Auteur Topic: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries  (gelezen 90082 keer)

Offline Jskaat

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #60 Gepost op: 23-01-2017, 13:55:58 »
Het kan zijn dat ze het Franse 'moi' bedoelt, wat ik/mij betekent. Wel vreemd dat ze dat er tussen zet. Tegen Jeroen vertelde ze dat ze een streepje bij een naam zet als ze denkt dat diegene zichzelf was. Dus kandidaatgedrag vertoonde i.p.v. molgedrag.

Begrijp dat het "moi" in het Frans is, maar het zou me niks verbazen als het eigenlijk "mol" is en ze daarmee naar zichzelf als mol verwijst.

Het is maar een theorie :-)

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #61 Gepost op: 23-01-2017, 14:21:03 »
Sanne navigeert Thomas niet.  De enige keren dat zij mee navigeert is wanneer ze op zoek zijn  naar 5th Av, en dat doet ze prima.

Je hebt gelijk, Sanne navigeert inderdaad niet. Ook niet op 5th Avenue, trouwens. Ik heb even bijgehouden wat ze allemaal zegt en ze geeft Thomas niet één keer een bruikbare aanwijzing. Ze roept alleen een keer: "We zien jullie! We zien jullie!" als Thomas de anderen zelf ook al gespot heeft. En het is Sanne die als eerste suggereert dat ze waarschijnlijk bij het kerkje moeten zijn. De rest gaat daar vervolgens in mee.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #62 Gepost op: 23-01-2017, 14:27:52 »


Al met al tekens dat zij zich erg ongemakkelijk voelt bij die vraag.
Zij vertrekt echter geen spier.
Is zij voorbereid op die vraag?

[/quote]

Oei, oei wat een fout zie ik nu.
het zijn geen tekens maar tekenen. Sorry Marissa!
Het was ook al erg laat.

Offline El_Stisco

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #63 Gepost op: 23-01-2017, 14:29:10 »


[7] Bij de tekenopdracht doet Thomas het belachelijke voorstel om lievelingsdrankjes uit te beelden. De enige die die zotte suggestie meteen kritiekloos omarmt ("schijfje citroen erbij!" ::rofl::) is Sanne. Roos zegt terecht dat dat een waardeloos idee is en dat er betere manieren zijn om elkaar herkenbaar te tekenen. Al met al leek het wel of Thomas de mol uit zijn tent wilde lokken, door te kijken wie er het gretigst op zijn slechte idee in zou gaan.

[8] Sanne is Thomas' navigator en stuurt hem helemaal de verkeerde kant op.

Sanne is bij mij met stip gestegen op de mollijst. En mocht ze daadwerkelijk bij die boekwinkel staan, dan zou het me niet verbazen als ze Miss Mole staat te lezen. ::rofl::

Ik zag dit meer als manieren van Sanne om juist Thomas te testen. Sanne kwam bijvoorbeeld ook met het idee dat ze misschien bij de kerk zouden moeten zijn en Thomas maakte hier volop gebruik van..

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #64 Gepost op: 23-01-2017, 14:34:06 »
Begrijp dat het "moi" in het Frans is, maar het zou me niks verbazen als het eigenlijk "mol" is en ze daarmee naar zichzelf als mol verwijst.

Het is maar een theorie :-)

Het zou kunnen. Je kunt je in elk geval afvragen waarom ze geen streepjes bij zichzelf zet als ze slechts kandidaat is en niet de mol. ::tandpastasmiley::

Okee, dat is wat te ver doorgedacht. Maar die Sannetunnel is ineens erg aantrekkelijk... ::rofl::

Ik zag dit meer als manieren van Sanne om juist Thomas te testen. Sanne kwam bijvoorbeeld ook met het idee dat ze misschien bij de kerk zouden moeten zijn en Thomas maakte hier volop gebruik van..

Klopt, je kunt het van verschillende kanten bekijken. Wat dat betreft is het jammer dat Thomas en Sanne bij elkaar in de auto zaten.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #65 Gepost op: 23-01-2017, 15:09:21 »
Klopt, je kunt het van verschillende kanten bekijken. Wat dat betreft is het jammer dat Thomas en Sanne bij elkaar in de auto zaten.

Of juist heel logisch. Vaak wil een kandidaat met vermoedens naar een mol bij deze in de buurt. Het werkt tweeledig: de kandidaat kan zijn mol beter in de gaten houden. Maar ook: doordat de kans op gemol daar groter is krijgt de kandidaat ook vanzelf meer verdenkingen op zich. Als de kandidaat echt zeker is van z'n zaak kan hij dit optimaal uitbuiten door lekker z'n mond te houden over wat hij zoal mis ziet gaan  ;) De mol hoeft zich bij deze kandidaat ook niet meer echt te verstoppen, die heeft gewoon een bliksemafleider erbij. (Let wel ik praat in de mannelijke vorm maar ik bedoel dit algemeen gesproken vanzelf).
De kunst is nu de kandidaat van de mol te onderscheiden. Eén ding is zeker: de productie zal er alles aan doen je hier op het verkeerde been proberen te zetten.

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #66 Gepost op: 23-01-2017, 15:17:27 »
Je hebt gelijk, Sanne navigeert inderdaad niet. Ook niet op 5th Avenue, trouwens.

Ze navigeert Thomas wel, en correct naar 5th Av toe. Als Thomas (express?) foutief naar links is afgeslagen van 3rd Av komen ze bij 2nd AV. Sannezegt dan: "Wacht even, wat staat hier? 2nd Av. We moeten de andere kant op." Ze slaan dan 2 keer linksaf en komen alsnog bij 5th Av.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #67 Gepost op: 23-01-2017, 16:21:42 »
Ze navigeert Thomas wel, en correct naar 5th Av toe. Als Thomas (express?) foutief naar links is afgeslagen van 3rd Av komen ze bij 2nd AV. Sannezegt dan: "Wacht even, wat staat hier? 2nd Av. We moeten de andere kant op." Ze slaan dan 2 keer linksaf en komen alsnog bij 5th Av.

Dit is de volledige conversatie:

Sanne: "Wacht even, wat staat hier? 2nd Avenue, dan moeten we de andere kant op. Dus we gaan..."
Thomas: "Dan gaan we naar links."
Sanne: "...ja, gaan we naar links, okee."

Vooropgesteld: Thomas gedraagt zich zeker verdacht, door meerdere keren door oranje te rijden, waardoor de anderen achterop raken. Maar Sanne stuurt Thomas niet één keer de goede kant op. Ook in dit geval niet, aangezien Thomas zelf besluit om linksaf te slaan. Als mijn TomTom tegen me zou zeggen: "Ga de andere andere kant op", dan kan ik daar niet zoveel mee in een stad die ik totaal niet ken. Als Sanne niet de mol is, is ze in elk geval de meest waardeloze navigator die ik ooit gezien heb. ::rofl::
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #68 Gepost op: 23-01-2017, 17:04:11 »
Maar Sanne stuurt Thomas niet één keer de goede kant op. Ook in dit geval niet, aangezien Thomas zelf besluit om linksaf te slaan.

Ze zegt hem duidelijk dat ze de andere kant op moeten. Dus stuurt ze hem wel degelijk de goede kant op. Dat Thomas naar links gaat is omdat alle avenues eenrichtingverkeer zijn, de even avenues naar het noorden en de oneven naar het zuiden. Om de andere kant op te gaan had Thomas geen andere keuze dan links  ::tandpastasmiley::

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #69 Gepost op: 23-01-2017, 18:55:02 »
Ze zegt hem duidelijk dat ze de andere kant op moeten. Dus stuurt ze hem wel degelijk de goede kant op. Dat Thomas naar links gaat is omdat alle avenues eenrichtingverkeer zijn, de even avenues naar het noorden en de oneven naar het zuiden. Om de andere kant op te gaan had Thomas geen andere keuze dan links  ::tandpastasmiley::

Okee, blijkbaar houden we er verschillende ideeën op na over wat een goede aanwijzing is, en of één (half)goede aanwijzing in een hele opdracht haar een goede navigator maakt.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #70 Gepost op: 23-01-2017, 19:19:22 »
Okee, blijkbaar houden we er verschillende ideeën op na over wat een goede aanwijzing is, en of één (half)goede aanwijzing in een hele opdracht haar een goede navigator maakt.

Ja, zoals je zelf al eerder opmerkte navigeert ze nauwelijks. Maar de enige keer dat ze er tegenaan bemoeit, zegt ze terecht tegen Thomas dat hij de verkeerde kant op rijdt. Dat maakt haar geen goede navigator, maar ook zeker geen mol (terwijl jij beweerde dat zij als mol Thomas niet één keer een bruikbare aanwijzing gegeven had).

Dat zij het kerkje kiest als eindbestemming maakt haar wel erg verdacht in deze opdracht. Maar dat kan evengoed een test zijn om te zien of Thomas daar in mee gaat.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #71 Gepost op: 23-01-2017, 21:55:21 »
Oh, maar dat ben ik helemaal met je eens. Ik krijg alleen de indruk dat Sanne wel heel makkelijk afgeschreven wordt omdat Thomas de mol móet zijn. Maar excuses als ik je verkeerd begrepen heb.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #72 Gepost op: 23-01-2017, 22:19:33 »
Oh, maar dat ben ik helemaal met je eens. Ik krijg alleen de indruk dat Sanne wel heel makkelijk afgeschreven wordt omdat Thomas de mol móet zijn. Maar excuses als ik je verkeerd begrepen heb.

Ik dacht dat Sanne afgeschreven werd omdat al haar molacties zo 'in the face' zijn.

'Laat ons de andere richting uitlopen weg van die Thai die we zoeken'
'Ik heb mijn bril niet bij, maar laat mij maar typen'
'Laat ons drankjes tekenen. Dat linkt makkelijk aan kandidaten'

Klassieke productietechnieken.

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #73 Gepost op: 25-01-2017, 12:23:11 »
Deze post van sanne kwam ik tegen.

Heeft Thomas nou geen rijbewijs of heeft sanne nou geen rijbewijs?
Thomas rijd als ik het goed heb tijdens de opdracht, van daar de verwijzing naar de busbaan.

Viel me op daarom deel ik hem even, misschien heeft iemand anders er wat aan

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #74 Gepost op: 25-01-2017, 12:36:57 »
Ik dacht dat Sanne afgeschreven werd omdat al haar molacties zo 'in the face' zijn.


'Ik heb mijn bril niet bij, maar laat mij maar typen'




Dat zei Sigrid terwijl ze haar bril ophad.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #75 Gepost op: 25-01-2017, 13:01:13 »
Deze post van sanne kwam ik tegen.

Heeft Thomas nou geen rijbewijs of heeft sanne nou geen rijbewijs?
Thomas rijd als ik het goed heb tijdens de opdracht, van daar de verwijzing naar de busbaan.

Viel me op daarom deel ik hem even, misschien heeft iemand anders er wat aan

Gezien de reactie van Thomas is dit gewoon typische Sanne-humor. Ze doet een leuk onderschriftje bij de foto. Net als wij bij funstuff. Ook niet waar maar wel leuk  :D
(Natuurlijk heeft Thomas een rijbewijs; de productie zou nooit zo'n risico nemen)

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #76 Gepost op: 25-01-2017, 13:04:37 »
Dat deze vrouw de finale maar mag halen :D

Offline Klimduin

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #77 Gepost op: 26-01-2017, 21:49:08 »
In de eerste aflevering, opdracht 1 stond er een getal op de muur :  353246#6.
En aangezien ik niet kan stoppen met puzzelen het volgende, misschien ver gezocht maar toch even vermelden want wie weet krijgen we nieuwe inzichten.

Dit nummer heb ik als volgt genoteerd 35 3 24 6#6
De 35ste staat van Amerika is West Virginia. = WV (afk.) kan zijn Wallis de Vries.
3 = c.
De 24ste staat van Amerika is  Missouri = MO.
6#6 kan zijn 6+6 = 12 = L
Dus zou er staan : WV c. MOL
Nu weet ik niet of de c. Kan staan voor gelijk aan/is in het Amerikaans en of  het # gezien kan worden als een plus teken (graag aanvulling) Maar als dat wel zo ik staat er feitelijk:
Wallis de Vries is de MOL. ???

Zie net dat West Virginia ook een tweede afkorting heeft W.Va., dan kan er staan W.V ac. MOL.
« Laatst bewerkt op: 26-01-2017, 21:54:16 door Klimduin »

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #78 Gepost op: 27-01-2017, 16:22:04 »
Ik vind het wel interessant dat Sanne bij Molpunten en in de Stemwijzer vaak vrij hoog scoort qua mollengedrag, en er toch molacties van haar te vinden zijn (die inderdaad ook heel goed het testen van haar medekandidaten kan zijn om de Mol te ontdekken), maar dat ze toch bij weinig mensen écht verdacht is!

Ik let overigens niet altijd even goed op het forum dus misschien mis ik wel belangrijke aanwijzingen waarom ze het niet is, maar..  ::vergroot:: Ik streep haar niet echt af.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Lumos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #79 Gepost op: 27-01-2017, 17:50:56 »
Ik vind het wel interessant dat Sanne bij Molpunten en in de Stemwijzer vaak vrij hoog scoort qua mollengedrag, en er toch molacties van haar te vinden zijn (die inderdaad ook heel goed het testen van haar medekandidaten kan zijn om de Mol te ontdekken), maar dat ze toch bij weinig mensen écht verdacht is!

Ik let overigens niet altijd even goed op het forum dus misschien mis ik wel belangrijke aanwijzingen waarom ze het niet is, maar..  ::vergroot:: Ik streep haar niet echt af.

Ik beredeneer het andersom: ik heb haar niet op mn lijst omdat ik weinig zie dat mij overhaalt haar als mol te zien. Ik wacht even op aflevering 4, meestal wordt in het midden van het seizoen veel meer duidelijk.