Auteur Topic: [Hints] Titels van de afleveringen en andere mogelijke aanwijzingen  (gelezen 32482 keer)

Offline Lola-aapje

• Forumlid
Re: [Hints] Titels van de afleveringen en andere mogelijke aanwijzingen
« Reactie #260 Gepost op: Gisteren om 20:35:42 »
Ik zit nog steeds aan die 2x 6'0'' te denken. Dat het een verborgen hint moet zijn en die naar de lengte van Nathan vind ik zeker sterk. Zelf denk ik dat het iets te maken heeft met 6 feet under, omdat die ene 6'0' te laag staat. Het staat op de plek van 5'0''....ik kom er niet uit iig, maar hier moet nog iets anders te puzzelen zijn.

6'6"
6'0"
5'6"
6'0"
4'6"
4'0"
3'6"

De poster hangt overigens ook nog te hoog. Bij de echte 6'0'' zou Nathan's bovenkant van hoofd uit moet komen maar de bovenkant van z'n hoofd hangt tussen de 5'6" en 6'0'' in....

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #261 Gepost op: Gisteren om 20:48:07 »
“Dan pak je de 6”

Zin uit het liedje viervoeters heel toevallig

Offline Speurmol

• Forumlid
« Reactie #262 Gepost op: Gisteren om 20:59:40 »
Ik zit nog steeds aan die 2x 6'0'' te denken. Dat het een verborgen hint moet zijn en die naar de lengte van Nathan vind ik zeker sterk. Zelf denk ik dat het iets te maken heeft met 6 feet under, omdat die ene 6'0' te laag staat. Het staat op de plek van 5'0''....ik kom er niet uit iig, maar hier moet nog iets anders te puzzelen zijn.

6'6"
6'0"
5'6"
6'0"
4'6"
4'0"
3'6"

De poster hangt overigens ook nog te hoog. Bij de echte 6'0'' zou Nathan's bovenkant van hoofd uit moet komen maar de bovenkant van z'n hoofd hangt tussen de 5'6" en 6'0'' in....

Vanuit mijn Loes tunnel is dit weer een beroemde getal 5 hint naar haar, omdat ze de 5e afvaller was in seizoen 18:
-Nummerbord teaser 38-48 waar 43 (Loes was 43 bij de start van het seizoen) precies in het midden ligt (in balans) als je 5 bij 38 optelt en 5 van 48 af haalt
-5 mollen-5 kandidaten
-5 laatste vragen bij Resultaatgericht vallen af
-5e kandidaat heeft elke aflevering groen scherm

De mol is waarschijnlijk toch Nathan, gezien het stemgedrag in de finale, maar bij hem kan ik het er niet zo goed opplakken. Inderdaad zijn lengte misschien, wat hier al vaak geopperd is, of dat hij op nummer 6 speelde (De Line-Up in het voetbal is vertaald naar het Nederlands de opstelling, en daar stond Nathan dus vaak op 6).. je kunt eigenlijk altijd wel een reden bedenken voor je mol als je gaat goochelen met getallen..
« Laatst bewerkt op: Gisteren om 21:06:50 door Speurmol »

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #263 Gepost op: Gisteren om 21:04:08 »
Nathan deed mee aan seizoen 20 (4 x 5) en het jubileumseizoen in 2025 (5 x 5).

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #264 Gepost op: Gisteren om 21:05:06 »
En waren ze niet op zoek naar 20 jaar oude port?

20e seizoen was ook weer Nathan
Widm was toen 20 jaar oud

Offline evelienh1986

• Forumlid
« Reactie #265 Gepost op: Gisteren om 23:47:40 »
Wat mij betreft kan die 6 feet alleen op nathan zijn lengte slaan

Offline Speurmol

• Forumlid
« Reactie #266 Gepost op: Vandaag om 01:01:17 »
Wat mij betreft kan die 6 feet alleen op nathan zijn lengte slaan
Maar kijk nou nog eens goed naar de line-up, wiens hoofd eindigt exact bij 6''? Loes... Nathan steekt er best iets bovenuit.

Offline MolHJ

• Forumlid
« Reactie #267 Gepost op: Vandaag om 02:06:00 »
Dat kan Nathan gewoon openlijk zelf gegeven hebben toch?

Maar waarom heeft deze vermomde figuur (Lavezzi) de molboekjes dan in handen als hij er toch niks mee doet?
Lijkt me dan toch dat juist hij degene is die het briefje erin stopt.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #268 Gepost op: Vandaag om 07:30:14 »
Maar kijk nou nog eens goed naar de line-up, wiens hoofd eindigt exact bij 6''? Loes... Nathan steekt er best iets bovenuit.

Ligt aan de schoenen denk ik, want zie dat haar lengte 1,70 is, 5,58 feet. Nathan is 1,83 en dus 6 feet.
Misschien ook nog interessant om weten wat het bij Merel is. Lengte 1,74, 5,71 feet.
« Laatst bewerkt op: Vandaag om 07:40:05 door Mol1991 »