Auteur Topic: De biechthut  (gelezen 34942 keer)

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechthut
« Reactie #80 Gepost op: 16-12-2003, 15:10:19 »
Ik zit nog in zak en as vanwege de teloorgang van het gele verbond. Daar zat ik sinds gisteravond nog in en was zo geheim dat ik er zelfs niet in deze biechthut over durfde te praten. Maar nu is dat allemaal toch voorbij. In het kader van de verwerking heb ik daar in verkapte termen een verhaal over geschreven met andere personenen en kleuren. Maar ik heb er onder gezet dat iedere gelijkenis met bestaande personen toeval is, dus ik denk niet dat mensen er achter zullen komen dat ik het eigenlijk over het gele verbond had.
Het is in die zin wel gek dat alle voormalige verbondsgenoten me boos aankijken en niet met me willen praten, maar dat gaat vast wel weer over.

Ik weet niet of ik nu het spel nog kan winnen, want ik zag het gele verbond als het ticket de overwinning. Ik had gegokt en heb verloren. Ik zie wel hoe ver ik nu nog kom.

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechthut
« Reactie #81 Gepost op: 23-12-2003, 20:05:07 »
Zo, ik lijk vrij anoniem naar de finale toe te gaan. Mijn tactiek werkt dus wel. Ik vrees dat Bertha weet dat het nu bijna afgelopen is voor hem. Hij heeft als koe gefaald! Maar ik blijf wel heel aardig tegen hem want hij is nog heel populair, maar ik meen er natuurlijk niets van. Hij had er beter aan gedaan meteen aan het begin van het spel op mijn voorstel in te gaan. Domme koe!
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: De biechthut
« Reactie #82 Gepost op: 2-01-2004, 15:22:18 »
De laatste samensmelting komt eraan. 3x op rij heeft Team Rood een eilandraad mee moeten maken. De laatste keer moest Cora Bora vertrekken. Als er nog steeds een Geel Verbond bestaat (ik weet serieus niet of dat het geval is) dan was dit een zware klap, want 3 op 10 is een stuk minder dan 4 op 10. Al met al is mijn favoriet voor de titel verandert, ik zou m'n geld nu op een ander zetten. Wie dat is, zeg ik niet. Hoe dan ook, ik ben benieuwd naar een verder verloop.

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechthut
« Reactie #83 Gepost op: 3-01-2004, 02:26:12 »
Hallo biechthut, de medicijnman van het eiland (een oude verstokte luxemburger) raadde me aan mijn hart weer eens te luchten bij in de biechthut.

Maar ik weet dat deze dit opgenomen wordt en er zijn aanwijzingen geweest dat er afgeluisterd wordt dus wil ik eigenlijk niet te veel zeggen hier.

Anders zou ik kunnen zeggen dat ik van plan ben zo snel mogelijk Robin eruit te werken aangezien die wel erg populair is en dus wel een erg grote concurrent, erg vervelend. Maarja waarschijnlijk krijgt ze deze week toch weer immuniteit en bovendien heeft ze erg veel supporters dus als dit uitlekt zou dat mijn imago wel eens flink schade kunnen doen, dus ik zeg lekker niks.

Verder zou ik natuurlijk kunnen doen alsof ik erg aangedaan ben door het vertrek van oudgeelverbondsstrijder Cora Bora, maar in werkelijkheid kan me dat eigenlijk niet zo veel schelen en ik heb niet zoveel zin om hier een toneelstukje op te voeren...
...och, waarom ook niet!

Dag biechthut,

ik ben erg aangedaan door het vertrek van oudgeelverbondstijder Cora Bora, het doet me erg veel pijn en verdriet dat ze deze week moest vertrekken... :'(

Ook heb ik erg veel bewondering voor Robin dat ze zo veel stemmen binnenhaalt. Heel erg knap! Mocht zij ooit de CSC winnen dan kan ik alleen maar met ontzag applaudiseren.

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechthut
« Reactie #84 Gepost op: 6-01-2004, 15:11:30 »
Hallo biechthut

ik heb zojuist een neplog gemaakt en op het forum gezet, ik voel me daar helemaal niet schuldig over maar ik zit er wel mee. Ja, ben helemaal in de war :-\
Ik wilde die koe even lekker zwart maken  :-[
en het lukt ook nog  ;D ;D ;D
 
Eigen schuld  :-X
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: De biechthut
« Reactie #85 Gepost op: 6-01-2004, 16:28:54 »
Vlak voor de 2de Fase gaat het bergafwaarts met enkele kandidaten, de voedselvoorraad is zo goed als op en enkele mensen beginnen te flippen. Er zijn zelfs mensen die tegen de biechthut beginnen te praten.  ???

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechthut
« Reactie #86 Gepost op: 6-01-2004, 16:43:28 »
Hey biechthut! Lang niet gezien zeg. Fijne jaarwisseling gehad? De beste wense nog he!

Goed, terzake...

Ik beleef nu dieptepunt na dieptepunt. Eerst wordt het gele verbond dit keer bij naam en toenaam onthuld, pm's van mij worden massaal op forum gedumpt. Ik ben bang dat mensen nu helemaal snel door zullen hebben dat het verhaal van herman531 eigenlijk over mij ging.

Daarnaast wordt een andere pm van mij, die ik gestuurd had aan iemand die ik dacht wel te kunnen vertrouwen, op het forum gezet. Diegene bleek dus even mooi een wolf in sch**pskleren te zijn. Maar volgens mij bedoelt ie het allemaal goed en heeft ie dit alleen maar gedaan in een vlaag van verstandsverbijstering...

Iedereen lijkt besloten hebben om zijn of haar straatje, ten koste van mij, schoon te vegen. Goedbedoelde initiatieven van mij worden verdraaid tot duivelse werkzaamheden.

Zo staat inmiddels staat er ook een chatlog van mij online die ik had met een favoriet voor de eindoverwinning. Ik kan me totaal niets herinneren van die chat, het kan zijn dat dat komt omdat ik destijds onder de medicijnen zat of dat diegene het verzonnen heeft. Ik weet het echt niet... Het lijkt wel iets wat ik gezegd zou kunnen hebben...

Ik weet niet hoe ik nu nog verder moet in het spel. Ik denk dat ik die oude luxemburgse medicijnman maar weer eens om raad moet gaan vragen. Die is tenslotte al 190 jaar, die weet wel wat te doen...

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: De biechthut
« Reactie #87 Gepost op: 6-01-2004, 17:42:24 »
Hey Biechthut. Lang niet gezien.

Het allereerste wat ik te melden heb: IK ZIT IN DE 2DE FASE!!!

Zo dat is eruit. Zo te zien blijk ik de Ryan te worden van de CSC. Ik plaats een pm'tje en The War has began. Tenminsten, Zo dacht ik. Volgens mij gaat het wel een beetje de goede kant op.

Veel ga ik er niet over zeggen want er is hier een videocamera opgehangen en iedereen kan de band bekijken. Dus ik ga er niks over zeggen.

LC

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re: De biechthut
« Reactie #88 Gepost op: 7-01-2004, 10:28:06 »
Aloha!

 :D

Wat een lol hebben we toch met z'n allen op ons gezellige groene eiland. En ondanks de afstand met het rode eiland verloopt de communicatie best goed hoor... Ik ben wat moe de laatste tijd, wat minder "in the picture". Een keer van m'n welverdiende rust is ook wel een keer goed voor je eigen gevoel. Misschien dat ik maar weer eens voorop moet gaan staan in de strijd. Groen en Geel  :P erger ik me trouwens aan al die "bewijzen" en aantijgingen van andere kandidaten, ze zullen wel bang zijn voor hun positie. Ssst.. daar komt er weer zo eentje. Tot de volgende keer!
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechthut
« Reactie #89 Gepost op: 8-01-2004, 17:06:38 »
Ik heb vandaag een log verzonnen en als Rita Pulpers opgestuurd naar die luxemburgse medicijnman aka 'de sjamaan'. Ik weet dat hij alles post als het mij maar in een kwaad daglicht stelt (want daar wordt ik alleen maar populairder van volgens de sjamaan) dus ik denk dat het inmiddels wel online staat.

Verder ga ik in hongerstaking omdat Maapie vandaag ineens met een motorbootje van het eiland werd gehaald zonder goeie reden. :(

Ik ga pas weer eten als ze terug is.  >:(

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: De biechthut
« Reactie #90 Gepost op: 9-01-2004, 11:01:05 »


ik doe mee! kom we gaan op een kleedje zitten.....  :)


Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: De biechthut
« Reactie #91 Gepost op: 9-01-2004, 11:49:21 »
Hee, wat is dat nou? Zie ik hier Cora net weglopen? ??? Ik dacht dat ze al naar huis was. Het is en blijft een verwarrend spel.

Ma goe! De dag van de waarheid is bijna aangebroken. Han of ik moeten gaan. Ik hoop dat het kinderachtige zieligheidsoffensief van Han geen vruchten heeft afgeworpen. Man, man, wat kunnen mensen toch diep zinken als ze dingen willen bereiken. Via anderen valse berichten de wereld inhelpen. How low can you go. ::) Maar het recht zal zegevieren. De waarheid komt altijd boven drijven. De teerling is geworpen. Het gras is gemaaid. ::)

Ik wacht het rustig af. Ik ga maar weer eens een rondje joggen.
Geniet nooit met mate...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechthut
« Reactie #92 Gepost op: 9-01-2004, 12:05:33 »
Ik heb na lange tijd ook maar weer 'ns de biechthut opgezocht. Er is veel gebeurd de laatste week. Test beweert overal dat ik valse beschuldigingen de wereld in heb geholpen om m'n eigen hachje te redden. Hoe vaker hij dit beweert, des te meer dat 't duidelijk wordt dat hij gewoon echt lid is van dat gele verbond en vreest voor zijn positie nu 't naar buiten gekomen is. Waarom zou hij zich anders zo druk maken?

Ik ben blij dat sommige expeditieleden 't spel iig eerlijk willen spelen en mij van 't nodige bewijsmateriaal hebben voorzien. Ik vond dat andere expeditieleden er evenveel recht op hadden en heb 't daarom in 'n vlaag van verstandsverbijstering doorgestuurd. Achteraf gezien had ik dat misschien maar beter niet kunnen doen, want gek genoeg denkt nu iedereen dat ik dat bewijsmateriaal zelf in elkaar geknutseld heb. Ze moesten allemaal 'ns wisten hoe a-technisch ik was....

Verder is sinds gisteren Maapie ineens foetsie. Ik mis haar heel erg, want ze was toch echt 'n gezellig maatje hier op St. Hano. Nu ben ik alleen nog met Annuh over als Rood-leden van 't eerste uur.  :-[

Ik ben op zich niet bang voor de eilandraad die er komen gaat vandaag. Ik heb me op 't ergste ingesteld en m'n spullen maar vast gepakt. 't zal jammer zijn als zal blijken dat je met achterbaks complottengedoe verder komt dan met eerlijkheid, maar 't is niet anders. Ik vrees alleen voor Annuh, dat haar laatste uurtjes in de expeditie ook zullen aanbreken als ik zal moeten vertrekken. Ik zal er alles aan doen om er voor te zorgen dat zij niet 't volgende slachtoffer wordt van 't gele verbond, maar ik vrees dat er niets meer te redden valt.  :'(

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechthut
« Reactie #93 Gepost op: 11-01-2004, 15:11:34 »
Hier ben ik weer.

Ik ben even de weg kwijt en kom nu hier zitten.
We zitten nu met ons tienen op een nieuw eiland. Test ,mocht blijven, wat heel erg fijn is want ik ben zijn fan en ik had bertha beloofd zijn fan te worden als Test weg moest, wat natuurlijk heel erg dom van mij is. Want bertha is op dit moment mijn grote concurrent. Maar nu moet ik samen met bertha en Test beslissen wie er naar die duivelsrock gaat.
Ik heb ze al een beetje uitgehoord, tenminste geprobeerd, maar dat lukte niet erg want bertha was dronken.

Het is even wennen hoor op dit nieuwe eiland.
De strandtent is ook al uitgestorven. Maar de zon schijnt en er is eten en drinken en ik heb immuniteit  :D :D
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechthut
« Reactie #94 Gepost op: 13-01-2004, 16:36:20 »
Ik ben reuze blij dat ik nu kon stoppen met die hongerstaking, want dat had ik niet lang volgehouden. Bovendien was dat kleedje waar ik op zat samen met Cora wel erg klein en die eigenschap van haar om haar territorium met urine te markeren vond ik ook niet echt geslaagd...

Ik hoop wel dat Maapie snel weer aankomt op de eilanden, er is wel gezegd dat ze terug komt, maar de boot is nog niet weer langsgeweest.

Ik wordt een beetje gek van Robin die me de hele tijd aan de kop zeurt over de regels en vanalles en nog wat, al is dat nog wel beter dan al de anderen die nog op het eiland zitten die hier een beetje als zombies rondlopen...
Mischien is dat wel weer omdat Han eruit is en iedereen nog in schock is. Ook erg jammer is dat haar fanclub direct op slot is gegooid, zodat we niet eens even daar konden treuren vanwege haar afscheid. :'( Zo kunnen we het niet verwerken natuurlijk...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: De biechthut
« Reactie #95 Gepost op: 16-01-2004, 14:49:42 »
De eerste ronde in de 2de Fase is geweest en heeft een slachtoffer geeisd. Ik was erg benieuwd naar de tactieken van de kandidaten, wat nieuwe tactieken waren vereist na de laatste samensmelting. Niet iedereen is even slim bezig, maar dat maakt ook niet uit. Uiteindelijk zullen de sterksten overleven en we zijn en blijven op zoek naar die ultieme Survivor. Ik zie 5 kandidaten voor de eindoverwinning, maar die 5 zijn ook gelijk elkaars concurrenten. De vraag is: 'Wie schakelt wie uit?' Een aantal kandidaten is nog te blind om te zien dat een complot geen nut heeft, zolang je niet de sterkste bent. Dan is het lastig een finale te winnen.

De grote vraag is: 'Wie overleeft Duivelseiland?' Van de 3 finalisten zal voor mij daarvandaan denk ik de grootste verrassing komen. Misschien D**n wel? Hij is in ieder geval overgeleverd aan het publiek nu. Zullen de 9 Survivors een waardige tegenstander sturen voor het duel?

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechthut
« Reactie #96 Gepost op: 16-01-2004, 16:37:44 »
Nou biechthut... daar ben ik weer. Heb eindelijk eens wat vitaminen gehad vandaag; een stuk meloen en 3 bananen. Werd tijd ook zeg. Er is hier bijna geen eten en geen drinken en ik heb het zo hard nodig nu. En die strandtent is ook al uitgestorven.
Wordt een spannend weekje, ik moet erg uitkijken voor die koe. Ik ben nu een soort loslopend wild want hij wil me eruit. Ik zal dus weinig slaap hebben deze week ben ik bang. Want die koe is 's nachts erg actief en ik moet erg alert zijn.
Iedereen was ziek. Voedselvergiftiging. Wie gooit er nou ook tandpasta door het eten. Dan mag ze blijven, die Melktandje en dan neemt ze wraak. Het wordt hier steeds gekker. Daan had moeten blijven. Maar die zit nu op een eenzame rots ergens. En dan is er nog een Nolleke, ook al zo'n engerd.

Ik ga weer lekker even op het strand liggen bakken. Eten hoef ik toch niet meer vandaag en de rest ligt groenuitgeslagen in de schaduw.
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechthut
« Reactie #97 Gepost op: 22-01-2004, 01:57:44 »
De dagen gaan nu vrij geruisloos voorbij hier op het eiland.
Ik heb met tot nu toe altijd een beetje onaantastbaar gevoeld in het spel, maar nu pas besef ik eik dat ik er maar zo uit kan liggen deze week, ik heb tenslotte geen ieniemieteit.
Daarbij komt dat ik me een beetje zorgen maak om de objectiviteit van de spelleiding, de spelleider laat namelijk geen moment onbenut om me te sarren en pesten. Zo is mijn naam nu alweer verkeerd gespeld in de popipoll.  >:( Hulde aan de spelleiding!

Maargoed, laat ik er maar van uitgaan dat dat wel goedkomt. Deze week heb ik natuurlijk op Robin gestemd, laat ik maar hopen dat de rest haar ook als grootste concurrent ziet dan kan ik nog even mee mischien...



EDIT CHRIZ: Censuur
« Laatst bewerkt op: 22-01-2004, 11:43:36 door Chriz »

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechthut
« Reactie #98 Gepost op: 23-01-2004, 15:16:27 »
Gister toen ik het had over de spelleiding gebeurde er iets merkwaardigs, iemand ging buiten heel vervelend schreeuwen en lawaai maken (iets van: 'hulde aan de spelleiding' oid) zodat ik onverstaanbaar werd. En dat terwijl ik juist mijn twijfels over de spelleiding kenbaar wilde...

Nah, gebeurt het weer!  >:( Kinderachtig zeg...

Nouja ik ben blij, want mijn plan om Robin eruit te werken is gelukt, en dat terwijl ik even bang was er zelf uit te vliegen!
Nu maar hopen dat er niet een soort Chriz-rock oid dergelijks is waar de eventuele afvallers alsnog in de finale kunnen komen!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: De biechthut
« Reactie #99 Gepost op: 24-01-2004, 13:41:24 »
De koe is los... :( kennen jullie die uitdrukking? Misschien niet maar Bertha531 is in ieder geval met zijn offensief begonnen. Ik heb begrepen dat mede dankzij hem Robin dit avontuur heeft moeten verlaten. En dat, terwijl ik nog wel zo goed met haar kon opschieten. >:( Nou heb ik vernomen dat hij maar doorgaat. Eens was ik goed bevriend met hem maar in de wandelgangen heb ik gehoord dat ik het volgende slachtoffer ben van zijn omgeremde honger om de hoofdprijs binnen te slepen. En ik ben er niet gerust op. Dat zeg ik eerlijk. Als ie een paar mensen mee kan krijgen, zou ik er wel eens uit kunnen vliegen. Ik ga er alles aan doen om dat te voorkomen. Misschien dat ik heb maar stiekun moet gaan injecteren met het gekkekoeienziektevirus. Opgeruimd staat netjes... 8)
Geniet nooit met mate...