Auteur Topic: [Kandidaat] Arno Kantelberg  (gelezen 15044 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
[Kandidaat] Arno Kantelberg
« Gepost op: 31-08-2021, 14:30:34 »
Arno


Praat mee over het doen en laten van Arno Kantelberg!
Lees hier de bio van Arno en een paar opvallende quotes van hem uit het programma.



« Laatst bewerkt op: 30-12-2021, 22:20:43 door Heinz »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #1 Gepost op: 6-09-2021, 20:31:27 »
Het pleidooi van Arno:

Citaat van: Arno
Goedenavond. Mijn naam is Arno Kantelberg, ik ben journalist, schrijver, vader, dat vooral, van Max, Mick en Charley. En ik had misschien wel de Mol willen zijn, maar misschien is het veel leuker en ook uitdagender om de Mol te ontmaskeren. Misschien heeft het wel iets ridderlijks om die Mol te openbaren. is het de gentlemanly way to do. En is het ook niet beter en mooier en bevredigender om de groep te helpen? Wij met z'n tienen tegen die ene slechterik, tegen die bedrieger, tegen die boef. En om geld in de pot te spelen. Zoals in het eh, wat ik gedaan heb in ieder geval in de tweede opdracht. Waar ik een ander team gecorrigeerd of geholpen heb om een flink bedrag, 500 euro, in de pot te spelen. Net als mijn eigen team en een derde team wat meteen ook denk ik het hoogtepunt was. Collectief gejuich omdat we het samen hadden volbracht. En uiteindelijk geldt ook - althans voor mij: de Mol is een stiekeme guy. Or girl. En ik hou niet van stiekem. Veel plezier.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #2 Gepost op: 28-12-2021, 20:27:11 »
Nog geen reactie? Hij lijkt mij een enorm grappig persoon als ik hem op de socials zie.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #3 Gepost op: 30-12-2021, 20:01:22 »
Was deze al voorbij gekomen?
Tijdens zijn pleidooi had hij een shirt aan met vol in beeld het getal 13,
Nu weten we dat kledinghints vaak een beetje flauw worden opgepakt hier, maar hij is wel van de kleding.(Esquire)
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #4 Gepost op: 1-01-2022, 17:57:36 »
hij is niet de mol

dat zegt mijn onderbuikgevoel
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline Marvis87

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #5 Gepost op: 1-01-2022, 21:31:44 »
Was deze al voorbij gekomen?
Tijdens zijn pleidooi had hij een shirt aan met vol in beeld het getal 13,
Nu weten we dat kledinghints vaak een beetje flauw worden opgepakt hier, maar hij is wel van de kleding.(Esquire)

1913 om precies te zijn, is een shirt van het casual merk van PSV. Dus verstand van voetbal heeft ie 😉

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #6 Gepost op: 1-01-2022, 23:13:58 »
Een mysterieuze man die niet te peilen is. Ik heb geen Mol gevoel bij hem misschien juist omdat het te veel voor de hand ligt met zijn ietwat teruggetrokken voorkomen. Hij lijkt mij wel een alerte speler die mensen goed kan doorgronden dus wie weet komt ie toch best ver in het spel.
When life knocks you down, fight back!

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #7 Gepost op: 1-01-2022, 23:19:05 »
Dit wordt de winnaar. Denk dat (als) hij nog 2 afleveringen in het spel zit, hij de mol op zijn vizier heeft.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #8 Gepost op: 3-01-2022, 13:49:55 »
Het zou wel ergens geniaal zijn om als mol het meest verdacht uit de pleidooien te komen. Even geld verdienen voor het hogere goed.

Offline Wekker Curry

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #9 Gepost op: 3-01-2022, 14:00:35 »
Arno is de mol 2022.

Rick beeldt drie cijfers uit met zijn handen, 1, 11, en 13 of wel A K en M, Arno Kantelberg Mol. Zijn handen worden zo gemonteerd dat deze nooit alle drie in 1 gesprek te zien zijn maar wel 2 van de 3 tekens in gesprek met een kandidaat.

'De tijd zal het leren' zie Arno's wikipedia pagina, Arno begon tijdens zijn studie bij HP / de Tijd waar hij het journalistiek vak heeft geleerd. De komma lijkt door de spacing in de titel van de aflevering verdacht veel op de slash in HP/de tijd.

Arno komt uit Brabant, carnaval, nummer 11 blabla

Vergezocht: Arno is geboren in Gemert, wiens wapen een adelaar bevat, net als dat van Albanie.

Vergezochter: Arno lijkt in een shot tijdens het omdraaien van zandlopers een wijsvinger met rode nagellak te dragen

Het Meest Vergezocht: het omdraaien van zandlopers kantelt bergjes zand, Kantelberg

Edit: Zijn eerste boek gaat over voetbal wat overeenkomt met de symboliek die gevonden wordt met voetbal in de aflevering

Edit 2: ik ben de beste vergezochte hint vergeten op te schrijven: Arno verstopt een joker in zn boxer en vist ervoor in zn broek, wat doen mollen? Juist, graven :)
« Laatst bewerkt op: 3-01-2022, 14:07:06 door Wekker Curry »

Online Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #10 Gepost op: 3-01-2022, 14:04:22 »
Tel hierbij nog de sneer naar team aftroeven over het niet luisteren naar fresia. 

Ik vind hem te weinig actief zijn geweest , maar het zou kunnen.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #11 Gepost op: 3-01-2022, 16:17:08 »
Arno is de mol 2022.

Rick beeldt drie cijfers uit met zijn handen, 1, 11, en 13 of wel A K en M, Arno Kantelberg Mol. Zijn handen worden zo gemonteerd dat deze nooit alle drie in 1 gesprek te zien zijn maar wel 2 van de 3 tekens in gesprek met een kandidaat.
Wow, mooie. Rik zei ook dat de kandidaten hun oren en ogen open moesten houden ...goed op moesten letten. Welmoed pikte dat meteen op. Zocht alleen in de verkeerde richting ::rofl::

Ik dacht gisteren al dat ik de Mol te snel bij het aftroeven-groepje zocht.


https://twitter.com/Thomasvanluyn/status/1439284722295836672/photo/1

^ Mol en 1e afvaller?

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #12 Gepost op: 3-01-2022, 18:42:36 »
Hij kijkt ontzettend veel weg bij zijn pleidooi en dat maakte hem verdacht. Maar inmiddels denk ik dat hij dat wegkijken voortdurend doet. Eigenlijk een verlegen persoon stiekem?

Offline MolJ

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #13 Gepost op: 3-01-2022, 20:22:25 »
De envelop die Suzanne kreeg bij haar vertrek was dichtgelakt met rode lak, precies de kleur van de nagellak van Arno. Is dit een verwijzing naar hem als mol die de afvallers uitnodigt voor het gemaskerd bal?

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #14 Gepost op: 3-01-2022, 23:05:23 »
De envelop die Suzanne kreeg bij haar vertrek was dichtgelakt met rode lak, precies de kleur van de nagellak van Arno. Is dit een verwijzing naar hem als mol die de afvallers uitnodigt voor het gemaskerd bal?

Scherp!   ::vergroot::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline RazorBlade

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Jongens, Unite, de pot!
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #15 Gepost op: 4-01-2022, 00:33:01 »
Arno is voor mij het minst verdacht. Hij reageerde net iets te enthusiast toen er €1500 in de pot kwam en toen hij merkte dat zijn tijd er het dichtste bij zat. Verder is hij geen acteur of presentator en de redactie heeft in de hele geschiedenis van WIDM nog maar één keer  een mol gekozen die geen acteur of presentator was. Om de mol te zijn moet je goed een andere rol kunnen spelen onder hoge druk. Daar zijn presentatoren en acteurs nu eenmaal het beste in.

Online MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #16 Gepost op: 4-01-2022, 11:05:02 »
Verder is hij geen acteur of presentator en de redactie heeft in de hele geschiedenis van WIDM nog maar één keer  een mol gekozen die geen acteur of presentator was.
Wie is toch die gast die ik vaak in RTL Boulevard hoor praten over modezaken?

Offline Arctic

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #17 Gepost op: 5-01-2022, 00:38:45 »
de reden van de gelakte nagel van Arno
https://polishedman.com/
heeft dus niets met de mol te maken

Offline Gerhardt78

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #18 Gepost op: 5-01-2022, 08:26:06 »
de reden van de gelakte nagel van Arno
https://polishedman.com/
heeft dus niets met de mol te maken
Klopt, hij doet dit al veel langer. Maar is natuurlijk voor de makers een interessant gegeven om een hint omheen te bouwen als hij de mol zou zijn.

Voor mij stijgt hij door deze mogelijke hint op mijn lijstje om in de gaten te houden.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #19 Gepost op: 5-01-2022, 21:57:58 »
Ik heb wat goed te maken met Arno. Excuus. Maar eh ben jij nou de mol? En een best leuke tot nu toe. Voor Arno ben ik bereid de maskerhint te vergeten.

Even wat aantekeningen:

De klakkende schoenen van de rode mol zouden wel eens van Arno kunnen zijn. Tijdens zijn mollicitatie zei hij: "ik denk dat ik gewoon als mol meer plezier zou hebben aan het mollen dan aan het spelen.
Voor Rik zegt hij op de vraag widm? heel snel " ik niet " en op wie wel? Laetitia. Hij weet bij haar steeds iets molligs te vinden met ijskoude mollicitatie en 'mol in kwadraat' en heel druk tijdens de livestream en opdrachten. Voorbereid?
Doet het magneetbord, makkelijk beginnen. Daar zat hij al mee te kloten volgens Hila. Zegt: je mag niet aan die gele komen bij Thomas. Helpt bij de boomstam bij Welmoed en Laetitia waarbij de sleutel afbreekt.
Na opbrengst 1400 euro kijkt Arno lang naar de aftroevers itt zijn teamgenoten. Vraagt hij zich af wat er met die 100 euro is gebeurd?
Rik vraagt Arno naar de joker en Arno doet de ik ben een kandidaat met een joker in mijn onderbroek show.
Na de joker afkoop zegt hij Luister nou naar Fresia. Hij weet haar naam.
Zijn "ik haat kamperen" klinkt overtuigend met emotie. Zijn biecht het dieptepunt is bereikt het kan alleen maar beter worden blijft lekker hangen.
Zijn naam Kante(e) lberg, berg met kantels (kantelen) moeten we letterlijk nemen? Is zijn naam de inspiratie voor de kasteel op een berg lokatie?
Over Fresia: Je bent de enige met een goede analyse bij team aftroeven.
Bespreekt met Everon en Sahil het gespeelde spel en praat lekker mee. Vraagt Everon of hij man of vrouw verdenkt. Kim houdt hem in de gaten tijdens avondklok volgens biecht. Arno vraagt aan Hila de tijd. 1.05 en 1:15 kan verwarren. Arno zou die zandloper onthouden. Houdt de lamp dicht bij de zandlopers maar waakhond Glen houdt de zandlopers vast dus per ongeluk omstoten gaat niet lukken. Is op enig moment weg bij de zandloper tafel. De andere 3 zijn fanatiek bezig. Als hij terug is gaat hij vragen Eef hoe lang nog 8/7 minuut. Daarna Everon nog 2 minuten / Arno nog anderhalve minuut. Biecht over teamwork harmonieuze afsluiting van de dag. Uitslag iPad 2: die is van mij we hebben er een rondje opgezet. Een mol eist de eer op van een prestatie.
Arno doet het twee keer nml ook bij de derde tablet. Tegen Glen Dit zijn wij! over de 11:21:56. Dingedingeding bij uitreiken geld. Wil geen penningmeester worden. Steunt Hila als teamlid troeven. Aait Fresia over haar bol, jammer joh molletje. Tijd voor test en executie: Arno zegt: Nu al?
Behalve de mol die hoeft nooit naar huis: Arno in beeld. Hila verdenkt Arno niet meer. Arno gaat op Welmoed Sahil Laetitia Thomas. Arno wordt door niemand verdacht. In het theater zit hij als een zware jongen uit Donald Duck met 3 cijfers op de borst. In zijn pleidooi heeft hij het over een stiekeme guy. Zat best rustig tijdens de live uitzending. Zijn speech wordt volledig uitgezonden.  Over Nederlands publiek die de mol wil ontmaskeren: Ik wist het.
Rik: pleidooi waarom ze niet de mol zijn, ook de mol zelf. Arno in beeld.  Rik: dan gaat 5000 euro in de pot. Arno weer in beeld. Noemt zichzelf een naieve schattige knuffelbeer. Hij vindt het leuker om de mol te ontmaskeren in zijn pleidooi en dat staat haaks op zijn mollicitatietekst waarin hij zei aan een molschap plezier te beleven. Ridderlijk en openbaren ipv ontmaskeren. Opvallend origineel dat "openbaren" tov de andere kandidaten. En beëindigd met:veel plezier. Biechten over Latitia ijskoud en dartel hertje die heeft twee gezichten (mol beschuldigd kandidaten). Rik Nederland denkt dat jij de mol bent. Arno: dan heb ik het niet goed gedaan. Reageert secondair op Glen die Everon mee neemt. Hij rook het angstzweet om hem heen. Reageert heel koel op zijn eerste scherm. Maakt zip your lips gebaar bij executie. In het geluid na de livestream was hij graag tweede of derde geworden bij "meest verdacht".
Meest verdachte man van Nederland niet verdacht bij de kandidaten.

Beklaagd zich bij Rik in afl. 2 over het niveau van de opdracht. Dat is wel een beetje zijn mol houding. Kamperen bah. Hand in honing bah.

Zou Arno de goed voorbereide kandidaat zijn die tot nu het minst last had van afvalangst en zijn plekje en houding al heeft gevonden in de groep?

Qua molmateriaal in deze groep is het hooguit nog Arno en iets minder Kim. De rest heeft mij teveel last van zenuwen of zet zich teveel in bij het spel.
« Laatst bewerkt op: 5-01-2022, 22:22:24 door foxhunter »