Auteur Topic: De biechthut  (gelezen 34933 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De biechthut
« Reactie #60 Gepost op: 6-12-2003, 12:41:17 »
spanning  ;D  :P
kben vervelend vandaag he...

hoezo, alleen vandaag???? :-\

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: De biechthut
« Reactie #61 Gepost op: 6-12-2003, 13:48:50 »
Ja, dat heb ik lekker gedaan. Ik heb m'n eigen ondergang geschreven. Nu ik zo'n last van m'n been heb ben ik waardeloos, en zullen ze me er wel uit sturen. Aaaaargh
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De biechthut
« Reactie #62 Gepost op: 6-12-2003, 13:55:19 »
Nee, Daan, je bent niet waardeloos voor het groene team. Je kunt nog altijd gras gaan maaien voor onze bertha, dan heeft die een wintervoorraad als die op stal moet komen te staan. of zou dat op dit eiland niet aan de orde zijn?
« Laatst bewerkt op: 15-12-2003, 19:16:53 door bodejos »

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: De biechthut
« Reactie #63 Gepost op: 6-12-2003, 14:07:13 »
Jos, dit is een biechthut, als je niet biecht, wat doe je hier dan nog? Trouwens: het feit dat je reageert op mijn biecht wijst erop dat je mij hebt afgeluisterd, wat ik ook niet echt prettig vindt! ::niet-ok::
Take a glorious bite out of the whole world

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechthut
« Reactie #64 Gepost op: 7-12-2003, 03:00:36 »
Heel merkwaardig, ik heb groepjes mensen hier zien staan rond de biechthut en zelfs notabene teamleden elkaar horen verbeteren! De biechten worden dus afgeluisterd!
Daarom ga ik nu dus nog meer fluisteren, ik heb liever niet dat dit gehoord wordt door anderen...


Ik ben een beetje in de war omdat ik net hoorde dat Groen naar de eilandraad moet. Ik dacht dat we de hele week voor stonden? Heb ik niet opgelet ofzo? Ik moet scherp blijven wil ik dit spel ooit winnen!
Gelukkig heb ik inmiddels op het eiland koffiepads gevonden die ik gewoon zo opeet aangezien mijn magen dat wel kunnen verwerken. En ik heb een manier gevonden om kokosmelk te bottelen zodat ik nu ook al in mijn alcohol behoefte kan voorzien.

Maar ik hoop dat ik de komende eilandraad overleef, als dat lukt zie ik de toekomst weer zonnig in!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechthut
« Reactie #65 Gepost op: 7-12-2003, 20:15:56 »
Tsja, dit is mijn laatste CSC biecht, wat moet ik zeggen. Er is een complot gesmeed, daarvan ben ik overtuigd. Dat ik er zo uit heb moeten gaan doet mij niet veel pijn, ik vind het eerder een teken van zwakte dat men heeft besloten door een complot de zwakste schakel eruit te stemmen. Wat heb blauwe eiland is gewoon de zwakste schakel, hoe graag ik ook zou willen van niet. Van een aantal mensen hoop ik dat ze er snel uitliggen, van anderen niet. Ik wens alle CSC'ers de komende weken nog ontzettend veel succes, jullie zullen 't zwaar krijgen.

Groeten Daisy

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re: De biechthut
« Reactie #66 Gepost op: 11-12-2003, 19:54:22 »
Na lange tijd durf ik me eindelijk weer eens te vertonen in de biechthut. Volgens mij is er niemand in de buurt. Tenminste, ik heb hier al 5 dagen niemand meer gezien, dus ik denk dat ik nu wel veilig kan praten. Het is lastig kiezen deze eilandraad. Jos, Daan of Bertha... Ik denk dat ik maar eens ga dobbelen of zo, alleen ik weet nog niet waarmee. Waarschijnlijk met de stukken rood fruit, ik denk dat ik daar wel een eenmalige dobbelsteen van kan maken. 1 en 2 wordt dan Jos, 3 en 4 wordt Daan en 5 en 6 wordt dan Bertha. Moet ik alleen wel zorgen dat de dobbelsteen geen afwijkingen heeft.

ritselderitsel...

Ow, ik moet weg, ik hoor iemand in de bosjes, ik kom nog wel een keertje terug...
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De biechthut
« Reactie #67 Gepost op: 11-12-2003, 20:05:10 »
Jos, dit is een biechthut, als je niet biecht, wat doe je hier dan nog? Trouwens: het feit dat je reageert op mijn biecht wijst erop dat je mij hebt afgeluisterd, wat ik ook niet echt prettig vindt! ::niet-ok::
[size=16] ?[/size]

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: De biechthut
« Reactie #68 Gepost op: 11-12-2003, 20:08:59 »
Ik kom mijn hart maar even hier luchten.

Nou, daar zit je dan,

Reserve-leider van het Blauwe eiland. Ik zal maar recht voor z'n raap zeggen en ik denk dat ik spreek voor meerdere op mijn eiland. HET GAAT KL*TE. Begrijp me goed, leider zijn is leuk. Maar ik mis Daisy :'( .
We wilden EIDM terug bij de vorige voedsel-opdracht. Nou ik wil Daisy terug.

Lang denk ik trouwens niet leider te zijn. Want zo goed gaat het niet met het Blauwe Eiland. De stemmen komen niet, we zijn niet populair(hoe komt dat toch?) en volgens mij zijn er echt geel-groen-rood complotten aan de gang. Kijk naar Rood, Intikker heeft nog wel hun geholpen met deze week voedsel-opdracht. Maar wij moeten het in ons uppie redden.
Het lijkt erop dat wij de volgende opgedeelde team worden :'(.


LC

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De biechthut
« Reactie #69 Gepost op: 11-12-2003, 20:33:41 »
Over afluisteren gesproken, Daan, je hebt je vergist. IK luister niet af, kijk eens wie ik betrapt heb?
« Laatst bewerkt op: 11-12-2003, 20:37:17 door bodejos »

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: De biechthut
« Reactie #70 Gepost op: 12-12-2003, 11:31:12 »
Wat Daan bedoelde is, dat dit een biechthut is uitsluitend bedoelt om te biechten en dat het niet de bedoeling is dat er op gereageerd wordt. Dus nu graag ontopic blijven.

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechthut
« Reactie #71 Gepost op: 12-12-2003, 14:24:51 »
Ik ben hier voor het eerst vandaag en volgens mij moet het ook in schuine letters, dat zal wel meer op fluisteren lijken. Team blauw heeft verloren, maar dat kon ook niet anders, want we waren nog maar met ons vieren. LC heeft goed zijn best gedaan, maar kon ons niet van de ondergang redden. Of misschien ook wel, want wij hoeven niet naar de eilandraad heb ik net gelezen. Daar gaat team rood naar toe. En nu maak ik me dus ernstig zorgen want 2 bewoners van mijn eigen team (blauw dus) moeten naar het rode eiland en dat betekent dus dat we helemaal niet velig zijn.
Hier op die eilanden lijkt alles zo makkelijk, maar dat is het niet. 
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: De biechthut
« Reactie #72 Gepost op: 13-12-2003, 23:52:47 »
Hakuna Matata.... Hakuna Matata... hoe kwam ik erop om me zo te laten vernederen door Test... Ach iedereen heeft wel eens van die momenten die hij het liefst zo snel mogelijk vergeet. Maar: we hebben weer voedsel en daar gaat het om toch? Ik ga maar weer tikkertje spelen met Bertha, we hebben niks beters te doen...
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: De biechthut
« Reactie #73 Gepost op: 15-12-2003, 18:46:42 »
De hel is losgebroken op de twee eilanden, vanmiddag rond 13.00 uur kwam er een klein vliegtuigje over St.Hano vliegen en er werd een koker gedropt. Deze koker werd gevonden door Jokivin. Het bericht:

Geachte *** survivor.
Zoals je weet is er een zogenaamd geel verbond. Dit gele verbond is niet zomaar een verbond, maar een complottheorie om te zorgen dat alle gele leden de eindstreep halen. In jouw team zitten 2 leden van het gele verbond, te weten Jokivin en Cora Bora. Om dit complot een hak te zetten, en te voorkomen dat zij alle tegenstanders wegwerken stel ik voor om Cora Bora deze week eruit te stemmen, aangezien ROOD zonder Jokivin een absolute stemmentrekker stemmentrekker wegstemmen. Je moet zelf weten wat je met deze info doet.

Met vriendelijke groet,
de mol.

Jokivin bedacht zich geen moment en besloot het te melden in de groep. Paniek heerste er volop. Later bleek dat ex-Survivor Daisy het bericht had verspreidt. 

Geweldig natuurlijk, ook in het groene kamp is het bericht aangekomen en de hel is losgebroken. In hoeverre is er een Geel Verbond en hoe ver gaat dat verbond? En heeft Daisy (ook al ligt ze uit het spel) bewezen dat het Gele Verbond er nog niet is. Cora Bora beweert bij hoog en laag dat er geen verbond is. Hoe zullen de mensen reageren en kost deze actie de kop van het Gele Verbond?



Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: De biechthut
« Reactie #74 Gepost op: 15-12-2003, 19:08:06 »
nou ja zeg, wat een gedoe hier allemaal, er waait een flinke storm over het eiland.
ik ben erachter gekomen dat de ex geel leden het slachtoffer zijn van een complot.[cencuur]ÓÚÍÜÚܮм€®É¼¤€½¾‘¾ÚÖÓÚÜÞÐޮЀ¤É€¤³€¤Å€ßÜÍÚ‘¾Ú’ÍÓØÇѵ¼¼©Ç¶ÖÓ‘¾½¼€¤¤³²ÉÅЩ©©ðé¤þüíóóø¶çµööóíúüñµµç[/cencuur]
 ga genieten van de zon en neem een borrel, maar val hard werkende teamleden niet lastig met deze laster.
zo dat moest er even uit hoor, gezellig biecht hutje trouwens, kan wel een kersttakkie gebruiken ;D
« Laatst bewerkt op: 15-12-2003, 19:15:31 door jokivin »
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: De biechthut
« Reactie #75 Gepost op: 15-12-2003, 19:35:42 »
Jeetje Mine wat een rel zeg,

Kijk ik opeens in de postbox, ligt eropeens een stukje dreigbrief klaar, van Daisy, maar even nakijken.

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re: De biechthut
« Reactie #76 Gepost op: 15-12-2003, 20:08:13 »
Cool!

Thuisfront, wat ik nu weer te vertellen heb! Het is sinds vandaag uitgekomen dat ik in hét verbond zit. Het gele verbond wel te verstaan! Mama, papa, Ik heb vrienden hier! Ik snap alleen niet hoe ze er bij komt dat we met z'n allen (de "gelen") een groot verbond vormen. Ik vindt het niet meer dan normaal dat je contact probeert te houden met je ex-teamleden. Gelukkig zie ik Bertha nog elke dag op het eiland, maar dat verzacht de pijn maar een klein beetje. Ik mis Jokivin en Cora Bora nog elke dag! Vandaar dat ik ze zo af en toe eens een berichtje stuur via de fles. Duurt even voordat deze er is, maar je hoort zo nog eens iets van elkaar! Kom je van elkaar te weten wat zij daar dan wel niet voor lekkers eten, met wie ze vriendjes zijn en met wie niet. Gelukkig duurt zo'n flessenpost te lang om hele complotten te smeden, voordat die flessen aankomen is de eilandraad al lang en breed geweest. Daisy zij dat "wij" (het gele verbond voor de buitenwereld en ik en mijn ex-teamleden voor mezelf) hadden afgesproken om Molice weg te stemmen. Ik heb persoonlijk niet op Molice gestemd! Is er dan toch een mol aanwezig, die met mijn stem heeft gefoefeld? Ik geef eerlijk toe dat ik wel op Daisy heb gestemd, maar waarom? Test zou het niet worden, dat was "mijn" leider, dus wordt het kop of munt... Helaas, maar ook hier geen gele tactieken. Zelfs toen Bodejos weg ging, was het mijn eigen idee om op hem te stemmen. Ten eerste ken ik Daan beter dan Bodejos (CMC-crew etc.) en daarnaast was Bertha een leuk ex-teamgenoot. Dan blijft er weinig keus over. Gelukkig was Bodejos ervan overtuigd dat hij zou worden weggestemd door een stiekum, smerig verbond, wat voor mij de keuze iets makkelijker maakte (20 berichtjes waarin je zegt dat je weg gaat/ moet vindt zelfs ik best veel). Nuja, misschien wordt het dan toch maar eens tijd zo'n verbond op te richten. Daisy roept iedereen op tegen "ons" te stemmen. (Gele) Verbonden ten spijt, ik steun mijn (ex)-teamgenoten waar ik kan!
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: De biechthut
« Reactie #77 Gepost op: 15-12-2003, 20:12:18 »
G%dv$rd*mm!... hebben ze al die tijd een spelletje met ons zitten spelen... stomme gelerikken... grr... en maar volhouden dat er geen samenzwering is... pffff.... zo is het niet moeilijk om eruit gestemd te worden zeg... ik denk dat ik vanavond maar Koe eet...
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: De biechthut
« Reactie #78 Gepost op: 16-12-2003, 12:32:55 »
Het Gele Verbond valt uit elkaar. Ondanks verwoedde pogingen van een aantal leden die in alle toonaarden ontkenden dat er een verbond was, klapte Bertha531 uit de school. Door deze onthulling staan de andere leden nog meer voor lul, omdat zij het hele verbond juist ontkennen. De actie van Daisy heeft z'n tol geeist en de 4 leden van het Gele Verbond worden publiekelijk geslacht. Zullen zij nog vergeven worden? Maar is dit wel het hele verhaal? Is het Gele Verbond wel wat het verkondigt wat het is? Klopt het ledenaantal? Of is er een enkeling die probeert ternauwernood te ontsnappen aan evt. banden met het verbond? Laat ik er over zwijgen. Het spel gaat door, maar de Survivors zijn in 3 groepen te verdelen: Een groep die het slim speelt, een groep die denkt het slim te spelen en een groep onnozelaars die denkt zolang ik maar lief doe, red ik het wel.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechthut
« Reactie #79 Gepost op: 16-12-2003, 13:49:41 »
Deze biecht is bij Daisy thuis opgenomen en via airmail opgestuurd naar de biechthut op 't CSC eiland.


Mijn opzet is mislukt, mijn plan is uitgelekt. Jammer, maar ik wist waar ik aan begon. Maar ik ben nog niet klaar. Wie behoorden allemaal tot 't gele verbond? Wie sluipen er tussendoor? En is het rode eiland wel wie ze zeggen? Ik ben nog niet uitgespeeld...