Auteur Topic: The Genius (NPO3)  (gelezen 4315 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Genius (NPO3)
« Reactie #80 Gepost op: 26-11-2022, 09:34:10 »
Ik heb wat gemengde gevoelens over dit programma. Ik vond niet alle opdrachten even interessant, maar dat komt waarschijnlijk ook, omdat veel opdrachten mij als alfa nogal boven mijn pet gingen. Des te leuker dat een medejurist gewonnen heeft.  ;D Ik vond het dan wel weer mooi om te zien met wat voor slimme oplossingen mensen kwamen om de spellen te winnen. Vooral Thomas was hier goed in. Die vete tussen Feride en Fabian vond ik nou ook niet het meest interessante van het programma. Ik was op zich al wel enigszins team Feride, maar na die opmerking van Fabian in de finale was ik helemaal klaar met hem.  ::ohno::

Eigenlijk was ik in de finale voor Anna-Maja, maar die speelde het laatste spel voor de finale gewoon helemaal niet tactisch.

En idd echt heel raar dat de afgevallen kandidaten zelfs nog in de finale hadden kunnen komen. Gelukkig is dat niet gebeurd.

Ik weet niet of ik een tweede seizoen weer zal kijken. Dat hangt misschien ook van de kandidaten af.

Re: The Genius (NPO3)
« Reactie #81 Gepost op: 17-12-2022, 23:22:56 »
Ik vraag me wel af waarom Fabian een bijna onmogelijke opdracht kreeg. Nouschka een best wel erg moeilijke opdracht kreeg. En Nelke de makkelijkste.

Volgens mij gaven ze een relatief makkelijkere opdracht voor mensen die later uit het programma gingen.

Ik heb zelf de afleveringen via Rick zijn kanaal gekeken, hij heeft met diverse kandidaten de aflevering geanalyseerd en wat behind-the-scenes verhalen gegeven. Dit was erg leuk en zie je de kandidaten op een andere manier dan er geinstrueerd of geknipt en geplakt wordt!
Vond het programma zelf soms wat verwarrend en lang dradig, met sommige dingen heel random, irrelevant of onnodig.
Ben zelf wel fan van sommige spelletjes, maar vond het jammer dat sommigen herhaald werden.

Gunde het alle drie de finalisten wel, maar feride heeft het slim gespeeld  ::joehoe::

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: The Genius (NPO3)
« Reactie #82 Gepost op: 16-05-2023, 07:53:52 »
Nu Nederland eigenlijk een eigen serie van The Genius heeft gemaakt lijkt er na jaren stilte ook wat meer vaart te komen achter andere internationale edities! ITV is eindelijk bezig een Britse versie van The Genius te ontwikkelen ::hyper::

Een Deense en Noorse versie komen er mogelijk ook nog aan ::jaja::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.