Ik ben blij dat ik toch op het eind ben geswitch en dat mijn rare trekje altijd de waarheid spreekt.

Ook al ben ik dit hele seizoen redelijk onzeker geweest, want mijn hoofdverdachte was in eerste instantie Kim en heel klein beetje Merel en Anne-Marie. Loes kwam bij mij in beeld na dat ik in aflevering 4 op het forum keek en ik dacht het forum zegt Loes en die hebben altijd gelijk dus ga ik ook, maar voor Loes. Haha, nou zo ging het niet helemaal, maar dat was wel de reden dat ik haar meenam als eventuele mol en haar in de gaten hield.
Nathan had ik na aflevering 1 in de app 20 punten gegeven, omdat ik dacht ja je weet, maar nooit misschien hebben de oud winnaars de mol aangewezen. Na aflevering 7, dacht ik huh toch niet Loes en kwam Nathan wel meer in beeld als mol.
Afgelopen maandag zat ik nog meer op Loes dan op Nathan en ineens werd ik zo gespannen die dag. En ik dacht nee, want ik heb een bepaald trekje die helaas altijd de waarheid spreekt, daardoor zit ik op het eind altijd goed

Want dat trekje zegt als ik fout zit dat ik vanaf 5 dagen daarvoor ongeveer heel gespannen ben en toen dacht ik wacht is, Loes is toch niet de mol. Dinsdag ging ik al iets meer richting Nathan en woensdag was ik wel zeker dat hij het was en mijn spanning was compleet verdwenen eigenlijk sinds dinsdag al. Dus ja luister altijd naar je trekje

Verder heel ander soort mol dan ik had verwacht bij Nathan, maar het is oké. Ik blijf hem een geweldig persoon vinden. En Merel echt terechte winnares, die kan zeggen dat ze wie is de mol heeft uitgespeeld als enige van alle kandidaten die ooit mee gedaan hebben, wauw super gaaf! Top seizoen was het