Auteur Topic: De biechthut  (gelezen 34935 keer)

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechthut
« Reactie #100 Gepost op: 26-01-2004, 12:07:01 »
Ik trek me even terug in de biechthut... wat een leven heb ik nu  :( daar op die rots. Daan is natuurlijk wel erg gezellig  :D
Maar verder...
Dat andere eiland was al afzien, maar dit slaat echt alles voor eeen zwangere. Helemaal geen drinken en eten. We moeten alles zelf zoeken. Daan heeft een vogel uit de lucht geplukt en opgegeten, ik werd al misselijk bij het idee.
Het enige voordeel is dat ik van bertha af ben. Ik hoef niet meer constant over mijn schouders te kijken en ik kan gewoon de hele nacht door slapen. Ik hoop ook dat bertha nog heel lang op dat andere eiland blijft. Als ik hier blijf tenminste. Eigenlijk heb ik een beetje heimwee naar Nederland  :'(  Het is winter daar en ik wil schaatsen en warme choco drinken. En ik verlang naar zuurkool met spek  :(
Ik droom er zelfs van 's nachts  :'( :'( :'(
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: De biechthut
« Reactie #101 Gepost op: 26-01-2004, 15:26:10 »
Wat zit ik in de stress. Deze week was al de tweede keer dat ik in de gevarenzone zit. En weer kom ik ervan af. Maar ik denk niet echt dat dat volgende week weer gaat gebeuren.

Ik heb een idee dat iemand een verbond heeft opgericht om mee eruit te stemmen. Dan heeft ie wat mensen. Misschien had ik beter niet die pm's uit moeten brengen. Ook al is dat al een tijdje geleden.

Mijn fanclub in Nederland heeft er weer een lid bij. Daisy heeft zoals ik verwachtte bij mijn schare gevoegd. Het liefst wil ik nog meer fans. Dus mensen die dit horen. WORD LID VAN LC FANCLUB!!

LC

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechthut
« Reactie #102 Gepost op: 27-01-2004, 09:17:59 »
 :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'(
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: De biechthut
« Reactie #103 Gepost op: 27-01-2004, 12:05:17 »
R is nu toch iets vreimds gebeuâhd. Ik staat vanmorge op en ik praat opeins heil raah. Ik snap r niks van. Je kent dat wel as je heilium inadem dajje dan zaun Daunald Duck stem krèg. Nâh dat heppik dus nie. Ik hep opeins een heil vreim Haahs aksent gekreige. R mot vannach iets gebeuâhd zèn. Ik weit allein nie wat. Zâh ut een streik van Begtha kunne zèn geweis. En wat hep ie dan gedaan? Ik gaat op ondegzoek ùit. Ik haup dat mèn stem morge weâh een beitje normaal is hoâh, want ik baal hieâh ongelauflijk van. Ik hâhd jullie op de haugte...
Geniet nooit met mate...

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: De biechthut
« Reactie #104 Gepost op: 27-01-2004, 14:57:31 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechthut
« Reactie #105 Gepost op: 28-01-2004, 13:17:47 »
Honger doet rare dingen met mensen ben ik inmiddels achter:
Ik heb iemand aan de biechthutcamera horen vragen om fan van m te worden...  :-\\
Nog gekker: Iemand is door het voedsel gebrek een oud dialect gaan spreken dat al eeuwen niet meer gesproken werd!  ::oink:: Bizar! 

Gelukkig heb ik zelf genoeg te eten...  ::trots::
« Laatst bewerkt op: 28-01-2004, 13:22:57 door bertha531 »

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechthut
« Reactie #106 Gepost op: 1-02-2004, 13:45:47 »
Nu zit ik hier nog een week en wel met bertha...
wat natuurlijk reuzegezellig is  ::tandpastasmiley::
's Nachts klaverjassen en iedere ochtend verse melk.

Maar ik heb nog steeds honger... waar blijven de voedselpakketten ?
::zwaai::
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechthut
« Reactie #107 Gepost op: 2-02-2004, 13:30:17 »
Ik ben woedend, ik mn lijstje niet op tijd ingeleverd?  >:(  >:( Ik vergeet nooit iets! Nouja, heel soms wel eens 't zou mss wel kunnen dat ik het idd vergeten ben..

Onmogelijk!!! Dit moet sabotage geweest zijn!  >:(  >:( En ik verdenk de overgebleven kandidaten ervan! Maar ze zullen spijt ervan krijgen! Want ik ben van plan iedereen te verslaan op die ellendige rots hier! (En dan heb ik het niet over klaverjassen)

En het principe dat ik had om niet op mezelf te stemmen gooi ik ook overboord, ik laat nu geen mogelijkheid onbenut om op mezelf te stemmen!  >:(
En ik ga nu nog vaker de  >:(-smile gebruiken!  >:( >:(

Wraaak!   >:( >:D

Offline melktandje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • het leven is te kort om moeilijk te doen
Re: De biechthut
« Reactie #108 Gepost op: 6-02-2004, 21:42:07 »
 8)
oke, ik ben eigenlijk niet het biechterige type...maar denk dat dit nou maar ff moet ::ohno::

wat die banaan betreft, wist je dat je van bananen vrolijk word...het word hier nl saai en hangt een doodsaai sfeertje...

vandaar ik het niet kon laten een banaan te eten, kwestie van de sfeer weer wat op te peppen ::bravo::

snorry :-X
het is beter gehaat te worden om wie je bent, dan geliefd om wie je niet bent

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: De biechthut
« Reactie #109 Gepost op: 7-02-2004, 11:14:26 »
en toen ging Test...

vroeg je mij 3 weken terug wie er in de finale kwamen en ik zou zeggen: Robin, Test en bertha531 maken de grootste kansen, nu zal 1 van de 3 het nog maar meemaken. Wel jammer dat Test moest gaan, want voor de vierde keer op rij moest ik een leuke (actieve) fanclub sluiten. Maar mijn mening doet er niet toe. Ik kan niet anders zeggen dan dat het spel briljant wordt gespeeld. Annuh die al voor de derde keer immuniteit won, Melktandje die in het begin van het spel bijna was weggestemd, maar werd gered door leider Daisy, die nu weer helemaal terug is, LC die al wekenlang op de afgrond balanceert, maar toch door weet te gaan.

En het blijft spannend. Test of bertha531...weer zo'n mooi duel. Het zijn allebei haantjes, dus de verliezer zal sowieso teleurgesteld zijn en op Realitia....ik weet het niet meer. Ik ben al zo vaak de fout ingegaan. 1 ding is zeker Annuh zal het niet worden.  :)

Nu er nog 6 mensen op Realitia rondlopen merk ik dat het einde snel dichterbij komt. Nog 2 afvallers en dan zullen de laatste 4 de sociale proef moeten maken. De eerste, echte krachtmeting voor een finaleplaats.  >:D

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechthut
« Reactie #110 Gepost op: 10-02-2004, 02:39:34 »
Het einde komt in zicht, ik merk het. Dat duel gaat niet echt goed.

Dus dit is het dan.
Nou, ben er wel blij om, want hier op dit rotsblok met Test is het nou niet echt gezellig.
Ok, hij heeft wel vanallerlei voedsel meegesmokkeld, dus qua eten zitten we wel helemaal goed.
Vanavond weer een 7 gangen menu. Ik zit nog steeds vol.
Maar hij heeft totaal niet door hoe ontzettend vals ik speel met klaverjassen, ik kan in elke slag verzaken en hij heeft het nog niet door...
Zit geen uitdaging in.

En soms zit die Test een beetje naar de golven te zwaaien. Dan vraag ik: wat ben je in vredesnaam aan het doen?
Dan antwoord ie:
Ik zwaai nog even naar al mijn fans. ::zwaai::

Tja... ::ohno::


Ik merk dat ik nu wat nostalgisch word. Ik denk weer terug aan die mooie en onbezonnen tijd op dat gele eiland.

Geeeeeeeeeeel!

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: De biechthut
« Reactie #111 Gepost op: 10-02-2004, 14:08:49 »
Ik ben al een keertje eerder geweest. Maar toen ik de band eruit wilde halen drukte ik op de wis-knop :-\\

Nou ja, ik zal kijken of ik me nog dingen kan herinneren. Het was ongeveer zo.

Nou, daar zit ik waarschijnlijk voor de laatste keer. Ik heb niet echt hoop dat ik nog verder kom dan deze week. Al vanaf de samensmelting balanceer ik op de afgrond van afvallen. Voordat de samensmelting een feit was heb ik al tegen mijn maatje Daisy gezegd dat ik al tevreden was als ik überhaubt de samensmelting zou halen.

De honger begint nu ook parten te spelen. Ik heb nog maar 1 voedselproef gewonnen(wat errug lekker was trouwens) Ik denk dat ik er bijna uitlig en dan lekker kan eten. Ik wil graag die finale halen en als ik hem haal, geef ik me net zoals Judge niet veel kans op de overwinnning.

Ik heb fantastische dingen meegemaakt hier op de eilanden en zou het zo weer doen als ik weer gevraagt wordt. Maar dan wil ik eerst goed eten.

Tot in Nederland Mensen

LC

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechthut
« Reactie #112 Gepost op: 12-02-2004, 16:02:07 »
Ik heb zojuist voor het eerst in dit spel op mezelf gestemd. Had ik eerder moeten doen, ik voel me er prima bij nl.  >:(
Ik sta nu voor maar ik weet niet wat voor trucs Test nog uithaalt.

Iig zal ik blij zijn als of ík of tést weggaat van dit eiland, tis vreselijk.
Je wenst niemand een week toe met op een rotsblok met test!

Iedereen op Realitia mocht deze week een uitstapje naar het Valentijnforum, vandaar dat het zo rustig is deze week.
Maar ik moest hier blijven zitten bij Test!
Het leven is soms hard.  ::ohno::





Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechthut
« Reactie #113 Gepost op: 2-10-2004, 20:43:44 »
Wat een ouwe zooi is het hier zeg, al een tijdje niemand geweest zeker?
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: De biechthut
« Reactie #114 Gepost op: 3-10-2004, 04:01:11 »
Wat een ouwe zooi is het hier zeg, al een tijdje niemand geweest zeker?

Wandelt nieuwsgierig mee naar binnen niet om een complot te beginnen hoor ::pinokkio::

Hmm hey Gerard, jij ook hier?? Wilde net wat spannends op gaan biechten enzo.. maar.. ik kom wel later even terug.. ::joehoe::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De biechthut
« Reactie #115 Gepost op: 3-10-2004, 14:01:15 »
*MC stoft de biechthut alvast wat af.
2024: wie is de Mol?