Auteur Topic: [kandidaat] Yens  (gelezen 14749 keer)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Yens
« Reactie #220 Gepost op: 30-04-2022, 11:17:21 »
Als de mol altijd de meest onverdachte in de montage is, wordt het met de helft van de spelers ook wel een heel gemakkelijke zoektocht. Ik verwacht dat gewoon iedereen verdacht wordt neergezet waar het maar kan.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Yens
« Reactie #221 Gepost op: 30-04-2022, 13:37:56 »
Ik ben er zeker van dat nu ook nog sommige molacties gewoon puur in beeld komen, terloops, (Uma met twee foute antwoorden bijvoorbeeld) maar bij Yens ligt het het ècht te dik bovenop.

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Yens
« Reactie #222 Gepost op: 1-05-2022, 23:06:54 »
Begin toch te twijfelen aan Yens als mol nu.
Waarom als mol hardop zeggen dat je langs de rode knop bent gelopen zonder blinddoek?  ???
« Laatst bewerkt op: 1-05-2022, 23:11:00 door MoleBuster »
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Yens
« Reactie #223 Gepost op: 1-05-2022, 23:07:34 »
Omdat Yens er alles aan wil doen verdacht te zijn

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [kandidaat] Yens
« Reactie #224 Gepost op: 1-05-2022, 23:14:39 »
Het zal Yens wel wezen

Ik moet eerlijk zeggen dat ik me een beetje aan zijn gedrag begin te ergeren. Die nonchalante houding van hem komt steeds meer naar voren, en vind ik persoonlijk niet zo leuk om naar te kijken. Vind dat ook heel anders dan de eerste 4 afleveringen?

Het ligt er allemaal wel duimendik bovenop maar goed
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Yens
« Reactie #225 Gepost op: 2-05-2022, 08:53:19 »
Yens is mijn vreesmol.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Yens
« Reactie #226 Gepost op: 2-05-2022, 09:16:24 »
Yens is mijn vreesmol.

Mee eens!
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline ThaStayFan

  • Winnaar WIDM-pool 2024
  • Forumlid
  • De blijvende WIDM-fan
Re: [kandidaat] Yens
« Reactie #227 Gepost op: 2-05-2022, 11:50:59 »
Op de muur staat:
'Piratos rassez bandos'
Dat betekent zoiets als
'Kudde scherende piraten'

Zou dat verwijzen naar
- De geit die Yens molk en vasthield (kudde)?
- De afgeschoren baard van Yens (scherende)?
- De knipoog, één oog dicht (piraten, die altijd een lapje voor hun ogen hebben)?

Offline ThaStayFan

  • Winnaar WIDM-pool 2024
  • Forumlid
  • De blijvende WIDM-fan
Re: [kandidaat] Yens
« Reactie #228 Gepost op: 2-05-2022, 12:00:26 »
Yens heeft opzeker de laatste knop expres  gemist. Je ziet hem eerst met twee handen aan zijn hoofd/oogkap de laatste trap oplopen. Het zou mij niks verbazen als hij daar lekker naar heeft staan wijzen. En daarom de scène opnieuw moest opnemen.

Het beeld erna heeft hij ineens niet zijn handen aan zijn hoofd, maar loopt hij zo langs de laatste rode knop. Opvallend!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Yens
« Reactie #229 Gepost op: 2-05-2022, 13:34:45 »
Vreesmol vind ik een woord wat niet van toepassing is dit seizoen. De mol vervangen is sowieso een harde taak. Manu en Sven waren al geen optie, dus dan is er niet veel keuze meer. Of het nu Uma of Yens is, de mol heeft er het beste van gemaakt.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [kandidaat] Yens
« Reactie #230 Gepost op: 2-05-2022, 13:42:17 »
Vreesmol vind ik een woord wat niet van toepassing is dit seizoen. De mol vervangen is sowieso een harde taak. Manu en Sven waren al geen optie, dus dan is er niet veel keuze meer. Of het nu Uma of Yens is, de mol heeft er het beste van gemaakt.

Eens. En ik vond Yens juist heel plezierig om te zien mollen. In the face mol leek me leuk en zeker nu het maar 4/5 afleveringen zijn

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Yens
« Reactie #231 Gepost op: 2-05-2022, 14:25:07 »
Vreesmol vind ik een woord wat niet van toepassing is dit seizoen. De mol vervangen is sowieso een harde taak. Manu en Sven waren al geen optie, dus dan is er niet veel keuze meer. Of het nu Uma of Yens is, de mol heeft er het beste van gemaakt.

Oh dat is zeker waar maar dat betekent niet dat ik niet een voorkeur kan hebben net als sommige mensen een wensmol hebben  ;)

Online Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Yens
« Reactie #232 Gepost op: 2-05-2022, 16:43:12 »


Bekijk Yens' tot en met aflevering 7 bijgewerkte kandidatenpagina hier. En vermeld het in dit topic als je interessante aanvullingen hebt. ::vergroot::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Yens
« Reactie #233 Gepost op: 2-05-2022, 22:31:40 »
Begin toch te twijfelen aan Yens als mol nu.
Waarom als mol hardop zeggen dat je langs de rode knop bent gelopen zonder blinddoek?  ???

Omdat het past in zijn 'nonchalante houding'? Als zelfs Uma hem niet corrigeert terwijl zij alle fluitgeluiden wel goed wist te ontcijferen en hij er met de pet naar gooide zou ik ook zoiets doen bij de blinddoek opdracht. Maar juist die nonchalante /ikdoemaarwatyolo houding begint op te vallen. Mij te veel.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Yens
« Reactie #234 Gepost op: 2-05-2022, 23:29:54 »
Omdat het past in zijn 'nonchalante houding'? Als zelfs Uma hem niet corrigeert terwijl zij alle fluitgeluiden wel goed wist te ontcijferen en hij er met de pet naar gooide zou ik ook zoiets doen bij de blinddoek opdracht. Maar juist die nonchalante /ikdoemaarwatyolo houding begint op te vallen. Mij te veel.

Ja, inderdaad Joost, het zou kunnen passen bij zijn nonchalante houding. Mijn theorie was dat Yens met zijn yolo-laissez-faire houding een uitstekende keuze zou zijn voor de nieuwe mol. Het leek me een plausibel idee dat de productie nu voor een mol (na de in de stress geraakte Philippe) zouden kiezen voor iemand met een een wat lichter gemoed. Hij heeft wat mij betreft voldoende mogelijke molacties op zijn naam waardoor hij de mol zou kunnen zijn, maar zelf meteen komen met de opmerking dat je voorbij de rode knop bent gelopen gaat mij te ver voor een mol en doet mij nu weer sterk aan hem twijfelen.
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Yens
« Reactie #235 Gepost op: 3-05-2022, 08:40:01 »
Drie zaken die mij de doorslag geven om voor Yens te kiezen en niet voor Uma:
1. De voorkennis in de barak, eigenlijk iets wat we niet kunnen negeren.
2. De molbiecht 'opgelucht het molschap te kunnen opbiechten aan de partner'. Uma heeft een open relatie, dus dat is minder relevant hier.
3. De omgewisselde koker. Uma was continu bij de glijbaan, waardoor het omwisselen een heel moeilijke zaak was.

Offline DeMol!

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de Mol 2015 - > Sri Lanka
Re: [kandidaat] Yens
« Reactie #236 Gepost op: 3-05-2022, 09:02:58 »
Drie zaken die mij de doorslag geven om voor Yens te kiezen en niet voor Uma:
1. De voorkennis in de barak, eigenlijk iets wat we niet kunnen negeren.
2. De molbiecht 'opgelucht het molschap te kunnen opbiechten aan de partner'. Uma heeft een open relatie, dus dat is minder relevant hier.
3. De omgewisselde koker. Uma was continu bij de glijbaan, waardoor het omwisselen een heel moeilijke zaak was.

Maar zijn alle punten hierboven niet heel gemakkelijk te weerleggen?

1. Welke voorkennis is voor Yens zo speciaal dat we het niet kunnen negeren? Yens plaatst zichzelf in de tweede positie, nadat Manu opperde als tweede te gaan. Het lijkt me dat je als Mol als eerste of als laatste wil.
2. Een open relatie (is daar überhaupt sprake van) wil niet betekenen dat je elkaar niet kan missen of eerlijk naar elkaar wilt zijn. Hoe zij dat invullen, kunnen wij lastig bepalen en kunnen we er ook niet echt waarde aan hechten. Als je partner voor jou overkomt naar de Canarische Eilanden, dan kun je er vanuit gaan dat ze wel een hechte band hebben.
3. Uma heeft ook een handlanger. Hij zou in principe kunnen Mollen. Wat er ook gebeurd is, er is iets in dat waterpark gebeurd, want de opbrengst die opdracht was zeer laag.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Yens
« Reactie #237 Gepost op: 3-05-2022, 09:27:14 »
Maar zijn alle punten hierboven niet heel gemakkelijk te weerleggen?

1. Welke voorkennis is voor Yens zo speciaal dat we het niet kunnen negeren? Yens plaatst zichzelf in de tweede positie, nadat Manu opperde als tweede te gaan. Het lijkt me dat je als Mol als eerste of als laatste wil.


Yens heeft het over Manu die aan het einde stond. Dat stond nergens, enkel dat Manu de kandidaat nog kon afschieten.

Citaat
2. Een open relatie (is daar überhaupt sprake van) wil niet betekenen dat je elkaar niet kan missen of eerlijk naar elkaar wilt zijn. Hoe zij dat invullen, kunnen wij lastig bepalen en kunnen we er ook niet echt waarde aan hechten. Als je partner voor jou overkomt naar de Canarische Eilanden, dan kun je er vanuit gaan dat ze wel een hechte band hebben.

Akkoord, maar toch. Het kwam echt over als iets wat een Yens, Anke of Manu zou zeggen. Uma is toch iets meer relax erover.

Citaat
3. Uma heeft ook een handlanger. Hij zou in principe kunnen Mollen. Wat er ook gebeurd is, er is iets in dat waterpark gebeurd, want de opbrengst die opdracht was zeer laag.

Maar die kans is klein.

Offline DeMol!

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de Mol 2015 - > Sri Lanka
Re: [kandidaat] Yens
« Reactie #238 Gepost op: 3-05-2022, 09:29:45 »
Yens heeft het over Manu die aan het einde stond. Dat stond nergens, enkel dat Manu de kandidaat nog kon afschieten.

Excuus, ik dacht dat je het had over de laatste opdracht in het verlaten pand.

Offline ThaStayFan

  • Winnaar WIDM-pool 2024
  • Forumlid
  • De blijvende WIDM-fan
Re: [kandidaat] Yens
« Reactie #239 Gepost op: 3-05-2022, 10:04:08 »
Als Yens niet de mol is, dan heeft hij wel zoveel ongelooflijk fout gedaan. Dan zou hij beter zijn dan de mol.

Hij gaat steeds expres eentje naast het goede antwoord zitten. Echt in elke aflevering. En een lol dat hij erom heeft! En hij zegt ook steeds bluffend molse dingen. Als hij de mol blijkt te zijn, dan gaan de kandidaten helemaal stuk van die beelden.