Auteur Topic: De biechthut  (gelezen 34934 keer)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
De biechthut
« Gepost op: 4-11-2003, 19:46:18 »
hier alles voor de biecht!

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:De biechthut
« Reactie #1 Gepost op: 4-11-2003, 19:50:12 »
Deze blijft lekker uit mijn zicht, ik hou het graag geheim

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:De biechthut
« Reactie #2 Gepost op: 4-11-2003, 19:51:11 »
alles verloopt tot nu toe prima, we zitten met geel op 1 lijn. ik heb wel het idee dat de anderen mij als leider accepteren. ik denk alleen nog dat bertha wat moeilijkheden zal opbrengen, maar dat zien we dan wel weer...
jammmer dat mollevanger wat tot zichzelf blijft en wat stil is in de groep, ik hoop dat daar vernadering in komt. wel jammer dat 1 van mijn teamleden binnenkort het eiland zal moeten verlaten...wie zal het worden?

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:De biechthut
« Reactie #3 Gepost op: 4-11-2003, 19:59:16 »
De biechthut is niet bedoeld om aan te geven op wie er gestemd is. Ten eerste moet dit een verrassing blijven voor in de aflevering. Ten tweede is een belangrijk aspect van 'CSC' dat niemand te vertrouwen is en dat het de bedoeling is dat het stemmen anoniem gebeurt en blijft. De bedoeling van deze anonimiteit is dat niemand zeker is van zijn positie, complotten verborgen blijven en vooral dat iedereen 'vrij blijft' in zijn/haar stemgedrag en niet wordt beïnvloedt. Ik vraag hierbij aan de moderator van dit board of zij erop wil toezien dat dit niet gebeurt en evt. berichten verwijdert:

-Chriz-
Spelleider CSC
« Laatst bewerkt op: 5-11-2003, 15:54:50 door Chriz »

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:De biechthut
« Reactie #4 Gepost op: 4-11-2003, 20:35:27 »
gaat helemaal goedkomen, wacht nou maar af.... 8)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:De biechthut
« Reactie #5 Gepost op: 4-11-2003, 20:58:10 »
Bespeur ik hier bij Cora nou serieus enige objectiviteit? Dat kan maar 1 ding betekenen: Cora is volgens mij niet helemaal zichzelf, hier..... ;D

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:De biechthut
« Reactie #6 Gepost op: 4-11-2003, 21:04:13 »
Bespeur ik hier bij Cora nou serieus enige objectiviteit? Dat kan maar 1 ding betekenen: Cora is volgens mij niet helemaal zichzelf, hier..... ;D
het feit dat ik uit dit hele forum nog géén één groen bericht ge-delete heb getuigt toch van beheersing... ;D

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:De biechthut
« Reactie #7 Gepost op: 4-11-2003, 21:07:09 »
 :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X
Mij hoor je niet klagen.....

Offline melktandje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • het leven is te kort om moeilijk te doen
Re:De biechthut
« Reactie #8 Gepost op: 4-11-2003, 23:54:30 »
pffff, jaren geleden dat ik gebiecht heb, doe natuurlijk niks om op te biechten, ben iemand die het met iedereen kan vinden, ahum, een echte aanwinst voor BLAUW ;D
het is beter gehaat te worden om wie je bent, dan geliefd om wie je niet bent

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De biechthut
« Reactie #9 Gepost op: 5-11-2003, 09:13:48 »
De sfeer in ons team is echt geweldig en ik vind dat we ook heel sportief zijn tegenover de andere teams. We beseffen namelijk allemaal goed dat de teamindeling zo weer veranderd kan worden en dat je dan goed door 'n deur moet kunnen gaan met andere teamleden. Helaas hebben niet alle andere teams dit door en proberen ze ons te intimideren. Maar natuurlijk krijgen ze ons niet klein en zullen 'haatdragende' opmerkingen tegenover Rood hen uiteindelijk alleen maar tegen gaan werken!  ;)

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:De biechthut
« Reactie #10 Gepost op: 5-11-2003, 11:45:26 »
De sfeer in ons team lijkt ontspannen, maar ik baal er nog steeds van dat Cora leider is geworden, ik vermoed dat er met de stemmen geknoeid is.
Maar ik kan er niets aan veranderen dus doe ik maar net alsof ik het accepteer. Mijn plan is om haar na de samensmelting zo snel mogelijk eruit te werken.

Maar niet voordat ik het gehele Groene team (Test als eerste) eruit gewerkt heb natuurlijk, wat een ongelofelijk vervelende en arrogante ventjes zijn dat zeg!

Daarna ga ik alle overige leden eruit werken zodat ik win.
Dit is mijn plan om de CSC te gaan winnen.
Ik denk dat het gaat lukken.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:De biechthut
« Reactie #11 Gepost op: 5-11-2003, 12:03:55 »
dinsdag;

de sfeer met bertha wordt grimmiger, vooral dit soort opmerkingen achter mijn rug om kan ik niet waarderen:
Citaat
Grrrrrr, *ergernis* *ergernis* grrrr *woede-uitbarsting-nabij* ....
laten we hoop dat aan dit alles snel een einde komt en dat hij degene is die naar huis mag na de eilandraad, zodat we weer snel een hecht team kunnen worden....
tenslotte heb ik er niet voor gekozen om leider te worden, dat vergeten de onderdanen nogal eens.[/i]

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:De biechthut
« Reactie #12 Gepost op: 5-11-2003, 12:11:14 »
Hmmzz...

Voor de buitenwereld lijkt ons team een goed samenwerkend geheel. In de realiteit vindt ik het maar een saai duf team. Wie heeft in hemelsnaam Cora Bora als leider gekozen? Wie verzint zoiets nu? Ik, als geboren leider vondt het al moeilijk om niet als leider erkend te worden, maar Cora Bora als vervanger...  :-\. Ik ga er maar vanuit dat we ook volgende week weer kunnen gaan stemmen... En dan Bertha... Het enige wat er gebeurt is stoken stoken stoken. Achter de rug van ons om wordt er maar geroddeld... Ik zie het niet meer zitten. En dan dat eten. Cora zuipt alles op en van de kookkunsten van haar kun je ook niet fatsoenlijk eten! Ik hoop dat ik het hier allemaal nog mentaal overleef... Ik zie wel...

Groeten!

 ;D
Life's a riddle, keep answering the questions...

maapie

  • Gast
Re:De biechthut
« Reactie #13 Gepost op: 5-11-2003, 16:06:00 »
Wat ben ik blij dat ik bij rood hoor! Het is gewoon super in ons team! Iedereen werkt goed mee, we kunnen goed met elkaar opschieten, en WIJ zijn teminste sportief!  ;)

Al hebben we niet zo veel te eten, we zijn gewoon het gezelligste team van heel de CSC :)
« Laatst bewerkt op: 5-11-2003, 16:27:46 door Maapie »

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:De biechthut
« Reactie #14 Gepost op: 5-11-2003, 16:07:14 »
Bij CMC heb je geen teams hoor, dan is het gewoon ieder voor zich (of heb jij of andere inside-informatie over CMC 4??)  ::)

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De biechthut
« Reactie #15 Gepost op: 5-11-2003, 16:15:51 »
Bij CMC heb je geen teams hoor, dan is het gewoon ieder voor zich (of heb jij of andere inside-informatie over CMC 4??)  ::)

Tja Chriz, jij bent geen crew meer he ;)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:De biechthut
« Reactie #16 Gepost op: 5-11-2003, 19:26:28 »
Vandaar mijn nieuwsgierigheid  ;)

Nog iets te biechten, Dominee Bruinsma hoort het graag aan.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re:De biechthut
« Reactie #17 Gepost op: 5-11-2003, 22:12:55 »
Zo het is voor mij ook eens tijd voor een biecht.

Lief dagboek... oh nee... beste biechtcamera.

Kom eens even hier dan zal ik de lens eens even schoonmaken. Ik geloof dat hier al aardig wat mensen met comsumptie hebben zitten praten. :o (Test maakt de camera schoon met een zachte tissue)
Het gaat goed! Ons team draait als een dolle. Geen spanningen en iedereen werkt hard. Nou ja, iedereen? Ik heb het idee dat we hier met z'n vieren aanwezig zijn op dit eiland. Ik heb onze vijfde groengenoot niet of nauwelijks gezien. Ik weet zijn naam niet eens. Het is toch te gek voor woorden...

Het is duielijk dat we de eerste opdracht met vlag en wimpel hebben gewonnen. Ik krijg de indruk dat de andere teams daar erg jaloers op zijn. Wij zouden asociaal zijn en vervelend en irritant. Gewoon pure jaloezie natuurlijk. Ze zouden willen dat zij net zoveel stemmen zouden krijgen. Met allerlei smeekbedes proberen ze ook wat stemmen bij elkaar te sprokelen. Het is gewoon lachwekkend. (Test lacht bulderend) Nou ja, op zich zijn ze wel sympathiek hoor. Vooal team rood vind ik aardig. Alleen dat viswijf van team Geel (ik geloof dat ze zelfs de leider daar is) is erg irritant. En ze heeft ook helemaal niet door dat er meerdere teamleden van haar met een mes in de hand klaar staan om haar... Jammer dat we haar niet kunnen wegstemmen. Als team groen hadden we het wel geweten anders...
Nou ik heb wel weer genoeg gekletst geloof ik. My time is up.


Er is niets aan te doen...
...het beste team is Groen
We zijn zo goed als binnen.
Alleen nog ff winnen.
Geniet nooit met mate...

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:De biechthut
« Reactie #18 Gepost op: 5-11-2003, 22:29:26 »
Citaat van: Arrogant groen kamplid
Er is niets aan te doen...
...het beste team is Groen
We zijn zo goed als binnen.
Alleen nog ff winnen.

Ik hoorde iemand dit net nog zeggen ik de buchthut opzocht, het was ongetwijfeld zo'n arrogant groentje. Ze gebruiken dus zelfs de biechtstoel om de mensen te vervelen met slappe zelfbedachte yell's. Onvoorstelbaar... (Net zo onvoorstelbaar als de vreselijke stank die hier hangt *spuit met luchtverfrisser*)

De ergernis over kamp groen heeft op dit moment een grote bindende factor binnen kamp geel, en dat is toch wel positief te noemen.

Edit: ...
« Laatst bewerkt op: 5-11-2003, 22:37:55 door bertha531 »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:De biechthut
« Reactie #19 Gepost op: 5-11-2003, 22:32:08 »
Ik heb gewoon gedaan wat ik vond dat ik MOEST doen. De stemmen (alweer de tweede week op 6) staan dan wel op mijn naam, maar ze komen ten goede aan het team. Als DAT geen echte teamspirit is.

Ik had het beste voor met onze melkfabriek uit het noorden des lands, gezien het feit dat een rund nu eenmaal gras moet eten. Waar vind je nu meer en eetbaar gras? Op een groen of een geel eiland? Het eerste natuurlijk. Geel gras is namelijk verdord, krijg je ook geen lekkere melk van. Ja, ZURE melk, maar daar zit toch niemand op te wachten?


Voor wie dit leest: het mag natuurlijk niet bij die eerste twee weken blijven he? Stemmen BLIJVEN welkom. Er is nog een lange weg te gaan, maar team groen gaat winnen.