Poll

Wie is de Mol?

Loes
109 (41.1%)
Merel
22 (8.3%)
Nathan
134 (50.6%)

Totaal aantal stemmen: 265

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 61210 keer)

Offline Elijah

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #640 Gepost op: 20-12-2025, 20:03:18 »
Loes vanaf het moment dat haar helm afging in aflevering 1

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #641 Gepost op: 20-12-2025, 20:27:50 »
Dat contrast tussen licht en donker steeds, zou best eens kunnen duiden op Nathan, wat een verschil tussen dag en nacht tussen de kandidaat en nu de mol. (hoe mooi ik Luz - Loes ook vindt, ik denk dat er alleen maar dwaallichten hebben geschenen in de afleveringen - geen hints meer)

Nathan dus.

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #642 Gepost op: 20-12-2025, 20:28:31 »
Het ligt dicht bij elkaar, maar de meeste stemmers denken toch dat Nathan Rutjes dit seizoen de Mol is!

Resultaten van de poll voorafgaand aan aflevering 8:
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Charozie

• Forumlid
  • WIDM junk sinds seizoen 2006 Argentinië
« Reactie #643 Gepost op: 20-12-2025, 20:46:38 »
Dat was niet zo gerepeteerd geloof ik haha  ::rofl:: ::rofl::
De oldskool seizoenen van voor 2011 hadden toch iets wat niet te omschrijven is. Bring back de oude testmuziek (pre-2011)

Offline FeniXIII

• Forumlid
  • Die Mol is baie wys
« Reactie #644 Gepost op: 20-12-2025, 20:49:24 »
Heb deze jubileumeditie niet echt zorgvuldig kunnen bekijken en bijna elke week werd ik wel op een of andere manier gespoiled over de afvallers, dus ik drijf voornamelijk op gevoel. Sinds het begin zette ik enkel in op Nathan, Loes en in mindere mate Kim, in die volgorde. Dacht eerder aan Kim of Loes als winnares, maar door vorige aflevering lijkt die rol in mijn ideale scenario weggelegd voor Merel?

Mijn gevoel zegt al die tijd Nathan, was bijna mee met de Loes-tunnel maar die heeft uiteindelijk nooit meer de bovenhand gehaald, misschien zou ik het anders aanvoelen als ik meer had kunnen bekijken. Merel vind ik net iets te veel hetzelfde als we gewoon waren uit haar seizoen, en zou net denken dat een oud-mol iets verfrissender te werk zou gaan.

Nathan heb ik nooit kunnen afschrijven dus mijn gevoel zegt nog steeds Nathan, en ik zou het wel top vinden want hij was in zijn seizoen ook een van mijn verdachten, volgens mij toen ook al een van de hoofdverdachten. Vind Nathan zeker ook wel een passende mol voor een jubileumseizoen. Dus fingers crossed voor mijn oud-mol Nathan! ::ok::

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #645 Gepost op: 20-12-2025, 22:17:08 »
Loes vanaf het moment dat haar helm afging in aflevering 1
Ik heb haar ook steeds ingevuld maar wel er consequent steeds bij gezegd dat het niet van harte was want ergens knaagde er wat. Dat werd erger toen de oud-kandidaten er allemaal uitvlogen; Imanuelle, Richard en Sahil. Het spetterende vooruitzicht van Nathan als mol gaf bij mij de doorslag toch voor hem te gaan. Hij heeft het erg goed gedaan. Ben wel benieuwd hoe hij zich gaat verantwoorden morgen in Mollenstreken.

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #646 Gepost op: 20-12-2025, 22:20:26 »
HIER vind je een overzicht van al onze verdenkingen dit seizoen!

Benieuwd hoe dit zich verhoudt tot eerdere seizoenen? Op deze pagina vind je een overzicht van alle forumverdenkingen die door de jaren heen zijn bijgehouden ::bravo::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #647 Gepost op: 20-12-2025, 22:47:55 »
HIER vind je een overzicht van al onze verdenkingen dit seizoen!

Benieuwd hoe dit zich verhoudt tot eerdere seizoenen? Op deze pagina vind je een overzicht van alle forumverdenkingen die door de jaren heen zijn bijgehouden ::bravo::

De meerderheid zat tijdens 6 van de 7 weken fout.. Dat zien we niet vaak hier, verfrissend

Offline annebeestje

• Winnaar WIDM pool jubileum ´25
  • Forumlid
« Reactie #648 Gepost op: 20-12-2025, 22:50:07 »
Gelukkig op het laatst nog net juist!
..0DATIE

Offline Contraspion

• Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
« Reactie #649 Gepost op: 20-12-2025, 22:50:52 »
Volgens mij gingen veel mensen op Loes in de poll, omdat veel mensen op Loes gingen. Iedereen wil op de winnaar zitten.

Goed om bij stil te staan straks, eind februari.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #650 Gepost op: 20-12-2025, 23:31:48 »
Dat was niet zo gerepeteerd geloof ik haha  ::rofl:: ::rofl::

Nee, dat geloof ik ook niet.  ::rofl::
Miste er een lichtspot op de mol of dacht de mol dat het geheim nog langer bewaard moest blijven?

Maar mooie ontknoping verder!

Ik dacht zelf in het begin dat het een oud-mol moest zijn, maar vond Nathan wel heel vreemd doen bij de flits-opdracht (en bij nader inzien ook in aflevering 1).

Mooi dat het klopt en dat de meerderheid van het forum goed zit. Al kon ik mij de argumenten van de Merel- en Loesstemmers ook goed voorstellen.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Pak

• Forumlid
« Reactie #651 Gepost op: 21-12-2025, 01:34:35 »
Ik ben nog niet zeker maar deze opdracht geeft mij een vergroot perspectief op de optie dat Nathan de mol is.

Het eerste gesprek: Nathan - Kim gebruikt Nathan dan om vertrouwen te vestigen. Nathan is een goed mens. Nathan stemt hoe dan ook voor groen. Kim test Nathan nog door hem diep in zijn ogen te kijken. Wanneer ze zegt 'het lijkt me zo te gek als jij de mol bent' ontsnapt hem een lach. Nathan geeft Kim zijn vertrouwde blik met lieve puppy ogen. Het eerste gesprek was Nathans manier om de kandidaten en het publiek te overtuigen dat hij te vertrouwen is.

Het tweede gesprek: Nathan - Jurre is Nathan dit keer daadwerkelijk bezig om Jurre te overtuigen van stemmen op groen. Niet enkel zoals in het eerste gesprek is hij aan het benadrukken dat hij op groen stemt omdat hij zo'n goed mens is, hij probeert Jurre ook te overtuigen dat groen stemmen het beste is. Het op groen stemmen van deze heren is voor deze opdracht cruciaal. Hier hadden Jurre en Nathan namelijk de mogelijkheid om de uitslag ROOD te maken. Loes had Jurre al beloofd om voor rood te stemmen, als zij twee dat na dit gesprek ook zouden gaan doen dan werd het 3-2 voor rood. Maar dit gebeurt niet. Je ziet Nathan ook even schrikken als hij even denkt dat Jurre en Loes zullen kiezen voor 'eliminatie gaat door'. Zie screenshot. Als mol kan hij hier van schrikken omdat dit zou betekenen dat hij zijn tactiek en stem ineens zou moeten veranderen. Vervolgens begint Nathan niet enkel zoals in gesprek 1 te herhalen dat hij hoe dan ook voor zichzelf als goed mens voor groen stemt, hij pleit er nu ook voor om allemaal te stemmen op groen. Jurre concludeert ook: 'jij zegt: we moeten allemaal voor groen.' Zie screenshoot.

Ook de edit lijkt er totaal op gemaakt te zijn om Nathan als mol uit de wind te houden. Zowel Loes, Sahil en Jurre horen we in de edit zeggen dat Nathan sowieso voor groen gaat. De hele edit lijkt te willen zeggen: 'Of Merel of Loes heeft rood gestemd.' In de edit is geen enkele twijfel dat de goede lieve Nathan hoe dan ook zal stemmen op groen.

Als het klopt, en Nathan is de mol en wilde het vertrouwen van de groep winnen om voor groen te gaan, heeft hij in de opdracht ervoor express zijn zak in de 500,- gegooid om vertrouwen te kweken voor deze opdracht.

Nathan is bij de uitleg van de opdracht ook de enige van de vijf die niet lijkt te schrikken als Art zegt '...dan gaat alles uit de pot.' Hij beweegt als enige ook niet nerveus als ze horen dat ze vanaf dit moment niet meer in groep mogen overleggen.

Door Sahil als vriend van Jurre buiten te laten zitten voor een mogelijke eliminatie, heeft Nathan een vaste medestander voor een stem op groen. Als mol hoeft Nathan dan nog maar één iemand in de groep te hebben die ook voor groen stemt en het is minimaal 3-2 voor groen.

Ik vind het een razend interessante opdracht. Wie weet met diep onder de complexe lagen de sleutel naar de mol...

Voor mij was de groen-rood opdracht met het prisoners dilemma (https://nl.wikipedia.org/wiki/Prisoner%27s_dilemma) doorslaggevend om Nathan te ontmaskeren.

Dit was helemaal geen "pot gaat gegarandeerd leeg" opdracht. Dit was een complexe opdracht waarin iedere keuze van elke deelnemer doorslaggevend was voor uitkomst: -> [pot leeg]   [pot gelijk]   [-3000]   [ +3000]!

Een cruciale opdracht voor de eindstand van de pot!

Over deze analyse werd al gauw overheen gepraat alhoewel ik jullie al probeerde te attenderen dat hier de sleutel lag  ;)

Ik vond het erg leuk om hiermee aan de slag te gaan. En de mol ook  ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 21-12-2025, 01:41:43 door Pak »

Offline Pak

• Forumlid
« Reactie #652 Gepost op: 21-12-2025, 01:39:03 »
In de tweede teaser is een gestalte te zien die donkere, verhullende kleding en vrij dikke handschoenen draagt. De stem van deze persoon is vervormd. Deze schimmige figuur zal ongetwijfeld de Mol zijn. In de breedbeeldversie van de teaser is deze figuur, die ik gemakshalve ‘Mol’ noem, véél beter te zien dan in de verticale versie. Deze Mol is desondanks slechts gedeeltelijk zichtbaar en de kleding verhindert een goede blik op bijvoorbeeld het postuur, maar er is één aspect dat wel behulpzaam kan zijn in de zoektocht naar de Mol, namelijk diens lengte.

Enkele characters uit eerdere Molseizoenen arriveren in een Cadillac Fleetwood 75 Limousine. Deze auto heeft een hoogte van 144,8 cm, afgerond 144 cm. In de teaser is te zien dat een jonge vrouw vanaf de bijrijderplek uitstapt. Ze heeft een masker op dat eerder in het streamingseizoen werd gebruikt. Na het uitstappen staat ze dicht tegen de autodeur aan. De bovenkant van deze deur is qua hoogte redelijk gelijk aan het dak. Bij het uitstappen wordt ze schuin van boven gefilmd. Dit vertroebelt een accurate beoordeling, maar het lijkt me een veilige aanname om te stellen dat het volledige masker bóven het dak van de auto uitkomt. Ik heb dit type masker hier thuis liggen; de hoogte ervan is 25 cm. Dit houdt in dat de jonge vrouw bij benadering 144 + 25 = 169 cm lang is.

Even later staat de Mol tegenover haar en krijgt zij een map overhandigd. Het ziet ernaar uit dat de Mol langer is dan de jonge vrouw. Voorzichtigheid is wel geboden, want personen die dichterbij staan op een foto, lijken nu eenmaal groter. Een schatting van mijn kant is dat de Mol toch zeker wel een halve kop groter is. Het heeft er namelijk alle schijn van dat de nek zich ongeveer ter hoogte van de maskerogen bevindt. Als de Mol daadwerkelijk precies een halve kop groter is, zou de Mol een lengte hebben van circa 169 + 12,5 = 181,5 cm.

Op de groepsfoto met Rik kunnen de lengtes van de kandidaten goed met elkaar worden vergeleken, al draagt Loes schoenen met een behoorlijke hak. Om wat handvatten te hebben bij de lengte-inschattingen: online wordt beweerd dat Anne-Marie 164 à 165 cm lang is, Merel zou 173 à 174 cm lang zijn, Kim 179 à 180 cm en Nathan 182 à 183 cm. De langste is overduidelijk Richard. Nu is de vraag: welke afkapwaarde voor de lengte van de Mol wil je aanhouden? Met andere woorden: bij welke lengte kan een kandidaat naar jouw idee nog de Mol zijn? Ik denk dat dit een persoonlijke afweging is. Welke afkapwaarde je ook kiest: Anne-Marie is nota bene kleiner dan de vrouw met het masker. Er zijn grenzen  ;) Bewijst dit definitief dat zij niet de Mol is? Nee, zeker niet. Voor hetzelfde geld staat de Mol in de teaser bijvoorbeeld op een niet-zichtbaar plateautje. Als je bereid bent om aan te nemen dat de crew van WIDM zich níét bedient van noodgrepen in de teaser (zoals een plateau of een stand-in), kun je voor jezelf bepalen welke kandidaat/kandidaten naar jouw idee afvalt/afvallen als mogelijke Mol omdat deze niet de vereiste lengte heeft/hebben.

Richard is wat mij betreft niet alleen verdacht vanwege zijn flinke lengte. Hij draagt tijdens de eerste aflevering sneakers van het merk Axel Arigato. Deze schoenen worden in Porto geproduceerd (ik had daar in een ander topic al over bericht). Ik zie het eigenlijk wel voor me dat Richard als Mol al wat eerder naar Portugal is afgereisd om zich goed voor te bereiden en toen deze sneakers lokaal heeft aangeschaft. In het dagboek van de eerste afvaller meldt Imanuelle: ‘We zijn gesplitst in een hotel en ik zie meteen het eerste groepje: vijf oud-kandidaten. Natuurlijk begin je te scannen: hoe was die persoon ook alweer in zijn seizoen?’ Misschien is het vijftal niet gezamenlijk vertrokken vanaf Schiphol? Anders zou Imanuelle daar toch al zijn begonnen met scannen? Bij een individuele aankomst in Portugal weten de andere kandidaten niet dat Richard al langer ter plaatse was. Maar goed, Richard kan de sneakers eventueel ook als kandidaat hebben gekocht, al dan niet last minute (‘O nee, extra schoenen vergeten’). Een eerdere aanschaf online in Nederland is eveneens mogelijk, maar dat zou ik wel erg toevallig vinden.

Bij Richard valt me daarnaast op dat hij in zijn gezicht meer gespannen lijkt dan anders. Ik ben na de eerste aflevering echter nog niet 100% overtuigd van zijn Molschap. In de video met bewijsmateriaal voor de jury vond ik hem in elk geval niet zo denderend. Toch heeft Richard voor mij wel Molpotentie.

Jongens ere wie ere toekomt, forumlid Molzkokvicz heeft door uiterst scherpe inductie na aflevering 1 (!!!) met twee screenshots kunnen ontdekken dat de Mol +- 1m81,5 is...

...Nathan is 1m83!!!

Molanalyse van het jaar als je het mij vraagt!  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #653 Gepost op: 21-12-2025, 01:42:05 »
Ik ben het met je eens Pak.
Nathan heeft het  erg goed gespeeld bij de groen-rood opdracht. Zeker om het feit dat hij anderen heeft weten te overtuigen.  ::ok::

Al ben ik ook van mening dat de kandidaten dit ook onhandig hebben aangepakt. Als iedereen zegt dat er groen wordt gekozen, weet je eigenlijk dat dit niet haalbaar is (want: mol).

Ja, en het blijft een fantastische hint van Molzkokvicz met de lengte van Nathan.  ::bravo::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Online Mol1991

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #654 Gepost op: 21-12-2025, 01:48:05 »
Ik ben blij dat ik toch op het eind ben geswitch en dat mijn rare trekje altijd de waarheid spreekt. ;D

Ook al ben ik dit hele seizoen redelijk onzeker geweest, want mijn hoofdverdachte was in eerste instantie Kim en heel klein beetje Merel en Anne-Marie. Loes kwam bij mij in beeld na dat ik in aflevering 4 op het forum keek en ik dacht het forum zegt Loes en die hebben altijd gelijk dus ga ik ook, maar voor Loes. Haha, nou zo ging het niet helemaal, maar dat was wel de reden dat ik haar meenam als eventuele mol en haar in de gaten hield.

Nathan had ik na aflevering 1 in de app 20 punten gegeven, omdat ik dacht ja je weet, maar nooit misschien hebben de oud winnaars de mol aangewezen. Na aflevering 7, dacht ik huh toch niet Loes en kwam Nathan wel meer in beeld als mol.

Afgelopen maandag zat ik nog meer op Loes dan op Nathan en ineens werd ik zo gespannen die dag. En ik dacht nee, want ik heb een bepaald trekje die helaas altijd de waarheid spreekt, daardoor zit ik op het eind altijd goed   ;D Want dat trekje zegt als ik fout zit dat ik vanaf 5 dagen daarvoor ongeveer heel gespannen ben en toen dacht ik wacht is, Loes is toch niet de mol. Dinsdag ging ik al iets meer richting Nathan en woensdag was ik wel zeker dat hij het was en mijn spanning was compleet verdwenen eigenlijk sinds dinsdag al. Dus ja luister altijd naar je trekje  ;)

Verder heel ander soort mol dan ik had verwacht bij Nathan, maar het is oké. Ik blijf hem een geweldig persoon vinden. En Merel echt terechte winnares, die kan zeggen dat ze wie is de mol heeft uitgespeeld als enige van alle kandidaten die ooit mee gedaan hebben, wauw super gaaf! Top seizoen was het  ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 21-12-2025, 01:50:43 door Mol1991 »
Ik heb een tikje, waardoor ik altijd op het eind goed zit, met wie de mol is.

Offline Pak

• Forumlid
« Reactie #655 Gepost op: 21-12-2025, 01:50:58 »
Ik ben het met je eens Pak.
Nathan heeft het  erg goed gespeeld bij de groen-rood opdracht. Zeker om het feit dat hij anderen heeft weten te overtuigen.  ::ok::

Al ben ik ook van mening dat de kandidaten dit ook onhandig hebben aangepakt. Als iedereen zegt dat er groen wordt gekozen, weet je eigenlijk dat dit niet haalbaar is (want: mol).

Ja, en het blijft een fantastische hint van Molzkokvicz met de lengte van Nathan.  ::bravo::
Er wordt door veel mensen gezegd dat deze uitkomst van een meerderheid groen heel voorspelbaar was maar dat is niet zo.

In vorige seizoenen was de trend veel sterker dat kandidaten voor zichzelf kiezen wanneer er tegenstanders konden afvallen. Zie de wil naar jokers en vrijstellingen en hoe hard daar doorgaans om gestreden wordt.

Verstandige kandidaten zijn normaal gezien veel sneller geneigd om naar rood te gaan, dan is er in ieder geval een kandidaat minder concurrentie en een grote kans op pot gelijk. Pot leeg is een heftige uitkomst na aflevering 5. 6.500 is ook voor bekende Nederlanders een aanzienlijk bedrag.

Ik denk dat Loes en Kim voor rood zouden gaan mochten zij van te voren bepalen. Ook Jurre was wellicht wel omgegaan naar rood als je zijn laatste gesprek met Nathan hoort. Sahil zegt ook de het logisch is om voor rood te gaan.

Het vreemde is dat Merel heeft bedacht dat ze de mol wil vinden door het plan voor groen door te drukken. Haar harde onderhandelingstechniek krijgt Kim + de rest mee. Ik denk dat Merel daar een fout maakt omdat dit plan helemaal niet voor haar gaat duidelijk maken wie er rood heeft gekozen.

Ook Nathan en Jurre nemen een totaal irrationele houding aan door blind voor groen te gaan. Als kandidaat voor groen gaan is altijd dom omdat er een mol tussen zit.

Als er rationeler gespeeld werd en meer kandidaten voor rood waren gegaan was het veel interessanter geworden hoe de mol had gestuurd naar unaniem rood of meerderheid groen.

Dan had je waarschijnlijk Jurre groen (vanwege zijn vriend Sahil) + mol groen gehad. En dan werd het interessant of er een derde naar groen zou worden gemanipuleerd.

Inderdaad, de kandidaten hebben het niet slim gespeeld. Naar mijn idee had je door ook goed te analyseren hoe de kandidaten hier over onderhandelden en biechtten kunnen vermoeden dat ze kandidaat waren!

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #656 Gepost op: 21-12-2025, 10:51:21 »
Ik ben het hier niet mee eens. Nathan had geen invloed. We wisten vantevoren dat hij hard voor groen zou pleiten, maar Jurre wilde ook groen. Dat hij in het vervolggesprek de rode stem van Loes weet om te praten naar groen had geen invloed. De pot was sowieso leeg getrokken. Er was zelfs een marge van 2 stemmen. Als nog een derde rood had gestemd dan had Nathan weer groen kunnen stemmen (dat had hij sowieso gedaan als Loes rood had gestemd).

Vooruit, je kunt zeggen dat het altijd handig is als je met backup fel voor groen kunt pleiten. Nathan had zijn reputatie dus mee. Had die nog versterkt de dag ervoor door 500 euro te scoren met de wreckingball. Dus ja, zijn positie was erg sterk. Maar bovenstaand verhaal gaat wat mij betreft niet op.

Volgens mij gingen veel mensen op Loes in de poll, omdat veel mensen op Loes gingen. Iedereen wil op de winnaar zitten.

Goed om bij stil te staan straks, eind februari.
Ik denk dat het in februari weer 'as usual' gaat worden. Loes was de 'normale mol'. Nathan de anti-mol. Dit was een jubileumseizoen, dus werd het forum op het verkeerde been gezet tot het tot haar zinnen kwam. Ik vrees dat we voorlopig weer normale mollen gaan krijgen. Maar we kunnen altijd meer Nathans wensen ;) 8)

Offline Molzkovicz

• Forumlid
« Reactie #657 Gepost op: 21-12-2025, 10:55:34 »
[...] molonderzoek [naar de lengte van, naar nu blijkt, de Mol] [...]

En de conclusie luidt: alle mensen met een matje van de crew kan je vertrouwen, hè?  ;)

Offline Pak

• Forumlid
« Reactie #658 Gepost op: 21-12-2025, 17:10:04 »
Nathan had geen invloed. We wisten vantevoren dat hij hard voor groen zou pleiten, maar Jurre wilde ook groen. Dat hij in het vervolggesprek de rode stem van Loes weet om te praten naar groen had geen invloed. De pot was sowieso leeg getrokken. Er was zelfs een marge van 2 stemmen. Als nog een derde rood had gestemd dan had Nathan weer groen kunnen stemmen (dat had hij sowieso gedaan als Loes rood had gestemd).

Je bent het een en ander door elkaar aan het halen.

Nathan had geen gesprek met Loes.

En je bent de rekensom ook niet goed aan het maken.

3 stemmen voor een kleur = meerderheid van de stemmen.

Loes wilde los van Nathans invloed voor rood gaan. Nathan praatte met Jurre en Kim die beiden hun twijfel naar hem uiten om toch voor rood te stemmen.

Als het hem niet was gelukt hen te overtuigen om groen te stemmen hadden Jurre, Kim en Loes voor rood kunnen gaan. 3 keer rood = pot gelijk.

Nathan had invloed op 3 x groen stemmen.

De pot was sowieso leeg getrokken.

Dit is een emotionele aanname van mensen die er niet tegen kunnen als de pot leeg gaat en daardoor de mogelijke scenario's en implicaties van de opdracht niet goed hebben geanalyseerd en daardoor uit de opdracht niet hebben kunnen destilleren wie de mol is en hoe de meest impactvolle molactie uit het seizoen zich heeft kunnen ontwikkelen.

Online Mol1991

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #659 Gepost op: 21-12-2025, 17:26:44 »
Dat de pot sowieso leeg getrokken zou zijn, ben ik ook mee eens. Dat kan je verwachten bij deze opdracht, maar ben nu achteraf wel blij dat het geen kandidaat was, maar de mol zelf. Dat waardeer ik wel heel erg.
Ik heb een tikje, waardoor ik altijd op het eind goed zit, met wie de mol is.