Auteur Topic: [Kandidaat] Nathan Rutjes  (gelezen 20322 keer)

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #240 Gepost op: Gisteren om 21:40:30 »
Nu komt de droom wel heel dichtbij  :D
Luz/Loes is niet beter dan Oppermol Dennis, die als enige onverdacht bleef tot aan de finaleopdracht (1 verdenking). Dus schluss voor Luz? Denk het wel. Blijft Merel over, maar die zal de winnaar zijn. Nathan Mol, we zijn er bijna, let it be so  ::joehoe::

Offline Airysuit

• Forumlid
« Reactie #241 Gepost op: Gisteren om 21:42:14 »
Zou het top vinden als het dus gewoon Nathan was, ben sowieso heel nieuwsgierig naar de mol acties!

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #242 Gepost op: Gisteren om 21:47:13 »
Dus hij schrok echt zo erg toen de oud-winnaars hem als mol aanwezen in aflevering 1? Hij moest nog even inkomen misschien.

Offline evelienh1986

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #243 Gepost op: Gisteren om 21:51:54 »
Mij viel op dat Nathan ineens aan de wijn en champagne zat. Hiervoor zag ik hem aan de cola, terwijl de anderen wel dronken.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #244 Gepost op: Gisteren om 21:54:05 »
Ze konden bij de laatste opdrachten ook wel erg grote bedragen verdienen, ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dat wellicht te maken heeft met de 2000 euro die er volgende week nog uit gaan.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #245 Gepost op: Gisteren om 22:04:55 »
Luz/Loes is niet beter dan Oppermol Dennis, die als enige onverdacht bleef tot aan de finaleopdracht (1 verdenking). Dus schluss voor Luz? Denk het wel. Blijft Merel over, maar die zal de winnaar zijn. Nathan Mol, we zijn er bijna, let it be so  ::joehoe::
Ja, dat zou ik wel heel knap vinden van Loes vind ik, vond haar nu ook weer verdacht, maar toch ben ik na de test helemaal in shock. Maar toch dan Nathan als mol met nog steeds Merel als winnaar.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #246 Gepost op: Gisteren om 22:40:13 »
Wat zijn Nathans drie beste mogelijke molacties, in een paar woorden samengevat?

Offline Molekule

• Forumlid
« Reactie #247 Gepost op: Gisteren om 22:41:39 »
Geen idee.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #248 Gepost op: Gisteren om 22:45:56 »
Ik ben best in shock eigenlijk.
Voor mij klopt nog steeds het beeld dat Nathan de mol is. Dat gesprek bij Rik over de molboekjes; ik vond dat bij Nathan best geforceerd/geacteerd overkomen. En dat-ie nu opeens Merel verdenkt (oké als kandidaat moest hij switchen, omdat zijn verdachte Anne-Marie eruit zou zijn), alsof hij nooit anders heeft gedaan. Zo ontzettend onlogisch voor een niet-mol...

Maar ik was er ook van overtuigd dat Merel volledig op Loes zat en Kim (grotendeels) op Nathan. En nu Kim eruit, terwijl ik ervan overtuigd was dat ze zou winnen. Hoe dan?  :o

Maar echt: hulde voor Nathan (met een klein voorbehoud voor volgende week natuurlijk, maar ik ben overtuigd) .  ::ok::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #249 Gepost op: Gisteren om 22:46:06 »
Wat zijn Nathans drie beste mogelijke molacties, in een paar woorden samengevat?
Geen flauw idee.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #250 Gepost op: Gisteren om 22:53:48 »

De beste vind ik:
- er doorheen drukken dat je sneller kunt skeeleren dan fietsen
- de rode kaart trekken nadat je iedereen overtuigt om voor groen te gaan --> pot leeg
- met Sahil in afl. 1 keihard voor de verkeerde koffer gaan

En ik dacht (weet het niet zeker) dat hij vanavond voor een deel een andere tekst liep te zingen/rappen
Bij de eetopdracht verwarring zaaien dat hij een zuur drankje dronk (paar mensen uit de groep trapten daarin)
Bij de sinaasappels weinig sap persen
In aflevering 2 zogenaamd voor eigen voordeel gaan (in ruil voor 1500 euro minder verdienen) en daar niks mee doen
Bij de porto-opdracht heel fanatiek doen, zonder resultaat (vat gewisseld?)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #251 Gepost op: Gisteren om 23:00:11 »
De beste vind ik:
- er doorheen drukken dat je sneller kunt skeeleren dan fietsen
- de rode kaart trekken nadat je iedereen overtuigt om voor groen te gaan --> pot leeg
- met Sahil in afl. 1 keihard voor de verkeerde koffer gaan

En ik dacht (weet het niet zeker) dat hij vanavond voor een deel een andere tekst liep te zingen/rappen
Bij de eetopdracht verwarring zaaien dat hij een zuur drankje dronk (paar mensen uit de groep trapten daarin)
Bij de sinaasappels weinig sap persen
In aflevering 2 zogenaamd voor eigen voordeel gaan (in ruil voor 1500 euro minder verdienen) en daar niks mee doen
Bij de porto-opdracht heel fanatiek doen, zonder resultaat (vat gewisseld?)

En vorige week:

- 8 keer langs eigen voorwerpen rennen en doen alsof ie ze niet ziet;
- met Merel opnieuw de glijbaan beklimmen;
- als eerste met AM het veld ingaan;
- veel tijd verdoen door lang rond te blijven dwalen;
- zowel Loes als Merel twee voorwerpen mee laten nemen.

Offline Speurmol

• Forumlid
« Reactie #252 Gepost op: Gisteren om 23:00:38 »
Nathan kiest ''viervoeter'', de mol is een viervoeter. Hij kent ook de complete raptekst uit z'n hoofd, yeah right, ben toch een beetje bang aan het worden dat ik fout zit in mijn Loes tunnel, en het uiteindelijk Nathan blijkt te zijn

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #253 Gepost op: Gisteren om 23:08:37 »
Ik denk ook steeds meer Nathan, maar hij heeft echt nog dingen wat hij moet uitleggen. Er zijn echt dingen bij hem wat ik niet begrijp als mol en ik blijf bij deze mening.
« Laatst bewerkt op: Gisteren om 23:17:33 door Mol1991 »

Offline Fay111

• Forumlid
« Reactie #254 Gepost op: Gisteren om 23:14:18 »
Die allerlaatste zin die de mol intypt bij UITtesten..
Zou zomaar eens een echte hint kunnen zijn.

“Dat er 2000 euro in de pot zou komen …”
Gaat er niet exact 2000 euro uit de pot indien Nathan de mol uiteindelijk blijkt te zijn?
Dus geeft de mol ( Nathan) hier de kandidaten de kans om nu deze 2000 euro te compenseren? Hij drukt zelf uiteraard niet af..
Zou me niet verbazen moest hijzelf nog eens rondlopen en zwaaien naar de verblinde kandidaten..

Nathan, AFLEVERINGSTITELS
Die als enige met de hand omhoog, zoals in een rechtbank, zegt “Ik ben de mol”.
Die in een “duister verleden” zelf een bondje sloot met de mol, probeert zijn huidig bondje met Sahil te redden bij de pittige en zure gerechten “Aan tafel” doch het “Noodlot” weer ziet toeslaan.
De schijnbaar goudeerlijke persoon ( jouw “Alibi”) die echter de pakken van Merel niet durft aan te raken, want een (schijn)heilige mag een heilig ‘relikwie’ niet aanraken.
Rare woordkeuze of juist gedurfde, bewuste woordkeuze.
Die alleen met zichzelf een “Rendez-vous” had.
« Laatst bewerkt op: Gisteren om 23:28:09 door Fay111 »

Offline Speurmol

• Forumlid
« Reactie #255 Gepost op: Gisteren om 23:30:57 »
Die allerlaatste zin die de mol intypt bij UITtesten..
Zou zomaar eens een echte hint kunnen zijn.

Nathan,
Die als enige met de hand omhoog, zoals in een rechtbank, zegt “Ik ben de mol”.
Die in een “duister verleden” zelf een bondje sloot met de mol, probeert zijn huidig bondje met Sahil te redden bij de pittige en zure gerechten “Aan tafel” doch het “Noodlot” weer ziet toeslaan.
De schijnbaar goudeerlijke persoon ( jouw “Alibi”) die echter de pakken van Merel niet durft aan te raken, want een (schijn)heilige mag een heilig ‘relikwie’ niet aanraken.
Rare woordkeuze of juist gedurfde, bewuste woordkeuze.
Die alleen met zichzelf een “Rendez-vous” had.
Waarom zou mol Nathan Sahil zo graag willen redden, te koste van potentieel 1500(!!!) euro in de pot? Dit zou een slechte mol actie zijn, alleen maar om 1 iemand erin te houden die jou niet verdenkt en in je bondje zit? Als Annemarie haar envelop gewoon had geopend (best een reële kans), had Nathan er mede voor gezorgd dat er 1500 in kwam. Deze actie kan ik gewoon niet verklaren, en daarom blijf ik gewoon rustig in mijn Loes tunnel zitten :P

Daarnaast zou ik graag van de Nathan tunnelaars willen weten hoe de reactie van een open mond en rood worden, nadat hij bij 10 mollen wordt verkozen als mol door de oud-winnaars, verklaart kan worden. Immers, een mol, weet ver vantevoren dat dit kan gebeuren en bereid zich hier met een team op voor, want hier kan hij potentieel al in de allereerste aflevering door alle kandidaten en mensen thuis worden ontmaskert. Vind het nog steeds een hele merkwaardige reactie..
« Laatst bewerkt op: Gisteren om 23:35:06 door Speurmol »

Offline evelienh1986

• Forumlid
« Reactie #256 Gepost op: Gisteren om 23:31:26 »
Naast acties vind ik de reacties van Nathan ook vaak mols. Reageert net wat later dan de rest, voelt geforceerd. Vind hem in afl 7 ook ineens relaxter; geeft Loes een kus, omarmt Merel. Gaat ook ineens aan de alcohol. Er valt een last van hem af, en het was 'een grote eer voor hem'(zijn woorden bij de proost).

Heb een poging gedaan, Sommige molacties moeten we gewoon nog zien. En soms weet ik het ook gewoon niet. Een mol molt ook niet per se (geslaagd) elke opdracht, weten we uit het verleden. Maar ik ga er vanuit dat er genoeg te zien valt volgende week.

Aflevering 1
- Opdracht 1 Een explosief begin
Nathan laat precies de enige koffer met geld liggen. Verder heel fanatiek, maar levert niets op.
- Opdracht 2 Tien Mollen?
Zorgt voor -2000 euro in de pot. Had een goed voorbereid verhaal.

Aflevering 2
- Opdracht 1 Port(o)
Druk bezig met vaten rollen, maar de verkeerde. En doet niets met de voorkennis.
- Opdracht 2 Repetitie
Misschien het muntje omgewisseld?
- Opdracht 3 - Resultaatgericht
X

Aflevering 3
- Opdracht 1 Flitsbezorgen
Stuurde direct op de skeelers aan; voor de 25km en dat hij het zou gaan doen. Ging mis. Skateboard was gek. Lukte, maar hij leek niet erg blij toen dat bekend werd. En zou kandidaat Nathan niet zijn hand hebben opgestoken om te gaan bezorgen?
- Opdracht 2 Vijandig verleden
Weten we nog niet, Nathan ging wel als eerste én nog een tweede keer
- Opdracht 3 - The line-up
Ik vond Nathan erg geconcentreerd, alsof hij zich voorbereidde op wat ging komen.

Aflevering 4
- Opdracht 1 Liefs uit Lissabon
X
- Opdracht 2 (Mis)gunnen
Tsja, hij zet flink in op dat je hem kunt vertrouwen.
- Opdracht 3 - Herhaling van zetten?
Gaat door op het vertrouwen in de mens. Zorgt er mede voor dat de uitkomt wordt dat de executie niet doorgaat en dus kans op pot leeg. Stemt mogelijk rood, weten we niet.

Aflevering 5
- Opdracht 1 Alibi
Moeilijk..
- Opdracht 2 Aan tafel
Ervoor gezorgd dat hij tot aan het eind bleef zitten. En lekker gewaagd omgekeerde psychologie zodat er toch geen geld in de pot kwam.

Aflevering 6
- Opdracht 1 Gevonden voorwerpen
Rende als een gek, maar leverde niets op. Ging als eerste. Droeg bij aan dat Merel en Loes 2 dingen meenamen. Verspilde tijd door helemaal met Merel mee te gaan.
- Opdracht 2 Sinaasappelstrijd
Moeilijk.. Hield het allemaal wel in de gaten en zag dat er toch wel fouten werd gemaakt. Misschien moest deze proef ook gewoon een beetje lukken. Een negatieve pot is ook zo gek.
- Opdracht 3 - Uittesten
X.

Aflevering 7
- Opdracht 1 Deinende deuntjes
Zorgde er met de speelgoedboot voor dat de echte boot veel bochten draaide etc (als hij dus de mol is). Koos een moeilijk te volgen lied.
- Opdracht 2 Afslaan?
X.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #257 Gepost op: Gisteren om 23:37:47 »
Ik geloof overigens nog steeds dat de productie zich enorm heeft verkeken op de rechtbank-opdracht en ze niet hadden gedacht dat Nathan daar zou worden aangewezen door de oud-winnaars. Om die reden denk ik dat er een ingreep heeft moeten plaatsvinden na de Höfdi-opdracht en (voor het eerst in widm?) gevraagd is aan de mol om even op de rem te trappen in de opdracht(en) daarna, omdat ze in feite 2000 euro in de min stonden, met nog slechts enkele afleveringen te gaan.

Offline evelienh1986

• Forumlid
« Reactie #258 Gepost op: Gisteren om 23:38:58 »
Kan, of in de helft van die opdrachten. In aflevering 5 en 6 beide 1 opdracht waar we weinig van Nathan zien

Offline Speurmol

• Forumlid
« Reactie #259 Gepost op: Gisteren om 23:39:51 »
Ik geloof overigens nog steeds dat de productie zich enorm heeft verkeken op de rechtbank-opdracht en ze niet hadden gedacht dat Nathan daar zou worden aangewezen door de oud-winnaars. Om die reden denk ik dat er een ingreep heeft moeten plaatsvinden na de Höfdi-opdracht en (voor het eerst in widm?) gevraagd is aan de mol om even op de rem te trappen in de opdracht(en) daarna, omdat ze in feite 2000 euro in de min stonden, met nog slechts enkele afleveringen te gaan.
Hahaha, dat zou hilarisch zijn, een mol die te goed is en expres opdrachten gaat laten slagen!! :D :D