Auteur Topic: [MO20] MolTalk  (gelezen 91319 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #80 Gepost op: 14-03-2020, 19:01:17 »
Herinnering dat inhoudelijke informatie over de mol niet besproken mag worden ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #81 Gepost op: 14-03-2020, 19:36:34 »
Ik wist niet af van je ziekte, wat ontzettend vervelend. Uiteraard meer dan begrijpelijk dat dit je enorm bezighoudt. Kan zo'n forumspel je, ondanks alles, toch enigszins afleiding bieden?
Sky might be falling but remember you can fly

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #82 Gepost op: 14-03-2020, 23:20:17 »
Komt goed. We moeten elkaar op het forum maar extra veel steunen en virtueel knuffelen. ::hug::

Dan wil ik toch even terug naar het spel. Je zegt dat je minder leuke ervaringen in het spel geresulteerd hebben in een drastische wending. Kun/wil je daar iets meer over vertellen?
Sky might be falling but remember you can fly

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #83 Gepost op: 15-03-2020, 01:22:39 »
Interessante tactiek! Misschien heeft het wel effect gehad, want volgens mij werd je wel redelijk verdacht. Maar het lijkt me ook wel heel lastig om je voortdurend zo op te moeten stellen, vooral als je zelf normaal helemaal niet zo bent. Als je er nu op terugkijkt, had je het dan liever anders gedaan?
Sky might be falling but remember you can fly

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #84 Gepost op: 15-03-2020, 12:08:07 »


Citaat
Well act the fool, maar we hebben genoeg molstreken van jou gezien deze opdracht. Je denkt dat je heel wat bent, maar je komt jezelf nog wel tegen als eerste afvaller  ::ok::



Citaat
Je bedoelt mijn achterkant of voorkant  ::rofl::. Wat heb je liever?



Citaat
Ja, een beetje stom van Brent dit wisten we al..



Citaat
Je hebt een ego groter dan Tokyo, je liegt alles bij elkaar, schuift het vervolgens naar anderen toe en dan ook nog de grote madame uithangen. De action wil een schadevergoeding zo goedkoop is jouw persoonlijkheid. Oh, en doe dat tweede gezicht even af, want we hebben het nu wel door hoe je eigenlijk bent...



Citaat
Je denkt alleen maar aan jezelf en dat is het probleem met jou.



Citaat
Dit is weer een manier waar jij probeert enorm veel tijd te rekken, en chaos te creëren. En het is daar nu klaar mee.



Citaat
Stop die bij mij van achteren in ::bloos::.



Citaat
Bij deze: als ik het geld win gaan we samen een pedicure doen, want die nagels kunnen echt niet. Zijn net zo afgeknipt als jouw persoonlijkheid  ::rofl::.



Citaat
Oh, maar Robbie ik wist niet dat jij zo knap was ::baby::. Opeens weet ik niet meer wie Brent ook alweer was ;p.



Citaat
Sis ze hebben niks. Ga eerst naar het kraampje toe waar serieus geld ligt, en dan naar degenen die je niet zeker weet. Wat een fucking gedoe met jou echt.




Citaat
Ja, gooi het maar over die boeg bitch. Heb het helemaal gehad met jou doe eens nou een keer iets  ::rofl::.




Citaat
Zeg Lan ben jij toevallig nog single? ..




Citaat
I'm sorry, maar je hebt tot nu toe geen reet uitgevoerd. Je kon makkelijk naar jouw eigen plaats gaan, maar je besloot langs elke spammer te gaan en zo de hele opdracht chaotisch te laten lopen.



Citaat
Wat zijn jullie allemaal bloedirritant! Jeroen & Tim, doe eens een keer wat correct zo slepen jullie alleen maar kraampjes weg die ons nog geld kunnen opleveren. Chardo, jij doet geen fuck deze hele opdracht met jouw passieve gedrag. Lodewijk, als jij nog een keer wat gaat uitvoeren naast niks doen. Wou jij niet zo graag bij dit team zitten? Lucy & Robbie, eet nog eens wat daar zijn jullie vooral zóó goed in. Michael, waar de fuck ben jij? Ldh, blijf lekker op Malta wil je. MV, irritant. Brent & Robin, de enigen die nog eens wat doen in dit hele spel..



Citaat
Gupp kun je bek even houden word er niet goed van.



Citaat
Close your mouth. Why you gagging?  ::vergroot::. Eet nog maar eens wat van die ketchup op dat brûtje.



Citaat
Lucy en ik gaan zo HIDM toch een pak rammel geven.



Citaat
Ja, dikke doei hier heb ik zo geen zin in. Chardo doet geen fuck, en ik denk niet dat wie de andere details gaan krijgen voor donderdag. Ik geef het op ::joehoe::



Citaat
Jullie denken echt dat je die serieus kan kopen? Delusional. Ga eens echt je werk doen zwijn.



Citaat
Ik dacht Vermoljoen een anagram was voor Jeroen mol V. Jammer gaat die theorie ook weer weg.



Citaat
Slaap lekker mol. Genoeg geklopt vandaag. Jullie moeten echt beter je best doen om geld te verdienen kechelinasjh.



Citaat
Ik ben een postzegel lik me  ::tandpastasmiley::.



Citaat
Kunnen we dit diner aflassen door Corona heb het nu wel gehad  ::zwaai::.



Citaat
DAN DOEN ZE HET MAAR ZONDER NEPMOL!



... zeer memorabele uitspraken inderdaad! ;D

Anyway, wat voor soort spellen organiseer je zoal?

En Lan, wat vind jij van het seizoen tot dusver? :)
« Laatst bewerkt op: 15-03-2020, 13:30:53 door SpacyColours »
Sky might be falling but remember you can fly

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #85 Gepost op: 15-03-2020, 12:31:26 »
Spacy, ik weet niet wat ik irritanter vind, die anti stigma spam of de opmaak van Sanmols quotes  ::rofl::

*rent weer weg uit de uitzending*

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #86 Gepost op: 15-03-2020, 13:26:58 »
Spacy, ik weet niet wat ik irritanter vind, die anti stigma spam of de opmaak van Sanmols quotes  ::rofl::

*rent weer weg uit de uitzending*
Tsk, het hele esthetische effect gaat aan jou verloren; de infiniteit van de dynamiek vertegenwoordigt natuurlijk de onsterfelijkheid die een excentriekeling als Sanmol toebehoort. ::hand:: Het symboliseert juist de trivialiteit van de verwondering. Beschouw het als een Panegyricus aan de dramatiek!



Maar vooruit, ik zal het wat leesbaarder maken. Nou, klaar?



::megafoon:: Wegwezen maar!

@Sanmol: Klinkt gaaf! :D Leuk dat je er ervaring mee hebt. Ik ben erg benieuwd naar je idee, hopelijk zien we het een keer verschijnen! :) D*N verdient inderdaad ook een pluim, hij organiseert het tot nu toe allemaal prima. ::jaja::

Als ik zo door je berichten van tijdens het spel heen spit, kan ik me er toch wel enigszins in vinden dat niet iedereen je uitspraken even goed kon appreciëren. Hoewel ik zelf stiekem al vermoedens had dat je een soort 'attitude' gebruikte (omdat de vorige mol HidM deze tactiek ook toepaste), kan ik me heel goed voorstellen dat sommigen zich persoonlijk aangevallen voelden, en je ging soms ook wel over het randje. Dat andere deelnemers hier op hun beurt heftig op reageerden, zou ik dus niet opvatten als een persoonlijke aanval. Maar daar wil ik me verder niet mee bemoeien. Wat wel interessant is, je zei nog dat je van één deelnemer in het bijzonder extra bent gaan houden. Dus...



::love:: ::love:: ::love:: What's going on, hmmm?  ::blond:: ::brunette:: ::blond:: ::kissass:: Of mogen we dat (nog) niet weten? ;D
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Lan

  • Forumlid
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #87 Gepost op: 15-03-2020, 15:29:56 »
Misschien dat ik het me niet helemaal meer goed herinner, maar ten opzichte van ons seizoen zijn de mensen wel heel fel op elkaar terwijl wij tenminste nog iets van harmonie hadden (behalve Frank  ::love::). Ik weet niet waar mijn voorkeur als speler naar uit zou gaan, maar als kijker vind ik dit leuker. Voor mij was Sanmol dus ook wel een van de favorieten waarvan ik had gehoopt dat die nog wel even mee had mogen doen. Ik moet wel zeggen dat het door de chaos en de aard van de opdrachten het voor mij ook wel een stuk lastiger is om de mol te vinden.

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #88 Gepost op: 17-03-2020, 20:09:52 »
Spannend hoor Sanmol! ::hyper:: Je creëert nu wel een dusdanige hype dat we verwachten dat je tegen die tijd minstens met diegene verloofd bent! ;D

Misschien dat ik het me niet helemaal meer goed herinner, maar ten opzichte van ons seizoen zijn de mensen wel heel fel op elkaar terwijl wij tenminste nog iets van harmonie hadden (behalve Frank  ::love::).
Dat klopt. Maar wij hadden wel HidM natuurlijk. ::jaja::

Onze trouwe kijker Jacco's heeft een aantal vragen voor Sanmol:

Welke opdracht vond je het allerleukst?

Had je je rode scherm verwacht?

Weet je nu wie de mol is? (Zonder namen te noemen  ;D)

En Lan, dit zijn zulke goede vragen dat ik ze ook gewoon aan jou ga stellen. :) Welke opdracht vond je het allerleukst? Had je verwacht dat Sanmol eruit zou gaan? En denk je al te weten wie de mol is (zonder namen te noemen), of heb je nog echt geen flauw idee?
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Lan

  • Forumlid
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #89 Gepost op: 18-03-2020, 17:30:28 »
Om zelf te doen de marktopdracht, maar ik weet niet of ik als kandidaat die mening ook zou hebben  ::rofl:: Ik vind dat D*N sowieso een goede combinatie van opdrachten heeft. Ze zijn creatief maar wel "WIDM", en mensen hebben voldoende ruimte om wel of niet hun best te doen. Ik denk dat mijn favoriet Spaghetti Bluesky is. Meteen vanaf het begin laten zien welke kandidaten makkelijk kunnen liegen, en wie niet (of doet alsof).

Ik had niet verwacht dat Sanmol eruit zou gaan. De eerste afleveringen zijn altijd een beetje een loterij, maar ik had de verwachting dat mensen Sanmol toch wel deels mee zouden nemen in hun testen en Sanmol leek me ook wel het type om te spreiden.

En nee, ik heb nog geen mol. Een aantal spelers zou ik niet meenemen in mijn test, maar ik heb nog niemand die er voor mij uitspringt. Ik ben geen enorme fan van Follow the money, ik probeer te kijken naar wie zichzelf een rol heeft aangemeten, en dat zie je meestal pas nadat je kandidaten wat langer hebt kunnen observeren.

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #90 Gepost op: 19-03-2020, 14:53:01 »
Misschien kun je de naam alvast naar D*N opsturen, Sanmol, dan kunnen we achteraf bepalen of je het ècht al wist. ;D

Wat voor opdrachten hopen jullie nog op in het seizoen? :)
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Lan

  • Forumlid
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #91 Gepost op: 20-03-2020, 18:25:07 »
Ik vind een opdracht met bakjes en iets pakken altijd wel leuk om het spel een beetje op scherp te zetten, maar dan hopelijk met een leuk twistje.

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #92 Gepost op: 21-03-2020, 23:39:12 »
We beginnen weer fris en fruitig met een nieuwe aflevering! ::cheerleader::

Onze speciale gast, ze verkocht positieve vibes op de markt, en die kunnen we in deze tijden goed gebruiken, hier is Focus!

En onze afvaller deze week... wederom ging er een schok door de zaal. Onze rode troetelduivel, Brent, ligt uit het spel!

Brent... had je dit zien aankomen?

En Focus, stond Brent op jouw verdachtenlijstje?
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #93 Gepost op: 22-03-2020, 00:31:24 »

Heej, eindelijk weer bij mijn besties Tim en Sanmol! Ja, ik lig inderdaad helaas uit het spel. Of ik het had zien aankomen? Je maakt als kandidaat de test altijd met een bang hartje en dan wacht je de schermen ook maar af met een bang hartje. Die onzekerheid zorgt ervoor dat het altijd wat bekijken is wat er gebeuren zal en dat je, als je dan een rood scherm hebt, het dan ook meestal wel hebt verwacht.

Je kan in deze fase van het spel quasi nooit met 100% zekerheid weten wie de mol is of mensen volledig gaan uitsluiten, dus het is altijd een gokje wagen. Ik had sowieso een paar mensen als niet-mol beschouwd, maar ik probeerde iedereen wel mee te nemen in ieder geval. De verkeerde keuzes maken kan uiteraard grote gevolgen hebben, zo blijkt.
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #94 Gepost op: 22-03-2020, 09:42:18 »
Brent! Helaas :\'(

Je moet nu de rest van het poketrio achter laten, hoe denk je dat ze het gaan doen? En heb je nog voordelen gehad van het (beter) kennen van je medepoketriogenoten (woord van het jaar?)?
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #95 Gepost op: 22-03-2020, 12:15:24 »
Brent! Helaas :\'(

Je moet nu de rest van het poketrio achter laten, hoe denk je dat ze het gaan doen? En heb je nog voordelen gehad van het (beter) kennen van je medepoketriogenoten (woord van het jaar?)?
Ik denk dat ze het enorm goed gaan doen, zeker na mijn vertrek. Ik ben er van overtuigd dat ze allebei wel wisten dat ik niet de mol was, maar er is toch altijd dat vleugje onzekerheid. Het zou me ook niet verbazen mochten ze me steeds een klein beetje meegenomen hebben voor de zekerheid.

Voor hun kwam mijn vertrek dan ook aan als een grote schok. In alle online WidM-spellen die ik al heb gespeeld ben ik steeds in de finale geraakt, maar deze keer was het me helaas niet gegund. De lieve berichtjes en posts die ik van hun nadien kreeg en zag waren volgens mij ook volledig oprecht en dat doet me heel veel deugd. Uiteraard ook van de andere leden, maar Lodewijk en Chardo hebben een speciaal plekje in mijn hart betreffende dit spel. Ik ga hen dan ook ontzettend missen en het is fijn te weten dat zij mij ook in het spel zullen missen. Onze band was al enorm sterk, want we kennen elkaar al zo'n 8 jaar en samen met Focus kunnen we het ontzettend goed met elkaar vinden.

Ze kunnen uiteraard niet allebei de mol zijn. Als nu iemand mijn plaats in de finale mag innemen, dan zou ik hen dat énorm gunnen.
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #96 Gepost op: 23-03-2020, 01:07:53 »
Dat komt wel goed met die Pokéboys. "Gotta catch them all" of "Gotta catch the mole" - het is maar een subtiel verschil. ;D

Jammer dat je net te laat was voor de inschrijving, Focus! Welke opdracht die tot nu toe is langs gekomen leek jou het leukst om aan mee te doen? :)

En Brent, wat mij opviel was dat jij het spel heel scherp speelde, en iedereen direct leek te confronteren met eventueel mollengedrag. Deed je dit bewust? En heb je zelf ook geprobeerd om verdacht over te komen?
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #97 Gepost op: 23-03-2020, 10:02:36 »
Dat komt wel goed met die Pokéboys. "Gotta catch them all" of "Gotta catch the mole" - het is maar een subtiel verschil. ;D

En Brent, wat mij opviel was dat jij het spel heel scherp speelde, en iedereen direct leek te confronteren met eventueel mollengedrag. Deed je dit bewust? En heb je zelf ook geprobeerd om verdacht over te komen?
Een leuk weetje is dat de elke favoriete Pokémon van ons drie met een A begint én elk een andere kleur heeft van die teams van Pokémon Go! Ik gebruik dan ook nu graag even deze primetime om te zeggen dat Altaria de leukste Pokémon ooit is en altijd beter zal zijn dan Arcanine en Ampharos.

In spelletjes ben ik altijd enorm fanatiek. Ik stel graag alles en iedereen even scherp om het spel zo heftig en zo spannend mogelijk te maken, dat is gewoon mijn speelstijl en ik denk niet dat ik daar ooit van ga afwijken. Het op dermate manier handelen gebeurt wel altijd gevoelsmatig en op eigen intuïtie, niet vaak vanuit een bepaalde tactiek of vanuit bepaalde inzichten. We kunnen dus stellen dat het half bewust, half niet-bewust naar voren werd gebracht. Daardoor word ik vaak neergezet als een slechterik, maar ik bedoel het eigenlijk heel goed. Ik erger me mateloos aan bepaalde spelers die enorm weinig toevoegen aan het spel, zowel inhoudelijk als daarbuiten. Zeker als die spelers dan gaan klagen dat de sfeer niet goed zit. In mijn ogen snappen die spelers het spel dan niet, of ze hebben niet door dat ze zo grijs en saai zijn als bijvoorbeeld Liesbeth Staats. Ze doen zelf niets om de sfeer naar eigen zeggen te verbeteren en helaas kent dit spel ook een paar zulke spelers. Lees je dit als deelnemer en voel je je aangesproken, ja? Doe er dan wat aan x

Ik heb niet bewust geprobeerd om mezelf verdacht te maken. Meestal gebeurt dat een beetje vanzelf bij mij. Als ik dingen fout deed, dan gebeurde dat oprecht per ongeluk of ik snapte niet heel goed wat ik moest gaan doen.
« Laatst bewerkt op: 23-03-2020, 10:05:04 door Brent »
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #98 Gepost op: 25-03-2020, 11:33:07 »
Er zijn weer vragen van Jacco's  ::bravo:: Bedankt voor het inzenden!

Brent
Citaat
Als je de tijd terug kon spoelen, wat zou je anders doen?

Citaat
Had je een molboekje?

Focus
Citaat
Van welke opdracht baal je dat je hem zelf niet kan doen?
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #99 Gepost op: 25-03-2020, 13:32:41 »
Maar nu eerst... geef hem een warm applaus! We hebben een speciaal gastoptreden vannnnnn..........

MC MEGA MOLEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!




Yo Yo Yo Yo
Ik ben MC Mega Mole, straight from the underground
Ze zullen me nooit vinden want ik heb hier geen account
Ik spit die vette sound, tijdens deze lockdown
Er is geen mens op straat, maar de mol is back in town!

Wie is de mol online? Dat is wederom de vraag
Ja, als ik het zou weten dan vertelde ik het graag
Helaas weet ik van niets, dus voor mij is het ook gissen
Maar met mijn dope lyrics moet je het uit kunnen vissen

Tim moest als eerst naar huis, dat was voor hem dus niet zo mooi
Misschien komt hij, net als zijn naamgenoot, terug in een kooi
In aflevering twee hield ook Sanmol het voor gezien
Hij riep nog net "Dan doen ze het maar zonder drama queen!"

Na aflevering drie moest Brent dit toffe spel verlaten
Had deze slimmerik dan toch de mol niet in de gaten?
Is Chardo dan de mol? Hij zou het zomaar kunnen zijn
Hij lijkt zijn best te doen, of is dat allemaal maar schijn?

Misschien is het wel Robbie, hij had eerst een wollen vacht
Maar bleek een wolf in schaapskleren, draagt hij dan nu een mollenpak?
Of is het dan toch Robin, onze boy from the Hood?
Haalt hij vossenstreken uit of bedoelt ie alles goed?

Of is Lucy het misschien, de enige vrouw in het spel?
Let goed op haar, die chick staat haar mannetje wel.
En die mysterieuze Michael, het lijkt een grijze muis
Maar hou hem in de smiezen, misschien is er iets niet pluis

En Vermoljoen, dat is één van de jongste in de groep
Hij lijkt misschien onschuldig, maar hou hem onder de loep
En MollenvangR-Art? Hij lijkt zuiver op de graat, hoor
Maar pas op: misschien is dit jaar de mol de presentator

En dan die Lodewijk, hij heeft altijd de grootste lol
Of zit hij de boel te fucken, man? Is hij misschien de mol?
Was dat het? Oh nee, LdH nog! Onze Daddy-o!
Dropt af en toe een actie en zegt dan weer 'Tally-Ho!'

Je merkt het wel, ik ben er zelf ook nog lang niet uit
De mol kan iedereen nog zijn, ik neem nog geen besluit
Dat was het dan voor nu, ik duik weer gauw terug in m'n hol
Peace out, van jullie boy, MC the Mega Mole. 8)
Sky might be falling but remember you can fly