Auteur Topic: Wie verdenkt wie?  (gelezen 5618 keer)

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #40 Gepost op: 9-12-2025, 12:23:21 »
Ik denk wel dat Kim op Merel zit. Zij was er niet mee akkoord dat Merel de pot zou gaan beheren. Loes juist wel. Dat is vreemd. Als Merel dan werkelijk je mol is ga je haar toch geen penningmeester maken?! Weer een bewijs dat Loes maar wat doet. Geen vijanden maken. Verder maakt het geen donder uit wie de penningmeester is voor een mol.

Online Mol1991

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #41 Gepost op: 9-12-2025, 12:26:07 »
Als je bedoelt na die opdracht met pittige eten en zure drankjes, Loes wilde ook dat Jurre de pot hield. Al de drie die uit het spel waren die wouden Jurre en de andere 4 Merel.

Wel opvallende opmerking van Nathan, toen hij de beslissende stem had, een wisseling is ook wel eens goed. Dus wat jij als laatst zegt, kan dit ook wijzen op Nathan zijn laatste opmerking.
« Laatst bewerkt op: 9-12-2025, 12:34:36 door Mol1991 »

Offline Marimol

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 9-12-2025, 13:43:17 »
Kim maakt Merel al heel lang openlijk verdacht. Na aflevering 2 tijdens een maaltijd spreekt ze Merel  er "en groupe" op aan dat Merel niets heeft bijgedragen aan het geld dat verdiend is bij het examen. Bij de vrije val maakt ze Merel verdacht over de keuze van het vak waar de zak in komt en daarna roept ze hardop "Ik zei het toch, ik zei het toch". Vervolgens zegt ze tijdens het onderhandelingsgesprek met Nathan dat ze Merel niet vertrouwt. Waarom zou je als kandidaat jouw verdachte zo openlijk met je concurrenten delen?

En ook in de boomgaard met sinaasappels maakt Kim Merel verdacht.

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 9-12-2025, 13:45:38 »
Maar toch was Kim steeds in de buurt van Nathan, nou bijna altijd bij deze opdracht. Dit zegt ook wel iets vind ik naast haar opmerkingen over Merel.
Dus denk inderdaad dat ze op Nathan zit.

Offline Marimol

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 9-12-2025, 13:50:30 »
Kim zit ook niet op Merel denk ik, een kandidaat maakt zijn/haar eigen hoofdverdachte toch niet herhaaldelijk zo verdacht in de groep.  ::ohno::
Ze doet dit al vanaf aflevering 2
Misschien hebben Kim en Merel wel een bondje zoals Miljuschka en Buddy.....of ze is de mol.

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 9-12-2025, 14:14:05 »
Het zou een vreemde tactiek zijn, maar je weet het nooit. Nee hoor, ik vind het totaal niet passen bij Kim om dit te doen. Zij is een slimme dame.

Dat ze een bondje hebben zou kunnen, maar waarom dan alleen Merel verdacht maken en niet ook Kim? En ze lijken beide ook een ander spoor te volgen wie de mol is. Bijzonder bondje dan  ;)

« Reactie #46 Gepost op: 9-12-2025, 14:54:39 »
Het is sowieso niet slim om zo opzichtig op je mol te zitten als je wil winnen. En kandidaten willen winnen.
En dit zijn wel slimme dames, dus ik vrees dat we die verdenkingen die ze laten zien niet te serieus kunnen nemen.

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 9-12-2025, 15:03:50 »
En dit zijn wel slimme dames, dus ik vrees dat we die verdenkingen die ze laten zien niet te serieus kunnen nemen.

Het zijn beide slimme dames klopt.
Maar dat Merel op Loes zit kan ik 100% zeggen dat dit waar is, sinds de test van aflevering 4 waar ze Loes voor het eerst noemt, is er nog meer bewijzen. Ze let constant stiekem op Loes hoe reageert ze, zie voorbeeld bij de opdracht van pittig eten tijdens de uitleg van Rik. En genoeg andere bewijzen zijn er. En ja, tijdens de sinaasappelopdracht was Merel niet heel slim bezig, eens.

Maar de bewijzen zijn er dat ze op Loes zit.

« Reactie #48 Gepost op: 9-12-2025, 15:09:10 »
Maar de bewijzen zijn er dat ze op Loes zit.

Ze kan het ook "spelen" dat ze op Loes zit, als afleidingsmanouvre zodat anderen haar na-apen en ook op Loes gaan zitten.
En dat zij intussen op de juiste mol jaagt of al zit. Alles kan in dit spel. Zou wel leuk zijn overigens.
Nog even afwachten en we weten het :-)

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 9-12-2025, 15:12:49 »
De biechten zeggen zelfs ik vertrouw Loes 100% zeker niet. Er is duidelijk argwaan.
Sinds aflevering 4 neemt ze alleen nog, maar Loes mee lijkt het.

Eén ding weet ik 100% zeker er is een Merel - Loes duel aan de gang en dat zit er sinds aflevering 4 duidelijk in.
« Laatst bewerkt op: 9-12-2025, 15:15:00 door Mol1991 »

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 12-12-2025, 22:57:47 »
Ik heb het denk ik door op wie iedereen nu zit, tip check het gesprekje dat Anne-Marie na het jokerspel heeft met de kandidaten en dat ze waarschijnlijk informatie hebben gekregen over de mol. En Loes zich hier vreemd gedraagt en na de camera kijkt.

Ik denk dat iedereen op dit moment op Loes zit en Loes op Merel.

Offline Brtdm

• Forum Moderator
« Reactie #51 Gepost op: Gisteren om 21:24:08 »
Merel die Nathan verdenkt en niet Loes was even een twist die ik niet zag aankomen.  ::oink::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: Gisteren om 21:25:44 »
Niemand verdenkt Loes 😲

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: Gisteren om 21:27:46 »
Niemand verdenkt Loes 😲

Dat snap ik!  :)

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: Gisteren om 21:28:29 »
Ja ik ook  ::rofl::

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #55 Gepost op: Gisteren om 21:31:00 »
Ofwel Loes is béter dan oppermol Dennis en niemand zit op haar in de eindtest.... of Nathan is natuurlijk de mol. Ik denk dat laatste, en Loes heeft dik zitten nepmollen. Wat de eindkandidaten dus allemaal doorzien, maar wat de regie gebruikt voor de kijkers. Nathan hoe dan ook geweldig dit seizoen

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport, Winnaar Bestemming X Pool 2025
  • Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
« Reactie #56 Gepost op: Gisteren om 21:31:12 »
Merel die Nathan verdenkt en niet Loes was even een twist die ik niet zag aankomen.  ::oink::

Dit is de grootste productie-mindfuck ooit  ::rofl::
You'll never walk alone

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: Gisteren om 22:01:03 »
Ja bij mij ook, zag dit totaal niet aankomen. Bij de rest kon je het wel uit de beelden halen een beetje op ze zitten, maar dit niet. Wat ik dan niet snap, waarom moesten wij zo duidelijk weten dat volgens Merel, Loes de mol is sinds aflevering 4? En was er soort Merel - Loes duel aan de gang, wat totaal onzin was blijkbaar. Als zij Nathan al sinds aflevering 1 verdacht vond blijkbaar. Waarom mochten we dit niet weten. Ja beetje vaag houden snap ik, maar ik heb geen enkel keer gedacht oh die meid zit op Nathan. Ik dacht eerder Kim eventjes op Nathan.
« Laatst bewerkt op: Gisteren om 22:45:05 door Mol1991 »

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #58 Gepost op: Gisteren om 23:37:31 »
Typisch ook dat ze de pot aan hun mol toevertrouwen. Ze zitten allemaal op de penningmeester.

Ook een beetje de vertrouwensvraag is; in welk boekje kijk je. Nathan als mol in zijn eigen boekje, dat is wel stoer te praten. Loes kijkt in Nathans boekje om meer over Merel te weten te komen, wel slim bedacht. Merel vond ik dan weer super kandidaats door helemaal niks met haar minuut te doen. Dat was een beetje anti-Productieassistent, terwijl ze eerder juist wel een goede Productieassistente was, zoals met het openen van de deur naar de kapel, en met het openen van de envelop toen dreigde dat iedereen hem gesloten zou laten.

Offline marvin

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #59 Gepost op: Gisteren om 23:40:14 »
Typisch ook dat ze de pot aan hun mol toevertrouwen. Ze zitten allemaal op de penningmeester.

Op zich wel slim, want er gebeurd toch niks met die pot, is allemaal voor de show en als jij zorgt dat de mol penningmeester wordt, heeft iedereen die niet op de mol zit, sowieso al weer een extra vraag fout in de test en niemand heeft voordeel van altijd een vraag juist hebben (De penningmeester heeft in feite altijd een extra jokers als deze vraag in de test zit)
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.