Ik zit nog steeds aan die 2x 6'0'' te denken. Dat het een verborgen hint moet zijn en die naar de lengte van Nathan vind ik zeker sterk. Zelf denk ik dat het iets te maken heeft met 6 feet under, omdat die ene 6'0' te laag staat. Het staat op de plek van 5'0''....ik kom er niet uit iig, maar hier moet nog iets anders te puzzelen zijn.
6'6"
6'0"
5'6"
6'0"
4'6"
4'0"
3'6"
De poster hangt overigens ook nog te hoog. Bij de echte 6'0'' zou Nathan's bovenkant van hoofd uit moet komen maar de bovenkant van z'n hoofd hangt tussen de 5'6" en 6'0'' in....
Vanuit mijn Loes tunnel is dit weer een beroemde getal 5 hint naar haar, omdat ze de 5e afvaller was in seizoen 18:
-Nummerbord teaser 38-48 waar 43 (Loes was 43 bij de start van het seizoen) precies in het midden ligt (in balans) als je 5 bij 38 optelt en 5 van 48 af haalt
-5 mollen-5 kandidaten
-5 laatste vragen bij Resultaatgericht vallen af
-5e kandidaat heeft elke aflevering groen scherm
De mol is waarschijnlijk toch Nathan, gezien het stemgedrag in de finale, maar bij hem kan ik het er niet zo goed opplakken. Inderdaad zijn lengte misschien, wat hier al vaak geopperd is, of dat hij op nummer 6 speelde (De Line-Up in het voetbal is vertaald naar het Nederlands de opstelling, en daar stond Nathan dus vaak op 6).. je kunt eigenlijk altijd wel een reden bedenken voor je mol als je gaat goochelen met getallen..