Hey wat een geinig hutje hebben jullie hier zeg
Ben uit pure verveling toch maar es komen kijken hier want met dat stelletje naja die teamleden van me is het ook niet veel bests... [alleenvoorgroen]Ik houd me goed aan Fake-ruzie-tactiek he?[/alleenvoorgroen] Nouja we schijnen niet echt populair te zijn bij de andre teams, het winnen van de eerste opdracht heeft ons meer slechts dan goeds gebracht, maar wij hoeven teminste niet peperduur ontbijt te betalen in die strandhut (of wat daar voor doorgaat), eten zat

Sommige andren kunnen echter slecht tegen hun verlies en menen dan weer dat ons geweldige team ook wel ff op kan draaien voor belachelijk hoge rekeningen. Daar komt nog eens bij dat teamleden van rood overal een slaatje uit proberen te slaan en daarbij vriend en vijand oplichten...Strandhut??? mij niet gzien hoor

Wij hebben immers een fantastisch onderkomen

EN voedsel zat.
Verder is alles prima geregeld in ons team, er heerst een natuurlijke hierarchie en iedereen accepteerd de leider. [alleenvoorgroen] Vergeet ik toch bijna de fake-ruzie-tactiek

[/alleenvoorgroen] Nee, das gelogen, we hebben continu ruzie en het team dreigt uit elkaar te vallen, individueel zijn we allemaal fantastich maar het teamwork is niet wat het wezen moet

groeten
EDIT: bijna vergeten die tactiek