Auteur Topic: [De Mol] Elisabet  (gelezen 61195 keer)

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [De Mol] Elisabet
« Reactie #460 Gepost op: 28-05-2019, 19:35:28 »
Elisabet had afgelopen week de moeite genomen om nog wat vragen te beantwoorden op het Belgische forum. Echt tof van haar ::ok::

Hoi allemaal,
ik ben jullie niet vergeten, maar gewoon ongelooflijk druk geweest.
Super bedankt voor alle lieve berichtjes, dat maakt me echt oprecht gelukkig!!!
En fijn dat jullie de artikels, waarin ik wat meer persoonlijk ben, leuk vinden. Ik hoop dan ook dat het een les mag zijn voor zoveel mensen die zich soms onzeker voelen.

hieronder heb ik wat beantwoord, maar wellicht zijn er nog zo veel.
Anders een kleine verzameling maken van de belangrijkste vragen die jullie nog graag willen stellen.

(1) In de paintball opdracht zag ik effectief zijn kaartje van de vrijstelling. Bas afknallen speelde door mijn hoofd maar op dat moment werd ik nagenoeg niet verdacht door beide dus leek mij dat geen goed idee, plus zou voor de groepsfeer ook nefast zijn geweest. Bruno zijn naamtag stak per toeval er nog in, en als mol had ik daar toch geen nadeel bij dus ben ik maar gewoon eerlijk geweest.

(2) ik ging de silent disco proef doen en ik mocht die dag genieten en mijn best doen ;)

(3) In de scheepsopdracht: mijn schoenen staken in mijn rugzak denk ik...

(4) Over de opdracht Zwartepieten: de vragenronde is zeker verlopen gelijk ze werd getoond, maar soms zijn er extra takes genomen en dan had ik toevallig mijn rugzak niet meer aan :)

(5) Nog over het kaarten bij het Zwartepieten: de plaatsen werden op voorhand vastgelegd. Hoopje wisselen was puur toeval want ik wist totaal niet welke kaarten ik ging krijgen.4

(6) Over het kwisje na de Kunstopdracht: ik kende het concept dus min 1 juist of 1 fout waardoor ik meestal fout beantwoorde in de hoop dat de rest het niet wist; met het schilderij was een subliem gevoel :)

(7) Over de opdracht De mol-gsm onderscheppen: ik had geen idee wat er te wachten stond, ik ben ook iemand die heel vaak heel vroeg wakker is, vandaar, ik heb die dag in mijn hotel nog voor de proef al mijn kleren uit mijn valies gestreken hahaha

(8) In de opdracht op de modeacademie: het was even een momentje om de 'hoogspanning' te onlopen :) maar alles is nadien goed uitgepraat hoor :)

(9) Iets algemeens over dat briefen met behulp van de gsm: de gsm kon enkel unlocked worden met mijn ogen (irisscan) ik heb idd eens gezocht naar de gsm op toilet terwijl die er nog niet lag.


groetjes,


Elisabet
« Laatst bewerkt op: 28-05-2019, 19:57:24 door Theoreticus »
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Elisabet
« Reactie #461 Gepost op: 28-05-2019, 19:55:33 »
Wat leuk dat ze de moeite neemt om nog wat vragen te beantwoorden!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [De Mol] Elisabet
« Reactie #462 Gepost op: 28-05-2019, 20:54:34 »
Super inderdaad dat ze nog zo begaan is met de fans! Elisabet, mocht je ook hier rondkijken: topper! ::bravo::
...óf niet!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [De Mol] Elisabet
« Reactie #463 Gepost op: 30-05-2019, 13:19:08 »
Haha leuk. Nou het ziet er in elk geval uit als een eerlijke strijd. Minder Productieassistent-achtig :).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [De Mol] Elisabet
« Reactie #464 Gepost op: 30-05-2019, 20:03:09 »
Fijn! Bedankt Elisabet!  ::bravo::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)