Auteur Topic: De Verraders  (gelezen 94246 keer)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Verraders
« Reactie #600 Gepost op: 30-05-2022, 21:50:47 »
Na alle negatieve reacties te hebben gelezen op dit forum (en daarbuiten) heb ik net eindelijk de aflevering gezien. Eigenlijk viel de aflevering mij best mee als ik eerlijk ben. Stefano zat er overduidelijk doorheen en leek met name de programmamakers de nodige verwijten te maken (dit doet mijn vermoeden dat de productie achter de schermen dingen heeft gestuurd). Dat hij bij de ronde tafel zo hard was (getuige zijn post die hierboven is geciteerd nog veel harder en grover dan is uitgezonden) is onnodig maar te verklaren gezien zijn emoties. Ik vind het netjes dat de makers niet alles hebben uitgezonden.

De opzet van de verdeling van de goudstaven vind ik niet zo spannend. Het is logisch dat alledrie kiezen voor trouw. Je wilt toch niet de geschiedenis ingaan als de meest egoďstische deelnemer ter wereld? Aan die eindproef moet wel wat veranderen om het spannend te houden.

Ik ben tevreden met de winnaars: Dionne, Toine en Steven hebben het top gedaan. Al had ik het Jamie, Babette en Frank Evenblij nog meer gegund.

Ja, het lijkt op het 1e gezicht een optelsommetje dat de productie heeft bijgestuurd, als je uitgaat van een vaste opnameperiode.

Nu kreeg niemand die anders zou zijn vermoord het aanbod om zich bij de Verraders te voegen. Omdat het illustere drietal maar niet werd verbannen. Een dozijn geloosde Getrouwen op rij.

Dan is het te laat om een nieuwe Verrader te kiezen en heb je dus een moord te veel. Zonder de zet van Stefano hadden ze een finalist te weinig gehad.

Hoef je geen complotgekkie voor te zijn om hier de hand van de productie in te zien.




Overigens gaat er ook een Amerikaanse versie van de Verraders komen, The Traitors (duh), opnames beginnen binnenkort in Schotland, en Alan Cumming gaat het presenteren.

Er komt ook een Britse versie, gepresenteerd door Claudia Winkleman van Strictly Come Dancing!

Op BBC1 en met onbekende Britten, geloof ik. Wordt ook opgenomen in een (ander?) Schots kasteel. Opnames zijn gestart. Uitzenddatum nog onbekend.

https://www.whattowatch.com/watching-guides/the-traitors-everything-you-need-to-know-about-the-new-reality-series-set-in-a-scottish-castle
« Laatst bewerkt op: 30-05-2022, 22:17:44 door Amethyst »

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Verraders
« Reactie #601 Gepost op: 1-06-2022, 15:48:49 »
Stefano is Stefano.
Althans zoals ik hem door programma's heen gezien heb is hij altijd wel zijn eigen ik.

Het lijkt inderdaad deels de rol vasthouden. In expeditie Robinson was ie juist zo socialer naar anderen.

En er kwam sowieso nog een seizoen op Videoland. Zal er vast ook nog wel een komen voor televisie.

Overigens vind ik niet dat een seizoen niet meer gemaakt kan worden door dat een speler anders reageert dan mensen vinden dat die moet reageren.
Ik vond in andere seizoenen sommige mensen ook totaal niet leuk  en zelfs arrogant in beeld gebracht worden ::rofl::

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: De Verraders
« Reactie #602 Gepost op: 2-08-2022, 18:28:59 »
presentatrice bij de britse versie Traitors is Claudia Winkleman (die we ook kennen natuurlijk van Strictly Come Dancing als co-host naast Tess Daly)

goede keuze lijkt me, en ze hebben zoveel vertrouwen in dit format dat ze al voorbereidingen voor tweede seizoen hebben gestart

https://www.thesun.co.uk/tv/19326249/bbc-series-traitors-claudia-winkleman/

Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Verraders
« Reactie #603 Gepost op: 15-09-2022, 12:10:17 »
Volgens berichten in de media gaat Frank Evenblij de komende Videoland-editie van De Verraders presenteren.

De eerste versie daarvan werd gepresenteerd door Art Rooijakkers, die echter een tijdlang met stemproblemen kampte.

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Verraders
« Reactie #604 Gepost op: 15-09-2022, 16:58:23 »
Leuk! Hij heeft zelf meegedaan, dus kan zich denk ik wel goed inleven.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Verraders
« Reactie #605 Gepost op: 15-09-2022, 18:29:51 »
Begin van het seizoen is 27 oktober. En er waren al wat namen bekend. Airen Mylene, Soundos El Ahmadi, Bobbie Eden, die namen kwam ik een tijd geleden al tegen.

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: De Verraders
« Reactie #606 Gepost op: 23-09-2022, 13:30:46 »
Gwen van Poorten heeft ook al verklapt mee te doen  ::jaja::
Er is geen Mol meer...

Offline Vensterbank

  • Forumlid
Re: De Verraders
« Reactie #607 Gepost op: 24-09-2022, 18:43:20 »
Iemand die weet welke buitenlandse versies al op tv zijn naast NL en Vlaanderen en of dit al ergens te zien is (met ondertiteling)?

Zie bijvoorbeeld een Waalse variant Les Traitres, maar mijn Frans is niet goed genoeg.  ;D Is dit ergens te zien met ondertiteling

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Verraders
« Reactie #608 Gepost op: 24-09-2022, 20:12:34 »
Binnenkort komt een Amerikaanse met wat ik begreep 50% onbekenden en 50% mensen die bekend zijn via Survivor, big brother ,…
klaar voor de strijd

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De Verraders
« Reactie #609 Gepost op: 13-10-2022, 15:47:10 »
De Halloween line-up is bekend:

Bastiaan Ragas, Dave Roelvink, Famke Louise, Frits Wester, Christina Curry, Dennis Weening, Bobbi Eden, Gwen van Poorten, Ayoub Louihrani (beter bekend als boer Ayoub), Airen Mylene, Heleen van Royen, Soundos El Ahmadi en Hugo Kennis proberen dit seizoen allemaal de verraders eruit te pikken.

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: De Verraders
« Reactie #610 Gepost op: 13-10-2022, 16:20:35 »
Toffe line-up! Ik ken iedereen behalve Christina.

Ik hoop dat de verraders worden: Ayoub, Dennis en Gwen
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Verraders
« Reactie #611 Gepost op: 13-10-2022, 23:15:36 »
Christina is de dochter van Patricia Paay.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Verraders
« Reactie #612 Gepost op: 21-10-2022, 17:47:19 »
Goh, er gebeuren nog wonderen.

Ik ken alleen Gwen niet  ::rofl:: meestal is het andersom.


Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: De Verraders
« Reactie #613 Gepost op: 22-10-2022, 11:03:06 »
Christina is de dochter van Patricia Paay.

en die controversiele podcaster die we niet bij naam noemen

Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Verraders
« Reactie #614 Gepost op: 22-10-2022, 21:08:26 »
Mensen kunnen ook zélf googlen.

Offline garfreek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Verraders
« Reactie #615 Gepost op: 25-10-2022, 00:23:59 »
https://www.refinery29.com/en-au/2022/10/11145741/the-traitors-2022-show-details

De Australische verzie is zondag begonnen, ik ben voor Ethan denk ik! ::love::  ::rofl::

Weten we al wanneer de Britse versie start, dat lijkt me het land dat dit format als beste neer kan zetten! (Als een grote Agatha Christie! )

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Verraders
« Reactie #616 Gepost op: 27-10-2022, 20:40:55 »
Heeft iemand de eerste aflevering al gezien? Ik vraag mij af of ze wel de juiste keuzes hebben gemaakt voor de verraders. Ik twijfel heel erg of Soundos en Dave het wel vol gaan houden. Soundos is heel erg druk en dave is nu al zenuwachtig. Naar mijn idee waren er betere keuzes dan deze twee. Frits gaat het denk ik wel goed doen. Ik benieuwd hoe het verder gaat.

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Verraders
« Reactie #617 Gepost op: 27-10-2022, 20:51:07 »
Heeft iemand de eerste aflevering al gezien? Ik vraag mij af of ze wel de juiste keuzes hebben gemaakt voor de verraders. Ik twijfel heel erg of Soundos en Dave het wel vol gaan houden. Soundos is heel erg druk en dave is nu al zenuwachtig. Naar mijn idee waren er betere keuzes dan deze twee. Frits gaat het denk ik wel goed doen. Ik benieuwd hoe het verder gaat.

Ik denk dat Dave inderdaad te veel op de radar is. Als ik Frits was, zou mijn tactiek zijn om Dave keihard onder de bus te gooien en gaan voor die vertrouwensboost voor jezelf.
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Verraders
« Reactie #618 Gepost op: 28-10-2022, 10:34:07 »
Uiteindelijk moet ook een verrader voor zichzelf kiezen. Dus al Frist slim is, dan gaat hij op enig moment Dave slachtofferen. Soundos is onberekenbaar wat mij betreft.

Ik vind de groep niet zo heel geslaagd, vorige edities (TV en Videoland) vond ik de samenstelling beter. Maar dat is puur persoonlijk natuurlijk.

Offline garfreek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Verraders
« Reactie #619 Gepost op: 28-10-2022, 15:37:13 »
Na aflevering 2:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)