Auteur Topic: [Kandidaat] Sarah Chronis is niet de Mol!  (gelezen 167699 keer)

Offline wieowie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #80 Gepost op: 14-01-2019, 12:26:59 »
Dan ga je er dus vanuit dat verder iedereen de waarheid heeft gesproken. Wat nu als Robert daadwerkelijk 2 katten heeft zoals hij eerst zei? Dan klopte de rekensom toch al niet, en scoor je bonuspunten bij de anderen.

precies dit, bovendien vind ik het ook opvallend dat ze direct iemand verbetert, weet een kandidaat al deze dingen zomaar van elke andere kandidaat zo vroeg in het spel?

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #81 Gepost op: 14-01-2019, 13:51:21 »
Ik stap voorlopig ook af van Sarah als mol. Niet alleen vanwege de oeverdreven verdachtmaking vanuit de regie bij de lasers (waarschijnlijk was haar tijd op en liet ze zich daarom vallen maar het leek een beetje vertraagd te worden in de uitzending met bijbehorende onheilspellende geluiden), ook had ze een paar zeer kandidaatse reacties, zoals het willen weten welke 2 antwoorden goed waren en ook in de wachtkamer en bij het resultaat erna leken haar reacties verbaasd, ik denk dat ze echt van niets wist en dus niet de mol is.

Offline DirkDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #82 Gepost op: 14-01-2019, 14:23:58 »
Als je bv zelf iets fout doorgeeft, of weet dat de rekensom niet in de buurt komt, dan doe je dit net wel als mol. Goodwill kweken bij toch maar lagere bedragen. Als iemand iets cruciaal doet wat echt niet nodig was om, laten we zeggen, een dikke €500 euro in de pot te krijgen, dan is het natuurlijk een heel ander verhaal.

Ik snap je punt. Maar ik denk dat zelfs de mol niet alle informatie van iedereen kon onthouden, zou ik anders wel heel knap vinden. Iedereens lengte en schoenmaat weten uit je hoofd. Ik vind 300 euro honderd procent zeker elimineren toch ook best een aardige molactie.

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #83 Gepost op: 14-01-2019, 22:34:17 »
De fout van Robčrt over het tellen van Robčrt is niet cruciaal. Met eentje meer zou de uitkomst (48) niet op het bord staan volgens mij. Bijzonders is wel dat Sarah in deze opdracht Evelien (die twee vingers opstak) helemaal niet meetelt.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #84 Gepost op: 15-01-2019, 13:06:28 »
Bij die laseropdracht zou ik eerder die 3 kandidaten als mol verwachten die nauwelijks in beeld kwamen (middenstuk), of RP die wel geld maar slechts 50,- pakt. Sarah was zo pontificaal fout in beeld...  ::ohno::

Maar een doodzonde vind ik echt die 500, want ze pakt 250 maar had -250 kunnen nemen. Mollen die dat doen... :o. Dan wordt ze echt een Vreesmol voor mij.

Ik vond ook diverse kleine twists zo duidelijk kandidaats overkomen dat ik zelfs op het eind dacht: die krijgt een rood scherm, verdikkeme! Gelukkig geen ingestorte tunnel, maar ik maak me er wel effetjes uit nu, misschien herpakt ze zich nog volgende keer, wie weet  ::hypocriet::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #85 Gepost op: 15-01-2019, 20:25:37 »
Bij die laseropdracht zou ik eerder die 3 kandidaten als mol verwachten die nauwelijks in beeld kwamen (middenstuk), of RP die wel geld maar slechts 50,- pakt. Sarah was zo pontificaal fout in beeld...  ::ohno::

Maar een doodzonde vind ik echt die 500, want ze pakt 250 maar had -250 kunnen nemen. Mollen die dat doen... :o. Dan wordt ze echt een Vreesmol voor mij.

Ik vond ook diverse kleine twists zo duidelijk kandidaats overkomen dat ik zelfs op het eind dacht: die krijgt een rood scherm, verdikkeme! Gelukkig geen ingestorte tunnel, maar ik maak me er wel effetjes uit nu, misschien herpakt ze zich nog volgende keer, wie weet  ::hypocriet::

Sarah werd geforceerd door Jamie, blijven zitten kon echt niet. De opdracht heeft verlies opgeleverd, dus ik zie hier ook weinig problemen.

Over de dieren, Merel verbeteren kan tactisch zijn geweest, zodat er een foute som uitkwam die op het bord stond. Als die niet op het bord stond, dan waren ze misschien wel uiteindelijk juist uitgekomen.

Offline mastermol

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #86 Gepost op: 16-01-2019, 01:06:23 »
Sinan heeft niet gezegd dat Sarah's naam links stond.
Sinan zegt letterlijk "Jij moet linksomgaan want jouw dingen liggen aan de linkerkant"
Er wordt niet duidelijk in beeld gebracht tegen wie hij dit zegt.
Omdat in het shot daarna Sarah in beeld komt die naar wegloopt om de opdracht uit te voeren, LIJKT het alsof Sinan het tegen Sarah had. Maar dat is suggestie. :)
Ook als je de beelden goed bekijkt, zie je dat er 2 shots aan elkaar zijn gemonteerd.
In het shot waarin Sinan aan het woord is, staat Nikkie naast Rick Paul.
In het shot waarin Sarah wegloopt om de opdracht uit te voeren, staan Nikkie en Rick Paul ver uit elkaar.

Conclusie: Deze shots zijn op deze manier gemonteerd om Sarah verdacht te maken. (en daarmee valt Sarah voor mij af als mol )

* screenshots toegevoegd aan dit bericht, zie hieronder. Met pijltjes de positie van Nikkie en Rick Paul aangegeven zodat je ziet dat zij eerst naast elkaar staan wanneer Sinan aan het woord is. En in het volgende shot dat daarop volgt staan zij ver uit elkaar.



Sarah reageert bij de executie van: oh, wat gebeurt er nu! Beetje erg overdreven. Tijdens laserspel ook op een zeer overdreven manier vallen. Gaat rechts lopen terwijl Sinan had gezegd dat haar naam links stond. Ziet haar naam heel lang niet tussen de bordjes, mol is blind.
« Laatst bewerkt op: 16-01-2019, 01:09:54 door mastermol »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #87 Gepost op: 16-01-2019, 01:42:39 »
Scherp gezien, mastermol.

Als we nu gewoon alle montagetrucjes er uit halen, dan kunnen we door eliminatie misschien al aan 2 of 3 potentiële mollen komen. ;D

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #88 Gepost op: 16-01-2019, 13:52:13 »
Sinan heeft niet gezegd dat Sarah's naam links stond.
Sinan zegt letterlijk "Jij moet linksomgaan want jouw dingen liggen aan de linkerkant"
Er wordt niet duidelijk in beeld gebracht tegen wie hij dit zegt.
Omdat in het shot daarna Sarah in beeld komt die naar wegloopt om de opdracht uit te voeren, LIJKT het alsof Sinan het tegen Sarah had. Maar dat is suggestie. :)
Ook als je de beelden goed bekijkt, zie je dat er 2 shots aan elkaar zijn gemonteerd.
In het shot waarin Sinan aan het woord is, staat Nikkie naast Rick Paul.
In het shot waarin Sarah wegloopt om de opdracht uit te voeren, staan Nikkie en Rick Paul ver uit elkaar.

Conclusie: Deze shots zijn op deze manier gemonteerd om Sarah verdacht te maken. (en daarmee valt Sarah voor mij af als mol )

* screenshots toegevoegd aan dit bericht, zie hieronder. Met pijltjes de positie van Nikkie en Rick Paul aangegeven zodat je ziet dat zij eerst naast elkaar staan wanneer Sinan aan het woord is. En in het volgende shot dat daarop volgt staan zij ver uit elkaar.

Montage kan je over speculeren, maar meer dan dat is het ook niet.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #89 Gepost op: 16-01-2019, 23:58:05 »
Belerende of aanwijzende vinger bij  (zwarte vrijstelling) het MOL-logo.... ik ben het? Niet mijn Mol vooralsnog maar zoekende in het filmpje (Wachtkamer) zou het evt eenaanwijzing kunnen zijn?




Edit; nieuwe afbeelding.
« Laatst bewerkt op: 17-01-2019, 00:16:56 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #90 Gepost op: 19-01-2019, 10:28:01 »
Het feit dat ze als laatste in beeld komt, net voordat de melding over de -250 verschijnt, vind ik verdacht...

Toch maar weer op mijn verdachtenlijst gezet (niet bovenaan, maar toch), al is het dan wel vreemd dat ze toch 250 euro meeneemt als ze de mol zou zijn...  ???
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #91 Gepost op: 19-01-2019, 23:22:51 »
Getver. Voor mij is seizoen 2019 alweer voorbij. Too obvious.
« Laatst bewerkt op: 30-01-2019, 16:51:14 door foxhunter »

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #92 Gepost op: 19-01-2019, 23:26:40 »
Getver. Voor mij is seizoen 2019 alweer voorbij. Too obious.
Oei, leg uit  ???

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #93 Gepost op: 20-01-2019, 00:08:39 »
Oei, leg uit  ???

Ja, laat ons niet met die cliffhanger zitten.  ;D
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #94 Gepost op: 20-01-2019, 00:14:36 »
Lijkt me eerder een pientere kandidate die het in zich heeft om ver te komen. Wat ik ook hoop overigens.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #95 Gepost op: 20-01-2019, 00:54:14 »
Lijkt me eerder een pientere kandidate die het in zich heeft om ver te komen. Wat ik ook hoop overigens.
Dat lijkt mij ook van wat ik in deze aflevering heb gezien.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #96 Gepost op: 20-01-2019, 01:18:57 »
Opeens kan ze Portugees? Dan kloppen de taalvraagberekingen niet meer.

Doet twee keer goed mee deze aflevering, maar telkens voor geen/minder geld. Tijdens de eerste opdracht had ze gebriefd kunnen zijn, want ze was veel weg.

Ik moet eerlijk toegeven dat ze toch eerder naar kandidaat toeneigt, maar ze speelt een rolletje en heeft nog niets heel onmols gedaan zoals Niels en Robert deze aflevering. Ik geef de tunnel (nog) niet op.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #97 Gepost op: 20-01-2019, 03:05:17 »
Portemonnee in vorm van joker?
Omnia vincit amor

Offline Lauzy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #98 Gepost op: 20-01-2019, 03:31:05 »
Nadat Sarah is gekozen als penningmeester zegt ze iets opmerkelijks in der biecht, namelijk dat ze niet weet of het wel iets voor haar is en dat ze maar doet alsof ze de allerbeste penningmeester is en dat mensen haar helemaal kunnen vertrouwen. Met een gezicht alsof ze t zelf ook niet helemaal gelooft.  ???

Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #99 Gepost op: 20-01-2019, 08:31:32 »
Lijkt me eerder een pientere kandidate die het in zich heeft om ver te komen. Wat ik ook hoop overigens.

Ik hoop dat je gelijk hebt! Ik vind haar te gemaakt en ook niet leuk als mol.
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis