Auteur Topic: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera  (gelezen 38573 keer)

Offline MR-Brain

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #60 Gepost op: 6-02-2013, 10:26:18 »
Beste biechtstoel,

De eerste dag racen zit erop. Ik ben gebroken, een nacht op een vliegveld doorbrengen is geen lolletje. Swifty ligt heerlijk over 4 stoelen heen te slapen. Gentleman als ik ben heb ik mijn jasje maar over haar heen gelegd zodat ze het niet koud krijgt. Schattig om te zien dat ze een beetje kwijlt in haar slaap.

Mijn eerste indruk van Swifty is dat ik een goede keuze heb gemaakt, we gingen als een razende door de opdrachten heen.

Maar ik ga weer snel afsluiten want ik zie dat ze langzaam haar ogen open doet. Samen een snel ontbijtje doen en dan weer door.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #61 Gepost op: 6-02-2013, 13:10:50 »
Beste biecht ehm camera nu toch?,

Dat was me een dag racen. Eerst het koude noorden in. Ik was natuurlijk zo slim om alleen maar zwemshorts en shirtjes mee te nemen met bijpassende slippers. Gelukkig werken mijn charmes ook in de kou bij zowel mannen als vrouwen ;D. Als vaste Ikea bezoeker stapte we de opdracht wel zelfverzekerd in. Alleen ze waren vergeten de gebruiksaanwijzing bij te leveren ::). En ik was vergeten dat ik twee linker handen heb ;D. Gelukkig is daar die sterke man die ik mijn reispartner mag noemen. Thank god land net het vliegtuig en kan ik mijn slippers uit de tas halen ::feest::. Eerst gaan we iets eten halen want ik heb echt honger. ( en daar heb ik ook bijpassende slippers voor)

De andere koppels hebben we niet meer gezien ::ohno::. Soms zie ik een milf en een jongetje met een groot hoofd lopen en denk ik hé zijn dat niet Swifty en Mr. brain.... Maar nee ze spreken geen woord Nederlands en zeggen alleen maar 'Vaffanculo!'. Geen idee wat het betekend maar aan hun gezichten te zien zijn ze geen blije Italianen die gratis pizza's bakken en pasta sausjes uitdelen.

Op naar de volgende opdracht ::joehoe::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #62 Gepost op: 6-02-2013, 16:17:26 »
Hi biechtstoel,

Gelukkig zit de eerste opdracht erop. Nu eens gaan kijken hoe we in de volgende plaats gaan komen... Trouwens, aangezien ik even de tijd had ben ik op bezoek gedaan bij een vriendin die in deze stad woont... Ze was blij verrast mij te zien!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #63 Gepost op: 6-02-2013, 17:50:37 »
Hallo Biechtstoel

Wat een race was dat zeg, pfff... Ik moet zeggen, ik had een galante reispartner, en we waren aan elkaar gewaagd bij de opdrachten. Ik heb er een goed gevoel over. Het was leuk om zo de wereld over te reizen! Ik heb geen andere deelnemers in ons vliegtuig gezien, maar dat zegt natuurlijk niets. Ik was nogal brak van de afgelopen nacht, en Mr Brain die naar eigen zeggen geen oog had dichtgedaan op het vliegveld, lag in het vliegtuig tegen mij aan te snurken. Ik had zo'n spijt dat ik de zitplaats bij het raam had gekozen, ik kon geen kant op! Maar al met al, leuke race, leuke opdrachten, ben heel benieuwd naar de belevenissen van de anderen. Tot gauw!
Keep calm and eat chocolates!

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #64 Gepost op: 6-02-2013, 19:44:49 »
Lief bestig stoeltje,

Van Bubbles hoorde ik net dat we niet 7, maar maar liefst 2 x 8 taarten te proeven krijgen!!!!!!!!! Vanaf nu eet ik dus niets, wat wel inhoudt dat mijn humeur wat kan verslechteren....maar dat heb ik er wel voor over :P  Ik ben toch zo benieuwd naar de bakkunsten van die twee!
...maar soms even niet :)

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #65 Gepost op: 6-02-2013, 20:00:44 »
Beste biechtstoel,

Vandaag speciaal voor HDD een wat kortere biecht van mijn kant.

Cordialement,
Molière
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #66 Gepost op: 6-02-2013, 20:15:13 »
Beste biechtstoel,

Zo, taarten zijn allemaal gebakken, nu hopen dat het de jury zal smaken.
Ik neem stiekem een hapje van die mooie bananentaart voor Joey...

 ::zwaai::
🜃

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #67 Gepost op: 6-02-2013, 20:22:28 »
ow het was dus biechtstoel, nou okee lieve biechtstoel dan ;D,

De tweede reisdag zit erop, en wat een dag was dat zeg. Vandaag zijn we wel een andere koppels tegen gekomen. KD en K@ren keken met een ietwat verdrietige en ietwat kwade blik naar ons toen we ze tegenkwamen. Ze zaten vast. Maar ook wij zaten vast en daarvoor wil ik het wandelende brein en de schildpad nog even bedanken ::). Ik snap dat een schildpad bang is om te langzaam te zijn, maar maar.... :\'(.

Even later zagen we Schulz en Jann vrolijk zwaaiend voorbij rijden. Ja ik weet dat wij nog samen een Survivor moeten organiseren, maar euh it's on!


Toen we eindelijk verder mochten kregen we ook nog eens die opdracht. Die kleine duivel had zich goed verstopt zeg >:(. Ik kan nu geen ruïne meer zien. En ook geen dikke Engelsen die niet aan de kant willen gaan als we er langs willen rennen ;D. Gelukkig zijn we alweer op het vliegtuig gestapt en liggen we nu heerlijk te slapen naast elkaar. Jorg snurkt gelukkig niet, ben ik even blij dat ik niet met Ldhmolletje ben gegaan zeg :-X.

Nou het wordt nog een lange nacht dus ::joehoe::

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #68 Gepost op: 6-02-2013, 20:32:52 »
Beste biechtstoel,

Ook wij slapen nu in het vliegtuig, jammer dat Ldhmolletje zo hard snurkt.  ::ohno::
Was ik maar met nietsnurkende Jorg gegaan.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #69 Gepost op: 6-02-2013, 21:00:50 »
Beste biechtstoel,

Wat een prachtigmachtigmooie reis. Ik was nog nooit in een Scandinavisch land geweest (hoewel we toch al onze kinderen van een naam uit die contreien voorzien hebben). Jammer dat we daar niet veel meer dan de speelgoedafdeling van de Ikea gezien hebben, maar we hebben ons kostelijk vermaakt met luisteren naar de mensen om ons heen. Wat is het toch een leuke taal  ::rofl::

Daarna rondgelopen in prachtige ruines. Ik wist helemaal niet dat dat een toeristische attractie was en heb mijn ogen uitgekeken. Moest ook wel, want dat kleine opdondertje zag je anders gemakkelijk over het hoofd. Leuk grietje. Het was wel duidelijk dat we niet de eerste waren die haar vonden, want ze ging al direct in de juiste pose staan toen we bij haar aankwamen. Het was er trouwens wel erg warm  ::zweet:: Je zou het de andere kandidaten bijna gunnen dat ze wat later op de dag aan (zijn ge)komen zodat ze minder last van de warmte hebben/hadden.

En nu gaan we op weg naar het land van de ongekende mogelijheden. Het gaat me het reisje wel worden, maar toch heb ik er zin in. Met Vieffan is het immers reuze gezellig. We spitten de gezellig de laatste Linda's door (waarbij zij mij er af en toe subtiel aan herinnert dat dat toch meer iets is voor iemand van mij dan van haar leeftijd), praten over studies (de hare) en kinderen (de mijne) en wijzen elkaar op leuke mannen. Ik hoop dat de reis nog even doorgaat  ::ok::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #70 Gepost op: 6-02-2013, 21:11:08 »
Beste biechtstoel,

Wat een rotstoelen op dat Zweedse vliegveld.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #71 Gepost op: 6-02-2013, 21:52:32 »
Beste Biechstoel,

Wat is het hier prachtig, zou zomaar een locatie voor Wie is de mol kunnen zijn. Je kan hier lekker verdwalen. Daisy maakt de foto's, zowel met een digitale camera als een ouderwetse polaroid. In het vliegtuig kunnen we dan alvast de foto's inplakken of op de Ipad bekijken  ::zwaai::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #72 Gepost op: 7-02-2013, 14:05:25 »
Beste biechtstoel,

Dat was een mooie race hoor, ik had bijna gehoopt dat ie nog langer was omdat het zo leuk was. Het is nu wachten op de koppels die nog niet binnen zijn. De binnengekomen koppels vervelen zich hier nogal. Ycaris heeft ondertussen alweer ergens neusapen vandaan weten te toveren ( hoe doet ze dat toch steeds? :o). Mr brain gooit verveeld zijn sudoku boekje in een prullenbak:' De reis was zo lang dat ik hem helemaal uit heb'. D*N vraagt zich iets anders af, waar is die ongeduldige mijdrechtse mol? Nouja we zijn op een mooie locatie. Hele mooie slippers hier gekocht, om bij een bepaald jurylid te slijmen:

Ze lopen ook echt top ::ok::. Oh daar komt Molière aan, hij gaat een speech over wachten houden. Kom Jorg, weg hier!

 ::joehoe::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #73 Gepost op: 7-02-2013, 19:04:50 »
Beste kijkers,

Vandaag kregen K@ren en ik een aardige verrassing van een ander duo. :D



Het was een half uur straftijd.



Maar dat maakt niet uit. Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken.



Daarom genoten we van een moment van bezinning: een half uurtje rust in deze hectische race. ::slaap::
Dit half uurtje straftijd is lang niet genoeg om ons uit de race te werken. :)

Bovendien:

Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #74 Gepost op: 7-02-2013, 19:55:28 »
Hi biechtstoel,

Bjorrn en ik zijn weer terug op het vliegveld, en genieten nu van een dikverdiende pizza. Voor ons liggen allerlei lijsten van de verschillende maatschappijen met naast ons allerlei kladpapiertjes met vertrek- en aankomsttijden. Maar de perfecte vlucht hebben we nog niet... Misschien even naar een Fiat-dealer om de hoek gaan voor wat folders? Dat zou een mooie afleiding zijn, dan kan ik daarna vast weer helder denken.
Ich bin ein Bärliner!

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #75 Gepost op: 7-02-2013, 20:07:48 »
Lekker uitbuikstoeltje,

Ontzettend genoten van alle taarten! Ik heb m'n keuze al gemaakt, was meteen al weg van de taart toen ik hem zag en toen moest het proeven nog beginnen. Nou, dat viel niet tegen  :D  Bij een paar collegajuryleden zag ik ook mooie staan  ::ok:: Eentje ben ik best jaloers op!

Voor die knappe cameraman, die alle opnames vanuit de lucht verzorgd,bij ons beter bekend als hdd, heb ik wat stukjes bewaard.
...maar soms even niet :)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #76 Gepost op: 7-02-2013, 23:25:43 »
Hoi Testimonial,

Wat een werk! Ik vlieg van Malmö naar Pompeii om daar de opdrachten aan de duo's te geven, dan weer snel terug naar Malmö om te zien of andere duo's al klaar zijn en hun volgende aanwijzingen te geven, dan snel naar de Pit Stop om duo's welkom te heten en te zeggen dat ze nu tijd hebben om te rusten en to mingle with the other teams, maar dan weer snel terug naar Pompeii om weer een duo de volgende opdracht te geven en dan weer naar de Pit Stop. En weer terug!

Maar goed, Vijf duo's zijn intussen bij de Pit Stop aangekomen. Nog vier te gaan!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #77 Gepost op: 8-02-2013, 17:18:54 »
Hi biechtstoel,

Ik denk dat we een mooie vlucht hebben gevonden... Ik ga nog enkele alternatieven kijken, maar daar heb ik toch de tijd voor aangezien ik nog enkele uren hier op het vliegveld moet doorbrengen... Gelukkig is daar ook nog Bjorrn die perfect helpt...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #78 Gepost op: 8-02-2013, 17:56:17 »
Hee biechtstoel,

Ik ben lekker de wereld rond aan het reizen met Ldhmolletje.
Gelukkig doet hij heel goed zijn best en is hij goed in de opdrachten!
We gaan nu bijna vertrekken met het vliegtuig naar de volgende bestemming, die denk ik de eindbestemming gaat zijn.
Heb er een goed gevoel over.

Später Biechtstoel  ::joehoe::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #79 Gepost op: 8-02-2013, 18:13:05 »
Gelukkig is daar ook nog Bjorrn die perfect helpt...


Gelukkig doet hij heel goed zijn best en is hij goed in de opdrachten!


::rofl::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.