Auteur Topic: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury  (gelezen 54280 keer)

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #120 Gepost op: 24-05-2014, 15:27:53 »
Om indirect de afvallers aan het woord gelaten hier openbaar (ik heb het niet over de gevraagde en ongevraagde stemadviezen in mijn pb), wil ik graag van alle drie de finalisten weten op wie zij denken dat de afvallers gestemd zou hebben en waarom...

4. Loezel
5. Molbelg
6. Fabiann
7. Ycaris
8. Swifty
9. Lukie4
10. Jann
11. Bjorrn
12. Starlight
      MiekeG
14. Molcrazy
15. TimvDons
16. Lulu
17. Pjotr1992
18. NextGP (opgegeven)
19. Niuno (inactief)
20. jules739 (opgegeven)
21. Mijdrechtse Mol (inactief)
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #121 Gepost op: 24-05-2014, 15:34:30 »
Voor Nieky en D*N:

Stel dat je je 2 medefinalisten moet inruilen voor 2 anderen deelnemers, wie kies je dan en waarom zou je juist tegen die twee de finale willen spelen?

het ligt eraan of je wil winnen of dat je bedoeld wie waardige finalisten waren geweest.
Als ik de finale had willen winnen dan had ik waarschijnlijk 2 mensen gekozen die een redelijk zelfde tactiek hadden dan ik , maar dan net iets minder goed. En mensen die ik in de opdrachten wel zou kunnen hebben naar mijn mening.Ik vind het alleen niet zo sympathiek om daar namen voor te noemen ;).Want al met al kan iedereen die hier meedoet weleens een opdracht winnen.

Dus als we het hebben over een interessante finale had ik in ieder geval graag Loezel gezien. Niet om te slijmen omdat zij mag stemmen. Maar omdat ik haar de meest interessante rol vond hebben heel het spel. Ze ging vaak haar eigen gangetje, deed het vaak erg goed in de opdrachten en was lange tijd mysterieus bij wie ze nou hoorde, ik was erg benieuwd geweest hoe dat in de finale uitgepakt had.

Daarnaast had ik hier ook graag iemand als Jann of Bjorrn gezien. Kies ik nu even voor Bjorn omdat die bij mij in een complot zat :P. Maar die 2 doen altijd goed hun best in deze spellen, doen altijd mee. En worden toch altijd redelijk vroeg weggestemd. Ik ben erg benieuwd hoe zij zich in latere fases en in een finale gehouden zouden hebben  ::jaja::
You'll never walk alone

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #122 Gepost op: 24-05-2014, 15:46:03 »
En voor Schulz :

4. Loezel    --> Nieky, want ik heb haar niet verraden  ::)

5. Molbelg   --> Nieky, want ik heb hem een aantal keer gered en met hem samengewerkt in tegenstelling tot de andere 2 die hij de hele tijd weg wilde stemmen .

6. Fabiann --> D*N , Hij stemde steeds lucy, en wilde niet met mij naar een finale vanwege Survivor. Dus ook al verraadde D*N hem, hij kan zijn tactische spel wel waarderen.

7. Ycaris --> Ik denk Lucy, vanwege ons conflict in het tequilacomplot.

8. Swifty --> D*N. Swifty houdt van backstabbers, dus voila.

9. Lukie4 --> D*N. Ook al moppert hij steeds, dat is juist een teken dat hij op je gaat stemmen. En in survivor deed ie dat ook op mij.

10. Jann --> D*N vanwege hun final 2 deal

11. Bjorrn --> D*N, omdat hij de meeste mensen genaaid heeft en Bjorrn dat awesome vind :)

12. Starlight --> Lucy, vrouwensentimenten en ik denk dat Starlight het de relatieve nieuwkomer gunt.

      MiekeG --> Kan ik lastig inschatten. Hadden we allemaal niet zoveel contact mee, maar ik denk D*N vanwege zijn woorden.

14. Molcrazy --> Molcrazy gaat voor loyaliteit, dus die gaat voor Lucy.

15. TimvDons --> Geen idee, denk dat hij voor D*N zou gaan omdat ik survivor al gewonnen heb en lucy meer op de achtergrond was dan D*N .

16. Lulu --> Lucy obviously omdat ze vriendinnen zijn.

17. Pjotr1992 --> Geen idee. Ik gok dan maar op mij omdat ik nog een beetje contact had met hem in het begin en D*N en Lucy hem er steeds uit wilden.

18. NextGP (opgegeven) --> Lucy natuurlijk.

19. Niuno (inactief) --> Die heeft hier bijna niks van zich laten horen, dus dat weet ik ook echt niet :P. Laten we D*N maar gokken

20. jules739 (opgegeven) --> Ook niks van gehoord. Dus gokken we hier Nieky :P

21. Mijdrechtse Mol (inactief) --> Ook niks van gehoord. Gokken we hier lucy vanwege de schijnloyaliteit
You'll never walk alone

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #123 Gepost op: 24-05-2014, 15:47:42 »
het ligt eraan of je wil winnen of dat je bedoeld wie waardige finalisten waren geweest.

Ik heb dat expres open gelaten, helemaal aan jou om dat zelf in te vullen.  ::jaja::

Iig bedankt voor je antwoord. ::ok::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #124 Gepost op: 24-05-2014, 15:53:59 »
Eigenlijk had ik eenzelfde vraag in gedachte als Stormpie, maar na het lezen van alle antwoorden biechten e.d denk ik pfff wat een spel weer, geweldig gespeeld  ::bravo:: Ik wil jullie alledrie complimenteren voor jullie spel. Lucy, Niek, Dennis goed gespeeld en wie er ook moge winnen  ::ok:: gedaan. Oja, mijn stem staat nog niet vast, maar ik heb wel een vraag voor jullie 3.

Ik zie eigenlijk 3 tactieken voorbij komen, de gevaarlijke speler die risico's neem (D*N), De favoriet die zich koest houdt maar ondertussen wel het spelletje speelt (Niek), en de ik houd iedereen te vriend rol maar speel het spel (en soms hard) en sta in de finale rol (lucy). Uit het lezen van jullie berichten kwam ook voor mij een soort rode draad naar voren die mij gaat helpen mijn winnaar te bepalen. Dit bracht mij ook op de volgende vraag:

- Loyaliteit
- Spelactiviteit
- Profilering (rolaanname)
- Tactische sterkheid
- Zelfstandigheid (in hoeverre zelf ver kunnen komen)
- Positiebewustheid (inschatten waar sta ik in de groep)
- Lef/durf

Als ik/wij als jury spelers moet(en) beoordelen op deze 7 criteria, welk cijfer zou je jezelf hiervoor per criteria geven in het spel, en waarom en wat zou(den) ik/wij het zwaarst moeten laten wegen in onze keuze en /wat niet en waarom?
« Laatst bewerkt op: 24-05-2014, 15:56:37 door Mollenvanger-MV »

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #125 Gepost op: 24-05-2014, 16:04:46 »
Citaat van: Mollenvanger-MV link=topic=53899.msg1715348#msg1715348

[b
Als ik/wij als jury spelers moet(en) beoordelen op deze criteria, welk cijfer zou je jezelf hiervoor geven in het spel, en waarom en wat zou(den) ik/wij het zwaarst moeten laten wegen in onze keuze en /wat niet en waarom?[/b]

- Loyaliteit 8 , ik heb eigenlijk alleen echt Fabiann weggestemd wat niet lief was, en aan het eind niet tegen D*N en Lucy gespeeld zoals zij wel tegen mij.

- Spelactiviteit, 7 Ik heb altijd opdrachten gedaan en fanatiek hier gepost. Maar dat geld voor de andere 2 ook. Fanatiek ben ik altijd, maar heb mezelf bewust in toom moeten houden.

- Profilering (rolaanname), 9 Hier ben ik zoals ik al zei heel bewust mee bezig geweest. Ook omdat dat voor mij de enige manier was om echt ver te komen.

- Tactische sterkheid, 8 Ik heb op het juiste moment de juiste rol en tactiek gekozen om zover te komen. En de goede vriendjes gekozen om mee ver te komen en daarbij ook altijd controle gehouden zoals ik zelf ook al zei ;).

- Zelfstandigheid (in hoeverre zelf ver kunnen komen). 7 : Ik denk dat het in een dergelijk spel onmogelijk is om ver te kunnen komen zonder hulp van anderen. Desondanks was ik aan het eind target bij zowel D*N als Lucy, dus heb ik de eindfase zeker zelf moeten spelen , waaronder dus mijn bluf in de kwartfinale.

- Positiebewustheid (inschatten waar sta ik in de groep). 9 : Ik ben me altijd bewust geweest van mijn rol als favoriet na Survivor en wist altijd wel redelijk goed wie bij wie hoorde enzo. Enige fout die ik hier heb gemaakt is dat de stem op mij van D*N kwam en niet van Mieke. Ook nu hier in de finale ben ik me bewust van mijn positie.
D*N is de favoriet en heeft het agressief en goed gespeeld. Maar ik vind dat ik op punten als loyaliteit en flexibiliteit beter scoor dan hem. Maar andersom liggen er ook punten waar hij sterker op was dan ik. Dus het is aan de jury welke punten zij zwaarder vidnen wegen.
 Ik schat mezelf wel hoger in als Lucy gedurende het spel. Omdat Lucy veel stemmen tegen heeft gehad, weggestemd is, en niet echt een duidelijke tactiek had of moves gemaakt heeft om een wegstemming of stemmen te voorkomen. En onze hulp had gehad in de halve finale. Maar desondanks kan ik ook aardig inschatten dat lucy veel meer een gunfactor heeft dan ikzelf.

- Lef/durf. Hierin moet ik eerlijk zijn. Dit krijgt een onvoldoende. Een 5. Maar daarbij wil ik wel de kanttekening maken dat ik van mening ben dat nadat ik net een forumspel had gewonnen het totaal onverstandig was om keihard te beginnen. Dan had ik hier waarschijnlijk niet gestaan. Dus een onvoldoende voor lef, maar dan wel een dikke voldoende voor verstand. ook niet onbelangrijk :). Daarom zou ik dit ook minder zwaar door laten wegen dan iets als tactiek. Wat eigenlijk altijd noodzakelijk is.
« Laatst bewerkt op: 24-05-2014, 16:06:26 door Nieky »
You'll never walk alone

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #126 Gepost op: 24-05-2014, 17:09:11 »
voor mij: met twee hoofdcomplotten ben je per definitie niet loyaal  ::)
Ben ik het niet mee eens. Wij hadden toen heel duidelijk de afspraak gemaakt: Tot de samensmelting. Aan die afspraak was ik helemaal loyaal geweest ::jaja::.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #127 Gepost op: 24-05-2014, 17:27:44 »
Voor Nieky en D*N:

Stel dat je je 2 medefinalisten moet inruilen voor 2 anderen deelnemers, wie kies je dan en waarom zou je juist tegen die twee de finale willen spelen?
Ik wou heel graag Bjorrn of Jann in de finale gezien ::jaja:: en inderdaad Loezel, want mijn finale deal was zoals ik eerder al zei een echte. Bjorrn en Jann zijn beide personen die ik wel een finale had gegund maar ook waarvan ik denk zou kunnen winnen, in ieder geval in de opdrachten. Daarnaast zijn beide interessante personen voor in een spel. Bjorrn is ook een echte player zoals ikzelf en Jann is de switcher die altijd weer iets onverwachts doet. Dus ook voor het spel was het erg interessant en spannend geweest denk ik.

Om indirect de afvallers aan het woord gelaten hier openbaar (ik heb het niet over de gevraagde en ongevraagde stemadviezen in mijn pb), wil ik graag van alle drie de finalisten weten op wie zij denken dat de afvallers gestemd zou hebben en waarom...

4. Loezel -> Ik hoop op D*N, wat Nieky zegt is niet waar. Hij heeft er voor gezorgd dat zij niet in de finale staat terwijl ik haar graag in de finale had gezien en haar zeker niet verraden heb.
5. Molbelg -> Nieky, Lucy en mij wou hij meerdere keren wegstemmen en Molbelg is wel iemand die op grond daarvan zou stemmen ::).
6. Fabiann -> D*N, heeft hij nog gezegd in een app nadat we het weer bijgelegd hadden :).
7. Ycaris -> Lucy, ik denk dat ze na hun duel wel respect voor elkaar hebben gekregen en Ycaris had natuurlijk de finale deal met Nextgp.
8. Swifty -> D*N, Ik denk dat Swifty als echte player wel begrijpt dat ik dit spel het beste heb gespeeld en mijn spel wel kan waarderen.
9. Lukie4 -> Ik denk Nieky, die bleef altijd lief en met survivor stemde hij ook Nieky :P.
10. Jann -> D*N, we hadden een final 2 en hadden het meeste contact met elkaar van ons drie. Ik was compleet eerlijk tegenover hem.
11. Bjorrn -> D*N, heeft ie ook gezegd in de chat dat ik het het meeste verdien.
12. Starlight -> Lucy, ik denk dat Starlight mijn hardere spel niet zo kan waarderen en gaat voor de underdog.
      MiekeG -> Kan beide kanten opgaan, in ieder geval voor lucy of mij. We hadden beide contact met haar maar ik heb geen idee hoeveel contact lucy had met haar. Ik zeg maar D*N omdat ze fanatiek was en hopelijk wil dat de meest fanatieke wint.
14. Molcrazy -> D*N, hij weet als niemand wat het is om met complotten te spelen (CSC2) dus ik verwacht dat hij mijn hardere spel kan waarderen, ookal werd hij daar zelf het slachtoffer van.
15. TimvDons -> Lucy, Tim gaat denk ik voor de underdog.
16. Lulu -> Lucy, als je elkaar in real life kent dan is dat niet eens een vraag waarom.
17. Pjotr1992 -> Nieky, die had inderdaad nog een beetje contact met hem, maar ik en lucy hebben hem waarschijnlijk geen enkele keer gesproken in het spel.
18. NextGP (opgegeven) -> Lucy, duidelijk waarom.
19. Niuno (inactief) -> D*N, ik heb veel contact gehad met hem in de chat in de eerste fase en beloofd hem wat te helpen.
20. jules739 (opgegeven) -> Lucy, familieband?
21. Mijdrechtse Mol (inactief) -> Geen idee die heeft uberhaupt niet meegedaan dus moeilijk te zeggen. Ik gok Nieky maar.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #128 Gepost op: 24-05-2014, 17:30:57 »
4. Loezel -> Ik hoop op D*N, wat Nieky zegt is niet waar. Hij heeft er voor gezorgd dat zij niet in de finale staat terwijl ik haar graag in de finale had gezien en haar zeker niet verraden heb.

Ik heb nooit op Loezel gestemd hoor, dus slaat nergens op dat ik ervoor heb gezorgd dat Loezel hier niet staat.

En jij ook niet daar niet van. Maar jij had wel een deal ook met Lucy en mij.
En jij wilde mij eruit waarmee je de boel op scherp zette  ::ohno::

En jij hebt Lucy geholpen in de halve finale, niet Loezel. Ik heb eigenlijk niemand geholpen, was ook niet mijn plan. Ja ik heb 2 fiches opgeraapt voor Lucy maar toen was Loezel al af door haar blackjack
« Laatst bewerkt op: 24-05-2014, 17:36:09 door Nieky »
You'll never walk alone

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #129 Gepost op: 24-05-2014, 17:31:12 »
Ben ik het niet mee eens. Wij hadden toen heel duidelijk de afspraak gemaakt: Tot de samensmelting. Aan die afspraak was ik helemaal loyaal geweest ::jaja::.


dat was niet mijn punt; maar dit is past history dus niet interessant in dit toppunt
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #130 Gepost op: 24-05-2014, 17:32:53 »
20. jules739 (opgegeven) -> Lucy, familieband?

Oja, klopt !

Lucy moest ook nog een familielid optrommelen ::)

Maar eerlijk is eerlijk. Die heeft er niet voor gezorgd dat zij hier staat ;)
You'll never walk alone

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #131 Gepost op: 24-05-2014, 17:38:12 »
Doen jullie je slotwoord maar ff pmmen naar mij, is handiger. Voor 20 uur dus ;)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #132 Gepost op: 24-05-2014, 17:44:18 »
Eigenlijk had ik eenzelfde vraag in gedachte als Stormpie, maar na het lezen van alle antwoorden biechten e.d denk ik pfff wat een spel weer, geweldig gespeeld  ::bravo:: Ik wil jullie alledrie complimenteren voor jullie spel. Lucy, Niek, Dennis goed gespeeld en wie er ook moge winnen  ::ok:: gedaan. Oja, mijn stem staat nog niet vast, maar ik heb wel een vraag voor jullie 3.

Ik zie eigenlijk 3 tactieken voorbij komen, de gevaarlijke speler die risico's neem (D*N), De favoriet die zich koest houdt maar ondertussen wel het spelletje speelt (Niek), en de ik houd iedereen te vriend rol maar speel het spel (en soms hard) en sta in de finale rol (lucy). Uit het lezen van jullie berichten kwam ook voor mij een soort rode draad naar voren die mij gaat helpen mijn winnaar te bepalen. Dit bracht mij ook op de volgende vraag:

Als ik/wij als jury spelers moet(en) beoordelen op deze 7 criteria, welk cijfer zou je jezelf hiervoor per criteria geven in het spel, en waarom en wat zou(den) ik/wij het zwaarst moeten laten wegen in onze keuze en /wat niet en waarom?

- Loyaliteit: 6.5
Ik had met veel mensen contact en moest dus wat mensen verraden, maar ik sta hier wel mooi met mijn eerste complot: het whatsapp complot in de finale! Ik ben uiteindelijk loyaal gebleven aan Nieky, Lucy, Loezel, Jann, Bjorrn, Lulu, MiekeG, Niuno en Nextgp. Natuurlijk heb ik er af en toe over nagedacht om bijv. Next weg te stemmen voordat we naar Mexico gingen of om Nieky weg te stemmen in de kwartfinale. Maar dat is uiteindelijk niet gebeurd, dus ik ben loyaal gebleven.
- Spelactiviteit: 9
Ik ben nachten opgebleven, hield schema's bij van alles, hield met bijna iedereen contact en was heel veel bezig met het spel. Ik denk niet dat ik nog actiever kon zijn.
- Profilering (rolaanname): 8
Ik heb inderdaad die positie van 'king pin' op me genomen, omdat dit ook de beste positie is voor nu (de finale). Ik heb meer risico gelopen gedurende het spel, want iedereen wil de king pin wegstemmen. Maar als je voor de winst speelt dan is het alles of niets, vooral met een stemming op het einde, je moet kunnen laten zien dat je de touwtjes in handen had en echt tactisch, sociaal en proeventechnisch moves hebt gemaakt. Daarnaast had ik dus in deze positie de meeste controle, wat altijd handig is ;D.
- Tactische sterkheid: 9
Ik heb altijd gezorgd dat ik in controle was en heb de juiste personen weggestemd op het juiste moment. Ik bedoel ik sta hier nu met twee mensen die voor een groot deel hebben meegelift, wat mij natuurlijk prima uitkomt ;). Daarnaast waren het mijn moves die ervoor hebben gezorgd dat wij als alliantie de meerderheid kregen. (loezel een final 2 aanbieden en Fabiann close houden).
- Zelfstandigheid (in hoeverre zelf ver kunnen komen): 9
Ik heb nooit meegelift op anderen en heb altijd zelf nagedacht wat goed is voor mij.
- Positiebewustheid (inschatten waar sta ik in de groep): 9
Zoals ik zei, ik wist vanaf het begin dat ik een gigantisch target was en heb daar nooit omheen gedraaid maar ben vooral vol gaan spelen omdat ik toch wel een target was.
- Lef/durf: 9
Het lijkt me duidelijk dat ik veel lef en durf heb getoond in het spel. Alleen als Lukie4 wegstemmen, daar moet je veel lef voor hebben want je weet dat ie een week lang gaat zeggen hoe stom je wel niet bent ;D.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #133 Gepost op: 24-05-2014, 17:45:18 »
Arrogantie : 10  ::)
You'll never walk alone

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #134 Gepost op: 24-05-2014, 17:49:46 »
Ik heb nooit op Loezel gestemd hoor, dus slaat nergens op dat ik ervoor heb gezorgd dat Loezel hier niet staat.

En jij ook niet daar niet van. Maar jij had wel een deal ook met Lucy en mij.
En jij wilde mij eruit waarmee je de boel op scherp zette  ::ohno::

En jij hebt Lucy geholpen in de halve finale, niet Loezel. Ik heb eigenlijk niemand geholpen, was ook niet mijn plan. Ja ik heb 2 fiches opgeraapt voor Lucy maar toen was Loezel al af door haar blackjack


Ik zeg ook niet dat jij op Loezel hebt gestemd, maar je hebt wel haar plaats ingenomen ;). En ik had een deal met Loezel als final 2, boven die van jou want zoals je zegt, ik wou jou eruit ::). Toen zei op mij had gestemd heb ik haar uiteindelijk niet meer geholpen maar dat snapt ze zelf ook wel.

Arrogantie : 10  ::)
Ik mag best zeggen dat ik het goed heb gespeeld. Sorry ik word er echt boos van. Mijn hele leven zeggen mensen dat ik te verlegen ben, meer van me moeten laten horen, meer voor mezelf moet opkomen etc.

Ik heb dit gewoon goed gedaan en dat is gewoon zo. Ik ben mijn hele leven onzeker over alles en nu wordt ik opeens arrogant genoemd ::niet-ok::.
« Laatst bewerkt op: 24-05-2014, 17:57:18 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #135 Gepost op: 24-05-2014, 17:53:51 »
Maar je hebt wel haar plaats ingenomen ;)

Haha maar Loezel snapt zelf ook wel dat ik liever mezelf in de finale zie dan haar  ::)



 Ik mag best zeggen dat ik het goed heb gespeeld. Sorry ik wordt er echt boos van. Mijn hele leven zeggen mensen dat ik te verlegen ben, meer van me moeten laten horen, meer voor mezelf moet opkomen etc.

Ik heb dit gewoon goed gedaan en dat is gewoon zo. Ik ben mijn hele leven onzeker over alles en nu wordt ik opeens arrogant genoemd ::niet-ok::.

Het was maar een grapje hoor ;). Hoef je niet meteen zo te doen.
Zo'n opmerking zou je zelf ook hebben kunnen maken over hillo bv in het verleden.

Ik zeg toch ook een aantal keer dat ik vind dat jij het op veel punten goed hebt gespeeld. En op een aantal punten wat minder goed dan ikzelf. Dus je moet inderdaad die complimenten van mij ook maar nemen :)

You'll never walk alone

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #136 Gepost op: 24-05-2014, 17:56:29 »
Het was maar een grapje hoor ;). Hoef je niet meteen zo te doen.
Zo'n opmerking zou je zelf ook hebben kunnen maken over hillo bv in het verleden.
Sorry, was even een zere plek. Laatste tijd zoveel gezeik over me heen gehad hierover.

Citaat
Ik zeg toch ook een aantal keer dat ik vind dat jij het op veel punten goed hebt gespeeld. En op een aantal punten wat minder goed dan ikzelf. Dus je moet inderdaad die complimenten van mij ook maar nemen :)

Ooooh die punten heb ik wel gemist  ::hypocriet::. Na mijn statement over dat zowel jij als Lucy niet kunnen aangeven waarom jullie dit spel beter hebben gespeeld dan mij bleef onbeantwoord. ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #137 Gepost op: 24-05-2014, 17:56:40 »
Ik durf nu alleen geen grapje meer te maken over dat ik word zonder t is
You'll never walk alone

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #138 Gepost op: 24-05-2014, 17:58:04 »
Ik durf nu alleen geen grapje meer te maken over dat ik word zonder t is
Oeeeeei weet je zeker dat je spelling nu ter sprake wilt gaan brengen met Lucy in de finale en zelf ook wel aardig wat spelfouten steeds? :-X
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #139 Gepost op: 24-05-2014, 17:59:01 »
Sorry, was even een zere plek. Laatste tijd zoveel gezeik over me heen gehad hierover.

 ::hug::

Dat wist ik niet  ::sorry::



Ooooh die punten heb ik wel gemist  ::hypocriet::. Na mijn statement over dat zowel jij als Lucy niet kunnen aangeven waarom jullie dit spel beter hebben gespeeld dan mij bleef onbeantwoord. ::)


Zal het speciaal voor jou nog even citeren. Stond ook beetje verstopt :P


D*N is de favoriet en heeft het agressief en goed gespeeld. Maar ik vind dat ik op punten als loyaliteit en flexibiliteit beter scoor dan hem. Maar andersom liggen er ook punten waar hij sterker op was dan ik. Dus het is aan de jury welke punten zij zwaarder vinden wegen.
 Ik schat mezelf wel hoger in als Lucy gedurende het spel. Omdat Lucy veel stemmen tegen heeft gehad, weggestemd is, en niet echt een duidelijke tactiek had of moves gemaakt heeft om een wegstemming of stemmen te voorkomen. En onze hulp had gehad in de halve finale. Maar desondanks kan ik ook aardig inschatten dat lucy veel meer een gunfactor heeft dan ikzelf.

« Laatst bewerkt op: 24-05-2014, 18:02:17 door Nieky »
You'll never walk alone