Auteur Topic: [MO20] MolTalk  (gelezen 91676 keer)

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #160 Gepost op: 15-04-2020, 08:05:45 »
Ik denk dat ik de exit van Mollenvanger wel verrassend vond. Ik verdacht hem niet als mol maar zag hem wel naar de finale gaan. Misschien ook omdat ik in mijn achterhoofd heb dat hij het spel natuurlijk door en door kent. Maar ook omdat hij best veel aan het nepmollen was. Ik dacht: Oh, die weet wie de mol is en wilt niet dat andere mensen dat ook weten  ::rofl::
Dus die executie zag ik niet aankomen  ::ohno::

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #161 Gepost op: 15-04-2020, 15:09:01 »
WIDM (verschillende keren), Ik Hou van Holland, Expeditie Robinson, Peking Express, The Amazing Race, weerwolvenspellen en ook nog een jaarlijks terugkerende kerstquiz waarbij de algemene kennis werd getest. Misschien ben ik er nog een paar vergeten, maar ik kan er wel echt van genieten om spellen te bedenken en misschien ligt daar ook wel meer mijn kracht dan meedoen. Het enige probleem is dat ik vroeger echt zeeën van tijd had en tegenwoordig wel een stuk minder. Het organiseren van een groot spel kost namelijk echt enorm veel uren aan voorbereidingstijd plus dan ook nog de tijd die in het spel zelf gaat zitten.
Wat tof! :) Je hebt er dus al veel ervaring mee. Wat vind je van Dennis als organisator? ;D En is dit de eerste keer dat je zelf meedoet?

Ik denk dat ik de exit van Mollenvanger wel verrassend vond. Ik verdacht hem niet als mol maar zag hem wel naar de finale gaan. Misschien ook omdat ik in mijn achterhoofd heb dat hij het spel natuurlijk door en door kent. Maar ook omdat hij best veel aan het nepmollen was. Ik dacht: Oh, die weet wie de mol is en wilt niet dat andere mensen dat ook weten  ::rofl::
Dus die executie zag ik niet aankomen  ::ohno::
Dat had ik dus ook. :P

Als ik naar de Wie is de Mol?-poll kijk, zijn de meningen redelijk verdeeld. Lama, zonder te zeggen wie je verdenkt, zit jij al vol in een tunnel of twijfel je ook nog heel erg over wie het kan zijn?
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #162 Gepost op: 15-04-2020, 16:30:45 »

Dat had ik dus ook. :P

Als ik naar de Wie is de Mol?-poll kijk, zijn de meningen redelijk verdeeld. Lama, zonder te zeggen wie je verdenkt, zit jij al vol in een tunnel of twijfel je ook nog heel erg over wie het kan zijn?
Ik zit vanaf aflevering 1 al vol in een tunnel. Dus ik ben heel benieuwd of ik het bij het juiste eind heb  ::bravo::
En jij? ;D

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #163 Gepost op: 15-04-2020, 17:35:07 »
Wat tof! :) Je hebt er dus al veel ervaring mee. Wat vind je van Dennis als organisator? ;D En is dit de eerste keer dat je zelf meedoet?

Dennis doet het uitstekend en dat heb ik hem ook al gezegd. Kleine foutjes sluipen er altijd wel in, maar het is dan ook enorm lastig om alles in je eentje te moeten leiden en regelen. Van mij krijgt Dennis een dikke pluim ::bravo::

Je merkt wel dat iedereen het qua organisatie en regels toch altijd net anders doet en dat maakt het ook juist leuk. Zo zie je bijvoorbeeld bij Dennis veel opdrachten waar opzoeken niet mag, waar ik juist voor een opzet zou kiezen waarbij bij de meeste opdrachten niks op te zoeken valt (is bij Dennis ook wel een behoorlijk deel). De rest van de opdrachten laat ik de deelnemers juist wel het internet gebruiken om tot de oplossing te komen (wat vaak dan nog behoorlijk pittig is).

Het was inderdaad mijn eerste deelname aan een WIDM-spel en ik heb vrijwel van alle opdrachten enorm genoten. Heb wel ooit eens eerder aan Expeditie Robinson meegedaan en ook nog eens gewonnen. Helaas zat dat er deze keer niet in, maar dat mag de pret niet drukken :)

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #164 Gepost op: 18-04-2020, 01:07:07 »
Ik zit vanaf aflevering 1 al vol in een tunnel. Dus ik ben heel benieuwd of ik het bij het juiste eind heb  ::bravo::
En jij? ;D
Oeh, spannend! :D Ik heb echt geen idee... mijn hoofdverdachte van het begin zit er nog wel in, maar ben steeds meer gaan twijfelen. Ik ben heel erg benieuwd!

Dennis doet het uitstekend en dat heb ik hem ook al gezegd. Kleine foutjes sluipen er altijd wel in, maar het is dan ook enorm lastig om alles in je eentje te moeten leiden en regelen. Van mij krijgt Dennis een dikke pluim ::bravo::

Je merkt wel dat iedereen het qua organisatie en regels toch altijd net anders doet en dat maakt het ook juist leuk. Zo zie je bijvoorbeeld bij Dennis veel opdrachten waar opzoeken niet mag, waar ik juist voor een opzet zou kiezen waarbij bij de meeste opdrachten niks op te zoeken valt (is bij Dennis ook wel een behoorlijk deel). De rest van de opdrachten laat ik de deelnemers juist wel het internet gebruiken om tot de oplossing te komen (wat vaak dan nog behoorlijk pittig is).

Het was inderdaad mijn eerste deelname aan een WIDM-spel en ik heb vrijwel van alle opdrachten enorm genoten. Heb wel ooit eens eerder aan Expeditie Robinson meegedaan en ook nog eens gewonnen. Helaas zat dat er deze keer niet in, maar dat mag de pret niet drukken :)
Gaaf! Ik hoor al een hoop mensen met ervaring wat betreft het organiseren van online WidM en andere spellen, dus de creativiteit zal voorlopig nog niet uitgeput raken. ;)

Lama, tot slot; in 2017 schopte je het tot aflevering 9. Nu zijn de kandidaten in het huidige WidMO ook al aardig ver geraakt inmiddels, maar toch, heb je nog tips voor ze? :)

En Michael, nog even een vraag waar veel kijkers nieuwsgierig naar zijn: met welke WidM-kandidaat vergelijk je jezelf? ::hypocriet::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #165 Gepost op: 18-04-2020, 09:03:34 »
Ja, speel met "verdeel en heers".

Vertrouw op een bondgenoot, waar je alles eerlijk en open mee deelt, Maar houd ook de andere kandidaten dichtbij. Vertel ook af en toe de waarheid tegen je schijnbondje, maar zorg ervoor dat dat geen informatie is waar ze veel aan hebben. Ze kunnen dan wel zeggen: "Ah, je sprak de waarheid, dus ik kan je vertrouwen". Dan kom je met een volgende leugen gemakkelijker weg en kun je wellicht mensen uit het spel werken. Iets wat in het late stadium, met de finale in zicht, wel belangrijk is  :)

Dat bracht mij in ieder geval heel ver, aangezien ik ook wist dat vrij veel mensen toentertijd al snel op de goede mol zaten. Die informatie had ik, omdat ik met iedereen praatte. Ik moet wel zeggen dat ik toen zo veel lijntjes had uitstaan dat ik op een gegeven moment fouten maakte  ::rofl:: Bij de mandjesopdracht plaatste ik in de verkeerde pm groep om stiekem Dennis te droppen. Bleek Dennis in die groepspm te zitten   ::rofl:: ::schaam::

Wellicht een ingewikkeld verhaal, maar voor mij werkte het wel. Op die manier heb je de meeste informatie denk ik ::ok::

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #166 Gepost op: 18-04-2020, 19:36:00 »
Dat bracht mij in ieder geval heel ver, aangezien ik ook wist dat vrij veel mensen toentertijd al snel op de goede mol zaten. Die informatie had ik, omdat ik met iedereen praatte. Ik moet wel zeggen dat ik toen zo veel lijntjes had uitstaan dat ik op een gegeven moment fouten maakte  ::rofl:: Bij de mandjesopdracht plaatste ik in de verkeerde pm groep om stiekem Dennis te droppen. Bleek Dennis in die groepspm te zitten   ::rofl:: ::schaam::
Oei, dat is inderdaad niet handig! ::rofl:: Maar verder; hele goeie tips!

Michael en Lama, zeer bedankt voor jullie aanwezigheid! Michael, jij mag mijn laatste vraag nog beantwoorden als je wilt. ;)



Moltalk is natuurlijk leuk voor jong en oud, en dus proberen we iedereen tevreden te houden. ::tandpastasmiley:: Vandaag hebben wij als gast, souvernirverkoper en ongetwijfeld toekomstig deelnemer van Wie is de Mol Online: B&W! ::bravo::

Helaas waren de goeie tips van Lama niet voldoende om zijn mede-ex-WidMO-organisator in het spel te houden. De man die vaak zoveel puntjes achter zijn berichten zet, moet nu dan een punt achter zijn deelname zetten. We hebben het natuurlijk over LdHMolletje! ::hug::

LdH, de helft van mensen had voorspeld dat jij af zou vallen. Nu zeggen ze dat al langer, maar blijkbaar hadden ze er niet zo veel vertrouwen in. Hoe was dat voor jou? Had jij verwacht verder te komen, of er eerder uit te gaan? :)

B&W, wat vind jij van het seizoen tot dusver? :) En had je zelf mee willen doen?
Sky might be falling but remember you can fly

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #167 Gepost op: 18-04-2020, 19:58:07 »
Als eerste: dank jullie wel voor de uitnodiging voor Moltalk!

Mijn eerste doel was: het overleven van de eerste aflevering. Dat is toch de aflevering waarin niemand eruit wil vliegen. Daarna was het winst voor mij. Net als MV ben ik erin gestapt om lekker het spelletje te spelen en vervolgens te zien waar het schip zou gaan stranden. Op die manier heb ik zeker meer genoten van het spel dan ik zou hebben gedaan indien ik volledig voor de winst zou zijn gegaan. Ik wist iedere aflevering dat het de laatste kon zijn, en kon zo iedere keer weer genieten van een volgende aflevering. Helaas is dat nu voorbij. Maar ach, het was mooi zo!

Ik heb er ook bewust voor gekozen om niet de mol te willen zijn. Ik ben het in andere online spellen al meermaals geweest, en wilde nu niet die druk hebben. Want het zijn van een online mol kan echt vermoeiend zijn. Je moet constant oppassen niet iets verkeerds te doen of zeggen. Daarom heb ik al meteen gezegd dat ik lekker kandidaat wilde zijn!

Dat men mij iedere aflevering als afvaller had keek ik eerlijk gezegd niet van op. Blijkbaar heeft men een bepaald beeld van mij. Maar het heeft mij juist gemotiveerd om gewoon mijn best te doen in de zoektocht naar de mol. Eerlijk gezegd had ik geen idee van hoever ik zou willen komen. Ik was al blij verrast dat ik was uitgekozen door D*N, zeker gezien ik in de eerste aflevering meerdere dagen zou missen. En ook omdat ik zelf niet 100% overtuigd was van mijn inschrijving.
Natuurlijk, ik had ook graag willen winnen, maar ik wist al dat dat zeer moeilijk zou worden met zulke sterke kandidaten, en een sterke mol. Zoals gezegd: mijn enige echte doel was niet de eerste afvaller te zijn (zeker niet gezien de dagen die ik die eerste aflevering miste vanwege mijn vakantie op Malta) Gelukkig ook zijn de 3 vorige presentatoren van WIDMO niet na elkaar afgevallen, waar ik wel even voor vreesde na de eerste executie van Tim. Maar hoe dan ook: ik ben tevreden!
Ich bin ein Bärliner!

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #168 Gepost op: 18-04-2020, 23:34:58 »
B&W, wat vind jij van het seizoen tot dusver? :) En had je zelf mee willen doen?[/center]
Leuk dat ik mocht komen! ::joehoe::

Ik vind het zeker weten een topseizoen. Er zitten een hele hoop gelaagde opdrachten tussen waarvan je toch denkt: die opdracht had ik willen bedenken :P. Een favoriet van mij is Bestemming Restaurant uit aflevering 1. Knap dat je een opdracht kan verzinnen waar iedereen verschillende taken heeft die zo goed samenkomen. Tof ::bravo::

Ik heb er wel even over nagedacht of ik mee zou doen, maar dat was niet verstandig. Ik zou met school 5 dagen weg zijn in de periode dat het spel bezig was. Die reis gaat niet door, maar toen wist ik dat nog niet.
Ik had het wel heel leuk gevonden om onderdeel te kunnen zijn van het spel, maar zoals je al zei: misschien een toekomstige deelnemer :D.

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #169 Gepost op: 19-04-2020, 21:04:20 »
@LdH: Fijn dat je tevreden bent, je mag ook best trots zijn op hoe ver je gekomen bent. :) Je wilde dus niet de mol zijn, maar heb je wel geprobeerd om jezelf verdacht te maken?

@B&W: Zou zeker leuk zijn! :) Heb je al enig idee wie de mol zou kunnen zijn (zonder namen te noemen uiteraard)?
Sky might be falling but remember you can fly

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #170 Gepost op: 20-04-2020, 12:30:20 »
Bewust verdacht maken eigenlijk pas de laatste 2 afleveringen... Toen het eigenlijk al te laat was. Verder niet echt. Hooguit een keertje bewust wat trager zijn met een antwoord e.d. Misschien had ik toch in het begin ook al af en toe echt bewust wat moeten gaan doen...
Maar ja, ik had al bij mezelf gedacht dat men vast iemand die het grootste deel van aflevering 1 niet online kon zijn niet de mol kon zijn...
Ich bin ein Bärliner!

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #171 Gepost op: 20-04-2020, 15:30:28 »
Was je dan wel bezig met zoveel mogelijk geld te verdienen om die felbegeerde jokers te bemachtigen? :)
Sky might be falling but remember you can fly

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #172 Gepost op: 20-04-2020, 16:55:54 »
Daar was ik zeker mee bezig. Maar het liep alleen zelden zoals ik wilde... Zoals bijvoorbeeld afgelopen week bij het sneeuwbalgooien. Precies op de momenten dat ik online was werden er net foto's gepost van degenen die we dus net niet moesten hebben. Enkel die Russische winnares had ik kunnen gokken... Of dat iemand anders net op het verkeerde moment een actie deed of zo. Maar eerlijk gezegd: het was leuk, indien ik een joker had gehad, maar ik vond het zeker niet heel belangrijk. Zoals ik al eerder zei: het plezier stond bij mij gewoon voorop! Eigenlijk lijkt het me trouwens wel eens leuk om een heel spel te doen zonder jokers of dat soort dingen!
Ich bin ein Bärliner!

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #173 Gepost op: 20-04-2020, 19:10:22 »
@B&W: Zou zeker leuk zijn! :) Heb je al enig idee wie de mol zou kunnen zijn (zonder namen te noemen uiteraard)?
Ik heb wel een vermoeden, maar ik zou er geen geld op inzetten :P. Het is toch anders dan in het programma, omdat de mol niet bezig hoeft te zijn met zijn pokerface. ;)

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #174 Gepost op: 20-04-2020, 23:10:05 »
Daar was ik zeker mee bezig. Maar het liep alleen zelden zoals ik wilde... Zoals bijvoorbeeld afgelopen week bij het sneeuwbalgooien. Precies op de momenten dat ik online was werden er net foto's gepost van degenen die we dus net niet moesten hebben. Enkel die Russische winnares had ik kunnen gokken... Of dat iemand anders net op het verkeerde moment een actie deed of zo. Maar eerlijk gezegd: het was leuk, indien ik een joker had gehad, maar ik vond het zeker niet heel belangrijk. Zoals ik al eerder zei: het plezier stond bij mij gewoon voorop! Eigenlijk lijkt het me trouwens wel eens leuk om een heel spel te doen zonder jokers of dat soort dingen!
Oeh, gewoon een puur vanilla mol-seizoen! Interessant... heb je, met je organisatorenbloed, nog meer frisse inspiratie opgedaan uit deze editie? :)

Ik heb wel een vermoeden, maar ik zou er geen geld op inzetten :P. Het is toch anders dan in het programma, omdat de mol niet bezig hoeft te zijn met zijn pokerface. ;)
Dat vind ik dus ook altijd zo lastig! Heb je LdH ooit verdacht? ::hypocriet::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #175 Gepost op: 21-04-2020, 08:34:04 »
Ik heb zeker ideeën opgedaan dit seizoen, mocht ik in de toekomst nog eens een seizoen zou gaan mee-organiseren. Maar sowieso is dat niet voor het eerstvolgende seizoen.  Maar eigenlijk geldt dat voor veel dingen in het dagelijks leven, dat je daar inspiratie uit kan opdoen voor opdrachten, of delen van opdrachten. Ook de tv-series van WIDM zijn daarvoor uitermate geschikt (al moet je wel goed nadenken of een opdracht die op tv perfect is online ook goed kan gaan), maar ook bij andere series kan je inspiratie opdoen. Of zelfs bij dingen die je op straat in je dagelijkse omgeving ziet.
Ich bin ein Bärliner!

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #176 Gepost op: 21-04-2020, 21:33:33 »
Dat vind ik dus ook altijd zo lastig! Heb je LdH ooit verdacht? ::hypocriet::
LdH is bij mij nooit één van mijn verdachten geweest. Daarbij speelde zijn vakantie naar Malta ook wel een rol: je wil als mol echt iets neerzetten en als je er niet bij kan zijn aan het begin kies je er toch eerder voor om de hoofdrol aan iemand anders over te laten :).
Hoewel het natuurlijk ook een leuke twist kan zijn: er was nog geen mol ;D

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #177 Gepost op: 23-04-2020, 00:28:26 »
Ik heb zeker ideeën opgedaan dit seizoen, mocht ik in de toekomst nog eens een seizoen zou gaan mee-organiseren. Maar sowieso is dat niet voor het eerstvolgende seizoen.  Maar eigenlijk geldt dat voor veel dingen in het dagelijks leven, dat je daar inspiratie uit kan opdoen voor opdrachten, of delen van opdrachten. Ook de tv-series van WIDM zijn daarvoor uitermate geschikt (al moet je wel goed nadenken of een opdracht die op tv perfect is online ook goed kan gaan), maar ook bij andere series kan je inspiratie opdoen. Of zelfs bij dingen die je op straat in je dagelijkse omgeving ziet.
Yep, inspiratie zit in alles!

LdH is bij mij nooit één van mijn verdachten geweest. Daarbij speelde zijn vakantie naar Malta ook wel een rol: je wil als mol echt iets neerzetten en als je er niet bij kan zijn aan het begin kies je er toch eerder voor om de hoofdrol aan iemand anders over te laten :).
Hoewel het natuurlijk ook een leuke twist kan zijn: er was nog geen mol ;D
Dat is waar, als hij de mol was, dan was hij wel naar Molta gegaan.

 ;D

 :D

 :)

 :-\\

 :(

 :-[

Oké, laat maar, ik heb het geprobeerd, maar ik besef me dat geen enkele woordgrap ooit qua genialiteit nog in de buurt kan komen bij "Hindi Verbindi". Dat is gewoon onverslaanbaar. Chapeau, Dennis! ::ok::

Goed, LdH en B&W (al die afkortingen!), wat vinden jullie van de kandidatengroep dit jaar? :)
Sky might be falling but remember you can fly

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #178 Gepost op: 25-04-2020, 09:21:30 »
De deelnemersgroep was absoluut een interessante. Van alles wat zat er wel tussen. Jonkies, wat ouderen, rustige spelers, veel te overactieve en overfanatieke spelers, spelers die vooral voor het spel zelf deelnamen, spelers die vooral voor alles eromheen deelnamen, spelers die het constant beter leken te weten, 3 oud-presentatoren, spelers die elkaar al kenden... Ik heb het in ieder geval een mooie groep gevonden! Enige jammere: slechts 1 vrouwelijke deelnemer. Hopelijk komt dat in de toekomst nog eens meer in evenwicht!

Dat is waar, als hij de mol was, dan was hij wel naar Molta gegaan.
Ik had zelfs Molta al eens in een post gebruikt!
« Laatst bewerkt op: 25-04-2020, 09:32:17 door LdHmolletje »
Ich bin ein Bärliner!

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #179 Gepost op: 25-04-2020, 19:23:02 »
Ik had zelfs Molta al eens in een post gebruikt!
Oei, pijnlijk! ::schaam:: Gauw door met de volgende aflevering van Molta...lk.

Hartelijk dank voor jullie komst, LdH en B&W! ::bravo::



In deze aflevering; als eerste, de verliezend finalist van MO 2018, dit jaar tevens op de markt verkoopster van... nou ja... éénmaal raden. Hier is Kaaasje! ::bravo::

En er is natuurlijk ook weer een afvaller. Hij heeft het ver geschopt, maar helaas niet ver genoeg. Zat hij op het goede spoor of heeft hij zijn loep op de verkeerde gericht? Hij zal nog even op het antwoord moeten wachten. Hier is Vermoljoen! ::vergroot:: ::hug::

Tja, Vermoljoen. Je hebt het best ver geschopt, ik vind dat zeker een prestatie! ::jaja:: Met welk gevoel zit je hier nu?

En Kaaasje, hoe is het om nu weer een seizoen vanaf de zijlijn te bekijken, na vorige keer tot aan het eind te hebben meegedaan? :)
Sky might be falling but remember you can fly