Naast acties vind ik de reacties van Nathan ook vaak mols. Reageert net wat later dan de rest, voelt geforceerd. Vind hem in afl 7 ook ineens relaxter; geeft Loes een kus, omarmt Merel. Gaat ook ineens aan de alcohol. Er valt een last van hem af, en het was 'een grote eer voor hem'(zijn woorden bij de proost).
Heb een poging gedaan, Sommige molacties moeten we gewoon nog zien. En soms weet ik het ook gewoon niet. Een mol molt ook niet per se (geslaagd) elke opdracht, weten we uit het verleden. Maar ik ga er vanuit dat er genoeg te zien valt volgende week.
Aflevering 1
- Opdracht 1 Een explosief begin
Nathan laat precies de enige koffer met geld liggen. Verder heel fanatiek, maar levert niets op.
- Opdracht 2 Tien Mollen?
Zorgt voor -2000 euro in de pot. Had een goed voorbereid verhaal.
Aflevering 2
- Opdracht 1 Port(o)
Druk bezig met vaten rollen, maar de verkeerde. En doet niets met de voorkennis.
- Opdracht 2 Repetitie
Misschien het muntje omgewisseld?
- Opdracht 3 - Resultaatgericht
X
Aflevering 3
- Opdracht 1 Flitsbezorgen
Stuurde direct op de skeelers aan; voor de 25km en dat hij het zou gaan doen. Ging mis. Skateboard was gek. Lukte, maar hij leek niet erg blij toen dat bekend werd. En zou kandidaat Nathan niet zijn hand hebben opgestoken om te gaan bezorgen?
- Opdracht 2 Vijandig verleden
Weten we nog niet, Nathan ging wel als eerste én nog een tweede keer
- Opdracht 3 - The line-up
Ik vond Nathan erg geconcentreerd, alsof hij zich voorbereidde op wat ging komen.
Aflevering 4
- Opdracht 1 Liefs uit Lissabon
X
- Opdracht 2 (Mis)gunnen
Tsja, hij zet flink in op dat je hem kunt vertrouwen.
- Opdracht 3 - Herhaling van zetten?
Gaat door op het vertrouwen in de mens. Zorgt er mede voor dat de uitkomt wordt dat de executie niet doorgaat en dus kans op pot leeg. Stemt mogelijk rood, weten we niet.
Aflevering 5
- Opdracht 1 Alibi
Moeilijk..
- Opdracht 2 Aan tafel
Ervoor gezorgd dat hij tot aan het eind bleef zitten. En lekker gewaagd omgekeerde psychologie zodat er toch geen geld in de pot kwam.
Aflevering 6
- Opdracht 1 Gevonden voorwerpen
Rende als een gek, maar leverde niets op. Ging als eerste. Droeg bij aan dat Merel en Loes 2 dingen meenamen. Verspilde tijd door helemaal met Merel mee te gaan.
- Opdracht 2 Sinaasappelstrijd
Moeilijk.. Hield het allemaal wel in de gaten en zag dat er toch wel fouten werd gemaakt. Misschien moest deze proef ook gewoon een beetje lukken. Een negatieve pot is ook zo gek.
- Opdracht 3 - Uittesten
X.
Aflevering 7
- Opdracht 1 Deinende deuntjes
Zorgde er met de speelgoedboot voor dat de echte boot veel bochten draaide etc (als hij dus de mol is). Koos een moeilijk te volgen lied.
- Opdracht 2 Afslaan?
X.