Auteur Topic: Hunted  (gelezen 229819 keer)

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1500 Gepost op: 5-06-2023, 16:23:38 »
::rofl:: hahaha.

En jammer hoor. :( Volgend jaar gewoon weer proberen, maar wel eerst al je sporen op het forum wissen, want daar zit vast interessante info tussen voor Selmar :P

Hahah ja vooral nu ik weet dat hij de echte Selmar is ::vergroot::. Kan ik helaas ook geen gebruik meer maken van jullie als mijn netwerk ::rofl::

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: Hunted
« Reactie #1501 Gepost op: 6-06-2023, 08:59:09 »
Hahah ja vooral nu ik weet dat hij de echte Selmar is ::vergroot::. Kan ik helaas ook geen gebruik meer maken van jullie als mijn netwerk ::rofl::

In ieder geval niet de communicatie hier, maar je kan gewoon langs komen, je weet wel daar in het oosten, de dode hoek van de ANPR camera's, waar zelfs Selmar de Achterhoek en Twente nog door elkaar haalt. Waar de hunters al omkeren omdat ze denken al in Duitsland te zijn.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Hunted
« Reactie #1502 Gepost op: 24-08-2023, 12:54:53 »
Hunted verhuist naar de woensdagavond en is vanaf 20 september weer te zien.

Online Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1503 Gepost op: 24-08-2023, 13:09:16 »
Leuk, kijk toch wel weer uit naar nieuw seizoen  ::tandpastasmiley::

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Hunted
« Reactie #1504 Gepost op: 24-08-2023, 15:36:38 »
Hunted verhuist naar de woensdagavond en is vanaf 20 september weer te zien.
Mooi. Weer terug naar de woensdag (seizoen 1 van Hunted werd ook op woensdagen uitgezonden). Kan ik het eindelijk weer 'live' kijken zonder dat mijn sportavond wordt verstoord.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1505 Gepost op: 25-08-2023, 10:02:33 »
Leuk! Zin in! ;D

Zag gisteren in de stories van Hunted op sociale media dat avrotros op zoek is naar kandidaten voor een nieuw programma genaamd "The Game". Het wordt omschreven als "het avontuur van je leven".
Dus mochten hier nog avonturiers hier zijn die graag mee willen doen, hier is de link om je op te geven: https://www.broadcastmagazine.nl/in-productie/avrotros-en-idtv-zoeken-deelnemers-the-game/  ;)

Edit: Zie nu dat dit ook al besproken wordt in het widm off-topic topic.
« Laatst bewerkt op: 25-08-2023, 10:41:52 door Koemba »

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #1506 Gepost op: 6-09-2023, 11:59:18 »
Het derde seizoen van de Belgische editie is gestart en op de eerste dag is al iemand opgepakt, en die persoon mag van mij verkozen worden als slechtste deelnemer ooit in de Belgische versie

De kandidaten werden samengedropt, zonder te weten waar ze waren. Ze moesten ook alle bagage achterlaten en mochten maar een klein zakje meenemen.

Deze kandidaat ging direct geld ophalen, waardoor de hunters een idee kregen waar ze moesten zijn.
Dat is nog begrijpbaar, maar hij ging ook
a) de hunters uitdagen op de camerabeelden
b) bleef in de buurt rondhangen
c) hij had het plan om in de natuur te blijven (wat slim is, want hunters komen daar niet snel) maar koos ervoor om toch op een drukke baan te gaan waar net de hunters passeerden.

Hij had gelukkig wel het verstand om een instructiebrief van de productie achter te laten. Hierin stond waar ze op dag 5 moesten zijn voor nieuwe instructies én dat ze hun bagage thuis mochten oppikken. Hij loog hierover en de hunters lijken hem te geloven.

Vorig jaar werd er ook iemand opgepakt op dag 1, maar die had geen sporen nagelaten en had gewoon pech dat de hunters voorbij de plaats reed waar ze net even aan het rusten was.

De hunters was het op de beelden opgevallen dat de deelnemers geen bagage hadden. Bij de ondervraging van de opgepakte , zei die dat ze hun bagage op dag 5 ergens konden oppikken. Deze liet wel sporen na, en hunters uitdagen om daarna opgepakt te worden is echt  ::rofl::

2 deelnemers (2 broers, die blijkbaar nu ook in love Island zitten) hadden geld opgehaald aan het station en namen de trein. De hunters konden niet zien naar waar, maar gokten dat ze naar hun eigen huis gingen (wat een rechtstreekse trein was vanwaar ze vertrokken) om nieuwe spullen op te pikken.  Dit is belangrijk om te weten omdat een ander duo onwetend een paar straten verder werd afgezet en op het einde van de aflevering zagen we een hunterauto die de 2 zagen en stopten. Ik hoop dat ze toch ontsnappen, want anders zou dit echt een zeer  onfortuinlijke arrestatie zijn.
klaar voor de strijd

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1507 Gepost op: 10-09-2023, 17:24:06 »
20 september, seizoen 8 !  ::jaja:: ::zwaai::

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Hunted
« Reactie #1508 Gepost op: 18-09-2023, 16:11:17 »
De kandidaten zijn bekendgemaakt op social media! ::bravo:: Een iemand valt meteen op:

Prince. Als onbekende in WidM, als onbekende in Expeditie Robinson en nu ook nog eens in Hunted. :o Wauw!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1509 Gepost op: 18-09-2023, 19:16:44 »
Ja leuk, ben benieuwd hoe ver ie komt.

Volgens mij zijn er ook nieuwe hunters dit jaar?

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #1510 Gepost op: 18-09-2023, 19:43:17 »
Ja leuk, ben benieuwd hoe ver ie komt.

Volgens mij zijn er ook nieuwe hunters dit jaar?
Klopt, twee. Khalile op HQ en Dominique in de autos.

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: Hunted
« Reactie #1511 Gepost op: 20-09-2023, 13:50:54 »
20 september, seizoen 8 !  ::jaja:: ::zwaai::

Ja ik zat maandag al klaar.... Is het op woensdag dit jaar...
Nou gaan het zien vanavond

Online Sem Brandt Corstius

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je A zegt, moet je ook Brandt Corstius zeggen
Re: Hunted
« Reactie #1512 Gepost op: 20-09-2023, 19:00:45 »
2 helmondse leraren doen mee, dus dat zijn nu al mijn favorieten!!
Sem

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Hunted
« Reactie #1513 Gepost op: 27-09-2023, 21:14:44 »
Dat was kantje boord voor de vrouwen zeg ::oink::.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Hunted
« Reactie #1514 Gepost op: 27-09-2023, 21:17:18 »
Bizar veel geluk met die willekeurige helpers

Daarom voor HQ wel gerechtigheid dat Selmar heeft geïnvesteerd in twittervolgers  ;)
You'll never walk alone

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #1515 Gepost op: 27-09-2023, 21:45:28 »
Bizar veel geluk met die willekeurige helpers

Daarom voor HQ wel gerechtigheid dat Selmar heeft geïnvesteerd in twittervolgers  ;)
::bravo::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1516 Gepost op: 28-09-2023, 18:30:02 »
Ik ben bij met de eerste twee afleveringen. Dat was idd een close call.

Nu we weten dat Prince en zoon telefoons mee hebben van Apple  gaan ze daarop gepakt worden ,verwacht ik iig.

Hunters waren in aflevering 1 om de hoek van een goede vriendin van mij :D

Selmar idd goed bezig met sociale media  ::ok::

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Hunted
« Reactie #1517 Gepost op: 4-10-2023, 21:19:51 »
Is het mij of zijn de koppels dit jaar echt een stuk slimmer dan de laatste paar jaren.

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #1518 Gepost op: 4-10-2023, 21:48:09 »
Is het mij of zijn de koppels dit jaar echt een stuk slimmer dan de laatste paar jaren.
Yep, het is oneerlijk 😀

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1519 Gepost op: 4-10-2023, 23:35:20 »
En dan denk je dat de 2 blonde vrouwen best goed bezig zijn. Ik dacht dat ze een van die mensen waar ze logeerde naar de Chinees zouden sturen. Nee ze gaan er zelf naar toe.
De tweede wordt volgende week opgepakt, denk ik en zo niet dan komt ze nooit meer aan de info.

De rest is best goed bezig.
Slim van Prince en Jesse om alle vrienden met 6 letters in de naam te benaderen.

De 2 mannen koppels zijn tot nu toe goed bezig. Alleen de stukken bij de buurman van Yvette. Ben benieuwd, want ze kunnen niet eeuwig daar rondlopen.