Auteur Topic: [CL] Dag 10: Wie niet weg is, is gezien  (gelezen 14275 keer)

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: Dag 10: Wie niet weg is, is gezien
« Reactie #20 Gepost op: 2-02-2020, 22:03:20 »
Kunnen we niet gewoon in een keer Kaaasje, Belg, MV en Sander lynchen, in plaats van via deze omweg?

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Dag 10: Wie niet weg is, is gezien
« Reactie #21 Gepost op: 2-02-2020, 22:07:53 »
Ik zou wel graag van iedereen hun verdachten nog eens willen weten met overtuigende argumenten...
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Dag 10: Wie niet weg is, is gezien
« Reactie #22 Gepost op: 2-02-2020, 22:17:09 »
Maar er is toch geen garantie dat de bankdirecteur een gegijzelde blijft? We weten dat alleen maar zeker van chippie, Frank en Spacy, en zodra zij eruit liggen kun je de rol van de bankdirecteur niet meer 100% zeker weten

Ik zal de leiding dan overgeven aan persoon 1.
Persoon 3 wordt vermoord.
Dag later wordt persoon 1 vermoord, die geeft de leiding aan persoon 2.
Persoon 2 zal dan op dag 3 worden vermoord. Als we dan nog geen overvaller eruit hebben, kunnen we nog net met 4+ stemmen tegen 4 winnen.
Als we echter al wel een overvaller eruit hebben gestemd, dan blijven we in de meerderheid en maakt de burgemeester eigenlijk niet uit. Maar we moeten wel aan het plan van de vertrouwelingen vasthouden.

Kunnen we niet gewoon in een keer Kaaasje, Belg, MV en Sander lynchen, in plaats van via deze omweg?
Als dit de overvallers zijn graag, maar ik ben er totaal niet zeker van. Als we vandaag een gegijzelde eruit sturen, ben ik gegarandeerd de volgende. Ik zou zelf eerst beginnen met MV of B&W. Ik kan het me nauwelijks voorstellen dat die beide geen overvaller zijn.


Oh en stem nog maar even niet op belg, had gisteren een goede redenatie:

Het feit dat de overvallers D*N hebben uitgeschakeld, doet me vermoeden dat ze ervan overtuigd waren dat D*N een burger zou neerschieten. Daarom neem ik er zijn (on)verdachtenlijstje van gisteren even bij, en stel ik vast dat Vermoljoen eerder burger is:

Oké dus ik vertrouw op dit moment: Miek, B&W
Kaaasje en Sander door hun Vermoljoen verdenking
Linus deed ik vertrouwen maar nu lichte twijfel
Jann licht vertrouwen

Lawliet, belg en Mollenvanger vind ik verdacht.
Vermoljoen lijkt mij sowieso een overvaller

« Laatst bewerkt op: 2-02-2020, 22:38:37 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: Dag 10: Wie niet weg is, is gezien
« Reactie #23 Gepost op: 2-02-2020, 22:50:06 »
Ik zal de leiding dan overgeven aan persoon 1.

Oh en stem nog maar even niet op belg, had gisteren een goede redenatie:

Nee, de reden dat ze D'N hebben vermoord is omdat hij als jager sowieso de kleinste kans zou hebben op dat punt in het spel om een wolf te raken. En vroeg of laat hadden ze hem moeten elimineren, omdat hij een bewezen burger was. Ik wil graag inzien waarom je Belg niet verdenkt, maar dit is niet het juiste argument.

Al mijn verdenkingen zijn gebaseerd op een combinatie van de MoleBuster stemmen, het niet willen zoeken noch sterk onderbouwen van verdachten en het patroonloos stemmen tussen de vier omdat wolven doodsbang voor patronen zijn.

Ik kan en wil ze alle vier ook individueel onderbouwen, maar niet zonder dat anderen voor zijn gegaan deze keer. Lekker puh uh!  ::joehoe::


« Laatst bewerkt op: 2-02-2020, 22:52:57 door L. Lawliet »

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 10: Wie niet weg is, is gezien
« Reactie #24 Gepost op: 2-02-2020, 22:50:44 »
Ik ben vrij zeker dat Kaaasje een overvaller is.

(Net als Lucy, Chippie, Jacco, Tim en Vermoljoen)  ;)
Frankje Lapi

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Dag 10: Wie niet weg is, is gezien
« Reactie #25 Gepost op: 2-02-2020, 23:03:19 »
belg die aangeeft dat Vermoljoen een gegijzelde is vanwege een goede verklaring is geen goede reden om hem te vertrouwen? Als we nou iets beter geluisterd hadden met zijn allen..

Daarnaast, en ik heb het al vaker gezegd, was belg de eerste die kritische punten plaatste bij mijn zienerplan. Als overvaller had hij juist dit plan kunnen gebruiken vanwege de redenen die hij aangaf. Een overvaller had naar mijn idee geen redenen om dit te melden.

Dit zijn toch 2 punten om belg af te strepen. Bij de anderen kom ik nog niet zo ver.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: Dag 10: Wie niet weg is, is gezien
« Reactie #26 Gepost op: 2-02-2020, 23:08:43 »
Oh, dat is opvallend, want volgens mij zei ik dat zowel Vermoljoen als Tim geen overvallers waren, maar ik kom wel in je lijstje voor.

En dat hele zienerplan heb ik volgens mij gemist. Als iemand even een samenvatting daarvan wilt maken, dan zou ik dat erg appreciëren.


Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Dag 10: Wie niet weg is, is gezien
« Reactie #27 Gepost op: 2-02-2020, 23:31:17 »
Oké, ik moet zeggen ik ben het (op belg en mezelf na) wel aardig eens met je lijstje.
Maar we zijn inmiddels wel op een punt aanbeland dat de overvallers best wel tegen elkaar in kunnen gaan. Er hoeft er maar 1'tje over te blijven natuurlijk. Dat je nu opeens heel goed zit met je verdenkingen vind ik daarom bijna verdacht. Het is of goed nagedacht als gegijzelde of een uitstekende tactiek voor een overvaller. Dus vandaar dat ik je op het reservebankje heb gezet.

Belg vertoonde bij mij al langer onverdacht gedrag, dus dat is het verschil tussen jouw en hem.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Dag 10: Wie niet weg is, is gezien
« Reactie #28 Gepost op: 2-02-2020, 23:57:32 »
Mocht iemand er tijd voor hebben, zou ik het heel handig vinden om ook een duidelijk schema te hebben met wie van de overgebleven mensen er op wie hebben gestemd. Wat mij namelijk bijvoorbeeld opviel, was dat alle 12 stemmers op LdH destijds, inmiddels confirmed gegijzelden zijn. Dus geen enkele wolf heeft destijds op hem gestemd. Uit dat soort dingen kunnen we ook info halen.
Ik doe het wel weer...

Totaal stemmen BM
Brtdm: 7
Linus: 6
FrankLapidus: 4
Kaaasje: 2
Molebuster: 2
mrchipie: 2
SpacyColours: 2
DC: 1
Focus: 1
Jann: 1
Lama: 1
Miek: 1
Molduck: 1
Vermoljoen: 1

Totaal stemmen van nu (glow = Robbie's stem)
Brtdm: 4
Focus: 1
Jann: 1
Lama: 1
Linus: 1
Molebuster: 1
mrchipie: 1
SpacyColours: 1

1. Kaaasje -> SpacyColours
2. Belg -> Brtdm
6. MV -> Jann
7. Miek1999 -> Brtdm
17. B&W -> Lama1997
19. SanderFMC -> mrchipie
22. Dikke Controleur -> Niet gestemd
23. Robbieazerty -> Brtdm
24. MoleBuster -> Niet gestemd
25. Linus -> Focus
27. L Lawliet -> Linus
30. Brtdm -> MoleBuster
31. Hautoa   -> Brtdm

Totaal stemmen lunch dag 2
Molebuster: 14
Mrchipie: 8
Lucy: 3
Swifty: 2
Bjorrn: 1
LdH: 1
Miek: 1
Robbie: 1

Totaal stemmen van nu (glow = MB's stem)
Molebuster: 6
Bjorrn: 1
Lucy: 1
Miek: 1
mrchipie: 1
Robbie: 1

Kaaasje -> mrchipie
Belg -> Lucy
MV -> Miek1999
Miek1999 -> Molebuster
B&W -> Molebuster
SanderFMC -> Molebuster
Dikke Controleur -> RobbieAzerty
Robbieazerty -> Niet gestemd   
MoleBuster -> Bjorrn
Linus -> Molebuster
L Lawliet -> Niet gestemd   
Brtdm -> Molebuster
Hautoa   -> Molebuster

Totaal stemmen lunch dag 3
LdH: 12
de_witte: 4
Hautoa: 4
Swifty: 3
Jacco: 2
Mrchipie: 2
D*N: 1
Frank: 1
L Lawliet: 1
Lama: 1
MM: 1

Totaal stemmen nu (glow = Robbie's stem)
de_witte: 2
mrchipie: 2
D*N: 1
Frank: 1
Hautoa: 1
Jacco: 1
L Lawliet: 1
Lama: 1
MM: 1
Swifty: 1

1. Kaaasje -> Swifty
2. belg -> Lama1997
6. MV -> L Lawiet
7. Miek1999 -> Mrchipie
17. B&W -> D*N
19. SanderFMC -> Mollenmania
22. Dikke Controleur -> De_witte
23. Robbieazerty -> Hautoa
25. Linus -> Jacco
27. L Lawliet -> FrankLapidus
30. Brtdm -> De_witte
31. Hautoa -> Mrchipie

Totaal stemmen lunch dag 4

Swifty: 7
Molduck: 4
MV: 4
de_witte: 3
Lucy: 3
Jacco: 2
Vermoljoen: 2
L Lawliet: 1
Robbie: 1

Totaal stemmen nu
Lucy: 2
Molduck: 2
MV: 2
de_witte: 1
Jacco: 1
L Lawliet: 1
Robbie: 1
Swifty: 1
Vermoljoen: 1

1. Kaaasje -> Robbieazerty
2. belg -> Lucy
6. MV -> Lucy
7. Miek1999 -> MV
17. B&W -> L. Lawliet
19. SanderFMC -> Vermoljoen
22. Dikke Controleur -> De_witte
23. Robbieazerty -> Molduck
25. Linus -> Jacco
27. L Lawliet -> Molduck
30. Brtdm -> Swifty
31. Hautoa -> MV

Totaal stemmen lunch dag 5
Lucy: 13
L Lawliet: 8
Jacco: 4
Belg: 1
Molduck: 1
Sander: 1
Vermoljoen: 1

Totaal nu
Lucy: 6
Jacco: 2
L Lawliet: 2
Belg: 1
Vermoljoen: 1

1. Kaaasje -> Lucy
2. belg -> Lucy
6. MV -> Lucy
7. Miek1999 -> Jaco
17. B&W -> Lucy
19. SanderFMC -> Vermoljoen
22. Dikke Controleur -> Lucy
23. Robbieazerty -> L. Lawliet
25. Linus -> Jacco
27. L Lawliet -> Belg
30. Brtdm -> Lucy
31. Hautoa -> L. Lawliet
Sky might be falling but remember you can fly

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Dag 10: Wie niet weg is, is gezien
« Reactie #29 Gepost op: 2-02-2020, 23:57:50 »
Totaal stemmen lunch dag 6
Molduck: 13
Jacco: 6
Ennasil: 5
L Lawliet: 2
Nieky: 1

Totaal stemmen nu
Molduck: 6
Ennasil: 3
Jacco: 1
L Lawliet: 1
Nieky: 1

1. Kaaasje ->  Nieky
2. belg -> Molduck
6. MV -> Molduck
7. Miek1999 -> Ennasil
17. B&W -> Molduck
19. SanderFMC -> Molduck
22. Dikke Controleur -> Ennasil
23. Robbieazerty -> Molduck
25. Linus -> Jacco
27. L Lawliet -> Ennasil
30. Brtdm -> Molduck
31. Hautoa -> L. Lawliet

Totaal stemmen lunch dag 7
Ennasil: 10
Jacco: 9
L Lawliet: 2
Nieky: 2
Hautoa: 1
Vermoljoen: 1

Totaal stemmen nu
Ennasil: 4
Jacco: 2
L Lawliet: 2
Nieky: 2
Hautoa: 1
Vermoljoen: 1

1. Kaaasje ->  Nieky
2. belg -> L. Lawliet
6. MV -> Jacco
7. Miek1999 -> Ennasil
17. B&W -> Vermoljoen
19. SanderFMC -> Ennasil
22. Dikke Controleur -> Ennasil
23. Robbieazerty -> Hautoa
25. Linus -> Jacco
27. L Lawliet -> Ennasil
30. Brtdm -> L. Lawliet
31. Hautoa -> Nieky

Totaal stemmen lunch dag 8
Jacco: 14
Nieky: 5
DC: 2
Belg: 1
Brtdm: 1
Hautoa: 1
L Lawliet: 1

Totaal stemmen nu
Jacco: 7
Nieky: 2
Belg: 1
DC: 1
L Lawliet: 1

1. Kaaasje ->  Nieky
2. belg -> Jacco
6. MV -> Jacco
7. Miek1999 -> Jacco
17. B&W -> Jacco
19. SanderFMC -> Nieky
22. Dikke Controleur -> Belg
23. Robbieazerty -> Jacco
25. Linus -> Jacco
27. L Lawliet -> Jacco
30. Brtdm -> L. Lawliet
31. Hautoa -> Dikke Controleur

Totaal stemmen lunch dag 9
TimvDons: 9
Brtdm: 5
Belg: 2
Vermoljoen: 2

Totaal stemmen nu
TimvDons: 5
Belg: 2
Brtdm: 2
Vermoljoen: 2

1. Kaaasje ->  TimvDons
2. belg -> TimvDons
6. MV -> Vermoljoen
7. Miek1999 -> TimvDons
17. B&W -> Vermoljoen
19. SanderFMC -> TimvDons
22. Dikke Controleur -> Brtdm
23. Robbieazerty -> Belg
25. Linus -> Belg
27. L Lawliet ->
30. Brtdm -> TimvDons
31. Hautoa -> Brtdm

Totaal stemmen lunch dag 10
Vermoljoen: 11
Brtdm: 3
Belg: 1
L Lawliet: 1

Totaal stemmen nu
Vermoljoen: 8
Belg: 1
Brtdm: 1
L Lawliet: 1

1. Kaaasje ->  Vermoljoen
2. belg -> Brtdm
6. MV -> Vermoljoen
7. Miek1999 -> Vermoljoen
17. B&W -> Vermoljoen
19. SanderFMC -> Vermoljoen
22. Dikke Controleur -> L. Lawliet
25. Linus -> Vermoljoen
27. L Lawliet -> Belg
30. Brtdm -> Vermoljoen
31. Hautoa -> Vermoljoen

En ik pak deze er nog maar weer eens bij:

Op de uitkijk stonden: Kaaasje, Molduck, Miek1999, Bjorrn, TimvDons, Nieky, Tim579, Molebuster, L Lawliet, Hautoa en Ennasil.

Bij de kluis gingen aan de slag: Belg, D*N, Vermoljoen, LdHmolletje, Jann, Jacco, SanderFMC, Dikke Controleur, Linus, Focus en Mollenmania.

Vervolgens gingen de volgende mensen het geld drukken: De_witte, Mrchipie, Lama1997,Robbieazerty, Daisy, B&W, SpacyColours, Lucy, Swifty, MV en FrankLapidus.

Uitkijk:
Kaaasje
Miek
Molebuster
L Lawliet
Hautoa

Kluis:
Belg
Sander
DC
Linus

Geld:
Robbie
B&W
MV
Sky might be falling but remember you can fly

Offline belg

  • Forumlid
Re: Dag 10: Wie niet weg is, is gezien
« Reactie #30 Gepost op: 3-02-2020, 08:57:28 »
En dat hele zienerplan heb ik volgens mij gemist. Als iemand even een samenvatting daarvan wilt maken, dan zou ik dat erg appreciëren.

Je hebt er nochtans ook aan meegewerkt hoor.
Samenvatting van Kaaasje:
 
Wat gedachtes over het slechte plan van brtdm zodat de bankbediende wat zou kunnen delen.

Al vrij in het begin gaf Belg een duidelijke redenatie waarom het een slecht plan is om vertrouweling of verdachte te delen.

Na wat gesteggel, begint gisteren Robbieazerty uiteindelijk met delen van zijn verdachte en vertrouweling. Lucy & D*N volgen daar in een paar minuten daarna op. Strategische timing van robbieazerty met Lucy & D*N online? Samenwerking van overvallers? Of een overvaller die op een kans springt? Of gewoon drie naïeve gegijzelden? ::rofl::

De witte gaat terecht op in dat dit een slecht plan is.

In ieder geval, dit begin zet de daadwerkelijke trend om te delen, waardoor mensen ook gaan delen. Bovendien zet Robbieazerty de trend met topverdachte + vertrouweling. Dit kan de bankbediende in een lastig parket brengen omdat die misschien wel 2 vertrouwelingen wil delen ipv verdachte en vertrouweling. Dit wordt nog benoemd door belg, en Lucy zegt ja dan vermoorden we toch gewoon die topverdachte en als die dan geen overvaller is dan weten we in ieder geval zeker dat die andere onschuldig is/zijn. In plaats van te denken dan moeten we het plan anders vorm geven (de bankbediende de mogelijkheid geven twee gegijzelden te delen zonder dat het opvalt dat diegene de bankbediende is.) Wat Lucy noemt is dan wel een beetje een verspilling van een lynch. (Overigens is niet alleen Lucy die hierop reageert, maar wel het meest opvallendst in het mogelijk verspillen van een lynch).

Opvallend vind ik dat dan Nieky ineens aangeeft dat het een goed plan is. Om vervolgens de structuur van verdachte + vertrouweling te blijven hanteren.
Brtdm benadrukt nog wel dat het niet handig is om de structuur van vertrouweling + verdachte te geven, maar één naam per dag als verdacht of onverdacht.
Er is wat gesteggel, maar Frank spoort aan & Nieky deelt weer een verdachte en zet de trend weer voort om te delen (ondanks discussie)

Dan komt belg met een overzicht en komt (eindelijk!) het inzicht dat dit misschien toch niet zo'n goed plan was omdat het zo veel info aan de overvallers geeft. En na uitleg van brtdm sijpelt dit begrip beter door..

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Dag 10: Wie niet weg is, is gezien
« Reactie #31 Gepost op: 3-02-2020, 09:33:05 »
Ik doe een poging om alle berichten van alle overlevenden nog terug te lezen en zal proberen later vandaag een uitgebreider verslag te doen.

Maar één van de eerste dingen die me nu opvalt is dat MV aangeeft dat DC zijn rol niet kon kennen voordat hij online is geweest. Maar dat wil ik toch nog even weerleggen. Alle berichten die ik ontvang, kan ik namelijk ook via mijn e-mail zien. Ik hoef dus niet online te zijn om mijn rol te weten.

Kleine kanttekening: MV wilde wel een inactief persoon eruit stemmen en als DC via mail zijn rol wist en wolf is, lijkt het mij dat hij toch al wel wat wilde overleggen met zijn medewolven.

Dan lees ik nu de resterende 1000 berichten nog even..
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Dag 10: Wie niet weg is, is gezien
« Reactie #32 Gepost op: 3-02-2020, 10:19:27 »
Ik doe een poging om alle berichten van alle overlevenden nog terug te lezen en zal proberen later vandaag een uitgebreider verslag te doen.

Maar één van de eerste dingen die me nu opvalt is dat MV aangeeft dat DC zijn rol niet kon kennen voordat hij online is geweest. Maar dat wil ik toch nog even weerleggen. Alle berichten die ik ontvang, kan ik namelijk ook via mijn e-mail zien. Ik hoef dus niet online te zijn om mijn rol te weten.

Kleine kanttekening: MV wilde wel een inactief persoon eruit stemmen en als DC via mail zijn rol wist en wolf is, lijkt het mij dat hij toch al wel wat wilde overleggen met zijn medewolven.

Dan lees ik nu de resterende 1000 berichten nog even..

Hmm... dat kan dus verklaren waarom hij online kwam nét op het moment dat zijn inactiviteit ter sprake kwam? Ik krijg die mails niet (of ze zitten in spam, maar daar kijk ik nooit :P)

Ik bedacht me trouwens ook nog iets...  in de spelregels staat: " Je moet Jniet actief zijn om het spel te kunnen meespelen."

Wat als er 1 of 2 overvallers niet actief (Sander bv.) letterlijk nemen en alleen meestemmen/stem uitbrengen. En er 2 high profile overvallers zijn die veel actief zijn (bijvoorbeeld iemand qua activiteit als Brtdm of ik). En dat dat de strategie is. Verdeel en heers. Want zij winnen als er maar 1 van hen overblijft. Wij stemmen ondertussen talloze gegijzelden weg, maar een Sander stemt wel mee en blijft buiten schot en overleeft steeds. Bovendien heeft hij hee slim een bommetje gedropt met dat bericht waarin hij aangeeft dat hij zich in de tijd vergist heeft (en wij maar denken: dan kan hij het niet zijn). Daarmee wil niet zeggen dat hij een overvaller is, maar gezien het patroon dat we steeds mensen verdenken/wegstemmen die zich redelijk high profile opstellen (Lucy, Vermoljoen, LDHJ Jacco). En ook een aantal wat minder high profilers, maar toch.

En zeg het me maar als dit onzin is hoor :P
« Laatst bewerkt op: 3-02-2020, 10:22:16 door MollenvangR-Art »

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Dag 10: Wie niet weg is, is gezien
« Reactie #33 Gepost op: 3-02-2020, 10:31:08 »
Nee, klinkt niet als onzin. Maar volgens mij dacht iedereen dit al wel op dit moment.

En niet direct tegen jouw, MV, maar ik stel voor dat we niet al te veel conclusies gaan trekken op wat mensen nu nog zeggen. Laten we onze stemmen vooral baseren op de voorgaande dagen.

Een overvaller (Y) kan nu heel makkelijk persoon X volledig verdacht maken, waarna deze afvalt en we bevestigd zien worden dat X een overvaller was. Dan zeggen we 'Y is geen overvaller, want die was zo overtuigd en heeft het zelfs voorgesteld' En dan stemmen we niet op Y en dan hebben de overvallers al gewonnen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Dag 10: Wie niet weg is, is gezien
« Reactie #34 Gepost op: 3-02-2020, 13:00:05 »
Miek is vandaag jarig jongens, zullen we haar een lynch cadeau doen? :P

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Dag 10: Wie niet weg is, is gezien
« Reactie #35 Gepost op: 3-02-2020, 13:31:10 »
Zo, net even alle berichten van iedereen teruggelezen. Ik weet het niet meer. Ik denk dat de overvallers een vrij ontraceerbare tactiek hebben. Maargoed, ik heb bij iedereen maar eens aangegeven wie ze verdacht neer hebben gezet. Voor het gemak heb ik mezelf uit het schema gelaten. En weinig redenatie, want dat werd me echt te veel werk.

Daarbij ben ik op het volgende uitgekomen:

(let even niet op die foeilelijke spelfout bij Hautoa)
Bij de rechter tabel heb ik geprobeerd zo veel mogelijk kloppend te maken.


MV blijft voor mij het meest verdacht. Als hij het niet is, dan wellicht Lawliet. Als ze het allebei niet zijn, dan stel ik voor om gewoon een gigantische bom te creeëren, waarbij iedereen omkomt.

(ik verheug me nu al op het einde van dit spel om te zien wie de overvallers zijn, want ik vrees dat we echt een gigantisch stel kneuzen bij elkaar zijn)
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Dag 10: Wie niet weg is, is gezien
« Reactie #36 Gepost op: 3-02-2020, 13:34:38 »
Stem maar op mij  ::ok:: kan ik jullie uitlachen als stel kneuzen inderdaad :P  (ik snap trouwens niet veel van dit schema..). Maar ik roep iedereen op op mij te stemmen  ::jaja:: (tenminste als je burger bent en je weer een gegijzelde wilt verliezen).

Ik ga me niet eens verdedigen :D

Maar volgens mij komt het jou wel heel handig uit de aandacht te verleggen he Brtdm (ik doe nu hetzelfde als jou: oproepen tot een lynch van mezelf).
« Laatst bewerkt op: 3-02-2020, 13:38:42 door MollenvangR-Art »

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Dag 10: Wie niet weg is, is gezien
« Reactie #37 Gepost op: 3-02-2020, 13:38:18 »
Ik ga voor nu nog even kijken waar al die TO's nou op slaan. Misschien missen we nog iets anders in de tekst. Toeval zal het in ieder geval niet zijn. Wie begint zijn zin nou met Tomaten?
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Dag 10: Wie niet weg is, is gezien
« Reactie #38 Gepost op: 3-02-2020, 13:39:09 »
Ik ga voor nu nog even kijken waar al die TO's nou op slaan. Misschien missen we nog iets anders in de tekst. Toeval zal het in ieder geval niet zijn. Wie begint zijn zin nou met Tomaten?
Een groenteboer?  ::)

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Dag 10: Wie niet weg is, is gezien
« Reactie #39 Gepost op: 3-02-2020, 13:44:28 »
wil iedereen dood ofzo ::rofl:: nieuwe tactiek misschien
chipsverslaafde <3