Auteur Topic: Wie verdenkt wie?  (gelezen 5736 keer)

Offline Eva.

• Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #80 Gepost op: Vandaag om 11:55:15 »
Loes zit toch heel duidelijk op Merel?

Online annebeestje

• Forumlid
« Reactie #81 Gepost op: Vandaag om 12:06:30 »
Ach inderdaad dat is ook zo, ik was even in de war.

Merel > Nathan
Nathan > Merel
Loes > Merel

Kim heeft het dan net wat slechter gedaan dan Loes. Beide ingezet op Merel. En heeft Loes per ongeluk net een vraagje meer op Nathan meegepikt?

Nathan de Mol.
Merel hopelijk een terechte winnaar,
Loes verliezend finaliste.
..0DATIE

Online Mol1991

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #82 Gepost op: Vandaag om 12:10:36 »
Of heeft Merel nog te veel getwijfeld en heeft ze (on)bewust vragen ingevuld op haar tweede verdachte, Loes.

Offline Luc

• Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: Vandaag om 17:38:01 »
Merel lijkt vlak voor de finale geswitcht te zijn van Loes naar Nathan als mol en daar zal een reden voor zijn. Volgens mij is twee keer voorgekomen dat een kandidaat vlak voor de finale naar de (juiste) mol switchte: reeks 3 waar beide finalisten John en Jantien terecht George als mol kozen en reeks 8 waar Edo terecht Dennis als mol koos. Zou Merel nu naar de juiste mol zijn geswitcht? Ik denk steeds meer van wel. Ik denk zelfs dat het de eerste keer is dat iemand vol op Nathan zit.
« Laatst bewerkt op: Vandaag om 17:39:44 door Luc »

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: Vandaag om 17:42:07 »
Dit zou ook nog kunnen Luc. Want ze vond hem dan in aflevering 1 verdacht met zijn antwoord bij de negen winnaars. Als dit in de uitzending kwam geen idee. Maar verder heb ik nooit gedacht oh die zit op Nathan, geen enkele seconde. Dus kan makkelijk zijn dat haar hoofdverdachte toch Loes was in eerste instantie en na lezen van haar molboekje toch dacht dat Nathan het is. Dit zou qua beelden, blikken naar Loes en biechten een hoop verklaren.

Offline Marimol

• Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: Vandaag om 17:43:44 »
Is er een overzicht ergens dat iemand genoteerd heeft wie op wie zit bij elke aflevering?

Ja, ik heb in enkele topics iets gepost hierover. Ik vond dat dit jaar de verdenkingen erg vaag gehouden zijn. We hebben maar weinig namen gehoord en het klopt ook niet allemaal. Bij aflevering 2 en 6 hebben we geen namen gehoord.

Overigens kun je met de bij de test uitgesproken verdenkingen nog alle kanten op:

Nathan-> had in  afl. 1 een vrijstelling, zegt in aflevering 3 te spreiden over iedereen, noemt in aflevering 4 Merel en heeft in aflevering 5 een nieuwe hoofdverdachte Anne-Marie.

Loes-> noemt in aflevering 1 Nathan, in aflevering 3 Sahil en Merel, in aflevering 4 Sahil, en in aflevering 5 Merel, Sahil en Nathan.

Merel
-> noemt in aflevering 3 Jurre, in aflevering 4 Loes en in aflevering 5 wederom Loes

Anne-Marie -> noemt in aflevering 1 Jurre, aflevering 3 zit ze op 3 personen, aflevering 4 ? en aflevering 5 komt Jurre er weer bij.

Jurre -> aflevering 1, de oud mollen o.a. Dennis, In aflevering 3 vallen Kim en Merel op wie van de anderen is de mol? aflevering 4 zoekt hij naar een mol die wil chillen en in aflevering 5 is het een ?

Kim-> Aflevering 3 Nathan, aflevering 4 diegenen die de vrije val deden, in aflevering 5 Sahil

Online Jelleke

• Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: Vandaag om 19:35:53 »
Omdat dat minder spannend zou zijn.
Het zou toch gek zijn én degene die Nathan vanaf het begin verdenkt, én degene die Merel vanaf het begin verdenkt, beiden in de finale komen? Een van hen zit fout want de mol is een man of een vrouw. Dus één van hen had dan nooit zover kunnen komen.

De verdenkingen in de finale kloppen altijd wel. Loes en Kim zitten gewoon op Merel. Nergens bewijs dat ze op Nathan zitten
Het is niet duidelijk of Merel vanaf het begin ook de testen helemaal heeft ingevuld op Nathan.

Offline Leendert

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #87 Gepost op: Vandaag om 20:43:17 »
Ik ben ook in shock. Tot op deze aflevering was er geen enkele aanwijzing dat Merel op Nathan zat, en meer dan genoeg dat ze op Loes zat (of haar iig niet vertrouwde). Als Loes de mol is, zou ik verwachten dat Merel haar minstens een beetje verdacht had (dat verklaart waarom ze zo ver kwam), maar dan verwacht ik dat de makers die informatie ook in de finale aan bod laten komen zodat ze Loes nog een beetje verdacht maken. Merels verdenking komt een beetje uit de lucht vallen, zodat ik haar bijna ga verdenken (weten we nog hoe mol Renée plots Rocky ging verdenken in de finale?).

Maar goed, ik verdenk Merel niet (om andere redenen) en blijf ik met Loes en Nathan over. Op basis van dit topic zou ik dan op Nathan uit moeten komen. Aangezien Kim wel milde verdenking naar Nathan heeft uitgesproken, verklaart dat waarom ze er zo lang is ingebleven (en in de finale maakte ze dan de verkeerde keuze).

Nog maar eens overpeinzen.

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: Vandaag om 20:46:00 »
Kim zit sinds de opdracht dat de pot leeg is op Merel, Leendert ze zei dit in niet de mol. Dus weet niet meer, zo zeker als Kim wel op Nathan gezeten heeft. Zeker na die shock dat Merel op Nathan zit, twijfel ik ook over dit.
« Laatst bewerkt op: Vandaag om 20:48:09 door Mol1991 »

Online Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #89 Gepost op: Vandaag om 22:00:04 »
Merels verdenking komt een beetje uit de lucht vallen, zodat ik haar bijna ga verdenken (weten we nog hoe mol Renée plots Rocky ging verdenken in de finale?).
Zulke kunstgrepen hebben altijd wel een reden. Hier was er geen enkele reden. Immers Loes zit nog gewoon in het spel, dus mol Merel had gerust op Loes kunnen blijven. Dan had zij 1 stem en Nathan 0. Kortom, ik denk niet dat dit een kunstgreep i.s.m. de productie was.