Auteur Topic: [kandidaat] Emilio Guzman  (gelezen 44328 keer)

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #160 Gepost op: 20-01-2018, 23:23:33 »
En ook erg handig om 1 en 3 te zeggen, want het maakt dan dus ook niet uit vanuit welke kant. Je komt dan sowieso bij het mingeld uit bij bakje 3......Mijn tunnel wordt weer wat dieper..... ::vergroot::
Meer L

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #161 Gepost op: 21-01-2018, 00:19:37 »
Ik vond de "Is it me you're looking for?" wel erg verdacht overkomen. 't Is dat ik hem verder niet verdenk als Mol, anders ging ik nu helemaal de tunnel in hoor!  ::zwaai::

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #162 Gepost op: 21-01-2018, 01:55:04 »
Wil geen brave stille Mol....

Hij kan het dus heel goed zijn, maar ik wil er niet aan.

* ::ohno::*
Omnia vincit amor

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #163 Gepost op: 21-01-2018, 03:55:36 »
Vond het niets zeggen bij de bakjes wel erg kandidaats. Zo kan hij kijken wat de anderen doen maar kan hem niet erg veel verweten worden. Daarna test hij Bella en Loes door alleen bakje 1 en 3 aan te geven om te kijken of ze daarvoor gaan.

Durf hem ook weer niet af te strepen. Soms heeft hij goede kandidaatse ideeën, soms domme acties die best mols kunnen zijn. Maar ik blijk nog even vanaf buiten de tunnel in gluren voor de zekerheid.

Offline Tannie85

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #164 Gepost op: 21-01-2018, 07:49:48 »
Bij wie zat de mol in de auto? Hier klikt hij Emilio aan,omdat hij Loes verdenkt als mol. Maar kan ook verwijzing zijn naar zichzelf als mol? En idd het liedje....

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #165 Gepost op: 21-01-2018, 10:47:06 »
Ik begon gisteren aflevering 3 te kijken met de gedachte dat als Emilio de Mol is hij nu wel eens met een wat duidelijkere molactie mocht gaan komen. Die heb ik niet gezien en al met al vind ik dat er nu te weinig wijst op Emilio als Mol. Ik stap van 'm af.

(En ik koop kaartjes voor zijn voorstelling. Ben heel benieuwd!)

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #166 Gepost op: 21-01-2018, 11:00:49 »
In de opdracht in de markt vorige week vond Emilio snel een verkoopster en corrigeerde hij de fout die sommige kandidaten maakten door twee biljetten op het mingeld te spijkeren. Toch wel onmols.
In de auto-opdracht was Emilio wel verdacht door te vergeten de timer op te zetten.
« Laatst bewerkt op: 21-01-2018, 11:05:38 door Luc »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #167 Gepost op: 21-01-2018, 11:52:10 »
In de opdracht in de markt vorige week vond Emilio snel een verkoopster en corrigeerde hij de fout die sommige kandidaten maakten door twee biljetten op het mingeld te spijkeren. Toch wel onmols.

Die opmerking om niet dubbel te leggen kwam eerst wel van een vrouwenstem (ik meende er Olcay in te herkennen). De Mol kan altijd meesurfen op een goed idee uiteraard wanneer hij merkt dat het foute idee het niet gaat halen.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #168 Gepost op: 21-01-2018, 15:03:35 »
Ik begon gisteren aflevering 3 te kijken met de gedachte dat als Emilio de Mol is hij nu wel eens met een wat duidelijkere molactie mocht gaan komen. Die heb ik niet gezien en al met al vind ik dat er nu te weinig wijst op Emilio als Mol. Ik stap van 'm af.

(En ik koop kaartjes voor zijn voorstelling. Ben heel benieuwd!)

Ja ik doe hetzelfde  ::zwaai::

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #169 Gepost op: 22-01-2018, 19:45:23 »
In de opdracht in de markt vorige week vond Emilio snel een verkoopster en corrigeerde hij de fout die sommige kandidaten maakten door twee biljetten op het mingeld te spijkeren. Toch wel onmols.
In de auto-opdracht was Emilio wel verdacht door te vergeten de timer op te zetten.

Die opmerking om niet dubbel te leggen kwam eerst wel van een vrouwenstem (ik meende er Olcay in te herkennen). De Mol kan altijd meesurfen op een goed idee uiteraard wanneer hij merkt dat het foute idee het niet gaat halen.


Bovendien zei hij het vrij laat, waardoor een deel van het kwaad al geschied was.

Maar ben het met Heinz eens dat het nog wel mager is wat hij aan molacties gedaan zou kunnen hebben...

Met Loes brengt hij bovendien 250 euro binnen. Dat kan ook komen doordat Loes goed op let, op de timer bijvoorbeeld... Maar toch.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #170 Gepost op: 22-01-2018, 19:50:37 »
Bovendien zei hij het vrij laat, waardoor een deel van het kwaad al geschied was.

Maar ben het met Heinz eens dat het nog wel mager is wat hij aan molacties gedaan zou kunnen hebben...

Met Loes brengt hij bovendien 250 euro binnen. Dat kan ook komen doordat Loes goed op let, op de timer bijvoorbeeld... Maar toch.
Gaat dat over de auto-opdracht? Dat was op zich wel erg raar hoor, dat die ene rode auto ineens weg reed...  ???

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #171 Gepost op: 22-01-2018, 19:56:56 »
Ja, met die 250 euro gaat over de auto.

Wat ik bij Simone zeg over geld binnen brengen, geldt namelijk ook voor Emilio, in principe. Al zit hij niet aan het stuur, en Simone wel.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #172 Gepost op: 22-01-2018, 19:58:40 »
Ja, met die 250 euro gaat over de auto.

Wat ik bij Simone zeg over geld binnen brengen, geldt namelijk ook voor Emilio, in principe. Al zit hij niet aan het stuur, en Simone wel.
Ik heb het probleem dat ik bij iedereen te veel goede en/of onverdachte acties zie. Daarom ook nog geen tunnel...

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #173 Gepost op: 22-01-2018, 20:28:09 »
Ik twijfel nu ook wel heel erg... :(

Wat ik wel een grappig moment vond met Emilio. Toen Art vroeg wie er bij de dapperen wilde, stak Emilio als 6e zijn hand op, net na Loes. Maar als Art aan hem vraagt of hij mee wil, zegt hij "nee, zeker niet, haha".  ::rofl::

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #174 Gepost op: 22-01-2018, 20:32:35 »
Ik twijfel nu ook wel heel erg... :(

Wat ik wel een grappig moment vond met Emilio. Toen Art vroeg wie er bij de dapperen wilde, stak Emilio als 6e zijn hand op, net na Loes. Maar als Art aan hem vraagt of hij mee wil, zegt hij "nee, zeker niet, haha".  ::rofl::
Owh, dat is me totaal ontgaan  ::rofl::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #175 Gepost op: 22-01-2018, 21:24:25 »
Gaat dat over de auto-opdracht? Dat was op zich wel erg raar hoor, dat die ene rode auto ineens weg reed...  ???

Ik meen een idee te hebben hoe dat komt. Een kandidaat moest ingesloten zitten, maar de situatie was zo dat 2 auto's aan beide uiteinden van de straat stil stonden. Ze waren technisch gezien dus niet ingesloten omdat er nog zo'n 50 meter lucht tussen hen in zat. Dan kan je elkaar het wit uit de ogen kijken tot iemand een move doet of je gaat als rood autootje braaf weg om het spel toch terug open te breken. De echte sterren zitten namelijk in de niet-rode auto's.  ::rofl::

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #176 Gepost op: 22-01-2018, 21:24:39 »
Wat ik wel een grappig moment vond met Emilio. Toen Art vroeg wie er bij de dapperen wilde, stak Emilio als 6e zijn hand op, net na Loes. Maar als Art aan hem vraagt of hij mee wil, zegt hij "nee, zeker niet, haha".  ::rofl::

Ja he, betrapt! Je ziet hem gewoon tellen.
Extra Molpunten voor Emilio.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #177 Gepost op: 22-01-2018, 22:34:01 »
Wat ik wel een grappig moment vond met Emilio. Toen Art vroeg wie er bij de dapperen wilde, stak Emilio als 6e zijn hand op, net na Loes. Maar als Art aan hem vraagt of hij mee wil, zegt hij "nee, zeker niet, haha".  ::rofl::

Ja he, betrapt! Je ziet hem gewoon tellen.
Extra Molpunten voor Emilio.

Het lijkt zo maar ik denk dat ie gewoon even gaat verzitten. Anders zou de knip in het beeld op een raar moment zitten. En Art zou niet "jullie niet, jongens?" vragen. Wel grappig maar niks verdachts volgens mij.

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #178 Gepost op: 24-01-2018, 18:26:19 »
Heb het nog even teruggekeken, maar je ziet hem knikken en zijn linkerarm omhoog gaan tot halverwege zijn schouders.

Ik ben niet zo goed in knippen en plakken, maar hier kan je het een beetje zien:

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #179 Gepost op: 24-01-2018, 18:26:46 »
Emilio lijkt na afl. 3 wat weg te zakken als Molverdachte. Toch is er iets wat misschien Mols kan zijn bij hem. In afl. 1 komt hij direct met 'operagebouw' op de proppen bij de aanwijzing 'Een klassieke locatie die als muziek in de oren klinkt'. Misschien ben ik de enige, maar ik zou gelijk denken aan een concertgebouw. Ik zou echt nooit aan opera's hebben gedacht. Er is een groot concertgebouw niet heel ver van de geldlocatie. Uitgaande van Emilio als Mol was hij misschien bang dat Stine en hij al zoekende te veel (reis)tijd zouden verbruiken, waardoor er onvoldoende tijd overbleef voor het vinden van de kluis? (Door jokers te vinden kweek je in elk geval goodwill.) Ze waren al minder snel dan andere kandidaten. Emilio drukt ook echt door dat Stine en hij éérst naar het operagebouw gaan ('Ik zeg: éérst klassieke muziek'). Dit verhaal komt op losse schroeven te staan als meerderen van jullie als eerste aan een operagebouw moesten denken  ;D