Auteur Topic: De Eilandraad  (gelezen 12879 keer)

Offline Army Stien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #400 Gepost op: 30-11-2021, 15:38:24 »
Nogmaals Arno, zoals we ook op discord hebben besproken. Hopelijk zie je de stemmen op jou absoluut niet als persoonlijke aanval! Ik heb nog nooit op de persoon gestemd die ik in dit spel het minst mag, maar altijd op basis van wat de beste stem is om uiteindelijk survivor winnaar te worden. Nu was jij dat, want dat was wat B&W het beste idee vond  ;)  ;)

Offline Army Stien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #401 Gepost op: 30-11-2021, 15:44:51 »
Je hebt ook al een paar keer op mij gestemd namelijk en ik vermoed dat dit niets persoonlijks was vanuit jou maar gewoon een tactische move  :D

Offline B&W

  • Forumlid
Re: De Eilandraad
« Reactie #402 Gepost op: 30-11-2021, 18:32:07 »
B&W: Hoe liggen de verhoudingen in het kamp nu?
Er is een groepje gevormd van spelers die elkaar nu al weken lang ontzettend goed helpen. Er zijn ook twee spelers daarbuiten, en zij doen nu letterlijk alles om alle anderen onder de bus te gooien, met dat kleine beetje hoop om iemand te overtuigen. Het was beter geweest als ze de eer aan zichzelf hadden gelaten, want niemand wil toch doorgaan met zulke leugenaars? (retorisch)

Offline Army Stien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #403 Gepost op: 30-11-2021, 18:41:07 »
Rob, ik snap dat je het makkelijker zou vinden als wij allemaal stopten met het spel spelen en alvast onze finale vraag aan jou gingen voorbereiden. Maar zeg nou zelf, daar zou toch helemaal niemand naar willen kijken? En dat zou voor jullie ook maar saai zijn  :P

Offline Army Stien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #404 Gepost op: 30-11-2021, 18:56:06 »
Het was beter geweest als ze de eer aan zichzelf hadden gelaten, want niemand wil toch doorgaan met zulke leugenaars? (retorisch)

Wel grappig dat je dit argument aanhaalt, want ik heb even de data verzamelt van al onze leugens die we tot nu toe in dit spel verteld hebben.
In het begin lopen onze lijnen nogal gelijk you see, aangezien we het spel toen samen speelde en eigenlijk dezelfde belangen hadden, dezelfde leugens vertelde tegen mensen.

Maar op een bepaald punt zie je dat onze lijnen allebei een volledig andere kant uitgaan. Toen jij mij wegstemde bij de final 12 zie je dat ik eigenlijk gestopt ben met leugens vertellen omdat het in mijn positie nuttiger was als spelers de waarheid te weten kwamen. Bij jou is het echter proportioneel toegenoemen per ronde, en we zitten inmiddels zelf op het punt dat het buiten de grafiek is gestogen en onmeetbaar is geworden  ::pinokkio::.

Grapje hè Rob :P. Je weet als geen ander dat ik het je niet kwalijk neemt als je liegt in Survivor, daar is het spel ook voor bedoeld  ::bravo::

« Laatst bewerkt op: 30-11-2021, 19:02:59 door Army Stien »

Offline Rik

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • het leven is voor mij gewoon ontzettend zwaar
Re: De Eilandraad
« Reactie #405 Gepost op: 30-11-2021, 19:21:59 »
Rik: Van wie verwacht je binnenkort een mes in je rug?
Hahaha, wie zou het nou zijn? :-X
Zzzzzzzzzzz

Offline Army Stien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #406 Gepost op: 30-11-2021, 19:24:55 »
Niet van mij! Ik lig momenteel op de grond te spartelen met 3 messen in m'n rug  ::rofl::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #407 Gepost op: 1-12-2021, 20:35:49 »
Dag 33: Eilandraad #13.1 Umoja



And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Eilandraad
« Reactie #408 Gepost op: 1-12-2021, 20:50:20 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Eilandraad
« Reactie #409 Gepost op: 1-12-2021, 21:20:28 »
Dit is vast niks, maar die hartjes ketting lonkt mijn aandacht:  ::rofl:: ::rofl::

Ik pak de idol van D*N zijn nek af. ::nieuwsgierig::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #410 Gepost op: 1-12-2021, 21:28:40 »
HALLO DAT IS MIJN PERSOONLIJKE KETTING  ::rofl::

Die ik van Bjorrn heb gekregen ::love::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De Eilandraad
« Reactie #411 Gepost op: 1-12-2021, 21:28:50 »
Dit is vast niks, maar die hartjes ketting lonkt mijn aandacht:  ::rofl:: ::rofl::

Ik pak de idol van D*N zijn nek af. ::nieuwsgierig::

Als dit echt zo is krijg je van mij echt een standbeeld.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Eilandraad
« Reactie #412 Gepost op: 1-12-2021, 21:32:42 »
HALLO DAT IS MIJN PERSOONLIJKE KETTING  ::rofl::

Die ik van Bjorrn heb gekregen ::love::

Het was het proberen waard :P. Ik zal hem -uhm weer.. terug.. geven.

Offline Army Stien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #413 Gepost op: 2-12-2021, 00:20:28 »
HALLO DAT IS MIJN PERSOONLIJKE KETTING  ::rofl::

Die ik van Bjorrn heb gekregen ::love::

 ::love::

Nou ik vond het een leuk spel  ::zwaai::.

Ik hoop dat jullie er een spannend einde van maken, en wees maar alvast bang voor m'n juryspeech en vragen  >:D

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #414 Gepost op: 3-12-2021, 20:21:51 »
Dag 34: Eilandraad #13.2 Umoja



Welkom Umoja bij de Eilandraad. Bij de eilandraad worden de acties die je hebt ondernomen verantwoord. Dus voordat jullie je stem gaan uitbrengen, heb ik nog wat vragen voor jullie.





B&W: Gefeliciteerd met je immuniteit, had je het nodig?
Jennifer: Hoe voelt het om de laatste vrouw in het spel te zijn?
Molfreak Arno: Hoe bepaal jij je stem? Is dat persoonlijk?
Rik: Je bent nog nooit zo ver in het spel gekomen, hoe voelt dat nou?
Sanmol: Wat ging er door je heen toen Stien zei dat ze uit het spel zou stappen?
Spacycolours: Als je het einde van het spel haalt, welke dingen moet een winnaar volgens jou dan afgestreept hebben van zijn Survivor to do list?
Wouterv: Als we terugkijken op de voorgaande eilandraden, ziet het ernaar uit dat jij de laatste bent van je “alliantie”. Waarom moeten de anderen je in het spel laten?

Regels stemmen:
- Gestemd=Gestemd. Je kan je stem niet veranderen als die eenmaal gegeven is.
- Je stemt voor de deadline, ben je te laat of stem je niet, dan stem je automatisch op jezelf. Hetzelfde geldt voor het beantwoorden van je eilandraad vraag.
- De spelleiding zal een bevestiging geven dat je stem is ontvangen (zelfde voor idol inzetten). Stem je heel kort voor de deadline, dan is het je eigen verantwoordelijkheid dat je stem aankomt.
- Bij een gelijke stand wordt er eerst gekeken naar de verkregen stemmen op voorgaande eilandraden. Is het dan nog steeds gelijk dan volgt er een tie-breaker.
- Je kan een hidden immunity idol inzetten wanneer je maar wilt, tot de deadline. Deze mag je zowel op jezelf als op iemand anders spelen. Alle stemmen voor die persoon gelden dan niet meer en de persoon met het op één na hoogste aantal stemmen verlaat het spel.
- Wanneer je bent weggestemd, heb je geen contact meer met deelnemers nog in het spel over spelgerelateerde zaken.

Er kan niet op B&W gestemd worden,
Deadline: Zaterdag 4 december 20:00

***Dit topic is alleen voor het beantwoorden van de eilandraadvragen. Dus graag geen andere berichten. Mensen die niet in het spel zitten worden verzocht hier niet te posten!***

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Eilandraad
« Reactie #415 Gepost op: 3-12-2021, 20:27:22 »
Uhm, D*N mijn personage is ook een vrouw ::rofl::.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #416 Gepost op: 3-12-2021, 20:31:02 »
Uhm, D*N mijn personage is ook een vrouw ::rofl::.
Dat durfde ik niet te assumen! Excuses! ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Eilandraad
« Reactie #417 Gepost op: 3-12-2021, 20:35:04 »
Dat durfde ik niet te assumen! Excuses! ;D

Het avatar maken lukte niet, dus ik kon alleen randomizen ::schaam::. Ik zie er niet in het echt er zo uit.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Eilandraad
« Reactie #418 Gepost op: 3-12-2021, 20:49:10 »
Citaat van: D*N
Sanmol: Wat ging er door je heen toen Stien zei dat ze uit het spel zou stappen?

Dat was een rollercoaster van emoties. Eerst was ik erg geschrokken dat iemand uit het spel wou stappen in dit stadium van het spel. We zijn nu al zo ver gekomen met z'n allen. Daarna was ik opgelucht dat Stien nog even door wou, dat is de survivor spirit.  De pogingen die daarna kwamen om iedereen onder de bus te gooien vond ik minder leuk. Ik snap dat dit een strategie in het spel is, maar het is wel een beetje irritant als het constant doorgaat. Desondanks dat Stien en ik niet altijd door een deur konden wens ik het niemand om vrijwillig uit het spel te stappen. Hopelijk knallen we met z'n allen nog deze laatste weken.  ::trots::

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #419 Gepost op: 3-12-2021, 23:34:39 »
Wouterv: Als we terugkijken op de voorgaande eilandraden, ziet het ernaar uit dat jij de laatste bent van je “alliantie”. Waarom moeten de anderen je in het spel laten?


Ik ben geen bedreiging. Ik vorm voor niemand hier een gevaar.

Ik heb in nog geen enkele proef ook maar in de buurt gekomen van winst (behalve de zweinsteinproef maar die heb ik zelf verpest). Dus ik ga niet zomaar op een immuniteitsrun gaan. Daarnaast heb ik niemand meer in dit spel, dus plannetjes maken kan ik ook niet meer.

Kortom,  ik kan elk moment uitgeschakeld worden om deze redenen. Ik heb ook al 1 tegenstem en na Arno is dat het meeste van iedereen.  Mij wegstemmen kan altijd.

Daarbij denk ik niet dat ik het respect van de jury heb. Dat betwijfel ik ten zeerste. Ik denk niet dat ik ook maar 1 stem heb nu van de jury.

Daarbij wil ik vragen aan de anderen: als ik immuniteit nu had, wie zou de volgende geweest zijn? Was daar al over gesproken? Want als er niet over gesproken was met jou, dan ben jij waarschijnlijk de volgende.
« Laatst bewerkt op: 4-12-2021, 00:16:27 door wouterv »
klaar voor de strijd