken willen, want dat betekent altijd iets. Ze wist waarschijnlijk toch wel dat het vraagteken gevonden zou worden als ze de mol is, dus als mol zou het niks uit maken denk ik. Mede hierom is ze een hoofdverdachte van me.
Frankje Lapi

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #7 Gepost op: 8-01-2017, 21:23:37 »
Ik vond het opvallend dat zij en Diederik totaal niet protesteerden toen die andere groep het vraagteken kreeg. Diederik stelde het zelfs voor. Als ik kandidaat was zou ik absoluut naar het vraagteken willen, want dat betekent altijd iets. Ze wist waarschijnlijk toch wel dat het vraagteken gevonden zou worden als ze de mol is, dus als mol zou het niks uit maken denk ik. Mede hierom is ze een hoofdverdachte van me.
Jochem stelde het voor.. Diederik wou dat zijn eigen groep het vraagteken zou zoeken, maar sputterde idd niet tegen na Jochem's voorstel en het (rare) daarin meegaan van Sanne.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #8 Gepost op: 8-01-2017, 22:39:09 »
Sanne is wat gedaald op mijn mollijstje en wel hierom:

Zij stelde voor om eerst de geldplaatsen te verdelen onder de teams en dan naar het vraagteken te gaan.

Een vraagteken is heel aanlokkelijk voor kandidaten en de mol weet dat het niets met geld te maken heeft.
Waarom zou je als mol dan die plaats als laatste willen doen, terwijl je ook die als eerste kan doen
en dan nog tijd verliezen.

Daarbij: het vraagteken was nodig voor de volgende opdracht, dus als mol weet je dat het belangrijk is
dat die gevonden wordt. Waarom dan die als laatste doen, met het risico dat je het niet haalt

dus op mijn mollijstje zakt ze
klaar voor de strijd

Offline mastermol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #9 Gepost op: 11-01-2017, 20:27:06 »
Bij de intro filmpjes van de kandidaten ( http://wieisdemol.avrotros.nl/kandidaten/ ) valt het volgende op:
Bij ieder filmpje stelt een kandidaat zich voor en geven 2 andere kandidaten tussendoor commentaar.
Ik heb gekeken hoe vaak iemand in totaal commentaar geeft op een andere kandidaat:
2 kandidaten geven 1x commentaar
2 kandidaten geven 2x commentaar
2 kandicaten geven 3x commentaar
2 kandidatengeven  4x commentaar
2 kandidaten geven 0x commentaar (dit zijn vincent en sanne)

Dit is opvallend.
Aangezien de kandidatencommentaar geven op hun medekandidaten, zou je kunnen denken dat de mol dus geen commentaar levert.dat is namelijk geen kandidaat.
Dat vincent ook geen commentaar levert in de filmpjes, was misschien een hint dat hij in de 1e aflevering afviel. (hij had het minste kennis van zijn medekandidaten!)

Ik denk dat er meer uit deze filmpjes te halen is, misschien een structuur te vinden die angeeft wie in welke aflevering afvalt. De moeite waard  om dit verder uit te pluizen. :)



Offline Mollerd

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mand!
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #10 Gepost op: 12-01-2017, 16:25:32 »
Het zou natuurlijk kunnen, maar het lijkt mij aannemelijker dat ze gewoon per kandidaat en verhaaltje bekijken welk materiaal bruikbaar is voor in de uitzending en de voorstelfilmpjes. Er zijn elk seizoen kandidaten bij die minder naar voren komen in de biechts, puur omdat wat zij vertellen minder interessant is om uit te zenden. Iemand die heel geanimeerd en enthousiast vertelt is nu eenmaal leuker voor de meeste kijkers dan iemand die heel koeltjes zijn bevindingen deelt.

Maar goed, kan ook best iets zijn om rekening mee te houden.  ::jaja::

Offline LT_Barclay

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Dit forum is het helemaal !
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #11 Gepost op: 14-01-2017, 20:42:06 »
In de eerste opdracht waarbij Sanne de tekst moest overtypen zei ze dat dat ze haar bril vergeten was.

Slecht zicht dus. De mol ziet niks

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #12 Gepost op: 14-01-2017, 20:57:03 »
Ze is wel een heel obvious mol, als ze echt de mol is. Hoe ze reageerde over dat typen, het voorstel van de originele brief meenemen, vorige week langs die Thai lopen en uiteindelijk voor de anderen uitsprinten.

Ik vind haar als typetje overigens veel leuker...
Keep calm and eat chocolates!

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #13 Gepost op: 14-01-2017, 21:46:21 »
Sanne zegt over de kermisopdracht

'Dat maakt De Mol in je los'

Dat kun je op twee manieren opvatten ...

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #14 Gepost op: 14-01-2017, 21:50:15 »
Ze is wel een heel obvious mol, als ze echt de mol is. Hoe ze reageerde over dat typen, het voorstel van de originele brief meenemen, vorige week langs die Thai lopen en uiteindelijk voor de anderen uitsprinten.

Idem. Als je zo'n overduidelijke dingen in beeld krijgt, kan je er een potloodstreep door trekken.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #15 Gepost op: 14-01-2017, 21:58:34 »
durf ik ook wel met pen te doen ::jaja::
Keep calm and eat chocolates!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #16 Gepost op: 15-01-2017, 01:00:41 »
Voor iemand die zegt een typdiploma te hebben ging die opdracht niet echt goed. Bovendien had mevrouw haar bril niet op  ::vergroot:: Niet dat ik Sanne nu verdenk, maar vind wel opmerkelijk. 

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #17 Gepost op: 15-01-2017, 02:06:15 »
Ik zie in haar ook niet echt een mol, wel een potentiële finaliste.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #18 Gepost op: 15-01-2017, 02:06:49 »
't is iets dat prima door een kandidaat gezegd kan worden, maar de biecht van Sanne na de eerste opdracht zou ook een leuke voorkennis uitspraak kunnen zijn over de laatste opdracht van vandaag:

Citaat van: Sanne
Daar gaan we weer. Er zijn weer gasten weg.
We weten niet waarheen.
Als je ze niet ziet, weet je niet wat ze meemaken.
En je weet ook niet of ze de waarheid gaan vertellen over wat ze meemaken.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #19 Gepost op: 15-01-2017, 09:24:43 »
Het zit er in dat Yvonne vol op Sanne ging als mol omdat ze zo slecht typte met haar typdiploma op zak.
Maar Yvonne ligt eruit.